SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Topickaper.quote:Op maandag 25 september 2023 14:39 schreef gianni61 het volgende:
ik weet niet waar we ama mee feliciteren, maar ik laat de TT nog maar staan
Bothquote:Op maandag 25 september 2023 14:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar dan de powerlifting of de ifw
quote:Op maandag 25 september 2023 14:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doodgemaakt met een blije mus.
Haar 43e verjaardagquote:Op maandag 25 september 2023 14:39 schreef gianni61 het volgende:
ik weet niet waar we ama mee feliciteren, maar ik laat de TT nog maar staan
Nouww dat is echt niet aardigquote:
Veel drinken (zonder koolzuur) tijdens het eten, dan kun je meer kwijt.quote:Op maandag 25 september 2023 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu alvast beginnen met oefenen.
veel koolgroente eten schijnt de maag goed op te kunnen rekken
Wordt gewaardeerd.quote:Op maandag 25 september 2023 14:41 schreef dud0r het volgende:
Maar dw ik zal je wel taggen als ik m'n tetten weer post
Moet je niet op schoot gaan zitten bij haarquote:Op maandag 25 september 2023 14:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nouww dat is echt niet aardigDat meisje heeft het al zo zwaar.
Dit zijn de pro tips waar we het van moeten hebbenquote:Op maandag 25 september 2023 14:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Veel drinken (zonder koolzuur) tijdens het eten, dan kun je meer kwijt.
Nee maar ik heb genoeg materiaal liggen dat ik wat online kan gooien wanneer ik zin hebquote:Op maandag 25 september 2023 14:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wordt gewaardeerd.
Heb je het al ingepland?
Maak eens zin.quote:Op maandag 25 september 2023 14:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet je niet op schoot gaan zitten bij haar
[..]
Dit zijn de pro tips waar we het van moeten hebben
[..]
Nee maar ik heb genoeg materiaal liggen dat ik wat online kan gooien wanneer ik zin heb
Ik zit in de trein nu. Dan ga ik niet door de hele collectie heen spittenquote:
waarom niet?quote:Op maandag 25 september 2023 14:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zit in de trein nu. Dan ga ik niet door de hele collectie heen spitten
Beetje apartquote:
Heb je last van pottekijkers?quote:Op maandag 25 september 2023 14:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zit in de trein nu. Dan ga ik niet door de hele collectie heen spitten
Ik ben een nette jongemanquote:
Zou me niks verbazen als ik ga uitzoeken dat er dan iemand precies mee kijkt.quote:Op maandag 25 september 2023 14:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb je last van pottekijkers?
Waarom gelooft niemand dat nooit als ik het zegquote:
We weten allemaal dat de gekleurde diskettes beter werktequote:Op maandag 25 september 2023 14:57 schreef kwiwi het volgende:
Net m'n medisch dossier (op cd rom) bij m'n nieuwe huisarts afgegeven. Of ik het nog terug wilde nadat het ingelezen was.. Nee bedankt, kan het toch nergens op uitlezenDeed me gelijk weer denken aan de diskettetijd. En hoe ik altijd perse de gele diskette uit het pakje wilde
oh, als het nog op een cd-rom past is het nog niet zo'n groot dossier.quote:Op maandag 25 september 2023 14:57 schreef kwiwi het volgende:
Net m'n medisch dossier (op cd rom) bij m'n nieuwe huisarts afgegeven. Of ik het nog terug wilde nadat het ingelezen was.. Nee bedankt, kan het toch nergens op uitlezenDeed me gelijk weer denken aan de diskettetijd. En hoe ik altijd perse de gele diskette uit het pakje wilde
quote:Op maandag 25 september 2023 14:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
We weten allemaal dat de gekleurde diskettes beter werkte
Dat klopt wel, ben hier pas 10 jaar en grootste deel van m'n medisch dossier ligt bij de 'vrouwenarts'.quote:Op maandag 25 september 2023 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, als het nog op een cd-rom past is het nog niet zo'n groot dossier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |