Ditquote:Op woensdag 6 september 2023 18:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Oeh, is er een linkje? Wat is het verhaal?
RTL Boulie terugkijken. In eerste 20minuten.quote:
Kun je een samenvatting geven, in een zin is ook goed. BVDquote:Op woensdag 6 september 2023 19:08 schreef RipCity het volgende:
RTL Boulie terugkijken. In eerste 20minuten.
Thalia wordt ervan beschuldigd dat ze oude mannen geld afgetroggeld heeft en zelfs mishandeld heeft. Dit door 2 onafhankelijke melders, beide hebben overigens geen aangifte gedaanquote:Op woensdag 6 september 2023 20:15 schreef Za het volgende:
[..]
Kun je een samenvatting geven, in een zin is ook goed. BVD
Vergeet niet dat mensen jaloers zijn.quote:
Het gemiddelde blondje op straat is mooier dan Anna, Carolien, Esra of de knappe, kuch, JamieLee.quote:Op woensdag 6 september 2023 16:48 schreef Aberkullie het volgende:
De users die daar op afgeven zijn waarschijnlijk een beetje jaloers op het aanbod van vrouwen voor Bram.
Geloof daar weer geen ene reet van, zal vast ook een geileLeendert driepuntnul zijn geweest. Geef haar toch het voordeel van de twijfel en anders gun ik haar die griebus Harryquote:Op woensdag 6 september 2023 20:17 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
Thalia wordt ervan beschuldigd dat ze oude mannen geld afgetroggeld heeft en zelfs mishandeld heeft. Dit door 2 onafhankelijke melders, beide hebben overigens geen aangifte gedaan
Allemaal gejank vanaf de bank.quote:Op woensdag 6 september 2023 20:42 schreef Tuinfluitert het volgende:
Marian gaat met vriendinnen op cruise vakantie en daarna terug naar Portugal. Tusssendoor of daarna krijgt haar hondje Amy de openhartoperatie in Frankrijk.
Harde kuch ja..quote:Op woensdag 6 september 2023 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat mensen jaloers zijn.
[..]
Het gemiddelde blondje op straat is mooier dan Anna, Carolien, Esra of de knappe, kuch, JamieLee.
Inderdaad, het is niet logisch dat je er geen aangifte van zou doen.quote:Op woensdag 6 september 2023 20:30 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Geloof daar weer geen ene reet van, zal vast ook een geileLeendert driepuntnul zijn geweest. Geef haar toch het voordeel van de twijfel en anders gun ik haar die griebus Harry![]()
Boulevard niet gezien dus kan zijn dat er wel strafbare feiten zijn, maar aangifte van domheid/goedgelovigheid/geilheid is lastig. Iedereen ziet ook dat Sanderink wordt ingepalmd en geplukt, maar aangifte heeft weinig zin.quote:Op woensdag 6 september 2023 21:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Inderdaad, het is niet logisch dat je er geen aangifte van zou doen.
Oh wow, thanks! Dit kunnen ze niet zomaar straffeloos beweren.quote:Op woensdag 6 september 2023 20:17 schreef scrub_nurse het volgende:
Thalia wordt ervan beschuldigd dat ze oude mannen geld afgetroggeld heeft en zelfs mishandeld heeft. Dit door 2 onafhankelijke melders, beide hebben overigens geen aangifte gedaan
Ik vind de kreet "typisch Joy meisje" zo bizar, en qua sfeer rondom die berg vind ik Babette dan meer iemand die in de categorie valt.quote:Op woensdag 6 september 2023 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
Vergeet niet dat mensen jaloers zijn.
Het gemiddelde blondje op straat is mooier dan Anna, Carolien, Esra of de knappe, kuch, JamieLee.
Ben benieuwd. Het is niet strafbaar om iemand in te palmen, hoe rottig dat ook voor omstanders is om aan te zien.quote:Op woensdag 6 september 2023 21:56 schreef loveli het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)06216/aflevering-249
Veilig thuis is er bij de man van 86 aan te pas gekomen, hebben hem in opvang genomen, is later aan corona overleden. In papieren van Veilig thuis die zijn ingezien was wel het een en ander gedocumenteerd, dat als pensioen werd gestort, dat meteen werd opgenomen een bedrag van uiteindelijk 50k.
Andere man had haar via Lexa leren kennen en er verdwenen spullen uit huis en geldbiljetten uit de portemonnee.
Thalia reageerde dat ze zich niet kapot liet maken en dat het verhaal anders was, maar gaf verder geen inhoudelijke reactie.
Eindhovens Dagblad is bezig met een stuk, dus wordt vervolgd.
Eens. Ze was geen typisch Joy meisje. Maar Bram was wat zuur kennelijk.quote:Op woensdag 6 september 2023 22:10 schreef Za het volgende:
[..]
Ik vind de kreet "typisch Joy meisje" zo bizar, en qua sfeer rondom die berg vind ik Babette dan meer iemand die in de categorie valt.
Op zich vind ik Dani wel leuk, en ze lijkt me ook lief.
Ik vind dit wel tamelijk hard om te lezen.quote:Op woensdag 6 september 2023 22:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Het is niet strafbaar om iemand in te palmen, hoe rottig dat ook voor omstanders is om aan te zien.
Dit lijkt me typisch iets waar je nooit uitsluitsel over krijgt.quote:Op woensdag 6 september 2023 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind dit wel tamelijk hard om te lezen.
Het zal je vader maar zijn. En “ja maar het is niet strafbaar, hoe rot het is ook is om aan te zien”.![]()
Als Thalia vals wordt beschuldigd hoop ik dat het ook uitkomt. (Vond haar reactie wel apart, maar misschien is dat een ding met taal.)
Nee, maar ook niet bij al die andere vrouwen die hij op bezoek kreeg.quote:Op woensdag 6 september 2023 22:19 schreef Breekfast het volgende:
Maar hebben jullie ooit het gevoel gehad dat haar interesse/enthousiasme/liefde voor Leendert oprecht was?
Neequote:Op woensdag 6 september 2023 22:19 schreef Breekfast het volgende:
Maar hebben jullie ooit het gevoel gehad dat haar interesse/enthousiasme/liefde voor Leendert oprecht was?
Vrouw van 57, man van 86, vermagerde en had blauwe plekken. Vroeg geld aan zijn dochter, die hem boodschappen gaf, maar geen geld omdat het toch naar Thalia ging. Er werd (als ik op anderhalve snelheid goed geluisterd heb) niet expliciet gezegd dat hij mishandeld werd.quote:Op woensdag 6 september 2023 22:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Het is niet strafbaar om iemand in te palmen, hoe rottig dat ook voor omstanders is om aan te zien.
Maar die hebben dat allemaal aangegeven en zijn vertrokken. Thalia was om onbegrijpelijke redenen alleen maar enthousiast, zelfs nadat ze naar huis was gestuurd. Ook zonder enige wanklank weer teruggekomen toen het voor Leendert niks was geworden met de andere vrouwen.quote:Op woensdag 6 september 2023 23:06 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nee, maar ook niet bij al die andere vrouwen die hij op bezoek kreeg.
Dat was ook wel raar jaquote:Op donderdag 7 september 2023 09:34 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Maar die hebben dat allemaal aangegeven en zijn vertrokken. Thalia was om onbegrijpelijke redenen alleen maar enthousiast, zelfs nadat ze naar huis was gestuurd. Ook zonder enige wanklank weer teruggekomen toen het voor Leendert niks was geworden met de andere vrouwen.
Als iemand van 86 zo achteruit gaat dan verwacht je dat zijn liefhebbende wederhelft voor je vader zorgt en hulp zoekt, niet dat ze om geld vraagt.quote:Op donderdag 7 september 2023 09:28 schreef jaha het volgende:
Nee, want die blauwe plekken kunnen ook ergens anders door komen. En iemand van 86 die sterk vermagert zou ook gewoon ziek kunnen zijn. En verder zal het voor de families (dochters/zonen) natuurlijk ook niet zo leuk zijn dat een 'nieuwe' vrouw ineens allerlei geld afsnoept dat anders voor de erfenis bestemd is.
Ik ga er zelf een beetje van uit dat de waarheid in het midden ligt: Het is natuurlijk wel zo dat in sommige culturen (in Egype en India viel het me ook op) een westerse man wordt gezien als wandelende portemonee.
CUL / Pats hier met je nieuwe keukenspeeltjes topic #9quote:
Goed van Eindhovens Dagblad, als dit waar is, zou zo'n vrouw absoluut geen platform in de media mogen hebben in welke vorm dan ook. En nu ze dat wel geweest is, kent iedereen haar naam en gezicht.quote:Op woensdag 6 september 2023 21:56 schreef loveli het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)06216/aflevering-249
Veilig thuis is er bij de man van 86 aan te pas gekomen, hebben hem in opvang genomen, is later aan corona overleden. In papieren van Veilig thuis die zijn ingezien was wel het een en ander gedocumenteerd, dat als pensioen werd gestort, dat meteen werd opgenomen een bedrag van uiteindelijk 50k.
Andere man had haar via Lexa leren kennen en er verdwenen spullen uit huis en geldbiljetten uit de portemonnee.
Thalia reageerde dat ze zich niet kapot liet maken en dat het verhaal anders was, maar gaf verder geen inhoudelijke reactie.
Eindhovens Dagblad is bezig met een stuk, dus wordt vervolgd.
Maar laten we wel wezen: Boulevard bedrijft geen journalistiek. En het komt vaak genoeg voor dat kinderen ongenoegen hebben met de nieuwe partner van hun ouder, zeker als die partner jong en aantrekkelijk is en de ouder ineens meer geld uitgeeft. Het is goed mogelijk dat dit verhaal eenzijdig en vertekenend is. En misschien ook niet. Zo vraag ik me ook nog af hoe dat nou met het verhaal zit dat Harry geen architect zou zijn.quote:Op donderdag 7 september 2023 10:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Als iemand van 86 zo achteruit gaat dan verwacht je dat zijn liefhebbende wederhelft voor je vader zorgt en hulp zoekt, niet dat ze om geld vraagt.
Want dat deed ze ook toen hij in opvang zat, geld vragen omdat hij haar daarvoor ook altijd geld had gegeven.
Boulevard heeft een belang om zich positief over het programma te uiten en op basis van de gegevens die ze hadden ingezien, was dat moeilijk.
Fragment gezien?quote:Op donderdag 7 september 2023 13:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar laten we wel wezen: Boulevard bedrijft geen journalistiek. En het komt vaak genoeg voor dat kinderen ongenoegen hebben met de nieuwe partner van hun ouder, zeker als die partner jong en aantrekkelijk is en de ouder ineens meer geld uitgeeft. Het is goed mogelijk dat dit verhaal eenzijdig en vertekenend is. En misschien ook niet. Zo vraag ik me ook nog af hoe dat nou met het verhaal zit dat Harry geen architect zou zijn.
Nee, ik ben allergisch voor Boulevard.quote:
Van 1:30 tot 8:30, eerste 5 minuten dochters van vermeende slachtoffers, laatste 2 minuten inhoudsloze reactie van Thalia en nietszeggende Leendert. Als je het op hoge snelheid bekijkt, zou je het net kunnen redden zonder allergiepil.quote:Op donderdag 7 september 2023 14:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, ik ben allergisch voor Boulevard.
Beetje jammer dat gedram voor die kut ringquote:Op donderdag 7 september 2023 15:42 schreef Blues het volgende:
https://www.instagram.com(...)hid=MzRlODBiNWFlZA==
Zo'n leuke vrouw.quote:Op donderdag 7 september 2023 15:42 schreef Blues het volgende:
https://www.instagram.com(...)hid=MzRlODBiNWFlZA==
Nou inderdaad. Het is al jaren niets anders meer dan een wedstrijdje stemmentrekken. Ik snap niet dat ze er zo over drammen.quote:Op donderdag 7 september 2023 15:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Beetje jammer dat gedram voor die kut ring
Paul zit er ook niet bij, die zit zeker weer met een pet op in een achterkamertjequote:Op donderdag 7 september 2023 16:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar een beetje een afknapper vind ik het gezanik wel.
Gister toevallig gestemd omdat ik er oprecht 7 weken van heb genoten.quote:Op donderdag 7 september 2023 15:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Beetje jammer dat gedram voor die kut ring
Ik stem sowieso nietquote:Op donderdag 7 september 2023 16:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gister toevallig gestemd omdat ik er oprecht 7 weken van heb genoten.
Niet op Antwee?quote:Op donderdag 7 september 2023 16:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kijk geen reality ellende.quote:
Gemist , straks nog maar ff kijken danquote:Op donderdag 7 september 2023 18:37 schreef DKUp het volgende:
Nu weer over Thalia bij RTL Boulevard![]()
Maar een geldbeluste hoer is het niet
Is dat serieus of cynisch? Mijn radar is slecht gekalibreerd vandaag.quote:Op donderdag 7 september 2023 18:37 schreef DKUp het volgende:
Bij dat “jij bent zo mooie knappe man” twijfelde ik wel altijd aan de oprechtheid.quote:Op donderdag 7 september 2023 18:44 schreef Za het volgende:
Wel degelijk aangifte gedaan van mishandeling (anders zou RTL ook geen risico nemen met hun uitspraken), slechte voorselectie bij B&B.
"Lindêrt is een mooie knappe man, een sterke man, Noa is een mooie knappe hond, de B&B is gezellig, ik ben blij!"
De laatste zin is cynischquote:Op donderdag 7 september 2023 18:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Is dat serieus of cynisch? Mijn radar is slecht gekalibreerd vandaag.
Ik ook als vrouwen dat tegen mij zeggenquote:Op donderdag 7 september 2023 18:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij dat “jij bent zo mooie knappe man” twijfelde ik wel altijd aan de oprechtheid.
quote:Op donderdag 7 september 2023 19:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Het is wel smullen hoor! En het is uit met Harry.
Die haalt misschien opgelucht adem dat de aandacht nu even van zijn vermeende oplichterij af is.
Erken gewoon je schoonheid, Alp.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:16 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik ook als vrouwen dat tegen mij zeggen
Stemmen is toch pas in november?quote:Op donderdag 7 september 2023 16:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dank je 😘quote:Op donderdag 7 september 2023 19:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Erken gewoon je schoonheid, Alp.
Enorm jaloersquote:Op woensdag 6 september 2023 16:48 schreef Aberkullie het volgende:
De users die daar op afgeven zijn waarschijnlijk een beetje jaloers op het aanbod van vrouwen voor Bram.
Ik had al zo mijn bedenkingen bij die vrouw en vond haar zó overdreven in alles. Nu al die roddels boven zijn gekomen kan ik mij heel goed voorstellen dat het zo´n type vrouw is, maar het zijn roddels en dat realiseer ik mij maar al te best. Aan de andere kant komen de dochters van die ´rijke´ vaders niet zomaar met een verhaal vrees ik. Waar rook is...................quote:Op donderdag 7 september 2023 18:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij dat “jij bent zo mooie knappe man” twijfelde ik wel altijd aan de oprechtheid.
quote:Op donderdag 7 september 2023 14:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Van 1:30 tot 8:30, eerste 5 minuten dochters van vermeende slachtoffers, laatste 2 minuten inhoudsloze reactie van Thalia en nietszeggende Leendert. Als je het op hoge snelheid bekijkt, zou je het net kunnen redden zonder allergiepil.
dit idd, echt jaloersquote:Op vrijdag 8 september 2023 09:15 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Enorm jaloers
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 september 2023 09:15 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Enorm jaloers
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou ja, hij is een pensionado. Wie weet heeft ze ook wel wat kunnen vinden over zijn achtergrond. Hij kon in elk geval stoppen met werken en zijn droom najagen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 12:43 schreef NoCigar het volgende:
Het is ook niet dat Leendert rijkdom en welvaart uitstraalt, dus wat dat betreft lijkt het me helemaal geen geschikte prooi. Silent luxury zeker, met hier en daar wat geknipte teennagels in het tapijt.
Stoked!quote:Op vrijdag 8 september 2023 09:15 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Enorm jaloers
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ahwww sneu om zo af te geven op uiterlijk van vrouwen steeds. En overigens als die vrouwen langer (verzorgd) haar hadden en dun waren dan zat je weer op ze te geilen hier. 😂quote:Op vrijdag 8 september 2023 09:15 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Enorm jaloers
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, ze is geen prostituée voor zover we weten. Al zouden de verhalen wel kloppen, dan nog niet. Weet jij al vanaf het begin meer dan? Of ben je gewoon gefrustreerd en lucht het je op om vrouwen continue voor hoer uit te maken?quote:Op donderdag 7 september 2023 18:37 schreef DKUp het volgende:
Seks is een van de ingrediënten bij prostitutie. Tot nu toe heeft ze alles op dat vlak ontkend.quote:Op vrijdag 8 september 2023 14:04 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Nee, ze is geen prostituée voor zover we weten. Al zouden de verhalen wel kloppen, dan nog niet. Weet jij al vanaf het begin meer dan? Of ben je gewoon gefrustreerd en lucht het je op om vrouwen continue voor hoer uit te maken?
Aandacht, geld aftroggelen, gedrag en uiterlijk.quote:Op vrijdag 8 september 2023 14:04 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Nee, ze is geen prostituée voor zover we weten. Al zouden de verhalen wel kloppen, dan nog niet. Weet jij al vanaf het begin meer dan? Of ben je gewoon gefrustreerd en lucht het je op om vrouwen continue voor hoer uit te maken?
Zou ze stuk voor stuk allemaal terug brengen naar hun moeder.quote:Op vrijdag 8 september 2023 09:15 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Enorm jaloers
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zou ik met Thalia doen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 14:15 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Zou ze stuk voor stuk allemaal terug brengen naar hun moeder.
Suus blijft leuk.quote:
Daar was in het begin niets over bekend. Ze werd hier uitgescholden voor hoer, gewoon om haar uiterlijk en afkomst. Grote vent hoor!quote:Op vrijdag 8 september 2023 14:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Aandacht, geld aftroggelen, gedrag en uiterlijk.
Gaat alleen over Thalia, met je vrouwen
Hij ziet aan haar uiterlijk dat ze een hoer is.quote:Op vrijdag 8 september 2023 14:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Daar was in het begin niets over bekend. Ze werd hier uitgescholden voor hoer, gewoon om haar uiterlijk en afkomst. Grote vent hoor!
Om je kinderen als slecht voorbeeld voor te houden.quote:Op vrijdag 8 september 2023 14:34 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Misschien om een biertje mee te drinken maar ik zou er niet naast wakker willen worden.
Ze ziet er wel zo uit jaquote:Op vrijdag 8 september 2023 14:36 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Hij ziet aan haar uiterlijk dat ze een hoer is.
Maar de huidige verhalen over haar worden even vergeten. Nou excuses dat ik haar een hoer heb genoemd, dat ik beter had kunnen zeggen ze is enorm aandachtsgeil is en mannen met geld enorm interessant vindt.quote:Op vrijdag 8 september 2023 14:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Daar was in het begin niets over bekend. Ze werd hier uitgescholden voor hoer, gewoon om haar uiterlijk en afkomst. Grote vent hoor!
Dit is de virtuele variant van een jochie dat bij de ingang van de supermarkt hangt en vrouwen die er net iets te verleidelijk uitzien "hoer" naroept.quote:Op vrijdag 8 september 2023 14:36 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Hij ziet aan haar uiterlijk dat ze een hoer is.
Nou ja je zag bepaald gedrag bij Thalia waar je je vraagtekens bij kon zetten , ik iig wel .quote:Op vrijdag 8 september 2023 14:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het gaat om het woord 'hoer.'quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ja je zag bepaald gedrag bij Thalia waar je je vraagtekens bij kon zetten , ik iig wel .
Maar daarmee zeg ik dus niet dat ze een hoer is
Ik heb dat niet gezegd maar okayquote:Op vrijdag 8 september 2023 15:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het gaat om het woord 'hoer.'
Allemachtig zeg.
Nee, niet door jou. Ik ging in op jouw redenatie over haar gedrag.quote:
Maar als het om de toon gaat, dan betekent het dat hij het op andere toon alsnog een hoer had kunnen noemen?quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee, niet door jou. Ik ging in op jouw redenatie over haar gedrag.
Dat gaat voorbij aan het punt dat het nogal puberaal en/of asociaal is mensen voor hoer uit te maken. C'est le ton qui fait la musique.
Als het punt duidelijk is, moet je er niet weer een vraag over stellen, me dunkt.quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar als het om de toon gaat, dan betekent het dat hij het op andere toon alsnog een hoer had kunnen noemen?
Volgens mij is het punt nu wel duidelijk.
En over wat leukers: heb ik het nou goed begrepen dat we dit programma dus straks in een winters jasje krijgen?Of is dat toch net wat anders.
Jeetje wat een ernst.quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Als het punt duidelijk is, moet je er niet weer een vraag over stellen, me dunkt.
'Iek val op Klote mannenquote:Op vrijdag 8 september 2023 16:35 schreef Eagles89 het volgende:
Kreeg hier het halve deug topic over me heen toen ik mn twijfels na aflevering 1 aangaf over die vreselijke ordinaire Thalia, dat ik haar voor geen cent vertrouwde, en ze op me overkwam als een prostituée uit de ghetto van Colombia. Nu wordt ze door meerderen hier een simpele hoer genoemd, wat ik overigens zelf nooit zo gezegd heb, maar ook niet eens onwaarschijnlijk vind, en is de ophef er opeens nauwelijks nog. Geweldig om de laatste paar pagina’s van dit topic te lezen en hoe sommige gebruikers toch behoorlijk nat gaan. Mijn mensenkennis is onverslaanbaar, groetjes van de outcast van het BBVL topic en tot volgend seizoen
Ik vrees alleen dat het net als vorig jaar op Videoland uitgezonden wordt. (Geen behoefte aan een abonnement.)quote:Dit najaar komt RTL 4 met Winter Vol Liefde (van de makers van B&B Vol Liefde). Deze singles hebben Nederland verlaten om hun dromen na te jagen. Als skileraar, restauranthouder of huskey slee-rijder leiden ze een heerlijk leven, maar dit willen ze graag delen met die enige echte die hun hart verwarmt. Wie durft er over de grens te kijken en maakt het avontuur van deze personen compleet?
Misschien jezelf iets minder op de borst kloppen met je 'onverslaanbare mensenkennis' en hoe geweldig je het vindt dat sommige (?) mensen 'nat gaan' , want ten eerste slaat dat nergens op , ten tweede gaat het niet over jou maar over B&B , maar hopelijk voel jij je nu beter met je super egoquote:Op vrijdag 8 september 2023 16:35 schreef Eagles89 het volgende:
Kreeg hier het halve deug topic over me heen toen ik mn twijfels na aflevering 1 aangaf over die vreselijke ordinaire Thalia, dat ik haar voor geen cent vertrouwde, en ze op me overkwam als een prostituée uit de ghetto van Colombia. Nu wordt ze door meerderen hier een simpele hoer genoemd, wat ik overigens zelf nooit zo gezegd heb, maar ook niet eens onwaarschijnlijk vind, en is de ophef er opeens nauwelijks nog. Geweldig om de laatste paar pagina’s van dit topic te lezen en hoe sommige gebruikers toch behoorlijk nat gaan. Mijn mensenkennis is onverslaanbaar, groetjes van de outcast van het BBVL topic en tot volgend seizoen
In meerdere berichten staat dat Winter Vol Liefde excusief voor Videoland is, de startdatum in het najaar nog niet bekend is, hopelijk komt het toch op RTL4.quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
Even opgezocht.
[..]
Ik vrees alleen dat het net als vorig jaar op Videoland uitgezonden wordt. (Geen behoefte aan een abonnement.)
Maar misschien ook niet omdat B&B vol liefde dit jaar toch een nog groter succes was.
Thanks.quote:Op vrijdag 8 september 2023 18:10 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
In meerdere berichten staat dat Winter Vol Liefde excusief voor Videoland is, de startdatum in het najaar nog niet bekend is, hopelijk komt het toch op RTL4.
Ze zoeken nu al kandidaten voor seizoen 2 van Winter Vol Liefde,
Slimquote:Op vrijdag 8 september 2023 18:10 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
In meerdere berichten staat dat Winter Vol Liefde excusief voor Videoland is, de startdatum in het najaar nog niet bekend is, hopelijk komt het toch op RTL4.
https://www.rtl.nl/programma/5354995/winter-vol-liefde
Ik heb Videoland, maar dit format trekt me voor geen meter, net zoals B&B Belgie, heeft het net niet.,quote:Op vrijdag 8 september 2023 18:10 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/programma/5354995/winter-vol-liefde
Ik wist niet eens dat er een winter versie wasquote:Op vrijdag 8 september 2023 18:34 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik heb Videoland, maar dit format trekt me voor geen meter, net zoals B&B Belgie, heeft het net niet.,
Is het heel anders dan de versie van de zomer?quote:Op vrijdag 8 september 2023 18:34 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik heb Videoland, maar dit format trekt me voor geen meter, net zoals B&B Belgie, heeft het net niet.,
Geen idee, hoor, alleen de vooruitblikken en het voorstellen vind ik al teveel uitgekauwd.quote:Op vrijdag 8 september 2023 18:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het heel anders dan de versie van de zomer?
Ik ook niet, weet ook nog niet of ik het ga kijken, begint zo langzamerhand een overkill aan daten-in-een-ander-jasje-programma's te worden. Vond B&B dit jaar dan ook minder dan de voorgaande seizoenen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 18:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er een winter versie was![]()
Het spreekt mij ook niet echt aanquote:Op vrijdag 8 september 2023 19:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik ook niet, weet ook nog niet of ik het ga kijken, begint zo langzamerhand een overkill aan daten-in-een-ander-jasje-programma's te worden. Vond B&B dit jaar dan ook minder dan de voorgaande seizoenen.
Ik vind dit een beetje een flauwe en beetje een misplaatste reactie ook. Ik kreeg allemaal shit over me heen, als een soort hetze, en dan is erhelemaal niets mis om mensen daarmee nog even te confronteren, daar heeft wel of geen ego ook niets mee te maken. Zeker als het gros van die lui die zo ontdaan waren van mijn analyse over Thalia, die véél minder grof was destijds als anderen in de laatste dagen hebben geoordeeld, nu minder of niet meer reageren, en dat dat dus duidelijk niet consequent is.quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Misschien jezelf iets minder op de borst kloppen met je 'onverslaanbare mensenkennis' en hoe geweldig je het vindt dat sommige (?) mensen 'nat gaan' , want ten eerste slaat dat nergens op , ten tweede gaat het niet over jou maar over B&B , maar hopelijk voel jij je nu beter met je super ego
Ik heb niet alles meegelezen, kom hier ook nog niet zo heel lang , maar ik vind het wat kinderachtig om op die manier je gram te halenquote:Op vrijdag 8 september 2023 20:28 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje een flauwe misplaatste reactie. Ik kreeg allemaal shit over me heen, als een soort hetze, en dan is erhelemaal niets mis om mensen daarmee nog even te confronteren, daar heeft wel of geen ego ook niets mee te maken. Zeker als het gros van die lui die zo ontdaan waren van mijn analyse over Thalia, die véél minder grof was destijds als anderen in de laatste dagen hebben geoordeeld, nu minder of noet meer reageren, en dat dat dus duidelijk niet consequent is.
Jammer dat je het dan persoonlijk maakt door te zeggen dat ik even moet horen hoe geweldig ik ben met een mega ego. Nee, ik plaatste dit berichtt omdat ik mijn punt dat ik altijd heb gemaakt (ook al voor het hele nieuws over Thalia naar buiten kwam) wilde ondersteunen. Namelijk dat je gewoon alles in televisie topics hier op dit forum, en dan met name natuurlijk relaity TV, moet kunnen zeggen als het tenminste niet overdreven vreselijk simpel en ordinair wordt.
Een vooroordeel direct op de eerste aanblik ventileren op een forum vind ik een beetje not-done, want dat zegt meer over jezelf dan over al die anderen. En dan bedoel ik niet jou, Puzzle. Had liever gehad als mijn vooroordeel wat betreft Thaila op het eerste gezicht was ontkracht. Het stimuleert vooroordelen zo met dat achterafikhebgelijk gelul.quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb niet alles meegelezen, kom hier ook nog niet zo heel lang , maar ik vind het wat kinderachtig om op die manier je gram te halen
Shit over je heen?! Je bedoelt dat mensen reageerden op je uitspraken over Thalia en aangaven het er niet mee eens te zijn of het niet oké vonden.quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:28 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje een flauwe en beetje een misplaatste reactie ook. Ik kreeg allemaal shit over me heen, als een soort hetze, en dan is erhelemaal niets mis om mensen daarmee nog even te confronteren, daar heeft wel of geen ego ook niets mee te maken. Zeker als het gros van die lui die zo ontdaan waren van mijn analyse over Thalia, die véél minder grof was destijds als anderen in de laatste dagen hebben geoordeeld, nu minder of niet meer reageren, en dat dat dus duidelijk niet consequent is.
Jammer dat je het dan persoonlijk maakt door te zeggen dat ik even moet horen hoe geweldig ik ben met een mega ego. Nee, ik plaatste het bericht vandaag omdat ik mijn punt dat ik altijd heb gemaakt (ook al voor het hele nieuws over Thalia naar buiten kwam) wilde ondersteunen. Namelijk dat je gewoon alles in televisie topics hier op dit forum, en dan met name natuurlijk relaity TV, moet kunnen zeggen als het tenminste niet overdreven vreselijk simpel en ordinair wordt, en dat een golf van ‘woke’ en deugen op zulke reacties zelfs een zekere vorm van censuur is.
Heb je wel meegelezen toen? Er waren er zelfs een paar die openlijk wilden afspreken mij collectief te cancellen/negeren, of laagdunkend over mijn geestelijke vermogens deden. En ook jij begrijpt totaal het punt niet. Het is een combinatie van hypocrisie, deugen, censuur, en heeft helemaal niets te maken met iemand ergens op aanspreken, want als je destijds had meegelezen dan had je gezien dat ik op die specifieke reacties die gewoon normaal waren ook gewoon normaal reageerde. Maar ik betwijfel of je het wel gevolgd hebt destijds.quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:39 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Shit over je heen?! Je bedoelt dat mensen reageerden op je uitspraken over Thalia en aangaven het er niet mee eens te zijn of het niet oké vonden.
Wat ontzettend dramatisch voor jou dat mensen dat deden. Je zult maar eens meemaken dat mensen je ergens op aanspreken.
Hij werd aangesproken op een volstrekt imbeciel stukje. Dat heeft hem diep gekwetst want hij had waarschijnlijk gehoopt om juichend als een ontzettend geestige stukjesschrijver onthaald te worden.quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:39 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Shit over je heen?! Je bedoelt dat mensen reageerden op je uitspraken over Thalia en aangaven het er niet mee eens te zijn of het niet oké vonden.
Wat ontzettend dramatisch voor jou dat mensen dat deden. Je zult maar eens meemaken dat mensen je ergens op aanspreken.
Dat topic is dicht.quote:Op vrijdag 8 september 2023 21:34 schreef loveli het volgende:
De gewraakte opmerking stond in het vooruitkijktopic. Kunnen jullie het er daar over hebben ipv hier? Dank.
Deze reactie komt vooral heel treurig over. Ben je zo'n zielig hoopje mens dat je hier bevestiging nodig hebt?quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:28 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje een flauwe en beetje een misplaatste reactie ook. Ik kreeg allemaal shit over me heen, als een soort hetze, en dan is erhelemaal niets mis om mensen daarmee nog even te confronteren, daar heeft wel of geen ego ook niets mee te maken. Zeker als het gros van die lui die zo ontdaan waren van mijn analyse over Thalia, die véél minder grof was destijds als anderen in de laatste dagen hebben geoordeeld, nu minder of niet meer reageren, en dat dat dus duidelijk niet consequent is.
Jammer dat je het dan persoonlijk maakt door te zeggen dat ik even moet horen hoe geweldig ik ben met een mega ego. Nee, ik plaatste het bericht vandaag omdat ik mijn punt dat ik altijd heb gemaakt (ook al voor het hele nieuws over Thalia naar buiten kwam) wilde ondersteunen. Namelijk dat je gewoon alles in televisie topics hier op dit forum, en dan met name natuurlijk relaity TV, moet kunnen zeggen als het tenminste niet overdreven vreselijk simpel en ordinair wordt, en dat een golf van ‘woke’ en deugen op zulke reacties zelfs een zekere vorm van censuur is.
Over die versie komen we nooit meer heen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 19:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik geloof niet dat ik een hele winterverslaving er nog achteraan kan hebben. Ik ben nog niet eens over de zomerversie heen.
quote:Op zaterdag 9 september 2023 03:32 schreef Za het volgende:
[..]
Over die versie komen we nooit meer heen.
De personages leven voor altijd door in je hoofd; Debbie met roos op haar hoofd die royaal lachend zegt dat Paul haar vriendje is, Leendert en Noa, Mount Joy, de dans van Walter en Anna, de bokken van Bram, de schreeuw van de witte pauw overal doorheen etc.
Het was een mentaal experiment.
Echt? Ik vond dit seizoen al met al veel minder dan eerdere seizoenenquote:Op zaterdag 9 september 2023 03:32 schreef Za het volgende:
[..]
Over die versie komen we nooit meer heen.
De personages leven voor altijd door in je hoofd; Debbie met roos op haar hoofd die royaal lachend zegt dat Paul haar vriendje is, Leendert en Noa, Mount Joy, de dans van Walter en Anna, de bokken van Bram, de schreeuw van de witte pauw overal doorheen etc.
Het was een mentaal experiment.
Wat was dit?quote:Op zaterdag 9 september 2023 10:49 schreef timmmmm het volgende:
Jacob windsurfend in zijn eigen zwembad, Astrid die haar grenzen aangeeft EN DAAR GA OOK JIJ NIET OVER, de peter en de selie, dat zijn dingen die me bijblijven.
In dit seizoen zal denk ik het enige wat me echt bijblijft zijn het negatieve gevoel wat psychopaat Walter me gaf, niet echt iets wat je wil dat kijkers van je programma meenemen
Waar kan ik dat vinden?quote:Op zaterdag 9 september 2023 14:28 schreef bloodymary1 het volgende:
Deze week ben ik aan de Belgische versie begonnen. Wat een verademing. Gewoon normale mensen met veel humor. En wat een prachtige plekken allemaal waar ze zitten. Dat kasteel...
Klinkt als saai….quote:Op zaterdag 9 september 2023 14:28 schreef bloodymary1 het volgende:
Deze week ben ik aan de Belgische versie begonnen. Wat een verademing. Gewoon normale mensen met veel humor. En wat een prachtige plekken allemaal waar ze zitten. Dat kasteel...
Voor veel mensen wel ja. Ik houd er van, ben eigenlijk niet zo'n RTL en real life soap kijker.quote:
In de biologische moestuin van Bert, op de hoek van de rivière “La Cressonne”,quote:
O, die aflevering heb ik gemist, denk ik.quote:Op zaterdag 9 september 2023 15:56 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
In de biologische moestuin van Bert, op de hoek van de rivière “La Cressonne”,
Froukje: Ik zoek Peter en ik kan Selie ook niet vinden.
Bert: Peterselie, als je het pad op loopt, heb je een Perenboompje staan en daar staan dacht ik twee soorten Peterselie,
Froukje: Oke, ook nog twee soorten, daar staan Peter en Selie natuurlijk, ha,ha,
Bert: En Marjolein ook,
Froukje: Oh Marjolein is er ook?
Bij het perenboom,
Froukje: Ik heb geen idee jongens, volgens mij is dit Munt, dat kun je zo zien, ja Peter is weg en Selie ook, vertrokken, helemaal weg uit Frankrijk, ik zie het hier niet, echt niet. Bert?
Bert: Ja?
Froukje: Kan het zo zijn dat Peter en Selie zijn vertrokken?
Bert: Ja en er zijn er wel meer vertrokken hier.
https://m.facebook.com/rt(...)ie/1339222316475550/
Zo rond 18 augustus 2021, waarschijnlijk in de aflevering van de #eiersaladegate,quote:Op zaterdag 9 september 2023 16:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O, die aflevering heb ik gemist, denk ik.
"Skileraar zoekt vriendin".quote:Op vrijdag 8 september 2023 18:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het heel anders dan de versie van de zomer?
Vanaf 3 september is bij Videoland het tweede seizoen van 'B&B Vol Liefde België' te zien. Genoeg om de komende tijd te B&B-ingen, dus.quote:
De R zit weer in de maand. Hij zit gewoon even in zijn verkoudheid.quote:Op zaterdag 23 september 2023 18:46 schreef Pisces29 het volgende:
Walter heeft z’n Insta verwijderd.
Gokje: z’n nieuwe relatie is voorbij.![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:28 schreef alpeko het volgende:
[..]
De R zit weer in de maand. Hij zit gewoon even in zijn verkoudheid.
Niet geklikt, maar als ik Esra was zou ik ervoor passen om de tulbandkunstenaarvriend aan clicks te helpen.quote:
Aha, het is weer aan dus.quote:Op zaterdag 30 september 2023 15:42 schreef Slobeend het volgende:
Ik zag vanmiddag Thalia en Harry hand in hand in het centrum van Amersfoort lopen.
Dan zou je toch even moeten klikken want vlgs mij komt hij heel niet in de video voor.quote:Op maandag 2 oktober 2023 15:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet geklikt, maar als ik Esra was zou ik ervoor passen om de tulbandkunstenaarvriend aan clicks te helpen.
Ik ging er blind vanuit dat het op zijn kanaal was gepost.quote:Op maandag 2 oktober 2023 17:44 schreef Blues het volgende:
[..]
Dan zou je toch even moeten klikken want vlgs mij komt hij heel niet in de video voor.
RLS / [RTL4] Winter Vol Liefde (vanaf 18 december 2023) #1quote:Op donderdag 14 december 2023 11:34 schreef Blues het volgende:
Wanneer begint Winter vol Liefde eigenlijk?
Op de een of andere manier post iedereen erover in het Vooruitkijktopic.quote:Op vrijdag 15 december 2023 08:19 schreef Claudia_x het volgende:
Heeft niemand gekeken gisteravond of zie ik een topic over het hoofd?
Sjongejonge, wat een figuren...
Ik was er voor gaan zitten, maar toen ging de bel en kreeg ik bezoek.quote:Op vrijdag 15 december 2023 08:19 schreef Claudia_x het volgende:
Heeft niemand gekeken gisteravond of zie ik een topic over het hoofd?
Sjongejonge, wat een figuren...
Wat mij betreft gaan ze te veel op de spraakmakende tour.quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was er voor gaan zitten, maar toen ging de bel en kreeg ik bezoek.
Heb eigenlijk alleen die eerste gezien. Die woont daar wel prachtig in Griekenland
Zal vandaag of morgen de aflevering eens terug gaan kijken heb op een na alles gemist.quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat mij betreft gaan ze te veel op de spraakmakende tour.
Mirjam en Arno lijken me wel oké. Bij Anja krijg ik Petrivibes, Roland doet me aan Leendert denken en Mike aan Martijn uit Portugal. Thijz komt me zo bekend voor dat ik me afvraag of hij niet mijn docent beeldende vorming was, maar de bijdehante spelling van zijn naam zou me wel zijn bijgebleven.
Maar dit is het b en b topic er is een apart topic voor wintereditiequote:Op vrijdag 15 december 2023 10:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Op de een of andere manier post iedereen erover in het Vooruitkijktopic.
We hebben een beslisboom nodig.quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:42 schreef Magica het volgende:
[..]
Maar dit is het b en b topic er is een apart topic voor wintereditie
Het wordt wel een beetje onduidelijk zo met 4 verschillende topics
Met Roland ben ik het helemaal eens, vond hem niet sympathiek overkomen en z'n b&b is niet eens in bedrijf want het moet nog gebouwd worden.quote:Op vrijdag 15 december 2023 11:14 schreef ondeugend het volgende:
Robert Jan, Roland en Iris mogen van mij wel afvallen.
RJ : te hautain
Roland : te plat
Iris : te blauw
De rest lijkt me zeer interessant.
Waarom houdt dit je zo bezig? Hij vertelde een avontuurlijke en actieve vrouw te zoeken.quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:32 schreef golfer het volgende:
Uit het andere, intussen gesloten topic:
Niet helemaal duidelijk waar die man in het hoge noorden van Schotland naar op zoek is. Een man of een vrouw of beiden?
Aftrap voor de zomerserie, maandag begint de wintereditie. Het succes is ze naar het hoofd gestegen.quote:
quote:Op vrijdag 15 december 2023 18:32 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Anja lijkt me wel leuk, maar misschien meer omdat Griekenland me leuk lijkt.
Voor mij mogen Anja en Thijz nog overgeslagen worden, anders is het wel héél veel saai en bejaard Frankrijk 😬
Dat was Roland uit Hongarije, toch?quote:Op zondag 17 december 2023 01:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Aftrap voor de zomerserie, maandag begint de wintereditie. Het succes is ze naar het hoofd gestegen.
De man die 3x getrouwd was geweest, maar alleen vrouwen onder de 45 wilde. Klonk als een catch.
TV Winter Vol Liefdequote:Op maandag 18 december 2023 10:56 schreef Revanches het volgende:
Is dit het topic voor de winter editie voor de tv-kijkers?
Zit ik op basis van deze post er helemaal klaar voor, voor die wintereditie die om 20:30 begon.quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat mij betreft gaan ze te veel op de spraakmakende tour.
Mirjam en Arno lijken me wel oké. Bij Anja krijg ik Petrivibes, Roland doet me aan Leendert denken en Mike aan Martijn uit Portugal. Thijz komt me zo bekend voor dat ik me afvraag of hij niet mijn docent beeldende vorming was, maar de bijdehante spelling van zijn naam zou me wel zijn bijgebleven.
Niet. Het wordt zomer 2024 pas uitgezondenquote:Op maandag 18 december 2023 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
Deze week maar eens kijken hoe ik die zomerse editie dan kan terugkijken.
Ja, de voorstelronde.quote:Op maandag 18 december 2023 23:09 schreef lily het volgende:
[..]
Niet. Het wordt zomer 2024 pas uitgezonden
lekker tempoquote:Op vrijdag 5 april 2024 17:04 schreef roos94 het volgende:
Elise Raateland, die afgelopen zomer te zien was in de RTL-datingshow B&B Vol liefde, krijgt een kindje met haar partner Ilídio. Ze ontmoette hem tijdens de opnames van het tv-programma.
Hij is 42. Misschien dat dat nog meespeelt.quote:
ja dat kan wellicht. Maakt het niet minder snel imoquote:Op vrijdag 5 april 2024 18:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij is 42. Misschien dat dat nog meespeelt.
Vier in plaats van vijf dagen per week reguliere uitzending, las ik. En de reeks loopt langer door dan vorige keer.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:13 schreef freaky40 het volgende:
15 juli a.s. eerste aflevering nieuw seizoen B&B Vol Liefde met vooraf op 11 juli een 'hoe is het nu met' aflevering, ik meen net als vorig jaar. Een week vooruitkijken kan ook op Videoland wederom.
Ik herken meteen een Videoland-kijker.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Vier in plaats van vijf dagen per week reguliere uitzending, las ik. En de reeks loopt langer door dan vorige keer.
Toen vond ik het, hoe leuk ook, wel een lange zit. Op een gegeven moment wil je gewoon weten hoe het afloopt allemaal!
Daar ben ik dan weer te knieperig voor!quote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik herken meteen een Videoland-kijker.![]()
Hopelijk wordt het weer zo leuk.
LEES JIJ SOMS GEEN GRAZIA, MALLERD?????quote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:28 schreef freaky40 het volgende:
Nergens gelezen dat het naar 4 dagen gaat, volgens mij niet hoor. Waarom zouden ze.
Ah tnx!quote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
LEES JIJ SOMS GEEN GRAZIA, MALLERD?????
https://grazia.nl/artikel(...)wee%20weken%20langer.
Oh niet gezien! Ik googelde ‘b&b 2024 vier dagen’ omdat ik niet wist waar ik het gelezen had, en deze link stond bovenaan. Ik lees dit normaal ook niet.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:22 schreef Blues het volgende:
[..]
Ah tnx!
Die reclames onder dat bericht zijn zo smerig![]()
Gaf jij net die tip over dat Joshua op 1 was? Thanks, was leuk om te kijkenquote:
Ik vind Joshua gezelliger dan Benjamin.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 21:24 schreef Za het volgende:
Sympathiek interview met Joshua:
https://www.veronicasuper(...)-voor-de-producenten
Ja, maar hoorde thuis in een ander topic. Daarom weggehaald.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gaf jij net die tip over dat Joshua op 1 was? Thanks, was leuk om te kijken, ook met die andere vrouw die meedeed.
Ik wil het best een kans geven, maar als het weer zo sensatiebelust is als het vorige seizoen haak ik al heel afquote:Op vrijdag 28 juni 2024 22:41 schreef Claudia_x het volgende:
Gelukkig heeft er wat tijd gezeten tussen de wintereditie en deze zomereditie. Ik heb er weer zin an.
Ja maar dan mis je de nieuwe Walter en Petri en Leendert.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 23:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wil het best een kans geven, maar als het weer zo sensatiebelust is als het vorige seizoen haak ik al heel af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
De nieuwe Walter kan ik missen als kiespijn, net als de oude Walter. Petri leek me echt, die was zichzelf en haar kandidaten ook. Leendert ook, alleen niet al zijn kandidaten. Net als al die lui in Thailand.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 23:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja maar dan mis je de nieuwe Walter en Petri en Leendert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Dotteke op 01-07-2024 19:27:13 ]Haters everywhere but I don't really care.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door Dotteke op 01-07-2024 19:25:54 ]
quote:Op maandag 1 juli 2024 18:41 schreef Firuze60 het volgende:
Wat begrijp jij niet aan deze in rood staande tekst in een kader voordat je iets gaat posten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Voordat je reageert
In dit topic geen spoilers plaatsen over de afleveringen die via Videoland te zien zijn geweest, maar nog niet via RTL4 uitgezonden zijn. Daarvoor kan je hier terecht: TV / [VIDEOLAND] B&B Vol Liefde 2023 - voor de vooruitkijkers #1
[ Bericht 15% gewijzigd door Dotteke op 01-07-2024 19:36:57 ]There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op maandag 1 juli 2024 18:41 schreef Firuze60 het volgende:
Kan iemand weer een Videoland topic aanmaken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik start met de reguliere uitzendingen op tv over 2 weken.
[ Bericht 8% gewijzigd door Dotteke op 01-07-2024 19:37:35 ]Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Dat topic is vol, ik klikte net even voor de test. Misschien kan iemand een nieuwe maken? Of was er nog een meer recente?quote:Op maandag 1 juli 2024 18:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet aan deze in rood staande tekst in een kader voordat je iets gaat posten?
[..]
@Dotteke had die gesloten.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat topic is vol, ik klikte net even voor de test. Misschien kan iemand een nieuwe maken? Of was er nog een meer recente?
Dat topic is op slot gegooid door @Dotteke Ze kan het weer openenquote:Op maandag 1 juli 2024 19:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat topic is vol, ik klikte net even voor de test. Misschien kan iemand een nieuwe maken? Of was er nog een meer recente?
[ Bericht 11% gewijzigd door Dotteke op 01-07-2024 19:39:15 ]
quote:Op maandag 1 juli 2024 19:15 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Dotteke op 01-07-2024 19:42:34 ]
Dit kwadraat.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 23:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De nieuwe Walter kan ik missen als kiespijn, net als de oude Walter. Petri leek me echt, die was zichzelf en haar kandidaten ook. Leendert ook, alleen niet al zijn kandidaten. Net als al die lui in Thailand.
Maar meer van een Walter, Joy of Debbie die alleen meedoen omdat ze geil worden van de aandacht heb ik écht geen zin in
En toch heeft Joy er wel echt een relatie aan overgehouden.quote:
quote:Op maandag 1 juli 2024 19:53 schreef Firuze60 het volgende:
Doe dit even bij vooruitkijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Dit was de voorstelshow van december?quote:Op zondag 30 juni 2024 21:50 schreef matthijst het volgende:
Ook goed, het in inmiddels juli, dus vanwaar de spoilerquote:Op dinsdag 2 juli 2024 00:00 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dit was de voorstelshow van december?
Mod Edit: Nee deze zijn pas in mei voor gesteld en zijn de nieuwe deelnemers
Bedankt voor de openingspost B&B Vol Liefde 2024quote:Op maandag 8 juli 2024 17:40 schreef Forumtijger het volgende:
Vanaf maandag 15 juli start het 4e seizoen van B&B Vol Liefde op RTL4. Negen weken lang worden van elke maandag t/m donderdag 8 vrijgezelle B&B-eigenaren gevolgd die in het buitenland op zoek gaan naar de liefde van hun leven. Jeroen Kijk in de Vegte is wederom de voice-over van dit nieuwe seizoen. Alvast vooruitkijken kan bij Videoland.
Dit zijn de acht B&B-eigenaren die zullen worden gevolgd:
- Thijz (65) in het Franse Saint-Geniez-ô-Merle: https://www.rtl.nl/rtl-home/artikel/5423959/thijz-64
- Iris (57) in het Griekse Sparto: https://www.rtl.nl/rtl-home/artikel/5423937/iris-57
- Mike (35) in Spanje: https://www.rtl.nl/rtl-home/artikel/5423934/mike-35
- Mirjam (52) in Zuid-Afrika: https://www.rtl.nl/rtl-home/artikel/5423943/mirjam-52
- Arno (47) in het Franse Payzac: https://www.rtl.nl/rtl-home/artikel/5423936/arno-46
- Robert Jan (57) in Schotland: https://www.rtl.nl/rtl-home/artikel/5423955/robert-jan-57
- Anja (70) in het Franse Biches: https://www.rtl.nl/rtl-home/artikel/5423944/anja-70
- Albert (64) in Spanje: https://www.rtl.nl/rtl-home/artikel/5423932/albert-63
De officiele site met de eerste beelden en fragmenten van het nieuwe 4e seizoen vind je hier: https://www.rtl.nl/programma/5239357/bb-vol-liefde
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 04:07 schreef roos94 het volgende:
Ze konden geen jongeren vinden?...
Eentje van 35 en de rest allemaal richting boomer leeftijd.
Ik sla over, bejaardentv.
Om geld te verdienen?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 12:49 schreef loveli het volgende:
Waarom zou een niet-bejaarde een b&b beginnen?
Dit, en/of omdat ze het gewoon leuk vinden gasten te ontvangen en te bedienen in hun eigen huis. Roxanne uit het eerste seizoen lijkt me zo iemand bijvoorbeeld, die is ook nog erg jong.quote:
Kijken het nu terug.quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:31 schreef Tuinfluitert het volgende:
Vanavond, donderdag 11 juli, B&B Vol Liefde: Hoe is het nu met?
RTL 4, 20:30-22:00 uur,
Ja die was flink aangekomen ja. Schrok vooral van die pa, die was echt geen schim meer van de tijd dat de opnames waren. Heftig verhaal met die hersenbloeding.quote:Op donderdag 11 juli 2024 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
Die Martijn lijkt wel 15 kilo aangekomen. Vriendin Fenna ook, maar die was al stevig.
Debbie is gewoon dikke vrienden met Paul. Geen vonk, gewoon acceptatie en gezelschap.
Die is volgens mij alleen maar bezig om op TV te komen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:31 schreef TheVulture het volgende:
Vond het verhaal van Caroline wel weer sneu, die lijkt maar nergens van de grond te komen. Nu weer in NL een hoop gedoe...
Hahah ja die meid in Zweden die eruitziet alsof ze in de middeleeuwen leeft. Joy met z’n purpose en niet te vergeten Walter en co. Ik heb wel gelachen moet ik zeggen 😂👏🏻quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:31 schreef Za het volgende:
Wat en vertoning die "Hoe is het nu met".
Allemaal fake relaties, behalve Olof en Margje.
Zo terugblikkend valt het ook op hoe bizar al deze personages zijn, de een nog meer dan de ander.
Dat meisje wat nu als een onderdanige Amisch rondloopt in Zweden, die viezige man in zijn roze huis, de piano treurnis, de ego tripperij van bejaarde Debbie die nog steeds denkt een meisje te zijnen waarbij de slaafse vriend/kennis mag komen opdraven wanneer zij dat goed vindt, de bloedsaaie Joy, de golddigger die moet werken voor zijn geld OMG, dit was erg.
stress eten door wat met die vader aan de hand is geweest, het zorgen, alle tijd gaat eraan op enquote:Op donderdag 11 juli 2024 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
Die Martijn lijkt wel 15 kilo aangekomen. Vriendin Fenna ook, maar die was al stevig.
Debbie is gewoon dikke vrienden met Paul. Geen vonk, gewoon acceptatie en gezelschap.
Ik vond het stuk over Marian dan weer niks. De lol om Olof heb ik nooit begrepen.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:25 schreef JOHANK88 het volgende:
De reunie bij Marian! Fijn dat Olov ook een nieuwe vriendin heeft.
Die Jan blijft toch een rare snuiter. Daar kon je volgens mij ook wel een serie over maken
staat op videoland inmiddels, de "hoe is het nu met?" aflevering van dit jaar.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:23 schreef timmmmm het volgende:
Er is een terugblik begrijp ik?
Ik heb op dezelfde manier als vorig seizoen weinig trek in het volgende seizoen, maar ben wel benieuwd naar de vorige deelnemers
Het stuk over Marian was op zich ook niet veel maar het was bijzonder om te zien hoe ze er weer bij liepquote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond het stuk over Marian dan weer niks. De lol om Olof heb ik nooit begrepen.En al die andere figuren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |