Gemist , straks nog maar ff kijken danquote:Op donderdag 7 september 2023 18:37 schreef DKUp het volgende:
Nu weer over Thalia bij RTL Boulevard![]()
Maar een geldbeluste hoer is het niet
Is dat serieus of cynisch? Mijn radar is slecht gekalibreerd vandaag.quote:Op donderdag 7 september 2023 18:37 schreef DKUp het volgende:
Bij dat “jij bent zo mooie knappe man” twijfelde ik wel altijd aan de oprechtheid.quote:Op donderdag 7 september 2023 18:44 schreef Za het volgende:
Wel degelijk aangifte gedaan van mishandeling (anders zou RTL ook geen risico nemen met hun uitspraken), slechte voorselectie bij B&B.
"Lindêrt is een mooie knappe man, een sterke man, Noa is een mooie knappe hond, de B&B is gezellig, ik ben blij!"
De laatste zin is cynischquote:Op donderdag 7 september 2023 18:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Is dat serieus of cynisch? Mijn radar is slecht gekalibreerd vandaag.
Ik ook als vrouwen dat tegen mij zeggenquote:Op donderdag 7 september 2023 18:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij dat “jij bent zo mooie knappe man” twijfelde ik wel altijd aan de oprechtheid.
quote:Op donderdag 7 september 2023 19:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Het is wel smullen hoor! En het is uit met Harry.
Die haalt misschien opgelucht adem dat de aandacht nu even van zijn vermeende oplichterij af is.
Erken gewoon je schoonheid, Alp.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:16 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik ook als vrouwen dat tegen mij zeggen
Stemmen is toch pas in november?quote:Op donderdag 7 september 2023 16:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gister toevallig gestemd omdat ik er oprecht 7 weken van heb genoten.
Dank je 😘quote:Op donderdag 7 september 2023 19:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Erken gewoon je schoonheid, Alp.
Enorm jaloersquote:Op woensdag 6 september 2023 16:48 schreef Aberkullie het volgende:
De users die daar op afgeven zijn waarschijnlijk een beetje jaloers op het aanbod van vrouwen voor Bram.
Ik had al zo mijn bedenkingen bij die vrouw en vond haar zó overdreven in alles. Nu al die roddels boven zijn gekomen kan ik mij heel goed voorstellen dat het zo´n type vrouw is, maar het zijn roddels en dat realiseer ik mij maar al te best. Aan de andere kant komen de dochters van die ´rijke´ vaders niet zomaar met een verhaal vrees ik. Waar rook is...................quote:Op donderdag 7 september 2023 18:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij dat “jij bent zo mooie knappe man” twijfelde ik wel altijd aan de oprechtheid.
quote:Op donderdag 7 september 2023 14:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Van 1:30 tot 8:30, eerste 5 minuten dochters van vermeende slachtoffers, laatste 2 minuten inhoudsloze reactie van Thalia en nietszeggende Leendert. Als je het op hoge snelheid bekijkt, zou je het net kunnen redden zonder allergiepil.
dit idd, echt jaloersquote:Op vrijdag 8 september 2023 09:15 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Enorm jaloers
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 september 2023 09:15 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Enorm jaloers
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou ja, hij is een pensionado. Wie weet heeft ze ook wel wat kunnen vinden over zijn achtergrond. Hij kon in elk geval stoppen met werken en zijn droom najagen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 12:43 schreef NoCigar het volgende:
Het is ook niet dat Leendert rijkdom en welvaart uitstraalt, dus wat dat betreft lijkt het me helemaal geen geschikte prooi. Silent luxury zeker, met hier en daar wat geknipte teennagels in het tapijt.
Stoked!quote:Op vrijdag 8 september 2023 09:15 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Enorm jaloers
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ahwww sneu om zo af te geven op uiterlijk van vrouwen steeds. En overigens als die vrouwen langer (verzorgd) haar hadden en dun waren dan zat je weer op ze te geilen hier. 😂quote:Op vrijdag 8 september 2023 09:15 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Enorm jaloers
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, ze is geen prostituée voor zover we weten. Al zouden de verhalen wel kloppen, dan nog niet. Weet jij al vanaf het begin meer dan? Of ben je gewoon gefrustreerd en lucht het je op om vrouwen continue voor hoer uit te maken?quote:Op donderdag 7 september 2023 18:37 schreef DKUp het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |