Ja, dit.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:22 schreef TheVulture het volgende:
Na twee afleveringen nu al mijn nieuwe guilty pleasure. 6 vrijgezelle B&B-eigenaren in binnen en buitenland op zoek naar de liefde. Elke eigenaar krijgt 4 potentiële partners over de vloer en dat zorgt voor een goede mix van Een Ik Vertrek, Boer Zoekt Vrouw en een behoorlijke portie plaatsvervangende schaamte
Presentatie: Art Rooijakkers
Maandag t/m donderdag om 20.30 op RTL 4
Hoogtepunten tot nu toe zijn vooral nukkige Bert in Frankrijk die vrouwen absoluut niet op een voetstuk plaatst, Formule 1 prefereert boven een kennismakingsgesprek, iemand haar eigen koffer laat sjouwen en op de vraag van een van de dames of dit haar kamer is antwoord: "Nee het is mijn kamer, maar jij mag er logeren"![]()
In Oostenrijk is wanhopige Nico binnen een dag ondersteboven van eigenaresse Caroline, die op haar beurt vooralsnog haar hond op plek 1 heeft staan. Als er dan een nieuwe kaper op de kust arriveert is Nico meteen helemaal uit het lood geslagen
quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:52 schreef ChilllayD het volgende:
Heerlijk vermaak! Die vrouw met hond Roosje, mijn hemel. Daar komt niets of niemand tussen.
En vanavond een lesje toiletpot schoonmaken!
Ergste vond ik nog dat Bert de tweede vrouw een rondleiding gaf, het toilet liet zien en zei 'oh, die moet ik nog wel even schoonmaken zie ik'
Iemand de text (kan het niet verder lezen)quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:29 schreef Jester65 het volgende:
https://www.ad.nl/show/wa(...)e-van-nico~a0f918d7/
Dat briefje van Nico was inderdaad tamelijk gênant. En dat zij het ging voorlezen aan haar hond zo mogelijk nog gênanter.
quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:35 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Iemand de text (kan het niet verder lezen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters everywhere but I don't really care.
Erger nog dat ie tot aan zijn elleboog in de afvoer zit te graaien in plaats van de wc borstel te gebruiken.quote:Op woensdag 14 juli 2021 23:22 schreef Magica het volgende:
Niemand over dat schoonmaken? Nico die ff met een doekje die pot schoonmaakt. Gadverdamme![]()
Ja dat bedoelde ik eigenlijkquote:Op woensdag 14 juli 2021 23:32 schreef Morm_NL het volgende:
[..]
Erger nog dat ie tot aan zijn elleboog in de afvoer zit te graaien in plaats van de wc borstel te gebruiken.
Heel eerlijk, ik ga er thuis ook wel eens met een doekje echt in, maar da's dan wel de laatste actie van het schoonmaken en dan ga ik niet nog een keer uitgebreid met datzelfde doekje de bril etc navegenquote:Op woensdag 14 juli 2021 23:22 schreef Magica het volgende:
Niemand over dat schoonmaken? Nico die ff met een doekje die pot schoonmaakt. Gadverdamme![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |