abonnement Unibet Coolblue
pi_200353373
Na twee afleveringen nu al mijn nieuwe guilty pleasure. 6 vrijgezelle B&B-eigenaren in binnen en buitenland op zoek naar de liefde. Elke eigenaar krijgt 4 potentiële partners over de vloer en dat zorgt voor een goede mix van Een Ik Vertrek, Boer Zoekt Vrouw en een behoorlijke portie plaatsvervangende schaamte

Presentatie: Art Rooijakkers

Maandag t/m donderdag om 20.30 op RTL 4

Hoogtepunten tot nu toe zijn vooral nukkige Bert in Frankrijk die vrouwen absoluut niet op een voetstuk plaatst, Formule 1 prefereert boven een kennismakingsgesprek, iemand haar eigen koffer laat sjouwen en op de vraag van een van de dames of dit haar kamer is antwoord: "Nee het is mijn kamer, maar jij mag er logeren" _O-

In Oostenrijk is wanhopige Nico binnen een dag ondersteboven van eigenaresse Caroline, die op haar beurt vooralsnog haar hond op plek 1 heeft staan. Als er dan een nieuwe kaper op de kust arriveert is Nico meteen helemaal uit het lood geslagen _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_200358273
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 23:22 schreef TheVulture het volgende:
Na twee afleveringen nu al mijn nieuwe guilty pleasure. 6 vrijgezelle B&B-eigenaren in binnen en buitenland op zoek naar de liefde. Elke eigenaar krijgt 4 potentiële partners over de vloer en dat zorgt voor een goede mix van Een Ik Vertrek, Boer Zoekt Vrouw en een behoorlijke portie plaatsvervangende schaamte

Presentatie: Art Rooijakkers

Maandag t/m donderdag om 20.30 op RTL 4

Hoogtepunten tot nu toe zijn vooral nukkige Bert in Frankrijk die vrouwen absoluut niet op een voetstuk plaatst, Formule 1 prefereert boven een kennismakingsgesprek, iemand haar eigen koffer laat sjouwen en op de vraag van een van de dames of dit haar kamer is antwoord: "Nee het is mijn kamer, maar jij mag er logeren" _O-

In Oostenrijk is wanhopige Nico binnen een dag ondersteboven van eigenaresse Caroline, die op haar beurt vooralsnog haar hond op plek 1 heeft staan. Als er dan een nieuwe kaper op de kust arriveert is Nico meteen helemaal uit het lood geslagen _O-
Ja, dit.

Die Nico is wel een beetje eng, stalker trekjes.

Die gozer in Roosendaal schrokt zich kapot van die hut. _O-

En die in Italië had beter een stel bouwvakkers op date kunnen vragen, wat een warhoofd was dat.

Enfin het gaat weer knallen vanavond in Frankrijk, c_/

Ik vind het leuker dan dat ik vooraf dacht.
pi_200358627
Heerlijk vermaak! Die vrouw met hond Roosje, mijn hemel. Daar komt niets of niemand tussen. :P

En vanavond een lesje toiletpot schoonmaken!

Ergste vond ik nog dat Bert de tweede vrouw een rondleiding gaf, het toilet liet zien en zei 'oh, die moet ik nog wel even schoonmaken zie ik' :D
pi_200359283
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 12:52 schreef ChilllayD het volgende:
Heerlijk vermaak! Die vrouw met hond Roosje, mijn hemel. Daar komt niets of niemand tussen. :P

En vanavond een lesje toiletpot schoonmaken!

Ergste vond ik nog dat Bert de tweede vrouw een rondleiding gaf, het toilet liet zien en zei 'oh, die moet ik nog wel even schoonmaken zie ik' :D
_O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_200359615
PFft zo erg in de namen zit ik helaas nog niet maar dat komt wel.

Tenenkrommend vermakelijk programma. Ik vond die geforceerde lunch voor twee ook wel vermakelijk. Zo geen chemie die 2 daar :D

En die uit Frankrijk, ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de eerste haar koffers pakt...
pi_200366595
Wat een takkewijf is die Romana (?) toch ook. Die nieuwe vrouw zegt dat ze op 3 hoog woont en zij gelijk erboven op, 3 hoog achter :r
pi_200366619
Steeds die zure gezichten en concurrentie als er 2de bijkomt.

Met een mappel leaf🤣🤣
  † In Memoriam † woensdag 14 juli 2021 @ 20:49:39 #8
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200366732
Mevr botox weet het beter...
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  woensdag 14 juli 2021 @ 20:54:33 #9
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_200366827
Nou ik vind het echt niet leuk gezelschap die mevrouw. :( Ze kan dan wel pittig zijn, maar dit is gewoon beledigend. Heeft niks met pittig of tegengas te maken.
Don't call me Shirley
  woensdag 14 juli 2021 @ 20:55:50 #10
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_200366841
Caroline vraagt op gofund me om 5000 euro ivm corona
Don't call me Shirley
  woensdag 14 juli 2021 @ 21:29:24 #11
318507 Jester65
Stay frosty
pi_200367480
https://www.ad.nl/show/wa(...)e-van-nico~a0f918d7/

Dat briefje van Nico was inderdaad tamelijk gênant. En dat zij het ging voorlezen aan haar hond zo mogelijk nog gênanter. :D
pi_200367509
Ben benieuwd, zal mij niets verbazen als er een paar “acteur” zijn
  † In Memoriam † woensdag 14 juli 2021 @ 21:31:49 #13
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200367520
Lekker in de pot roeren :')
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  woensdag 14 juli 2021 @ 21:32:30 #14
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_200367534
Ranzige gast :r
Haters everywhere but I don't really care.
pi_200367573
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 21:29 schreef Jester65 het volgende:
https://www.ad.nl/show/wa(...)e-van-nico~a0f918d7/

Dat briefje van Nico was inderdaad tamelijk gênant. En dat zij het ging voorlezen aan haar hond zo mogelijk nog gênanter. :D
Iemand de text (kan het niet verder lezen)
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 14 juli 2021 @ 21:40:22 #16
335263 freaky40
pi_200367664
Vond Romana in eerste instantie helemaal niets, maar vind haar wel lekker sarcastisch en cynisch. Ze maakt in ieder geval wel TV.
Die stewardess maakt er een beetje een gameshow van 'wie heeft er het beste en schoonst het sanitair schoon gemaakt'. Verschrikkelijk, wat een hittepetit/piet lut, zou me daar niet voor lenen. Verder teamNico.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 14 juli 2021 @ 21:41:10 #17
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_200367683
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 21:35 schreef Pap89 het volgende:

[..]

Iemand de text (kan het niet verder lezen)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_200367724
Goede cliffhanger weer, wat wil de nieuwe meid vertellen
pi_200368815
Die eerste date van die gozer in Valduggia heeft wel potentie denk ik, al schuurt zijn situatie nog wel tegen Ik Vertrek aan met alles wat daar nog moet gebeuren _O-

In Roosendaal vind ik die stucadoor wel een leuke gast :Y

Bij Bert is Romana aan de ene kant wel bitchy, maar dat heeft Bert ook wel nodig... die andere dame is veel te zacht/gevoelig voor Bert
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_200369452
Niemand over dat schoonmaken? Nico die ff met een doekje die pot schoonmaakt. Gadverdamme :') :r
pi_200369616
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juli 2021 23:22 schreef Magica het volgende:
Niemand over dat schoonmaken? Nico die ff met een doekje die pot schoonmaakt. Gadverdamme :') :r
Erger nog dat ie tot aan zijn elleboog in de afvoer zit te graaien in plaats van de wc borstel te gebruiken.
pi_200369648
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juli 2021 23:32 schreef Morm_NL het volgende:

[..]

Erger nog dat ie tot aan zijn elleboog in de afvoer zit te graaien in plaats van de wc borstel te gebruiken.
Ja dat bedoelde ik eigenlijk :')
En zij leek het ook normaal te vinden _O-
pi_200372730
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juli 2021 23:22 schreef Magica het volgende:
Niemand over dat schoonmaken? Nico die ff met een doekje die pot schoonmaakt. Gadverdamme :') :r
Heel eerlijk, ik ga er thuis ook wel eens met een doekje echt in, maar da's dan wel de laatste actie van het schoonmaken en dan ga ik niet nog een keer uitgebreid met datzelfde doekje de bril etc navegen _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_200383748
Ik had mij verheugd op de aflevering van vanavond ..., maar er zijn wezenlijkere dingen.
Maar ik geef toe: ik heb mij tot nu toe beter vermaakt met deze serie dan ik had vooraf had gedacht.
pi_200384139
Volgens mij is het alleen op maandag t/m donderdag. Zoiets had ik gelezen.

Overigens vind ik het ook wel een aardig programma. De opzet vind ik leuk. Een combinatie van Boer zoekt vrouw, ik vertrek, Bed & Breakfast en first dates.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')