Waar kan ik dat vinden?quote:Op zaterdag 9 september 2023 14:28 schreef bloodymary1 het volgende:
Deze week ben ik aan de Belgische versie begonnen. Wat een verademing. Gewoon normale mensen met veel humor. En wat een prachtige plekken allemaal waar ze zitten. Dat kasteel...
Klinkt als saai….quote:Op zaterdag 9 september 2023 14:28 schreef bloodymary1 het volgende:
Deze week ben ik aan de Belgische versie begonnen. Wat een verademing. Gewoon normale mensen met veel humor. En wat een prachtige plekken allemaal waar ze zitten. Dat kasteel...
Voor veel mensen wel ja. Ik houd er van, ben eigenlijk niet zo'n RTL en real life soap kijker.quote:
In de biologische moestuin van Bert, op de hoek van de rivière “La Cressonne”,quote:
O, die aflevering heb ik gemist, denk ik.quote:Op zaterdag 9 september 2023 15:56 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
In de biologische moestuin van Bert, op de hoek van de rivière “La Cressonne”,
Froukje: Ik zoek Peter en ik kan Selie ook niet vinden.
Bert: Peterselie, als je het pad op loopt, heb je een Perenboompje staan en daar staan dacht ik twee soorten Peterselie,
Froukje: Oke, ook nog twee soorten, daar staan Peter en Selie natuurlijk, ha,ha,
Bert: En Marjolein ook,
Froukje: Oh Marjolein is er ook?
Bij het perenboom,
Froukje: Ik heb geen idee jongens, volgens mij is dit Munt, dat kun je zo zien, ja Peter is weg en Selie ook, vertrokken, helemaal weg uit Frankrijk, ik zie het hier niet, echt niet. Bert?
Bert: Ja?
Froukje: Kan het zo zijn dat Peter en Selie zijn vertrokken?
Bert: Ja en er zijn er wel meer vertrokken hier.
https://m.facebook.com/rt(...)ie/1339222316475550/
Zo rond 18 augustus 2021, waarschijnlijk in de aflevering van de #eiersaladegate,quote:Op zaterdag 9 september 2023 16:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O, die aflevering heb ik gemist, denk ik.
"Skileraar zoekt vriendin".quote:Op vrijdag 8 september 2023 18:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het heel anders dan de versie van de zomer?
Vanaf 3 september is bij Videoland het tweede seizoen van 'B&B Vol Liefde België' te zien. Genoeg om de komende tijd te B&B-ingen, dus.quote:
De R zit weer in de maand. Hij zit gewoon even in zijn verkoudheid.quote:Op zaterdag 23 september 2023 18:46 schreef Pisces29 het volgende:
Walter heeft z’n Insta verwijderd.
Gokje: z’n nieuwe relatie is voorbij.![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:28 schreef alpeko het volgende:
[..]
De R zit weer in de maand. Hij zit gewoon even in zijn verkoudheid.
Niet geklikt, maar als ik Esra was zou ik ervoor passen om de tulbandkunstenaarvriend aan clicks te helpen.quote:
Aha, het is weer aan dus.quote:Op zaterdag 30 september 2023 15:42 schreef Slobeend het volgende:
Ik zag vanmiddag Thalia en Harry hand in hand in het centrum van Amersfoort lopen.
Dan zou je toch even moeten klikken want vlgs mij komt hij heel niet in de video voor.quote:Op maandag 2 oktober 2023 15:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet geklikt, maar als ik Esra was zou ik ervoor passen om de tulbandkunstenaarvriend aan clicks te helpen.
Ik ging er blind vanuit dat het op zijn kanaal was gepost.quote:Op maandag 2 oktober 2023 17:44 schreef Blues het volgende:
[..]
Dan zou je toch even moeten klikken want vlgs mij komt hij heel niet in de video voor.
RLS / [RTL4] Winter Vol Liefde (vanaf 18 december 2023) #1quote:Op donderdag 14 december 2023 11:34 schreef Blues het volgende:
Wanneer begint Winter vol Liefde eigenlijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |