En meteen al leuke kakker genoemd worden in het eerste filmpjequote:Op maandag 15 juli 2024 20:41 schreef JOHANK88 het volgende:
prachtige natuur, super leuke hond, mooi huis. maar man zit een beetje teveel in de 'osm' hoek?
oh ja, dochter heet anne-lotte. diep in de osm hoek dus.
Vraag me wel af hoe Dubai naar Schotland gaat bevallen.quote:Op maandag 15 juli 2024 20:43 schreef Fascination het volgende:
Wel typische vrouwen die op hem reageren.
Dat is idd een leuk verschil.quote:Op maandag 15 juli 2024 20:44 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Vraag me wel af hoe Dubai naar Schotland gaat bevallen.
Die heeft gewoon een filmpje opgenomen tijdens de vakantie in Dubai.quote:Op maandag 15 juli 2024 20:44 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Vraag me wel af hoe Dubai naar Schotland gaat bevallen.
Bedoelde meer in bredere zin, niet elke botox behandelde zal goed op Schotland gaan gok ik.quote:Op maandag 15 juli 2024 20:44 schreef PirE het volgende:
[..]
Die heeft gewoon een filmpje opgenomen tijdens de vakantie in Dubai.
Die gooien zich elke avond helemaal vol. Yamassssquote:Op maandag 15 juli 2024 20:46 schreef JOHANK88 het volgende:
er is ook weer een huisvriend van de partij! deze zonder honden halsband!
Verdomme, Bugquote:
Er is een hele dunne lijn tussen jezelf leuk vinden en vervelend leuk vinden. Els hangt nu aan de negatieve kant. We zullen zien.quote:Op maandag 15 juli 2024 20:51 schreef Joop_W het volgende:
Els vindt zichzelf te leuk. Bescheiden - check.
Met koortslipjequote:
Dit. Benieuwd of ze ook over zichzelf praat in de derde persoon.quote:Op maandag 15 juli 2024 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er is een hele dunne lijn tussen jezelf leuk vinden en vervelend leuk vinden. Els hangt nu aan de negatieve kant. We zullen zien.
Het enige aantrekkelijke is nu ook het surfen en buitenleven en HONT.quote:
Ik dacht bijna alleen blond te zien. Hoe heet ze?quote:
Lekker belangrijkquote:Op maandag 15 juli 2024 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht bijna alleen blond te zien. Hoe heet ze?
Een surfer trekt toch ook gewoon surfers aan?quote:Op maandag 15 juli 2024 20:56 schreef Remco het volgende:
Ze hebben de kaartenbak: blond/sportief open getrokken.
Ze doen trouwens net alsof er voor hun is gekozen wie er komen ipv dat ze zelf kiezen.
Hier schrik ik van.quote:
Die ene op het winderige strand met een surfplank en met die gerechten.quote:Op maandag 15 juli 2024 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht bijna alleen blond te zien. Hoe heet ze?
Oh dan loopt Bug iets achterquote:Op maandag 15 juli 2024 20:58 schreef PirE het volgende:
[..]
Die ene op het winderige strand met een surfplank en met die gerechten.
Geen idee hoe ze heet.
Ik zag al dansende mensen in een kring in het beginstuk. We wachten af.quote:Op maandag 15 juli 2024 20:59 schreef JOHANK88 het volgende:
er is trouwens nog geen zweverig woord gevallen tot nu toe, dat is ook een groot pluspunt.
Ja, wat een smerige, treurige, desolate bende is het daar altijdquote:Op maandag 15 juli 2024 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Het ALTIJD TRIESTE FRANKRIJK. De zon schijnt er geen enkel seizoen.
oh jee, dat heb ik gemist. dus toch een stukje spiritualiteit waarschijnlijk.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag al dansende mensen in een kring in het beginstuk. We wachten af.
Els is VERKOCHTquote:
Iddquote:
mooi dat je er ook weer bij bent Pierre!quote:Op maandag 15 juli 2024 21:18 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Omgggggg een jaar na dato zijn we weer herenigd!!!!! Hoi allemaal
Haai haaiquote:Op maandag 15 juli 2024 21:18 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Omgggggg een jaar na dato zijn we weer herenigd!!!!! Hoi allemaal
Als je jezelf volwassen verklaart is er 99% kans dat het niet zo is idd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |