En meteen al leuke kakker genoemd worden in het eerste filmpjequote:Op maandag 15 juli 2024 20:41 schreef JOHANK88 het volgende:
prachtige natuur, super leuke hond, mooi huis. maar man zit een beetje teveel in de 'osm' hoek?
oh ja, dochter heet anne-lotte. diep in de osm hoek dus.
Vraag me wel af hoe Dubai naar Schotland gaat bevallen.quote:Op maandag 15 juli 2024 20:43 schreef Fascination het volgende:
Wel typische vrouwen die op hem reageren.
Dat is idd een leuk verschil.quote:Op maandag 15 juli 2024 20:44 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Vraag me wel af hoe Dubai naar Schotland gaat bevallen.
Die heeft gewoon een filmpje opgenomen tijdens de vakantie in Dubai.quote:Op maandag 15 juli 2024 20:44 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Vraag me wel af hoe Dubai naar Schotland gaat bevallen.
Bedoelde meer in bredere zin, niet elke botox behandelde zal goed op Schotland gaan gok ik.quote:Op maandag 15 juli 2024 20:44 schreef PirE het volgende:
[..]
Die heeft gewoon een filmpje opgenomen tijdens de vakantie in Dubai.
Die gooien zich elke avond helemaal vol. Yamassssquote:Op maandag 15 juli 2024 20:46 schreef JOHANK88 het volgende:
er is ook weer een huisvriend van de partij! deze zonder honden halsband!
Verdomme, Bugquote:
Er is een hele dunne lijn tussen jezelf leuk vinden en vervelend leuk vinden. Els hangt nu aan de negatieve kant. We zullen zien.quote:Op maandag 15 juli 2024 20:51 schreef Joop_W het volgende:
Els vindt zichzelf te leuk. Bescheiden - check.
Met koortslipjequote:
Dit. Benieuwd of ze ook over zichzelf praat in de derde persoon.quote:Op maandag 15 juli 2024 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er is een hele dunne lijn tussen jezelf leuk vinden en vervelend leuk vinden. Els hangt nu aan de negatieve kant. We zullen zien.
Het enige aantrekkelijke is nu ook het surfen en buitenleven en HONT.quote:
Ik dacht bijna alleen blond te zien. Hoe heet ze?quote:
Lekker belangrijkquote:Op maandag 15 juli 2024 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht bijna alleen blond te zien. Hoe heet ze?
Een surfer trekt toch ook gewoon surfers aan?quote:Op maandag 15 juli 2024 20:56 schreef Remco het volgende:
Ze hebben de kaartenbak: blond/sportief open getrokken.
Ze doen trouwens net alsof er voor hun is gekozen wie er komen ipv dat ze zelf kiezen.
Hier schrik ik van.quote:
Die ene op het winderige strand met een surfplank en met die gerechten.quote:Op maandag 15 juli 2024 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht bijna alleen blond te zien. Hoe heet ze?
Oh dan loopt Bug iets achterquote:Op maandag 15 juli 2024 20:58 schreef PirE het volgende:
[..]
Die ene op het winderige strand met een surfplank en met die gerechten.
Geen idee hoe ze heet.
Ik zag al dansende mensen in een kring in het beginstuk. We wachten af.quote:Op maandag 15 juli 2024 20:59 schreef JOHANK88 het volgende:
er is trouwens nog geen zweverig woord gevallen tot nu toe, dat is ook een groot pluspunt.
Ja, wat een smerige, treurige, desolate bende is het daar altijdquote:Op maandag 15 juli 2024 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Het ALTIJD TRIESTE FRANKRIJK. De zon schijnt er geen enkel seizoen.
oh jee, dat heb ik gemist. dus toch een stukje spiritualiteit waarschijnlijk.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag al dansende mensen in een kring in het beginstuk. We wachten af.
Els is VERKOCHTquote:
Iddquote:
mooi dat je er ook weer bij bent Pierre!quote:Op maandag 15 juli 2024 21:18 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Omgggggg een jaar na dato zijn we weer herenigd!!!!! Hoi allemaal
Haai haaiquote:Op maandag 15 juli 2024 21:18 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Omgggggg een jaar na dato zijn we weer herenigd!!!!! Hoi allemaal
Als je jezelf volwassen verklaart is er 99% kans dat het niet zo is idd.quote:
Dat vermoeden had ik alquote:Op maandag 15 juli 2024 21:21 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Als je jezelf volwassen verklaart is er 99% kans dat het niet zo is idd.
Sorry- verkeerd gequote.
Ongetwijfeld ook lid van de miles high club die kut op stelten.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
Grappig hoe je een voormalig stewardess altijd herkent
Was Caroline dit ook niet?
lekker toekomstbestendigquote:Op maandag 15 juli 2024 21:21 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
pAtCHwORk
Lekker Bali, lekker hip, lekker gegentrificeerd, lekker kut.
Wel beter dan het deprimerende Frankrijkquote:Op maandag 15 juli 2024 21:21 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
pAtCHwORk
Lekker Bali, lekker hip, lekker gegentrificeerd, lekker kut.
Dat wordt dan wel weer grappig.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:26 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Over dertig jaar ook allemaal uitgezakte keeltattoo's in het straatbeeld.
Bali is opgegeven hoor. Doe mij maar Frankrijk.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel beter dan het deprimerende Frankrijk
Joy en z’n zus die al bij een woonprogramma werktequote:Op maandag 15 juli 2024 21:27 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Tv kan ook nooit eens niet eng en incestueus zijn.
Je zoekt toch meestal een beetje een kopie van jezelf. Of nu praat ik voor mezelf.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:29 schreef JOHANK88 het volgende:
ze woont in die bus? ik heb het idee dat ze allebei even vaak in bad gaan.
Ernie!quote:Op maandag 15 juli 2024 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Net zo een irritante geknepen stem als Paul afgelopen seizoen
En vreselijk veel woorden nodig. Vermoeiond.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Net zo een irritante geknepen stem als Paul afgelopen seizoen
nou ja, ten minste wel nog op een beetje mooie plek.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:33 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Uren reizen om binnen 5 minuten af te zijn. Auw.
Over 3 dagen trekt hij die leegte toch niet meer. Al die andere vrouwen zijn ook aantrekkelijk maar dan met inhoud.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:34 schreef Joop_W het volgende:
Hij vond haar jeugdigheid vooral fijn, de rest is bijzaak gok ik.
Daar had je de wel de mogelijkheid om per direct over te schakelen op ladyboys.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:35 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
nou ja, ten minste wel nog op een beetje mooie plek.
het kon erger. denk Say Cheese
Ga nou es niet spoileren jij.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Over 3 dagen trekt hij die leegte toch niet meer. Al die andere vrouwen zijn ook aantrekkelijk maar dan met inhoud.
Dat Say Cheese was wel erg leuk, eindelijk wat anders dan het herkauwende Spanje en Frankrijk.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:35 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
nou ja, ten minste wel nog op een beetje mooie plek.
het kon erger. denk Say Cheese
Uit "hoe is het nu met?" maakte ik zo'n beetje op dat Martijn dat zelf ook heeft gedaan, uiteindelijk.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Daar had je de wel de mogelijkheid om per direct over te schakelen op ladyboys.
Say Cheese was prachtig. Die B&B kamers, die bar eronder, Martijn op de scooter, Martijn rokend in de vertequote:Op maandag 15 juli 2024 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat Say Cheese was wel erg leuk, eindelijk wat anders dan het herkauwende Spanje en Frankrijk.
Welkom in Cee sjiezz.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:40 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Say Cheese was prachtig. Die B&B kamers, die bar eronder, Martijn op de scooter, Martijn rokend in de verte
starend, Martijn voetbal kijkend met zijn matties.
En de eindeloze rivieren zweet
Wie nietquote:Op maandag 15 juli 2024 21:45 schreef Bugno3 het volgende:
Thijz hep een pleurishekel aan frans en Fransen.
Thijz is een man naar mijn hartquote:Op maandag 15 juli 2024 21:45 schreef Bugno3 het volgende:
Thijz hep een pleurishekel aan frans en Fransen.
Vraag me altijd waar die figuren hun geld mee verdienen.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:44 schreef JOHANK88 het volgende:
het rien poortvliet mannetje is ook een soort huisvriend die er telkens bij gaat zitten dus?
schroot wichelaar of zo misschienquote:Op maandag 15 juli 2024 21:46 schreef PirE het volgende:
[..]
Vraag me altijd waar die figuren hun geld mee verdienen.
Is Ruben ook kunstenaar?
Mensen die afwasmiddel krampachtig uit beeld houden en daarmee de werkelijkheid ontkennenquote:Op maandag 15 juli 2024 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
Mensen die afwasmiddel in het zicht laten staan
God wat hou ik toch soms van jequote:Op maandag 15 juli 2024 21:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Mensen die afwasmiddel krampachtig uit beeld houden en daarmee de werkelijkheid ontkennen
Paul van Debbie was de eerste toch?quote:Op maandag 15 juli 2024 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
De eerste kandidaat is toch eigenlijk nooit de definitieve keuze
Echt? Oei, ik ga de mist in.quote:
hoe wit wilt u de tanden?quote:Op maandag 15 juli 2024 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
Zij komt duidelijk nooit bij de Turkse tandarts
het grappige is dat hij haar irritant noemt. wij hebben hem 4 minuten gezien en ik vind hem al moeilijk te pruimen.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:54 schreef Fascination het volgende:
Oeh, irritaties tussen Iris en eerste man.
Die heeft al meegedaan aan Bed & Breakfast in Nederland met zijn boot en danspartner/vriendin.quote:
Hele leuke man.quote:Op maandag 15 juli 2024 22:12 schreef Forumtijger het volgende:
Gaan we trouwens nog weer een B&B Bingo doen voor deze editie? Ik heb er alvast 2 gevonden:
Verbinding/Connectie
Goochelen/Googelen
IK BEN RENE EN IK KOM UIT ROTTERDAM RENE MET ÉÉN Equote:Op maandag 15 juli 2024 21:56 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
het grappige is dat hij haar irritant noemt. wij hebben hem 4 minuten gezien en ik vind hem al moeilijk te pruimen.
Ik heb het gevoel dat het zo'n storm in een glas water vooruitblik was.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:54 schreef Fascination het volgende:
Oeh, irritaties tussen Iris en eerste man.
Heel recent nog: https://www.maxvandaag.nl/programmas/tv/bed-en-breakfast/quote:Op maandag 15 juli 2024 22:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Die heeft al meegedaan aan Bed & Breakfast in Nederland met zijn boot en danspartner/vriendin.
Mooie quote inderdaad.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:58 schreef TheVulture het volgende:
Die Thijz lijkt me een vrij aparte man zo op basis van de eerste aflevering. Wel hard gelachen om die vrouw (de zus van Paul) die echt heel ongemakkelijk "Leuk dat je er bent, met je rooie haar" eruit flapte
Lijkt me ook, anders was het een vrouw.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 11:16 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
IK BEN RENE EN IK KOM UIT ROTTERDAM RENE MET ÉÉN E
De eerste fan van Els is gesignaleerd.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:58 schreef TheVulture het volgende:
In Schotland vind ik Els wel een hele charmante verschijning.
Ik vind Els ook charmant. Niet verlegen, wel voorkomend. Past daar uitstekend, zit wel steeds met verbazing naar haar immer goed zittend kapsel te kijken. Ze ergert mij niet. Griekenland is een plaatje met dat uitzicht.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De eerste fan van Els is gesignaleerd.![]()
Bij charmant denk ik dan wel eerder aan meer verlegen.![]()
Ik denk dat ze heel jaloers wordt als er een tweede vrouw komt, ben enorm benieuwd.
Oh en dat blauw in Griekenland is idd HEFTIG.
Wel een hele mooie plek.![]()
Ik vind haar ook ok en passen in het interieur, heb wel moeten lachen om hun lengte, oude cottages hebben geen hoge plafonds.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:32 schreef Pisces29 het volgende:
Alle mannen vonden Els gister niks. Alle vrouwen vinden haar leuk.![]()
Ik vind haar wel oké. Past wel goed bij hem.
Ik vind Els vooralsnog ook prima overkomen. Mss iets te overmoedig maar later toont ze toch ook wat realisme.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:32 schreef Pisces29 het volgende:
Alle mannen?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:32 schreef Pisces29 het volgende:
Jij was idd zeer positief.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Alle mannen?
Ze heeft wel leuke humor, alleen die schoudervullingen vind ik 3 keer niks. Goed verzorgde vrouw voor zover ik oordelen kan.
quote:Op maandag 15 juli 2024 21:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld ook lid van de miles high club die kut op stelten.
Ze lust er pap van (verwacht ik) en kut op stelten is synoniem voor vrouw met lange benen.quote:
Zeg maar gewoon dat je haar na 10 minuten leuker vindt dan op het eerste gezicht.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ze lust er pap van (verwacht ik) en kut op stelten is synoniem voor vrouw met lange benen.
Je moet natuurlijk wel tussen de regels doorlezen.
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon dat je haar na 10 minuten leuker vindt dan op het eerste gezicht.
Zij stuurt hem weg zodra ze kan, lijkt me.quote:
Z houdt het per keer in korte dosis jaquote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zij stuurt hem weg zodra ze kan, lijkt me.
Ik zie nu pas hoe weinig ruimte ze hebben.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:50 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik vind haar ook ok en passen in het interieur, heb wel moeten lachen om hun lengte, oude cottages hebben geen hoge plafonds.
Zekerquote:
Even opnieuw gekeken net, ze dansen gewoon, weinig spiwitualiteit denk ik.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:04 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
oh jee, dat heb ik gemist. dus toch een stukje spiritualiteit waarschijnlijk.
Ik vind het wel een dingetje lolquote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:49 schreef JOHANK88 het volgende:
valt herpes in het hokje positief of negatief?
Ik denk het nietquote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:50 schreef AgnesGru het volgende:
Alweer een tosti
Zou er niks anders in huis zijn?
Ga erheenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ben benieuwd hoe die B&B er in Griekenland uitziet met zon.
Ik zou echt doordraaien van al dat blauw.quote:
En zo niet, dan is er iets mis met je!quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:55 schreef tja77 het volgende:
Iedereen krijgt het koud van sinaasappels….
Is jouw interne kachel ook groot?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:55 schreef tja77 het volgende:
Iedereen krijgt het koud van sinaasappels….
Wat?quote:
Dat lijkt me verstandig.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:01 schreef S_E het volgende:
Iris doet er alles aan om niet alleen met René te zijn
Zoiets zat de zus van Paul te wauwelenquote:
Jammer, ik zit te wachten op z’n awkward goocheltrucs.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:01 schreef S_E het volgende:
Iris doet er alles aan om niet alleen met René te zijn
Ze is een ex-stewardess. Ik denk dat ze boos wordt maar dit heel professioneel weet te verbloemen of netjes kan verwoorden.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:07 schreef JOHANK88 het volgende:
Ik denk alleen dat ze wel heel erg pittig gaat worden als er andere dames komen
Voor je het wel laat hij zijn toverstok zien ja.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jammer, ik zit te wachten op z’n awkward goocheltrucs.
Gewoon naar een andere zitplek begeleidenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze is een ex-stewardess. Ik denk dat ze boos wordt maar dit heel professioneel weet te verbloemen of netjes kan verwoorden.
De uitgangen zijn hier, hier en hier.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:09 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Gewoon naar een andere zitplek begeleiden
Haha ik kan het me al een beetje voorstellen, inderdaad. Ze gaat dan alleen wel nog wat extra luidruchtigquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze is een ex-stewardess. Ik denk dat ze boos wordt maar dit heel professioneel weet te verbloemen of netjes kan verwoorden.
Vind ookquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Nou ja op zich heeft hij een punt. Want morgen kan er zo een nieuwe man zijn. Dus tijd is kostbaar.
Alles voor irritatie en kijkcijfers.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:21 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Vind ook
Snap niet dat kortpittig perse mee moet.
Ik wel, die is opgetrommeld, zij wil zo min mogelijk alleen met René zijn.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:21 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Vind ook
Snap niet dat kortpittig perse mee moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |