Dat vermoeden had ik alquote:Op maandag 15 juli 2024 21:21 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Als je jezelf volwassen verklaart is er 99% kans dat het niet zo is idd.
Sorry- verkeerd gequote.
Ongetwijfeld ook lid van de miles high club die kut op stelten.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
Grappig hoe je een voormalig stewardess altijd herkent
Was Caroline dit ook niet?
lekker toekomstbestendigquote:Op maandag 15 juli 2024 21:21 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
pAtCHwORk
Lekker Bali, lekker hip, lekker gegentrificeerd, lekker kut.
Wel beter dan het deprimerende Frankrijkquote:Op maandag 15 juli 2024 21:21 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
pAtCHwORk
Lekker Bali, lekker hip, lekker gegentrificeerd, lekker kut.
Dat wordt dan wel weer grappig.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:26 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Over dertig jaar ook allemaal uitgezakte keeltattoo's in het straatbeeld.
Bali is opgegeven hoor. Doe mij maar Frankrijk.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel beter dan het deprimerende Frankrijk
Joy en z’n zus die al bij een woonprogramma werktequote:Op maandag 15 juli 2024 21:27 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Tv kan ook nooit eens niet eng en incestueus zijn.
Je zoekt toch meestal een beetje een kopie van jezelf. Of nu praat ik voor mezelf.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:29 schreef JOHANK88 het volgende:
ze woont in die bus? ik heb het idee dat ze allebei even vaak in bad gaan.
Ernie!quote:Op maandag 15 juli 2024 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Net zo een irritante geknepen stem als Paul afgelopen seizoen
En vreselijk veel woorden nodig. Vermoeiond.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Net zo een irritante geknepen stem als Paul afgelopen seizoen
nou ja, ten minste wel nog op een beetje mooie plek.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:33 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Uren reizen om binnen 5 minuten af te zijn. Auw.
Over 3 dagen trekt hij die leegte toch niet meer. Al die andere vrouwen zijn ook aantrekkelijk maar dan met inhoud.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:34 schreef Joop_W het volgende:
Hij vond haar jeugdigheid vooral fijn, de rest is bijzaak gok ik.
Daar had je de wel de mogelijkheid om per direct over te schakelen op ladyboys.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:35 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
nou ja, ten minste wel nog op een beetje mooie plek.
het kon erger. denk Say Cheese
Ga nou es niet spoileren jij.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Over 3 dagen trekt hij die leegte toch niet meer. Al die andere vrouwen zijn ook aantrekkelijk maar dan met inhoud.
Dat Say Cheese was wel erg leuk, eindelijk wat anders dan het herkauwende Spanje en Frankrijk.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:35 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
nou ja, ten minste wel nog op een beetje mooie plek.
het kon erger. denk Say Cheese
Uit "hoe is het nu met?" maakte ik zo'n beetje op dat Martijn dat zelf ook heeft gedaan, uiteindelijk.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Daar had je de wel de mogelijkheid om per direct over te schakelen op ladyboys.
Say Cheese was prachtig. Die B&B kamers, die bar eronder, Martijn op de scooter, Martijn rokend in de vertequote:Op maandag 15 juli 2024 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat Say Cheese was wel erg leuk, eindelijk wat anders dan het herkauwende Spanje en Frankrijk.
Welkom in Cee sjiezz.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:40 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Say Cheese was prachtig. Die B&B kamers, die bar eronder, Martijn op de scooter, Martijn rokend in de verte
starend, Martijn voetbal kijkend met zijn matties.
En de eindeloze rivieren zweet
Wie nietquote:Op maandag 15 juli 2024 21:45 schreef Bugno3 het volgende:
Thijz hep een pleurishekel aan frans en Fransen.
Thijz is een man naar mijn hartquote:Op maandag 15 juli 2024 21:45 schreef Bugno3 het volgende:
Thijz hep een pleurishekel aan frans en Fransen.
Vraag me altijd waar die figuren hun geld mee verdienen.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:44 schreef JOHANK88 het volgende:
het rien poortvliet mannetje is ook een soort huisvriend die er telkens bij gaat zitten dus?
schroot wichelaar of zo misschienquote:Op maandag 15 juli 2024 21:46 schreef PirE het volgende:
[..]
Vraag me altijd waar die figuren hun geld mee verdienen.
Is Ruben ook kunstenaar?
Mensen die afwasmiddel krampachtig uit beeld houden en daarmee de werkelijkheid ontkennenquote:Op maandag 15 juli 2024 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
Mensen die afwasmiddel in het zicht laten staan
God wat hou ik toch soms van jequote:Op maandag 15 juli 2024 21:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Mensen die afwasmiddel krampachtig uit beeld houden en daarmee de werkelijkheid ontkennen
Paul van Debbie was de eerste toch?quote:Op maandag 15 juli 2024 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
De eerste kandidaat is toch eigenlijk nooit de definitieve keuze
Echt? Oei, ik ga de mist in.quote:
hoe wit wilt u de tanden?quote:Op maandag 15 juli 2024 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
Zij komt duidelijk nooit bij de Turkse tandarts
het grappige is dat hij haar irritant noemt. wij hebben hem 4 minuten gezien en ik vind hem al moeilijk te pruimen.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:54 schreef Fascination het volgende:
Oeh, irritaties tussen Iris en eerste man.
Die heeft al meegedaan aan Bed & Breakfast in Nederland met zijn boot en danspartner/vriendin.quote:
Hele leuke man.quote:Op maandag 15 juli 2024 22:12 schreef Forumtijger het volgende:
Gaan we trouwens nog weer een B&B Bingo doen voor deze editie? Ik heb er alvast 2 gevonden:
Verbinding/Connectie
Goochelen/Googelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |