Say Cheese was prachtig. Die B&B kamers, die bar eronder, Martijn op de scooter, Martijn rokend in de vertequote:Op maandag 15 juli 2024 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat Say Cheese was wel erg leuk, eindelijk wat anders dan het herkauwende Spanje en Frankrijk.
Welkom in Cee sjiezz.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:40 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Say Cheese was prachtig. Die B&B kamers, die bar eronder, Martijn op de scooter, Martijn rokend in de verte
starend, Martijn voetbal kijkend met zijn matties.
En de eindeloze rivieren zweet
Wie nietquote:Op maandag 15 juli 2024 21:45 schreef Bugno3 het volgende:
Thijz hep een pleurishekel aan frans en Fransen.
Thijz is een man naar mijn hartquote:Op maandag 15 juli 2024 21:45 schreef Bugno3 het volgende:
Thijz hep een pleurishekel aan frans en Fransen.
Vraag me altijd waar die figuren hun geld mee verdienen.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:44 schreef JOHANK88 het volgende:
het rien poortvliet mannetje is ook een soort huisvriend die er telkens bij gaat zitten dus?
schroot wichelaar of zo misschienquote:Op maandag 15 juli 2024 21:46 schreef PirE het volgende:
[..]
Vraag me altijd waar die figuren hun geld mee verdienen.
Is Ruben ook kunstenaar?
Mensen die afwasmiddel krampachtig uit beeld houden en daarmee de werkelijkheid ontkennenquote:Op maandag 15 juli 2024 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
Mensen die afwasmiddel in het zicht laten staan
God wat hou ik toch soms van jequote:Op maandag 15 juli 2024 21:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Mensen die afwasmiddel krampachtig uit beeld houden en daarmee de werkelijkheid ontkennen
Paul van Debbie was de eerste toch?quote:Op maandag 15 juli 2024 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
De eerste kandidaat is toch eigenlijk nooit de definitieve keuze
Echt? Oei, ik ga de mist in.quote:
hoe wit wilt u de tanden?quote:Op maandag 15 juli 2024 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
Zij komt duidelijk nooit bij de Turkse tandarts
het grappige is dat hij haar irritant noemt. wij hebben hem 4 minuten gezien en ik vind hem al moeilijk te pruimen.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:54 schreef Fascination het volgende:
Oeh, irritaties tussen Iris en eerste man.
Die heeft al meegedaan aan Bed & Breakfast in Nederland met zijn boot en danspartner/vriendin.quote:
Hele leuke man.quote:Op maandag 15 juli 2024 22:12 schreef Forumtijger het volgende:
Gaan we trouwens nog weer een B&B Bingo doen voor deze editie? Ik heb er alvast 2 gevonden:
Verbinding/Connectie
Goochelen/Googelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |