Op de een of andere manier post iedereen erover in het Vooruitkijktopic.quote:Op vrijdag 15 december 2023 08:19 schreef Claudia_x het volgende:
Heeft niemand gekeken gisteravond of zie ik een topic over het hoofd?
Sjongejonge, wat een figuren...
Ik was er voor gaan zitten, maar toen ging de bel en kreeg ik bezoek.quote:Op vrijdag 15 december 2023 08:19 schreef Claudia_x het volgende:
Heeft niemand gekeken gisteravond of zie ik een topic over het hoofd?
Sjongejonge, wat een figuren...
Wat mij betreft gaan ze te veel op de spraakmakende tour.quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was er voor gaan zitten, maar toen ging de bel en kreeg ik bezoek.
Heb eigenlijk alleen die eerste gezien. Die woont daar wel prachtig in Griekenland
Zal vandaag of morgen de aflevering eens terug gaan kijken heb op een na alles gemist.quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat mij betreft gaan ze te veel op de spraakmakende tour.
Mirjam en Arno lijken me wel oké. Bij Anja krijg ik Petrivibes, Roland doet me aan Leendert denken en Mike aan Martijn uit Portugal. Thijz komt me zo bekend voor dat ik me afvraag of hij niet mijn docent beeldende vorming was, maar de bijdehante spelling van zijn naam zou me wel zijn bijgebleven.
Maar dit is het b en b topic er is een apart topic voor wintereditiequote:Op vrijdag 15 december 2023 10:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Op de een of andere manier post iedereen erover in het Vooruitkijktopic.
We hebben een beslisboom nodig.quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:42 schreef Magica het volgende:
[..]
Maar dit is het b en b topic er is een apart topic voor wintereditie
Het wordt wel een beetje onduidelijk zo met 4 verschillende topics
Met Roland ben ik het helemaal eens, vond hem niet sympathiek overkomen en z'n b&b is niet eens in bedrijf want het moet nog gebouwd worden.quote:Op vrijdag 15 december 2023 11:14 schreef ondeugend het volgende:
Robert Jan, Roland en Iris mogen van mij wel afvallen.
RJ : te hautain
Roland : te plat
Iris : te blauw
De rest lijkt me zeer interessant.
Waarom houdt dit je zo bezig? Hij vertelde een avontuurlijke en actieve vrouw te zoeken.quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:32 schreef golfer het volgende:
Uit het andere, intussen gesloten topic:
Niet helemaal duidelijk waar die man in het hoge noorden van Schotland naar op zoek is. Een man of een vrouw of beiden?
Aftrap voor de zomerserie, maandag begint de wintereditie. Het succes is ze naar het hoofd gestegen.quote:
quote:Op vrijdag 15 december 2023 18:32 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Anja lijkt me wel leuk, maar misschien meer omdat Griekenland me leuk lijkt.
Voor mij mogen Anja en Thijz nog overgeslagen worden, anders is het wel héél veel saai en bejaard Frankrijk 😬
Dat was Roland uit Hongarije, toch?quote:Op zondag 17 december 2023 01:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Aftrap voor de zomerserie, maandag begint de wintereditie. Het succes is ze naar het hoofd gestegen.
De man die 3x getrouwd was geweest, maar alleen vrouwen onder de 45 wilde. Klonk als een catch.
TV Winter Vol Liefdequote:Op maandag 18 december 2023 10:56 schreef Revanches het volgende:
Is dit het topic voor de winter editie voor de tv-kijkers?
Zit ik op basis van deze post er helemaal klaar voor, voor die wintereditie die om 20:30 begon.quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat mij betreft gaan ze te veel op de spraakmakende tour.
Mirjam en Arno lijken me wel oké. Bij Anja krijg ik Petrivibes, Roland doet me aan Leendert denken en Mike aan Martijn uit Portugal. Thijz komt me zo bekend voor dat ik me afvraag of hij niet mijn docent beeldende vorming was, maar de bijdehante spelling van zijn naam zou me wel zijn bijgebleven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |