Ja, dit is het TV-topic voor Winter Vol Liefde, vanaf maandag 18 december, vier weken lang van maandag t/m donderdag op RTL 4 om 20:30 uur.quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:39 schreef Magica het volgende:
Dit is het goede topic dan voor de tv kijkers?
Helaas wel jaquote:Op maandag 18 december 2023 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
Omdat de vorige versie zo’n succes was, reist de vraagt welke kandidaten nog oprecht zijn.
Maar de BZV mensen zijn wel oprecht rustig of erg verlegen.quote:Op maandag 18 december 2023 21:09 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Helaas wel jaIk vind Benjamin met zijn 26 jaar en 'ik heb nog nooit echt gedatet voor liefde' ook alweer
zo'n afknapper. Net zoals al die "ik heb nog nooit een vrouw aangekeken" bij Boer Zoekt Vrouw types.
Ja daar heb je inderdaad wel gelijk in. Bij BZV zijn ze wel allemaal een stuk oprechter.quote:Op maandag 18 december 2023 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar de BZV mensen zijn wel oprecht rustig of erg verlegen.
Deze zijn allemaal niks van dat alles, denk ik.
Dat zou zo maar kunnenquote:Op maandag 18 december 2023 21:11 schreef JOHANK88 het volgende:
Misschien heeft Debbie wel mee geproduceerd, dit seizoen?
kanonnen!quote:Op maandag 18 december 2023 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
Amy Rose
Lekker meedoen voor de kijkcijfers
Of hij vindt een binnenmuts fashionable.quote:Op maandag 18 december 2023 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
Doet die rode muts nu z’n muts niet af wegens kaalheid?
of van de hoogte. ik herinner me nog dat ik doodop was de hele tijd, toen ik voor het eerstquote:Op maandag 18 december 2023 21:23 schreef casita het volgende:
Komt vas door de kou, ga je raar van lullen
Ja zou goed kunnen. Ik ben erg benieuwd of er een mooi kop haar op zit.quote:Op maandag 18 december 2023 21:26 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Of hij vindt een binnenmuts fashionable.
Hoop dat hij wat gespaard blijft dit seizoen. En niet dat hij voor zijn moeder de auras moet lezen vlak voor eliminatie (althans op camera dan)quote:Op maandag 18 december 2023 21:47 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Ook al is Mats dan een hoogsensitieve aura-lezer
Ja bedoelde het niet gemeen, puur de gelijkenis met een accent that's allquote:Op maandag 18 december 2023 21:56 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
wie bedoel je? die dame uit argentinie?
ik dacht ook niet dat je het gemeen bedoeldequote:Op maandag 18 december 2023 21:59 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Ja bedoelde het niet gemeen, puur de gelijkenis met een accent that's all
Nee sorry hahahah ik word laatste tijd heel vaak verkeerd begrepen op Fokquote:Op maandag 18 december 2023 22:10 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
ik dacht ook niet dat je het gemeen bedoeldehet accent leek inderdaad op Thalia.
Uh voor de noobs onder ons... wie is dat dan? Waar moet ik haar van kennen?quote:Op maandag 18 december 2023 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
Amy Rose
Lekker meedoen voor de kijkcijfers
Even gemist. Zit zijn ex bij de selectie van 6 dames?quote:Op maandag 18 december 2023 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Je ex uitnodigen. (Saul dus.)
Nee, dan neem ik je niet serieus meer.
Ook geen idee, maar lijkt mij zo'n typische influencer meid die meer meedoet voor de kijkcijfers dan voor wat anders.quote:Op dinsdag 19 december 2023 10:24 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Uh voor de noobs onder ons... wie is dat dan? Waar moet ik haar van kennen?
Helemaal nergens van.quote:Op dinsdag 19 december 2023 10:24 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Uh voor de noobs onder ons... wie is dat dan? Waar moet ik haar van kennen?
Ja.quote:Op dinsdag 19 december 2023 10:30 schreef alpeko het volgende:
[..]
Even gemist. Zit zijn ex bij de selectie van 6 dames?
Teruggekeken. Ook al zo'n opblaaspopje. Triestheid van beide kanten. Een open einde na 5 jaar relatie.quote:
Ik las in het andere topic Utrecht.quote:Op dinsdag 19 december 2023 14:21 schreef Document1 het volgende:
En weet iemand waar Guido z’n roots liggen?
Is dat dat walgelijke dialect?quote:
Jeeej gezelligquote:Op dinsdag 19 december 2023 20:23 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
net het bezoek uit de deur gewerkt, nu snel nog een kop thee zetten
hij doet wel zijn best, een beetjequote:Op dinsdag 19 december 2023 20:42 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Hij verkoopt het allemaal niet echt hahahah
benieuwd hoe benjamin met de andere kandidaten gaat zijn.quote:Op dinsdag 19 december 2023 20:44 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ligt het aan mij of mag Benjamin zijn date niet?
Ik twijfel nog.quote:Op dinsdag 19 december 2023 20:44 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Nicky zit al zwaar in z’n irritatiezone en Nicky heeft wrs niets doorquote:Op dinsdag 19 december 2023 20:44 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Sommige mensen hebben echt urenlang een walgelijk humeur in de ochtend. Dus ik snap het niet-zien wellicht een beetje.quote:Op dinsdag 19 december 2023 20:46 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
benieuwd hoe benjamin met de andere kandidaten gaat zijn.
hij lijkt me een eng mannetje. maar toegeven, zijn date heeft ook wel een plank voor zijn kop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ik vind het wat zielig voor die date... het lijkt alsof Benjamin het vervelend vindt dat hij er is en alles vervelend vindt aan hem. Maar idd ben benieuwd hoe hij tegen anderen is. Misschien zijn dit gewoon echt tegenpolenquote:Op dinsdag 19 december 2023 20:46 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
benieuwd hoe benjamin met de andere kandidaten gaat zijn.
hij lijkt me een eng mannetje. maar toegeven, zijn date heeft ook wel een plank voor zijn kop.
Is het niet gewoon van het vliegveld naar Marco?quote:
Nee ze zeiden dat ze van het milieu was en daarom de bus had genomen.quote:Op dinsdag 19 december 2023 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het niet gewoon van het vliegveld naar Marco?
vroeg ik me ook af. het lijkt er wel op, zo met die foto.quote:Op dinsdag 19 december 2023 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
Weet iemand of Marco een kind heeft?
Op die grote foto zie je die overleden vriendin met een kind op de foto.
Ah okequote:Op dinsdag 19 december 2023 20:50 schreef Remco het volgende:
[..]
Nee ze zeiden dat ze van het milieu was en daarom de bus had genomen.
En dan twee dagen er over doen?quote:Op dinsdag 19 december 2023 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het niet gewoon van het vliegveld naar Marco?
Heb je al gezien dat er iemand in RiederALP woont?quote:
Is dat de zoon van die vrouw?quote:Op dinsdag 19 december 2023 20:54 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Mats is zo lief <3 hoop dat er een lieve man tussen zit waar hij ook een goed gevoel bij heeft
Elke week op een andere jongen verliefd.quote:
quote:Op dinsdag 19 december 2023 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Elke week op een andere jongen verliefd.
ik ben een limburger maar zijn accent is ook voor mij teveel hoor.quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:00 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik heb een vooroordeel; deze man is geen metsj voor Edith en Matsj
Ja maar ook qua levensmotto;quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:01 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
ik ben een limburger maar zijn accent is ook voor mij teveel hoor.
het lijkt wel andre van duin die een limburgse pastoor persifleert.
Ik dacht dat er niks ergers was dan Limburgs maar deze kale boer praat nog erger.quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:01 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
ik ben een limburger maar zijn accent is ook voor mij teveel hoor.
het lijkt wel andre van duin die een limburgse pastoor persifleert.
"ik rij duizend kilometer voor een stuk spek man, joah, heheheh"quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:01 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Ja maar ook qua levensmotto;
Flauwe kul staat bij mij op 1
Ja er zit vast een vlekje op het aura. Nee nu ben ik gemeen. Misschien js het een goede metsjquote:Op dinsdag 19 december 2023 21:02 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
"ik rij duizend kilometer voor een stuk spek man, joah, heheheh"
nou, ik hoop dat Mats je meteen de poten onder je stoel vandaan zaagt, kerel
het lijken wel 3 irritante accenten door elkaar. en een buitenlands accent erbij, dat ook nog. heel bizar.quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat er niks ergers was dan Limburgs maar deze kale boer praat nog erger.
Ja maar dan ook nog het soort praat..quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:03 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
het lijken wel 3 irritante accenten door elkaar. en een buitenlands accent erbij, dat ook nog. heel bizar.
Of een knikje in de zonnevlecht?quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:03 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Ja er zit vast een vlekje op het aura. Nee nu ben ik gemeen. Misschien js het een goede metsj
Hahahahahahahquote:Op dinsdag 19 december 2023 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of een knikje in de zonnevlecht?
Knikje in de sneeuwvlechtquote:Op dinsdag 19 december 2023 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of een knikje in de zonnevlecht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |