Tnx dat was toch best weer verrassendquote:Op donderdag 11 januari 2024 22:09 schreef Tuinfluitert het volgende:
Guido van Winter Vol Liefde is zo bij Renze, RTL4.
Niet alleen ‘dat’ kind. Ook hun eigen kind.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 01:06 schreef Bever_NL het volgende:
De 'verhuur' makelaar <want dat is hij voor een groot deel > zal flink moeten door buffelen om het kind tevreden te houden in dat bergdorp.
Dat verbaast me niets. Ze hebben ongeveer 1000x gemeld dat het toch wel heel leuk was. Alsof ze zichzelf moesten overtuigenquote:Op donderdag 11 januari 2024 23:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet toe aan Joyce, want Joyce is niet leuk genoeg.
[..]
Vertelde net bij Renze dat hij maar kort samen is geweest met Marja. Inmiddels date hij iemand anders.
Ik vond ze wel oprecht geïnteresseerd in elkaar.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 07:04 schreef S_E het volgende:
[..]
Dat verbaast me niets. Ze hebben ongeveer 1000x gemeld dat het toch wel heel leuk was. Alsof ze zichzelf moesten overtuigen
Arme Saul? Die gozer moet stoppen zichzelf belangrijk te doen voorkomen en z'n telefoon gewoon even wegleggen als hij met iemand aan tafel zit. Zó asociaal.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 01:06 schreef Bever_NL het volgende:
Arme saaie Zal mag van Claimy niet teveel telefoontjes aannemen die dat alles uiteindelijk moeten bekostigen.
Wel een beetje jammer dat we niet meer te weten zijn gekomen dan hoe het met Marja is afgelopen, dat hij een nieuwe vriendin heeft en hoe dat grofweg zo is gekomen. Die talkshow is wel een dieptepunt.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 01:50 schreef Xilia het volgende:
[..]
Tnx dat was toch best weer verrassend
Misschien kan iemand voor de zekerheid even verifiëren dat ze nog leeft.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:54 schreef matthijst het volgende:
Hij zal haar niet vermoord hebben, (...)
Zei hij dit ergens? Gaat dit over social media? Want ik zag op zijn insta alleen maar lovende berichten en hij had ze stuk voor stuk geliket.quote:Op donderdag 11 januari 2024 23:24 schreef matthijst het volgende:
Die Benjamin met die verwijderde berichten![]()
Had toch een verbouwing gehad met zijn kaak ofzo.quote:
Verwarrend, dit filmpje gaat blijkbaar over de kandidaten van 2026quote:Op vrijdag 22 november 2024 23:42 schreef Flory- het volgende:
Het voorstel filmpje voor wie het nog niet had gezien.
Bekijk deze YouTube-video
Als je als skileraar niemand kunt vinden, dan helpt dit programma ook niet meer.quote:Op donderdag 12 december 2024 08:03 schreef Dotteke het volgende:
Stel, je bent een single skileraar,
Je zou het denken he. Die komt toch met heel wat vrouwen in aanrakingquote:Op donderdag 12 december 2024 08:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je als skileraar niemand kunt vinden, dan helpt dit programma ook niet meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |