of van de hoogte. ik herinner me nog dat ik doodop was de hele tijd, toen ik voor het eerstquote:Op maandag 18 december 2023 21:23 schreef casita het volgende:
Komt vas door de kou, ga je raar van lullen
Ja zou goed kunnen. Ik ben erg benieuwd of er een mooi kop haar op zit.quote:Op maandag 18 december 2023 21:26 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Of hij vindt een binnenmuts fashionable.
Hoop dat hij wat gespaard blijft dit seizoen. En niet dat hij voor zijn moeder de auras moet lezen vlak voor eliminatie (althans op camera dan)quote:Op maandag 18 december 2023 21:47 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Ook al is Mats dan een hoogsensitieve aura-lezer
Ja bedoelde het niet gemeen, puur de gelijkenis met een accent that's allquote:Op maandag 18 december 2023 21:56 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
wie bedoel je? die dame uit argentinie?
ik dacht ook niet dat je het gemeen bedoeldequote:Op maandag 18 december 2023 21:59 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Ja bedoelde het niet gemeen, puur de gelijkenis met een accent that's all
Nee sorry hahahah ik word laatste tijd heel vaak verkeerd begrepen op Fokquote:Op maandag 18 december 2023 22:10 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
ik dacht ook niet dat je het gemeen bedoeldehet accent leek inderdaad op Thalia.
Uh voor de noobs onder ons... wie is dat dan? Waar moet ik haar van kennen?quote:Op maandag 18 december 2023 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
Amy Rose
Lekker meedoen voor de kijkcijfers
Even gemist. Zit zijn ex bij de selectie van 6 dames?quote:Op maandag 18 december 2023 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Je ex uitnodigen. (Saul dus.)
Nee, dan neem ik je niet serieus meer.
Ook geen idee, maar lijkt mij zo'n typische influencer meid die meer meedoet voor de kijkcijfers dan voor wat anders.quote:Op dinsdag 19 december 2023 10:24 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Uh voor de noobs onder ons... wie is dat dan? Waar moet ik haar van kennen?
Helemaal nergens van.quote:Op dinsdag 19 december 2023 10:24 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Uh voor de noobs onder ons... wie is dat dan? Waar moet ik haar van kennen?
Ja.quote:Op dinsdag 19 december 2023 10:30 schreef alpeko het volgende:
[..]
Even gemist. Zit zijn ex bij de selectie van 6 dames?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |