Heel erg amateuristisch ja. En niet alleen de tijden. Soms klopt ook de uitslag niet. Bij de 100 meter series zag je dat al, maar ook bij de 200 met bij de zevenkamp.quote:Op zondag 20 augustus 2023 10:37 schreef Em31 het volgende:
Zit atletiek op Eurosport te kijken en nog steeds kloppen die tijden vaak niet.toch raar voor een WK.
Falco Zandstra met die armband was ook wel een prestatie in het schaatsenquote:Op zondag 20 augustus 2023 10:01 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja![]()
En Hilbert. Valt over vogelpoep en een kroonkurk en stopt een ronde te vroeg.
Daar is het allemaal begonnen![]()
In de zon op het terras?quote:
Ja precies, dat je iemand als derde ziet finishen en er staat dat ze vijfde zijn geworden. Zo raar, helemaal dat het na gisteravond gewoon doorgaat.quote:Op zondag 20 augustus 2023 10:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heel erg amateuristisch ja. En niet alleen de tijden. Soms klopt ook de uitslag niet. Bij de 100 meter series zag je dat al, maar ook bij de 200 met bij de zevenkamp.
Oh ja, dat toernooi hebben we ook nogquote:
Ik keek vanmorgen in bed even en ik dacht al, ben ik nou nog niet goed wakker ofzo?quote:Op zondag 20 augustus 2023 10:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja precies, dat je iemand als derde ziet finishen en er staat dat ze vijfde zijn geworden. Zo raar, helemaal dat het na gisteravond gewoon doorgaat.
quote:
Internethond Cheems, bekend van vele memes, is dood
Zijn naam kende je waarschijnlijk niet, maar de kans is groot dat je hem wel eens voorbij hebt zien komen op sociale media: meme-hond Cheems. Het dier, dat verscheen op talloze afbeeldingen, ging afgelopen vrijdag dood tijdens een operatie. [...]
https://nos.nl/artikel/24(...)n-vele-memes-is-dood
Deze ook nog, Sifanquote:Op de beelden is het maar moeilijk te zien of ze daadwerkelijk geraakt wordt door haar concurrente Gudaf Tsegay uit Ethiopi. Al legt ze zich daar ook snel bij neer. "Dit is de sport. Ik kan er ook niks aan doen. Ja, ik voelde me heel sterk, maar sinds ik geboren ben, is er al drama."
Ik denk dat Spanje nipt gaat winnen, vooral omdat ik niet wil denken dat die overloopster met haar tijdrekteam gaat winnen.quote:
Neequote:
Dus je support @Strani in deze wedstrijdquote:Op zondag 20 augustus 2023 11:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik denk dat Spanje nipt gaat winnen, vooral omdat ik niet wil denken dat die overloopster met haar tijdrekteam gaat winnen.
Ja, ik support liever @Strani dan die overloopster.quote:Op zondag 20 augustus 2023 11:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus je support @:Strani in deze wedstrijd
Denk dat ze het gewoon gaat doenquote:Op zondag 20 augustus 2023 11:07 schreef Em31 het volgende:
Ik vergeet het ook steedstot het volgende Wiegman de verlosser artikel weer verschijnt.
quote:Op zondag 20 augustus 2023 11:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh ja, dat toernooi hebben we ook nog
Ja, en als ze winnen zit er een oranje rand omheenquote:Op zondag 20 augustus 2023 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
nos zal wel pro-Engeland zijn.
Alleeen dat al is reden om voor Spanje te zijn.quote:Op zondag 20 augustus 2023 11:29 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja, en als ze winnen zit er een oranje rand omheen
Oeps.quote:Russische lander Loena-25 neergestort op maanoppervlak
De Russische maanlander Loena-25 is neergestort op het maanoppervlak. Kort daarvoor ging de communicatie met de maanlander verloren, toen deze in een ongecontroleerde baan om de maan was geraakt. [...]
https://nos.nl/artikel/24(...)ort-op-maanoppervlak
Poeitn kan ook niks.quote:Op zondag 20 augustus 2023 11:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
Na ruim een jaar oorlog tegen een veel kleiner land wat toch sterker bleek dan gedacht en met een dalende populariteit van hun leider dachten ze in Rusland "We hebben echt even een succesje nodig. Weet je wat, we sturen een onbemand tuigje naar de maan. Niemand die ons daarbij tegenwerkt en het is net groots genoeg om het nieuws even te domineren en van ons constante gefaal af te leiden. Daarbij hebben we dit vaker gedaan, dus we weten al hoe het moet. Kan bijna niet misgaan"
[..]
Oeps.
lolquote:Op zondag 20 augustus 2023 11:33 schreef Em31 het volgende:
Als Wiegman de trainer van de mannen van Engeland zou worden denkt de NOS volgens mij zelfs nog dat wij ineens voor Engeland gaan juichen.
quote:
Nou ja. Die Spaanse coach en de Spaanse bond gun ik dan juist weer een afgang.quote:Op zondag 20 augustus 2023 11:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleeen dat al is reden om voor Spanje te zijn.
Hoe was het?quote:
Ja preciesquote:Op zondag 20 augustus 2023 12:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Daar blijf ik eerst ook![]()
is ook lekker relaxt een beetje op de achtergrond
quote:Op zondag 20 augustus 2023 12:54 schreef Em31 het volgende:
[..]de Delta stream is sneller dan de tv
Qua teamsport honkbal of basketbal. Qua individuele sport atletiek of wielrennen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:12 schreef Em31 het volgende:
Stel jullie zouden goed zijn in een sport, echt mee kunnen doen om de medailles, wat zouden jullie dan kiezen?![]()
Ik atletiek denk ik, zo'n zevenkamp kunnen bijvoorbeeld lijkt me echt fantastisch. Of sprinten 100/200 meter.![]()
Of shorttrack, dat lijkt me ook wel wat.
Badminton.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:12 schreef Em31 het volgende:
Stel jullie zouden goed zijn in een sport, echt mee kunnen doen om de medailles, wat zouden jullie dan kiezen?![]()
Ik atletiek denk ik, zo'n zevenkamp kunnen bijvoorbeeld lijkt me echt fantastisch. Of sprinten 100/200 meter.![]()
Zwemmen denk ikquote:Op zondag 20 augustus 2023 13:12 schreef Em31 het volgende:
Maar wel terecht. VAR moment was erg lang. Meerdere blessures, vooral bij Greenwood die veel tijd kosten.quote:
Ja, echt sneu.quote:Op zondag 20 augustus 2023 14:00 schreef Redefine het volgende:
Justin Bijlow mag inmiddels ook wel de nieuwe man van glas genoemd worden. Nu weer een polsbreuk
Sprint!quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:12 schreef Em31 het volgende:
quote:Op zondag 20 augustus 2023 14:00 schreef Redefine het volgende:
Justin Bijlow mag inmiddels ook wel de nieuwe man van glas genoemd worden. Nu weer een polsbreuk
Ik heb het niet helemaal meegekregen, maar wat is er met die coach?quote:Op zondag 20 augustus 2023 14:03 schreef Redefine het volgende:
Mooi voor de Spaanse speelstersJammer van die coach en de bond
quote:Op zondag 20 augustus 2023 14:04 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik heb het niet helemaal meegekregen, maar wat is er met die coach?
Gewoon een fanaccount nu, wordt steeds erger.quote:Op zondag 20 augustus 2023 14:19 schreef koffieleuk het volgende:
Tevens over de Eurovisie twitter account, wat een downgrade zeg.
Vorig jaar zijn 12 (of zelfs 16) speelsters naar de bond gestapt omdat ze het niet in hem zagen zitten.quote:Op zondag 20 augustus 2023 14:04 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik heb het niet helemaal meegekregen, maar wat is er met die coach?
Schaken.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:12 schreef Em31 het volgende:
Hmm dat ben ik wel benieuwd wat daar nu gezegd wordt. Dat hij gelijk had of ondanks hem gewonnen. Dat is dan wel balen, zo’n coach die wint.quote:Op zondag 20 augustus 2023 14:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vorig jaar zijn 12 (of zelfs 16) speelsters naar de bond gestapt omdat ze het niet in hem zagen zitten.
Hij schijnt een tactisch onbenul te zijn met steeds verkeerden keuzes. Zijn trainingen zijn vooral uitputtende zonder dat ze iets opleveren. En hij negeert hun privacy. In het verleden eiste die bijvoorbeeld dat de hotelkamers niet op slot waren, zodat hij ze kon controleren.
I.p.v. hem te ontslaan, wat meestal gebeurd bij zoveel klachten, of minimaal een gesprek met hem aan te gaan. Heeft de Spaanse bond de klachten uitgelekt naar de pers. En gezegd dat wat er ook gebeurd, ze Vilda blijven steunen.
Daarna hebben al die speelsters gezegd niet meer voor Spanje uit te komen zolang hij er zit. Zonder resultaat. Speelsters die mee naar het WK wilden moesten hun excuses aanbieden. Drie hebben dat gedaan, die zijn mee. Maar o.a. de beste verdedigster niet.
Als dit bij de mannen was geweest, dan was die Vilda per direct ontslagen. Maar nu legden ze de schuld gewoon bij de speelsters neer![]()
Je ziet ook dat na wedstrijden bijna geen enkele speler het met hem viert.
quote:Op zondag 20 augustus 2023 14:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Schaken.
Ik dacht eerst aan snooker, maar de hele tijd om die tafel heen moeten lopen zie ik toch niet zitten, veel te veel gedoe.
Geen idee eigenlijk, ik denk turnen, atletiek of beachvolleybal.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:12 schreef Em31 het volgende:
Ik zit echt continu met m’n ogen te rollen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 14:19 schreef koffieleuk het volgende:
Reacties zijn voornamelijk van Spanjaarden dus die moet je niet al te serieus nemen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 14:28 schreef Em31 het volgende:
Maarja aan de reacties op dat account te zien ligt het waarschijnlijk aan ons![]()
SloMo the Spanish anthem amirite fellow bestiesquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit echt continu met m’n ogen te rollen.
Ik heb geen twitter en als ik naar het account ga zie ik alleen oude posts van 2022/2021 (Weer iets van Elon Musk?)quote:Op zondag 20 augustus 2023 14:19 schreef koffieleuk het volgende:
Slay slayquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:11 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
SloMo the Spanish anthem amirite fellow besties![]()
Ik maakte geen grapje daarnetquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb geen twitter en als ik naar het account ga zie ik alleen oude posts van 2022/2021 (Weer iets van Elon Musk?)
Wat voor posts zijn het?
Never forget de avond dat SloMo werd gekozen en dit account Rob Holley maar bleef tweeten over Spanje terwijl er nog twee landen hun nummer hadden gekozen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:17 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik maakte geen grapje daarnet![]()
[ twitter ]
Oh jezusquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:17 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik maakte geen grapje daarnet![]()
[ twitter ]
Toen SloMo op nummer 1 stond bij de ESC Radio top 250 werd daar ook aandacht aangeven. Terwijl de media dat normaal geen donder interesseert (behalve de Wiwi's)quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:28 schreef Em31 het volgende:
Ik zie nu dat ze op Instagram verder ook niets over de miljard streams voor Arcade hebben gezegd, weet bijna zeker dat ze zoiets ooit wel deden voor Rosa Linn haar 500 miljoen.
Een officieel account waar je de voorkeur voor bepaalde landen/artiesten kan merken is wel aardig kansloos.
Het zal jullie niet verrassen dat ik voor tennis zou kiezenquote:Op zondag 20 augustus 2023 13:12 schreef Em31 het volgende:
quote:
Leuke vraag! Ik denk dan toch heel saai waterpolo. Of eventueel honkbal/sotfbal. Als het een individuele sport is, dan openwaterzwemmen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:12 schreef Em31 het volgende:
En jij dan? Wat zou jij kiezen?quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:17 schreef Em31 het volgende:
Leuk jullie antwoorden op welke sport, vooral veel variatie ook.
Heel fijnquote:
Leuke vraag, ik ga voor soft/honkbal denk ik? Ik weet niet meer hoe dat zit op de Olympische Spelen, welke van de twee het daar nou precies isquote:Op zondag 20 augustus 2023 13:12 schreef Em31 het volgende:
Klinkt goedquote:Op zondag 20 augustus 2023 16:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heel fijnBretagne is wel een mooi stuk Frankrijk
Veel gelopen, maar ook veel in de zon gezeten. Mooi weer gehad, niet te heet. Lekker wat gezwommen en leukje stadjes bezocht.
Morgen weer aan het werk. Op deze vakantie kan ik wel weer even teren
Vind ik zeker niet saai hoorquote:Op zondag 20 augustus 2023 16:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Leuke vraag! Ik denk dan toch heel saai waterpolo. Of eventueel honkbal/sotfbal. Als het een individuele sport is, dan openwaterzwemmen.
Stond al in de post!quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En jij dan? Wat zou jij kiezen?
Atletiek is een machtig mooie sport. En de zevenkamp/tienkamp helemaal. Maar triathlon zou ik ook ook stoer vinden.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:12 schreef Em31 het volgende:
quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Qua teamsport honkbal of basketbal.
quote:
quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Leuke vraag, ik ga voor soft/honkbal denk ik?
Bretagne is erg mooi inderdaad, vooral als het weer meewerkt (al geldt dat voor veel locaties natuurlijk). Maar het is sowieso wel een regio met een heel eigen charme. Het is wel een aardig eind rijden. Brest ligt verder van Nederland dan Lyon, dat vertekent nogal op de kaart.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heel fijnBretagne is wel een mooi stuk Frankrijk
Veel gelopen, maar ook veel in de zon gezeten. Mooi weer gehad, niet te heet. Lekker wat gezwommen en leukje stadjes bezocht.
Morgen weer aan het werk. Op deze vakantie kan ik wel weer even teren
Ik vind dit best lastigquote:Op zondag 20 augustus 2023 13:12 schreef Em31 het volgende:
Dan kun je eindelijk dit gaan doen:quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:52 schreef H_T het volgende:
Ik heb 10 miljard gewonnen bij de pubquiz vandaag
Weliswaar in Zimbabwaanse dollars, maar dat mag de pret niet drukken
Ik kreeg het in een enkel biljetquote:Op zondag 20 augustus 2023 20:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan kun je eindelijk dit gaan doen:
[ afbeelding ]
ruim 28.000 euro is ook niet slecht.quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:52 schreef H_T het volgende:
Ik heb 10 miljard gewonnen bij de pubquiz vandaag
Weliswaar in Zimbabwaanse dollars, maar dat mag de pret niet drukken
quote:
Alleen jammer voor H_T dat ze in 2015 de Zimbabwaanse dollars al hebben afgeschaft.quote:Op zondag 20 augustus 2023 21:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ruim 28.000 euro is ook niet slecht.
Dan moet die een aantal jaar wachten. Wie weet wat ze nog waard wordenquote:Op zondag 20 augustus 2023 21:12 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Alleen jammer voor H_T dat ze in 2015 de Zimbabwaanse dollars al hebben afgeschaft.
Gewoon nog mee naar de bank gaan, op maandagochtend als de medewerkers ook nog weekendduf zijn.quote:Op zondag 20 augustus 2023 21:12 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Alleen jammer voor H_T dat ze in 2015 de Zimbabwaanse dollars al hebben afgeschaft.
Ik denk dat het nog beter is om het op de laatste dag van de week dat ze open zijn te doen. En dan vijf minuten voor sluitingstijdquote:Op zondag 20 augustus 2023 21:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gewoon nog mee naar de bank gaan, op maandagochtend als de medewerkers ook nog weekendduf zijn.
"Ik ben een beetje laat, maar ik wil dit graag op mijn rekening storten."
Dat is misschien nog wel een beter moment ja.quote:Op zondag 20 augustus 2023 21:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog beter is om het op de laatste dag van de week dat ze open zijn te doen. En dan vijf minuten voor sluitingstijd
Het weer zat heel erg mee. We hadden echt geluk: als we letterlijk een week eerder waren geweest, hadden we echt een week lang vreselijk weer. Nu maar 1 nachtje met veel wind en daarna kwam er alleen maar mooi weer.quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bretagne is erg mooi inderdaad, vooral als het weer meewerkt (al geldt dat voor veel locaties natuurlijk). Maar het is sowieso wel een regio met een heel eigen charme. Het is wel een aardig eind rijden. Brest ligt verder van Nederland dan Lyon, dat vertekent nogal op de kaart.
Ik de peiling van Maurice de Hond (quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:12 schreef Em31 het volgende:
Zijn we in ieder geval van een grote BBB af
Dat tweede lijkt me afhankelijk van het programma. De VVD is mede zo groot omdat er rechts van het midden sinds JP Balkenende geen serieuze alternatieven zijn.quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:20 schreef Redefine het volgende:
Het CDA zal dan wel helemaal weinig gaan overhouden. En denk dat VVD nu wel lachend de verkiezingen gaat winnen.
Ik vraag me toch wel af hoe de VVD zich overeind gaat houden hierin hoor, zoveel nieuw met BBB en Omtzigt, CDA met Bontenbal dat duidelijk een andere koers inzet. Valt nog geen pijl op te trekken, naar mijn mening.quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:20 schreef Redefine het volgende:
Het CDA zal dan wel helemaal weinig gaan overhouden. En denk dat VVD nu wel lachend de verkiezingen gaat winnen.
Ja klopt. Maar ik denk dat er toch wat verdeling gaat komen tussen BBB en Omtzigt. Plus dat bij VI men nu gekozen heeft om weer vol voor de VVD te gaan, want Yesilgoz is nu opeens geweldig. Dan krijgen ze die halve achterban weer cadeau, want die lopen slaafs achter Derksen en co aanquote:Op zondag 20 augustus 2023 22:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat tweede lijkt me afhankelijk van het programma. De VVD is mede zo groot omdat er rechts van het midden sinds JP Balkenende geen serieuze alternatieven zijn.
Hebben in mijn ogen ook een van de zwakkere lijsttrekkers. Zitten nu nog veel defaultstemmen in de peilingen, denk ik, dat zie ik nog wel veranderen als we bij de debatten aan gaan komenquote:Op zondag 20 augustus 2023 22:27 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik vraag me toch wel af hoe de VVD zich overeind gaat houden hierin hoor, zoveel nieuw met BBB en Omtzigt, CDA met Bontenbal dat duidelijk een andere koers inzet. Valt nog geen pijl op te trekken, naar mijn mening.
Ik ben de laatste tijd ook helemaal into Billie, echt toffe artieste, terechte hypequote:Op zondag 20 augustus 2023 22:27 schreef Hamlapjes het volgende:
Intussen heb ik het Lowlandsoptreden van Billie Eilish op de achtergrond opstaan. Zit toch wel goed in elkaar, hoor, vind het wel tof om zulke artiesten te zien groeien naar wereldsterren
quote:
Kan ook gewoon echt prima zingen, is niet afhankelijk van autotune en twintig effectlaagjes over haar stem heen. Gebeurt natuurlijk wel genoeg in haar muziek, maar ze kunnen er in ieder geval bewust voor kiezenquote:Op zondag 20 augustus 2023 22:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd ook helemaal into Billie, echt toffe artieste, terechte hype
Nieuwe Sociale en Duidelijk Andere Partijquote:Op zondag 20 augustus 2023 22:22 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Stel hij had gekozen voor Nieuw Sociaal Belang
Er kijken er ook 16 miljoen niet natuurlijk, dus dat zal wel loslopen. De rest van de media zijn er nog steeds wat ongemakkelijk mee dat de VVD een allochtone vrouw als lijsttrekker heeft en de PvdA-GL een blanke boomer, dus dan is dit in elk geval wat afleiding.quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar ik denk dat er toch wat verdeling gaat komen tussen BBB en Omtzigt. Plus dat bij VI men nu gekozen heeft om weer vol voor de VVD te gaan, want Yesilgoz is nu opeens geweldig. Dan krijgen ze die halve achterban weer cadeau, want die lopen slaafs achter Derksen en co aan
Erg mooiquote:Op zondag 20 augustus 2023 22:33 schreef ijs_beer het volgende:
Overigens verwacht ik dat de SP verder gedecimeerd wordt tot een zetel of 3 ofzo, boze Lillian gaat echt geen potten breken en voor Kwint en Leijten hoef je het ook niet meer te doen.
quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:34 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Erg mooi
Dat die familiedictatuur maar helemaal in elkaar mag klappen!
Ja, het is jammer dat veel van die kleine partijen nog wel iets van een harde kern hebben, dus het zou zomaar kunnen dat er nog aardig wat rond de 1-3 zetels binnenboord blijft.quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:35 schreef Koen66 het volgende:
Ben benieuwd of er wellicht eens wat kleine partijtjes afvallen. JA21 heeft geen meerwaarde, DENK zonder Azarkan lijkt me ook kiezers verliezen en Bij1 zal ook wel gedecimeerd worden
Tijd voor een kiesdrempelquote:Op zondag 20 augustus 2023 22:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het is jammer dat veel van die kleine partijen nog wel iets van een harde kern hebben, dus het zou zomaar kunnen dat er nog aardig wat rond de 1-3 zetels binnenboord blijft.
Zou me niet eens zo erg verbazenquote:Op zondag 20 augustus 2023 22:44 schreef Em31 het volgende:
Als Mona Keijzer zijn premierskandidaat is wordt het allemaal wel weer een beetje minder leuk.
Kan niet. Ze is al keizer.quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:44 schreef Em31 het volgende:
Als Mona Keijzer zijn premierskandidaat is wordt het allemaal wel weer een beetje minder leuk.
HAHAHAHAHAHAHAAHHAAHAH de gedachte al.quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:44 schreef Em31 het volgende:
Farao der Nederlanden is dan wel een soort van optie.quote:
Dan wordt het CDA toch nog groter dan de NSC, dus dat zal wel nietquote:Op zondag 20 augustus 2023 22:44 schreef Em31 het volgende:
Een middenpartij met 10 zetels kan al zonder al te veel moeite meeregeren.quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:47 schreef Hamlapjes het volgende:
Wel heel benieuwd hoe hij het gaat doen, hoor. Geeft aan eigenlijk helemaal niet met zo'n grote fractie te willen starten als nieuwe partij. Misschien maar in een beperkt aantal kieskringen meedoen? Daarmee kan hij zich praktisch verzekeren niet de grootste te worden en lekker gaan bouwen.
Dat zie ik hem zo halenquote:Op zondag 20 augustus 2023 22:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een middenpartij met 10 zetels kan al zonder al te veel moeite meeregeren.
Ik neem aan dat het ESF naar Enschede halen wel in zijn tienpuntenplan is opgenomenquote:Op zondag 20 augustus 2023 22:56 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Enschede meteen in de spotlight in filmpje
In het Bierkasteel van Enschedequote:Op zondag 20 augustus 2023 22:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het ESF naar Enschede halen wel in zijn tienpuntenplan is opgenomen
Met dat idee heb ik ook al meerdere keren gezeten.quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:05 schreef molloot200 het volgende:
Oh heel benieuwd wat dit gaat betekenen voor de verkiezingen.
Ik ben geneigd om de dag na de verkiezingen vrij te vragen zodat ik de nachtuitzending kan blijven kijken
Vraag is of je dat ook moet willen na je eerste verkiezingen.... 4 jaar aan de stabiliteit werken in de relatieve luwte is ook niet zo vekeerdquote:Op zondag 20 augustus 2023 22:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een middenpartij met 10 zetels kan al zonder al te veel moeite meeregeren.
Meer respect voor het paard van Saksenkoning Widukindquote:Op zondag 20 augustus 2023 23:03 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Gadverdamme, nee, wegblijven bij die ponyclub
quote:
quote:Op zondag 20 augustus 2023 23:03 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Gadverdamme, nee, wegblijven bij die ponyclub
Get a room you guys. Or a stoplicht for that matter.quote:Op zondag 20 augustus 2023 23:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Meer respect voor het paard van Saksenkoning Widukund
Ligt er natuurlijk wel een beetje aan met wie hij op de proppen komt. Als dat oud-kameraden van het CDA zijn, is het op zich wel een stuk makkelijker om meteen in een coalitie te rollen. Die kunnen dan gewoon een CDA-verhaal houden met wat eigen accentjes en zonder het CDA te zijnquote:Op zondag 20 augustus 2023 23:06 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Vraag is of je dat ook moet willen na je eerste verkiezingen.... 4 jaar aan de stabiliteit werken in de relatieve luwte is ook niet zo vekeerd
Genoeg mensen waarmee hij ook al eerder mee in de kamer heeft gezeten, oud-wethouders noem maar op. Dat is opzich niet zo gek nee.quote:Op zondag 20 augustus 2023 23:08 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk wel een beetje aan met wie hij op de proppen komt. Als dat oud-kameraden van het CDA zijn, is het op zich wel een stuk makkelijker om meteen in een coalitie te rollen. Die kunnen dan gewoon een CDA-verhaal houden met wat eigen accentjes en zonder het CDA te zijn
Vandaag keihard gefeest met de stoplichtenquote:Op zondag 20 augustus 2023 23:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Get a room you guys. Or a stoplicht for that matter.
Paardenmiddel.quote:Op zondag 20 augustus 2023 23:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Vandaag keihard gefeest met de stoplichten
[ afbeelding ]
Zou nog best kunnen, met al die verschillende partijen op rechts die in elkaars vaarwater zitten.quote:Op zondag 20 augustus 2023 23:09 schreef Cyan9 het volgende:
PvdAGL op weg naar grootste partij graag.
Conservatief-rechts lijkt eindelijk te doen wat ze op links al jaren doen inderdaad! Zo zie je maar weer, uiteindelijk gaat iedereen mee in verandering, alleen duurt het bij conservatieven wat langerquote:Op zondag 20 augustus 2023 23:12 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zou nog best kunnen, met al die verschillende partijen op rechts die in elkaars vaarwater zitten.
Waar halen ze opeens die miljoen miljard nieuwe stemmers vandaany?quote:Op zondag 20 augustus 2023 23:09 schreef Cyan9 het volgende:
PvdAGL op weg naar grootste partij graag.
Ik heb vandaag nog wat stukkies uit m'n boek van Finkers zitten lezen, dus zit helemaal vol inspiratie met matige grappen over het Oosten.quote:Op zondag 20 augustus 2023 23:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Get a room you guys. Or a stoplicht for that matter.
Dat moet je niet willen inderdaad, maar je kan wel in zo’n positie gedrukt worden. Als Omtzigt zetels weghaalt bij (midden-)rechtse partijen, is de kans groot dat PvdA-GL de verkiezingen wint. Alleen heeft Frenske dan het probleem dat hij met CU en een gedecimeerd D66 amper 50 zetels heeft ofzo, en er toch nog het n en ander bij moet.quote:Op zondag 20 augustus 2023 23:06 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Vraag is of je dat ook moet willen na je eerste verkiezingen.... 4 jaar aan de stabiliteit werken in de relatieve luwte is ook niet zo vekeerd
Waar is ie eigenlijk. Ik heb 'm al een tijd niet meer gezien.quote:
Meestal in deze periode minder online door o.a. de warmte, dacht ik!quote:Op zondag 20 augustus 2023 23:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar is ie eigenlijk. Ik heb 'm al een tijd niet meer gezien.
Helemaal prima. 👌quote:Op zondag 20 augustus 2023 23:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Meestal in deze periode minder online door o.a. de warmte, dacht ik!
Slapeloze nacht confirmed!quote:Op maandag 21 augustus 2023 00:01 schreef koffieleuk het volgende:
Het is weer maandag, trusten
[ twitter ]
De twee zoemende muggen op m'n kamer vinden dit leuk.quote:
Muggenquote:Op maandag 21 augustus 2023 01:37 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
De twee zoemende muggen op m'n kamer vinden dit leuk.
Nog even iets ter compensatie.
En dan met een lage zaal komen en toch het mogen organiseren. Dan worden ze in Maastricht wel Chrystal MAD.quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het ESF naar Enschede halen wel in zijn tienpuntenplan is opgenomen
Dan drukken ze toch gewoon extra stembiljetten?quote:Op zondag 20 augustus 2023 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waar halen ze opeens die miljoen miljard nieuwe stemmers vandaany?
Frans Timmermans: "I just want to find 11780 votes".quote:Op maandag 21 augustus 2023 06:29 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dan drukken ze toch gewoon extra stembiljetten?
En dan zeker als resultaat: bedankt voor uw stem op Hugo de Jonge.quote:Op maandag 21 augustus 2023 06:29 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dan drukken ze toch gewoon extra stembiljetten?
quote:Op maandag 21 augustus 2023 07:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
GoedemorgenRACEWEEK
oftewel weer cake:
[ afbeelding ]
Ik zie geen probleemquote:Op maandag 21 augustus 2023 09:49 schreef NailQueen het volgende:
Goedemorgen. Ik heb dus een ontzettende behoefte om Cha Cha Cha op te zetten. Maar ik vind het een beetje ongepast op kantoor waardoor ik het niet goed durf
Luister je het even via een koptelefoon. En daarna luister je weer braaf naar Ed Sheeran op de radioquote:Op maandag 21 augustus 2023 09:49 schreef NailQueen het volgende:
Goedemorgen. Ik heb dus een ontzettende behoefte om Cha Cha Cha op te zetten. Maar ik vind het een beetje ongepast op kantoor waardoor ik het niet goed durf
Koptelefoon kan niet maar ik heb wel alvast mijn spotify geopend zodat hij hl subtiel gedraaid kan wordenquote:Op maandag 21 augustus 2023 10:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Luister je het even via een koptelefoon. En daarna luister je weer braaf naar Ed Sheeran op de radio
Ja brrr. Wat een creep.quote:Op maandag 21 augustus 2023 13:04 schreef GeorgeM het volgende:
Ophef in Spanje met die bondsvoorzitter. WAAROM doe je dat
Wat @GeorgeM zegt idd.quote:Op maandag 21 augustus 2023 13:04 schreef GeorgeM het volgende:
En dan is haar vader ook nog overleden.quote:Op maandag 21 augustus 2023 13:50 schreef Redefine het volgende:
En het erge is ook nog dat ze Hermoso over druk hebben gezet om haar statement aan te passen. Eerst had ze aangegeven het niet leuk is vinden. Maar later was het een volledig spontaan gebaar waar ze geen probleem mee had. En ze heeft een geweldige band met de voorzitter
quote:Op maandag 21 augustus 2023 14:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan is haar vader ook nog overleden.
Nee, dat is een andere speelster, Carmona. De speelster die op haar mond werd gezoend is Hermoso.quote:Op maandag 21 augustus 2023 14:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan is haar vader ook nog overleden.
Je zou zeggen dat ie minimaal gecancelt wordt maar in Spanje twijfel ik daaraanquote:Op maandag 21 augustus 2023 13:04 schreef GeorgeM het volgende:
En dan z’n handen om haar hoofd zodat ze geen kant op kanquote:
Dit was een week geleden. Nu is het nog 3 dagen..quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:48 schreef NailQueen het volgende:
Nog 7 dagen.. verdeeld over 2 weken.
Carmona heeft die overigens wel nog een zoen op de wang gegeven. Op zich niet heel schokkend, maar het laat wel zien hoe amicaal hij met de speelsters is, terwijl dat andersom niet het geval was.quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:25 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nee, dat is een andere speelster, Carmona. De speelster die op haar mond werd gezoend is Hermoso.
Verdeeld over n week.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit was een week geleden. Nu is het nog 3 dagen..
Drie dagen Ed Sheeran.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dinsdag, donderdag en vrijdag moet ik nog overleven.
Ik heb bij Bol gisteren nog een oplader besteld, en dat ging probleemloos, dus dat moet wel goedkomen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:53 schreef Redefine het volgende:
Zometeen kijken hoe Bol hersteld is van de smak die ze gemaakt heeft.
quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:25 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nee, dat is een andere speelster, Carmona. De speelster die op haar mond werd gezoend is Hermoso.
Ik heb ook wat besteld. Heeft ook gewoon de eindstreep gehaald.quote:Op maandag 21 augustus 2023 19:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb bij Bol gisteren nog een oplader besteld, en dat ging probleemloos, dus dat moet wel goedkomen.
[ afbeelding ]
Dat verschil, wat moet dat een genot zijn voor haarquote:Op maandag 21 augustus 2023 18:53 schreef Redefine het volgende:
Zometeen kijken hoe Bol hersteld is van de smak die ze gemaakt heeft.
2,5 hierquote:Op maandag 21 augustus 2023 18:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit was een week geleden. Nu is het nog 3 dagen..
4, en dan heb ik nog steeds geen vakantiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:25 schreef H_T het volgende:
Op RTL 5 is nu de documentaire 'De man met de grootste testikels' bezig. Eigenlijk klopt die naam niet, want zijn scrotum was gezwollenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Op RTL 5 is nu de documentaire 'De man met de grootste testikels' bezig. Eigenlijk klopt die naam niet, want zijn scrotum was gezwollenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit topic heeft een merkwaardige wending genomen toen ik even weg was.quote:De Sahara is zonder meer erg droog.
Je ziet, we kunnen niet zonder jouquote:Op maandag 21 augustus 2023 21:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
Dit topic heeft een merkwaardige wending genomen toen ik even weg was.
Op RTL 5 is nu de documentaire 'De man met de grootste testikels' bezig. Eigenlijk klopt die naam niet, want zijn scrotum was gezwollenGepresenteerd door David Attenborough?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op RTL 5 is nu de documentaire 'De man met de grootste testikels' bezig. Eigenlijk klopt die naam niet, want zijn scrotum was gezwollenWtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet of ik dit uberhaupt wil zien, ik denk dat ik toch liever pas![]()
Nee, was met een Nederlandse voice-overquote:Op maandag 21 augustus 2023 21:38 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Gepresenteerd door David Attenborough?
Het was een bijzonder momentquote:Op maandag 21 augustus 2023 21:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wtf
Ik weet niet of ik dit uberhaupt wil zien, ik denk dat ik toch liever pas
quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
Dit topic heeft een merkwaardige wending genomen toen ik even weg was.
Ik zag een filmpje van die kus op Instagram langskomen bij de NOS, allemaal reacties van kerels dat het wel meevalt en oOk nIEtS mEeR mAg. Niet te doen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:25 schreef GeorgeM het volgende:
Ik zag net trouwens nog meer beelden van die bondsvoorzitter. Hij grijpt ook nog naar z’n kruis en hoe hij die speelsters vastpakt![]()
Wat een idioot![]()
Nou, Em, beetje aanranden moet gewoon kunnen toch!!!!!quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zag een filmpje van die kus op Instagram langskomen bij de NOS, allemaal reacties van kerels dat het wel meevalt en oOk nIEtS mEeR mAg. Niet te doen.
Precies! Sowieso heeft dat WK wel lang genoeg geduurd, terug naar het aanrecht!quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:37 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nou, Em, beetje aanranden moet gewoon kunnen toch!!!!!
Je moet eens op fok kijkenquote:Op maandag 21 augustus 2023 22:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zag een filmpje van die kus op Instagram langskomen bij de NOS, allemaal reacties van kerels dat het wel meevalt en oOk nIEtS mEeR mAg. Niet te doen.
Joke ga toch kokenquote:Op maandag 21 augustus 2023 22:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Precies! Sowieso heeft dat WK wel lang genoeg geduurd, terug naar het aanrecht!
Brrrquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 06:52 schreef Yesse het volgende:
Ik had vannacht een nachtmerrie dat spinnen in mijn duimen beten en m’n duimen helemaal krom trokken.![]()
![]()
Ik heb geen spinnenangst maar ik kon echt even niet meer slapen daarna. Moest een half uurtje bijkomen
GOEDEMORGEN dus
volgende week rond de 20 graden (buiten althans)quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 07:30 schreef Redefine het volgende:
Het is nu een aantal dagen mooi weer met hogere temperaturen, maar heel schokkend is het ook weer niet. Toch is het in mijn huis alweer vies warm
zat je gelijk te kijken of je duimen er nog aanzaten?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 06:52 schreef Yesse het volgende:
Ik had vannacht een nachtmerrie dat spinnen in mijn duimen beten en m’n duimen helemaal krom trokken.![]()
![]()
Ik heb geen spinnenangst maar ik kon echt even niet meer slapen daarna. Moest een half uurtje bijkomen
GOEDEMORGEN dus
Ja, dit. Benauwd voornamelijk in huis.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 07:30 schreef Redefine het volgende:
Het is nu een aantal dagen mooi weer met hogere temperaturen, maar heel schokkend is het ook weer niet. Toch is het in mijn huis alweer vies warm
Het is ook benauwend warm buiten en de warmte krijg je bijna je huis niet uit inderdaadquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 07:30 schreef Redefine het volgende:
Ik had er een minuut of 10 nog een gek gevoel inquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 07:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zat je gelijk te kijken of je duimen er nog aanzaten?
Waarom ging het topic in NWS lezenquote:
Eindelijk weer racenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vanaf vrijdag moet ik echt aan het werk als mod😮
Ah joh, het is maar in Zandvoort. Alsof Nederlanders daarin genteresseerd zijnquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het is ook al een tijdje nogal vochtig weer, met vrij veel bewolking. Hier is het nu ook weer zwaar bewolkt. Blijkbaar kan het deze zomer niet een paar dagen achter elkaar rond de 25 graden zijn, met een blauwe lucht en een aangenaam verfrissend briesje.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 07:30 schreef Redefine het volgende:
Als het rustig is kom ik wel even klimaatrellen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Boze Nattekat incoming!quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als het rustig is kom ik wel even klimaatrellen.
#nattekrantquote:
Eindelijk werken voor je geld.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Geld?quote:
Klopt! Ik zit in deze warmte het liefst zo weinig mogelijk aan de laptop en mobiel FOK!ken blijft toch ongemakkelijk. Maar het gaat prima met me hoorquote:Op zondag 20 augustus 2023 23:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Meestal in deze periode minder online door o.a. de warmte, dacht ik!
Fijn om je hier weer te zien.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt! Ik zit in deze warmte het liefst zo weinig mogelijk aan de laptop en mobiel FOK!ken blijft toch ongemakkelijk. Maar het gaat prima met me hoorLekker (sociaal) drukke zomer gehad en nu ook wel zo'n beetje klaar om het weer wat rustiger aan te doen wat dat betreft.
En hoe is het hier?
Gefeliciteerd met de overwinning bij het vrouwenvoetbalquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt! Ik zit in deze warmte het liefst zo weinig mogelijk aan de laptop en mobiel FOK!ken blijft toch ongemakkelijk. Maar het gaat prima met me hoorLekker (sociaal) drukke zomer gehad en nu ook wel zo'n beetje klaar om het weer wat rustiger aan te doen wat dat betreft.
En hoe is het hier?
Insgelijks!quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Fijn om je hier weer te zien.
Zo dat is nogal een ontwikkeling! En welk subforum is het gelukkige? F1?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de overwinning bij het vrouwenvoetbal
Verder gaat het prima met me. Alleen heb ik sinds een week blauw kleurtje op FOK!
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo dat is nogal een ontwikkeling! En welk subforum is het gelukkige? F1?
Mooi dat het goed gaat!quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:11 schreef Strani het volgende:
[..]
En hoe is het hier?
MEDquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo dat is nogal een ontwikkeling! En welk subforum is het gelukkige? F1?
Je kan het zo makkelijk maken als je wilt h. Gewoon alle topics op slot zetten en je bent klaar.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 14:08 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen makkelijk subforum als mod.
Ik vind NWS geen gemakkelijk subforumquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 14:08 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen makkelijk subforum als mod.
Vreselijkquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 06:52 schreef Yesse het volgende:
![]()
GOEDEMORGEN dus
Ha, welkom thuis!quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:11 schreef Strani het volgende:
[..]
En hoe is het hier?
Rellen rellenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Straniquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:11 schreef Strani het volgende:
[..]
En hoe is het hier?
Ik wist niet eens dat 27 graden kn als dagtemperatuurquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Strani
Hier vind ik 27 graden al veel te warmDan heb ik al vaak echt moeite om in slaap te vallen, terwijl dat bij jou een relatief frisse dag is toch?
Ja, dan kan je nog net over zonovergoten laminaat lopen zonder brandblaren te krijgenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 16:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat 27 graden kn als dagtemperatuur
Jij krijgt niet betaald om hier te posten zoals wij allemaalquote:
Niet alleen vroeger, de volkszangers van tegenwoordig smijten er ook heel wat tegenaan, om in de plaatselijke kroeg te mogen playbacken!quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:52 schreef H_T het volgende:
Wat een budgetten hadden videoclips vroeger he?
Dit is wel het leuke liedje van De Kast.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:52 schreef H_T het volgende:
Waarom zou je een peperdure acteur inhuren als je ook gewoon Jef Alberts kunt krijgen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:52 schreef H_T het volgende:
Je kan ook altijd nog a la Manita zingen over de blauwe zee en het witte strand en ondertussen betekenisvol wijzen naar een grasveldje en een vijverquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Niet alleen vroeger, de volkszangers van tegenwoordig smijten er ook heel wat tegenaan, om in de plaatselijke kroeg te mogen playbacken!
En wat dachten we van Mart Hoogkamer en zijn kneiter van een hit. Lekker met je luchtbedjes van de Action in de plaatselijke vijver plonzen
.
Het OM ook, dus op zich maakt het niets uit dat Thijs dat ook doet, toch?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:31 schreef GeorgeM het volgende:
Thijs R. gaat in hoger beroep. L.U.L.
Of je doet de broer van voormalig Jakhals Frank Evenblij een rood jasje aan en poot hem achter een pianoquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waarom zou je een peperdure acteur inhuren als je ook gewoon Jef Alberts kunt krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |