Heel erg amateuristisch ja. En niet alleen de tijden. Soms klopt ook de uitslag niet. Bij de 100 meter series zag je dat al, maar ook bij de 200 met bij de zevenkamp.quote:Op zondag 20 augustus 2023 10:37 schreef Em31 het volgende:
Zit atletiek op Eurosport te kijken en nog steeds kloppen die tijden vaak niet.toch raar voor een WK.
Falco Zandstra met die armband was ook wel een prestatie in het schaatsenquote:Op zondag 20 augustus 2023 10:01 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja![]()
En Hilbert. Valt over vogelpoep en een kroonkurk en stopt een ronde te vroeg.
Daar is het allemaal begonnen![]()
In de zon op het terras?quote:
Ja precies, dat je iemand als derde ziet finishen en er staat dat ze vijfde zijn geworden. Zo raar, helemaal dat het na gisteravond gewoon doorgaat.quote:Op zondag 20 augustus 2023 10:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heel erg amateuristisch ja. En niet alleen de tijden. Soms klopt ook de uitslag niet. Bij de 100 meter series zag je dat al, maar ook bij de 200 met bij de zevenkamp.
Oh ja, dat toernooi hebben we ook nogquote:
Ik keek vanmorgen in bed even en ik dacht al, ben ik nou nog niet goed wakker ofzo?quote:Op zondag 20 augustus 2023 10:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja precies, dat je iemand als derde ziet finishen en er staat dat ze vijfde zijn geworden. Zo raar, helemaal dat het na gisteravond gewoon doorgaat.
quote:
Internethond Cheems, bekend van vele memes, is dood
Zijn naam kende je waarschijnlijk niet, maar de kans is groot dat je hem wel eens voorbij hebt zien komen op sociale media: meme-hond Cheems. Het dier, dat verscheen op talloze afbeeldingen, ging afgelopen vrijdag dood tijdens een operatie. [...]
https://nos.nl/artikel/24(...)n-vele-memes-is-dood
Deze ook nog, Sifanquote:Op de beelden is het maar moeilijk te zien of ze daadwerkelijk geraakt wordt door haar concurrente Gudaf Tsegay uit Ethiopië. Al legt ze zich daar ook snel bij neer. "Dit is de sport. Ik kan er ook niks aan doen. Ja, ik voelde me heel sterk, maar sinds ik geboren ben, is er al drama."
Ik denk dat Spanje nipt gaat winnen, vooral omdat ik niet wil denken dat die overloopster met haar tijdrekteam gaat winnen.quote:
Neequote:
Dus je support @Strani in deze wedstrijdquote:Op zondag 20 augustus 2023 11:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik denk dat Spanje nipt gaat winnen, vooral omdat ik niet wil denken dat die overloopster met haar tijdrekteam gaat winnen.
Ja, ik support liever @Strani dan die overloopster.quote:Op zondag 20 augustus 2023 11:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus je support @:Strani in deze wedstrijd
Denk dat ze het gewoon gaat doenquote:Op zondag 20 augustus 2023 11:07 schreef Em31 het volgende:
Ik vergeet het ook steedstot het volgende Wiegman de verlosser artikel weer verschijnt.
quote:Op zondag 20 augustus 2023 11:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh ja, dat toernooi hebben we ook nog
Ja, en als ze winnen zit er een oranje rand omheenquote:Op zondag 20 augustus 2023 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
nos zal wel pro-Engeland zijn.
Alleeen dat al is reden om voor Spanje te zijn.quote:Op zondag 20 augustus 2023 11:29 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja, en als ze winnen zit er een oranje rand omheen
Oeps.quote:Russische lander Loena-25 neergestort op maanoppervlak
De Russische maanlander Loena-25 is neergestort op het maanoppervlak. Kort daarvoor ging de communicatie met de maanlander verloren, toen deze in een ongecontroleerde baan om de maan was geraakt. [...]
https://nos.nl/artikel/24(...)ort-op-maanoppervlak
Poeitn kan ook niks.quote:Op zondag 20 augustus 2023 11:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
Na ruim een jaar oorlog tegen een veel kleiner land wat toch sterker bleek dan gedacht en met een dalende populariteit van hun leider dachten ze in Rusland "We hebben echt even een succesje nodig. Weet je wat, we sturen een onbemand tuigje naar de maan. Niemand die ons daarbij tegenwerkt en het is net groots genoeg om het nieuws even te domineren en van ons constante gefaal af te leiden. Daarbij hebben we dit vaker gedaan, dus we weten al hoe het moet. Kan bijna niet misgaan"
[..]
Oeps.
lolquote:Op zondag 20 augustus 2023 11:33 schreef Em31 het volgende:
Als Wiegman de trainer van de mannen van Engeland zou worden denkt de NOS volgens mij zelfs nog dat wij ineens voor Engeland gaan juichen.
quote:
Nou ja. Die Spaanse coach en de Spaanse bond gun ik dan juist weer een afgang.quote:Op zondag 20 augustus 2023 11:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleeen dat al is reden om voor Spanje te zijn.
Hoe was het?quote:
Ja preciesquote:Op zondag 20 augustus 2023 12:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Daar blijf ik eerst ook![]()
is ook lekker relaxt een beetje op de achtergrond
quote:Op zondag 20 augustus 2023 12:54 schreef Em31 het volgende:
[..]de Delta stream is sneller dan de tv
Qua teamsport honkbal of basketbal. Qua individuele sport atletiek of wielrennen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:12 schreef Em31 het volgende:
Stel jullie zouden goed zijn in een sport, echt mee kunnen doen om de medailles, wat zouden jullie dan kiezen?![]()
Ik atletiek denk ik, zo'n zevenkamp kunnen bijvoorbeeld lijkt me echt fantastisch. Of sprinten 100/200 meter.![]()
Of shorttrack, dat lijkt me ook wel wat.
Badminton.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:12 schreef Em31 het volgende:
Stel jullie zouden goed zijn in een sport, echt mee kunnen doen om de medailles, wat zouden jullie dan kiezen?![]()
Ik atletiek denk ik, zo'n zevenkamp kunnen bijvoorbeeld lijkt me echt fantastisch. Of sprinten 100/200 meter.![]()
Zwemmen denk ikquote:Op zondag 20 augustus 2023 13:12 schreef Em31 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |