SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
Ik bekijk het altijd vanuit mijn eigen regio overigens he.. (zuidoost), de rest in het land tja.. daar kan ik niet over oordelen aangezien ik daar amper kom.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:02 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
De gemiddelde temperatuur, ja. Misschien moeten ze daar eens mee kappen. Minimaal de helft tot 60% van de maand lag de temperatuur overdag duidelijk ver onder het langjarig gemiddelde en dus verre van normaal. Juli was nou niet bepaald een lekkere zomermaand.
Oww als je niet van hitte houdt dan woon je in het verkeerde deel van het land. Ik zit zelf in regio noordoost. Dat scheelt in de zomer wel een graad of 2, 3 met zuidoost.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:35 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ik bekijk het altijd vanuit mijn eigen regio overigens he.. (zuidoost), de rest in het land tja.. daar kan ik niet over oordelen aangezien ik daar amper kom.
Haha, ja. Ik ben er meer eentje die beter op de Noordkaap geboren had moeten worden.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:37 schreef grimselman het volgende:
[..]
Oww als je niet van hitte houdt dan woon je in het verkeerde deel van het land. Ik zit zelf in regio noordoost. Dat scheelt in de zomer wel een graad of 2, 3 met zuidoost.
Dit maakt juni eigenlijk nog beter. Overdag aangenaam warm en lekkere frisse nachtenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:35 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
juni
Gemiddeld: 20.37 graden (langjarig gemiddelde is 16.2 graden)
Gemiddelde dagtemperatuur: 26.77 graden
Gemiddelde nachttemperatuur: 12.99 graden
En juli was qua temperatuur dus compleet normaalquote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:38 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dit maakt juni eigenlijk nog beter. Overdag aangenaam warm en lekkere frisse nachten
Let op hoor, dalijk wordt je van trollen beticht.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:48 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
En juli was qua temperatuur dus compleet normaal
0.2 graad onder het gemiddelde. Vrij normaal idd.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:48 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geen (zinnige) reactie. Feiten liegen niet, punt.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Let op hoor, dalijk wordt je van trollen beticht.
Maar dat wil toch niet zeggen dat het weerbeeld compleet normaal was of omdat het in het verleden vaker zo is geweest, moet dat nu ook maar op die manier. Zulke onzin! Alles is nu. Het weerbeeld was toch voor 80% van de tijd compleet geen zomer en eerder herfst. Zelfs meteorologen en diverse weersites schreven dat. Zo normaal is dat in de zomer dus niet. Voor veel sectoren was het een totale deceptie. De binnen recreatie had er dan weer profijt van. Het hoeft echt niet elke dag stikt volgens "het normaal' boekje te verlopen. Extremen hoeft ook niet, maar juli was qua weerbeeld wel extreem treurig. Veel wind, vaak bewolkt en vrij nat.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:48 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat het qua neerslag veel te nat was.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:12 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Maar dat wil toch niet zeggen dat het weerbeeld compleet normaal was of omdat het in het verleden vaker zo is geweest, moet dat nu ook maar op die manier. Zulke onzin! Alles is nu. Het weerbeeld was toch voor 80% van de tijd compleet geen zomer en eerder herfst. Zelfs meteorologen en diverse weersites schreven dat. Zo normaal is dat in de zomer dus niet. Voor veel sectoren was het een totale deceptie. De binnen recreatie had er dan weer profijt van. Het hoeft echt niet elke dag stikt volgens "het normaal' boekje te verlopen. Extremen hoeft ook niet, maar juli was qua weerbeeld wel extreem treurig. Veel wind, vaak bewolkt en vrij nat.
Dat is dus pertinent niet waar (voor mijn regio althans).quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:02 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
De gemiddelde temperatuur, ja. Misschien moeten ze daar eens mee kappen. Minimaal de helft tot 60% van de maand lag de temperatuur overdag duidelijk ver onder het langjarig gemiddelde en dus verre van normaal. Juli was nou niet bepaald een lekkere zomermaand.
ik meen dat ergens gelezen te hebben. Niet zozeer het gemiddelde, maar de dagtemperatuur an sich.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:15 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat het qua neerslag veel te nat was.
Ik reageerde echter op jou, die stelde dat de temperatuur ver onder het langjarig gemiddelde lag.
[..]
Dat is dus pertinent niet waar (voor mijn regio althans).
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:20 schreef cherrycoke het volgende:
Die warme temperaturen boven de 30 zijn de kaarten uit
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:40 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Zie idd dat de echte hitte er wel uit is nu. Zelfs dinsdag wordt gewoon een normale warme dag ipv die 37 graden wat er eerst stond.
Wat gewoon dikke onzin is. We houden vrijwel allemaal van "normaal" zonnig weer en temperaturen. Die extremen is slechts voor de enkeling genieten.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:42 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
@:INViCTuS vergeet dat de gemiddelde FOK!er van dit type is
Doe gewoon eens normale ouwe zeiksnor.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:42 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
@:INViCTuS vergeet dat de gemiddelde FOK!er van dit type is
Precies dit, met 20-25 graden, zon en op z'n tijd een paar goede buien voor de natuur is vrijwel iedereen te porren.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wat gewoon dikke onzin is. We houden vrijwel allemaal van "normaal" zonnig weer en temperaturen. Die extremen is slechts voor de enkeling genieten.
Voor iemand die van normaal zonnig weer houdt ben je die enorm trieste juli wel heel hard aan het verdedigen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wat gewoon dikke onzin is. We houden vrijwel allemaal van "normaal" zonnig weer en temperaturen. Die extremen is slechts voor de enkeling genieten.
Juli was ook triest qua neerslag. Qua temperatuur heb ik er persoonlijk van genoten. Ik ben niet gemaakt voor temperaturen van 27-28+ hier.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor iemand die van normaal zonnig weer houdt ben je die enorm trieste juli wel heel hard aan het verdedigen.
Het aantal zonuren in Juli week ook nauwelijks af van de normaal. Wel ongelijk verdeeld over de maand. De laatste twee weken beduidend minder zon.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het glas is half vol of het glas is half leegquote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor iemand die van normaal zonnig weer houdt ben je die enorm trieste juli wel heel hard aan het verdedigen.
Juli was eerder driekwart leeg.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:10 schreef grimselman het volgende:
[..]
Het glas is half vol of het glas is half leeg
Of juist vol met al die neerslag?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Juli was eerder driekwart leeg.
Ik geef het door.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:17 schreef byah het volgende:
ik wil gewoon een een week zonder windkracht 4 en met zon. Dat hebben we al maanden niet gehad
Nee, gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:17 schreef byah het volgende:
ik wil gewoon een een week zonder windkracht 4 en met zon. Dat hebben we al maanden niet gehad
Slechts 13 uur minder dan normaal inderdaad - of een volle dag zon - en ja, met name die 2e helft van Juli was het heel triest.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:09 schreef grimselman het volgende:
[..]
Het aantal zonuren in Juli week ook nauwelijks af van de normaal. Wel ongelijk verdeeld over de maand. De laatste twee weken beduidend minder zon.
Om Nattekat te plagen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom is het vandaag grijs en maar 20 graden? Brrr... koud. Had er meer van verwacht.
Vandaag was de overgangsdag, het warmtefront trekt momenteel over.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom is het vandaag grijs en maar 20 graden? Brrr... koud. Had er meer van verwacht.
Maar vandaag is het niet zo warm, dus dat scheeltquote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:25 schreef Bocaj het volgende:
Die hoge luchtvochtigheid vandaag merk je wel hoor.
Was ff eind van de middag wat boodschapjes doen in gewoon een overhemd, nou het nat van het zweet staat er in.
Gelukkig zit ik nu ff af te koelen bij een ventilator...
20 graden en 76 % luchtvochtigheid, heftig hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:25 schreef Bocaj het volgende:
Was ff eind van de middag wat boodschapjes doen in gewoon een overhemd, nou het nat van het zweet staat er in.
Obesed.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:25 schreef Bocaj het volgende:
85% was het.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:08 schreef Elan het volgende:
[..]
20 graden en 76 % luchtvochtigheid, heftig hoor
Kwam ook net uit een warme douche... Vaak ben je dan te warm...quote:
Oke maar daar zou je toch niet spontaan van in zweten moeten uitbarsten als je gezond van lijf en leden bent.quote:
Spontaan spontaan, was wel aan het sjouwen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:51 schreef Elan het volgende:
Oke maar daar zou je toch niet spontaan van in zweten moeten uitbarsten als je gezond van lijf en leden bent.
Het is hier nu warmer dan over de hele dagquote:
17.5 hier.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het is hier nu warmer dan over de hele dag
17.8 hier.quote:
Mooizo, hitte mag weg blijven!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:31 schreef Jor_Dii het volgende:
Hitte is uit de pluimen, slechts lokaal (zuiden/oosten) nog potentieel een 30er de komende week. Daarna behoorlijke terugval naar 18-22 graden en wisselvalliger weertje.
Mooie nazomer is welkomquote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
17.8 hier.
[..]
Mooizo, hitte mag weg blijven!
Zonnig weertje, beetje wind, 23 graden, ik teken daar wel voorquote:
Veel luchtvochtigheid is een terechte klacht.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:46 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Opbokken met dat vocht. Opbokken met die hitte
Opbokken met mij
Het wordt mooi hoor komende week!quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 06:48 schreef Kickinalfa het volgende:
Dat beloofde zomerweer eindigt alweer 3 dagen in grijze drek.
Tegen de middag gaat het LOS!quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:37 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik moet nog zien dat het vanmiddag echt zo warm wordt (28-30 graden). Bewolking is hier in het oosten behoorlijk hardnekkig en het is fris met 16-17 graden.
Het begint op te warmen vanuit Zeeland inderdaad.quote:
In Smilde zat het tegen regen aanquote:
Ben benieuwd, temperatuur wordt momenteel wel echt 4-5 graden te laag ingeschat. Zou dan wel erg snel moeten gaan stijgen de komende uren.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:37 schreef INViCTuS het volgende:
Wel apart dat het dan komende nacht 20-22 graden wordt
Als de zon er eenmaal door komt gaat het hard. Die 25+ers komen nog wel.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ben benieuwd, temperatuur wordt momenteel wel echt 4-5 graden te laag ingeschat. Zou dan wel erg snel moeten gaan stijgen de komende uren.
Het lost heel langzaam op nu, zuid Limburg begint nu in het zonnetje te komen zie ik op de satelliet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:02 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Als de zon er eenmaal door komt gaat het hard. Die 25+ers komen nog wel.
Waarom het vannacht niet echt afkoelt weet ik eigenlijk niet. Plaknacht incoming.
Het wordt vannacht flink bewolkt en daardoor is er weinig uitstraling van warmtequote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:02 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Als de zon er eenmaal door komt gaat het hard. Die 25+ers komen nog wel.
Waarom het vannacht niet echt afkoelt weet ik eigenlijk niet. Plaknacht incoming.
Ik ben erop gekleed, dus ik verwacht zon nondejuquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:37 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik moet nog zien dat het vanmiddag echt zo warm wordt (28-30 graden). Bewolking is hier in het oosten behoorlijk hardnekkig en het is fris met 16-17 graden.
Er werd helemaal geen zon voorspeld vandaag.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:55 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ben erop gekleed, dus ik verwacht zon nondeju
Echt wel.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er werd helemaal geen zon voorspeld vandaag.
Hooguit vanavond een beetje, maar zondag zou de eerste dag zijn dat het echt volle bak zon wordt.quote:
Zienquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:55 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:55 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
De zon komt eraan vanuit het oosten. (Duitsland)quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er werd helemaal geen zon voorspeld vandaag.
Oja, dan ben ik natuurlijk als laatste pas aan de beurt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:41 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
De zon komt eraan vanuit het oosten. (Duitsland)
Neerslagtekort incomingquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:14 schreef Jor_Dii het volgende:
Alle regen is ook weer verdwenen voor de komende 10 dagen.
Hallo benauwdheidquote:
Ik heb uit voorzorg de airco al sinds vanochtend aan staan. Ben heel blij dat ik dat gedaan hebquote:
Die krijgt als ik straks thuis kom ook een slingerquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb uit voorzorg de airco al sinds vanochtend aan staan. Ben heel blij dat ik dat gedaan heb
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:52 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Die krijgt als ik straks thuis kom ook een slinger
Ben daar inmiddels al weg. Helaas elkaar niet getroffen. Hier trouwens 31 en strakblauwe luchtquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:32 schreef dick_laurent het volgende:
Gevoelstemp nu 29 hier in Zutphen.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:28 schreef cherrycoke het volgende:
ik kan douchen maar als ik me afdroog zweet ik me weer de tering, stukje wezen fietsen en als je gaat dan gaat het wel maar als je stil staat man man man
Het is inderdaad behoorlijk plakkerig weertje ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe mee met het voorspellen van het weer!
Weekvoorspelling -- Week 1
Maandvoorspelling februari.
Jaarvoorspelling 2024 --- Jaarvoorspelling 2025!
Om een één of andere reden kunnen we in het westen alleen maar op kuttijden onweer krijgen.quote:
Of helemaal niet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Om een één of andere reden kunnen we in het westen alleen maar op kuttijden onweer krijgen.
Er heerst nog steeds veel onzekerheid over de buien, de ene model geeft helemaal niks, de ander geeft lokale gebeuren en dit model staat op ontploffen. Actualiteit maar even in de gaten houden.quote:
We hebben één keer onweer gehad deze zomer, en toen zat ik binnensmonds te schelden omdat ik probeerde te slapenquote:
Heerlijk dat airco'tje welquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We hebben één keer onweer gehad deze zomer, en toen zat ik binnensmonds te schelden omdat ik probeerde te slapen
quote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:28 schreef cherrycoke het volgende:
ik kan douchen maar als ik me afdroog zweet ik me weer de tering, stukje wezen fietsen en als je gaat dan gaat het wel maar als je stil staat man man man
stel je niet aan., moet je volgende week eens kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is er dan?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
stel je niet aan., moet je volgende week eens kijken.
Niets. Qua dauwpunt is dit de absolute piek, morgen gedurende de dag gaat het keihard naar beneden en daarna zien we de 19+ niet meer terug.quote:
Jaquote:
Weet je zeker dat het door het weer komt ?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 23:58 schreef Starhopper het volgende:
Wtf. Mijn bed voelt vochtig aan door de luchtDit heb ik nog nooit meegemaakt.
Ja, raar weertje.quote:
Dat iddquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 09:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Smerig vies weer is het, alsof je in Thailand loopt inderdaad.
Nu nog een massagequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 09:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Smerig vies weer is het, alsof je in Thailand loopt inderdaad.
daar ga je vanavond pas wat van voelenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:38 schreef Pvt.Webster het volgende:
Ranzige warmte, maar dauwpunt zakt in de loop van de dag. Dus de 24 graden van nu, zou over een paar uur beter moeten aanvoelen.
een gewone Hollandse zomer, anders moet je verkassen naar Spanjequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:38 schreef PzKpfw het volgende:
En wederom regen...
Wat een ontzettende schijtzomer.
Ja ik had gehoopt dat de luchtvochtigheid zou zakkenquote:
Zie t/m woensdag prachtig zomerweer staan met heel veel zon, dikke primaquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:41 schreef Nattekat het volgende:
Ook echt alles is de kaarten uit verdwenen. Geen onweer, geen hitte, geen zon, helemaal niets. Alleen de komende 2-3 dagen wat. Godverdomme wat een dooie mus was dit.
Idemquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zie t/m woensdag prachtig zomerweer staan met heel veel zon, dikke prima
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:38 schreef GarlandBriggs het volgende:
Nou ja, de hitte is er helaas weer uit. Morgen wel erg lekker met een strakke 28 graden en volop zon. Hopelijk blijft het nog tot donderdag zo...
Als ik vast naar 2024 mag kijken dan hoop ik vurig op een kopie van 2018. Dus vanaf April minimaal 20 graden tot eind Oktober. Langdurige hittegolven in de zomer en vele tropische dagen! Zomer op standje 11!
Donderstraal lekker een eind op naar Spanje als je om een dergelijk weertype staat te springen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:38 schreef GarlandBriggs het volgende:
Nou ja, de hitte is er helaas weer uit. Morgen wel erg lekker met een strakke 28 graden en volop zon. Hopelijk blijft het nog tot donderdag zo...
Als ik vast naar 2024 mag kijken dan hoop ik vurig op een kopie van 2018. Dus vanaf April minimaal 20 graden tot eind Oktober. Langdurige hittegolven in de zomer en vele tropische dagen! Zomer op standje 11!
Echter wordt dit dan weer praktisch niet tegen mensen geroepen die in de winter lopen te smeken om bakken sneeuw en schaatsijs.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Donderstraal lekker een eind op naar Spanje Siberië als je om een dergelijk weertype staat te springen.
Maar het was helemaal geen minimaal 20 graden van april tot eind oktober in 2018quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:38 schreef GarlandBriggs het volgende:
Was hier in Nijmegen voor vanmiddag redelijk wat regen voorspeld.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:28 schreef Pvt.Webster het volgende:
Hier in het oosten later in de middag nog een strook regen gekregen. Dat stond niet echt in de modellen. Daarna in de middag veel meer verkoeling. En de benauwdheid er uit. Bleef nog wel grijs.
Nu een zonnetje en gewoon lekkere warmte met een fris briesje; geen klamme bende meer.
Als ik de pluim zo zie zal het de komende tijd in de nacht wel afkoelen naar 15 graden. Daarna zitten we al in september. Laatste plaknacht van dit seizoen achter de rug?
2018 was dat het jaar van de 40 en 41 graden toevallig?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:38 schreef GarlandBriggs het volgende:
Siberische kou in Nederland moet je wel heel ver voor terugquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:49 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Echter wordt dit dan weer praktisch niet tegen mensen geroepen die in de winter lopen te smeken om bakken sneeuw en schaatsijs.#weerdiscriminatie
Daarnaast kun je je tegen (extreme) kou kleden, terwijl je tegen (extreme) hitte vrij weinig kan doen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Siberische kou in Nederland moet je wel heel ver voor terug
Achterlijk heet hebben daarentegen we in juni nog gehad
25 juli 2019quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:01 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
2018 was dat het jaar van de 40 en 41 graden toevallig?
Dat voorjaar was idd heerlijk
Een paar maanden lang 20-25 graden
Hier staat ie alweer een paar uur uitquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:48 schreef cherrycoke het volgende:
@:nattekat
team airco
vanavond gaat deze gewoon weer op standje noordpool
![]()
je bent niet goed jijquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier staat ie alweer een paar uur uit
Het is in het westen des lands totaal niet warm geworden vandaag.
dat zeker niet, maar vannacht slaap ik weer als een baby terwijl ik iedereen hoor om mij heen die allemaal hun bed zijn uitgedreven.quote:
Voorlopig is het hier in huis dikke prima.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:54 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
dat zeker niet, maar vannacht slaap ik weer als een baby terwijl ik iedereen hoor om mij heen die allemaal hun bed zijn uitgedreven.
Niet constant natuurlijkquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar het was helemaal geen minimaal 20 graden van april tot eind oktober in 2018
Dit jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:38 schreef GarlandBriggs het volgende:
quote:Op zondag 20 augustus 2023 08:06 schreef INViCTuS het volgende:
Volgende week ziet het er gelijk weer sneu uit, hè. Jammer wel
Niet van enorme warmte houden maar er wel naartoe reizen. Hebben jullie allemaal een dwingende partner ofzo?quote:Op zondag 20 augustus 2023 01:33 schreef Elan het volgende:
Nou wens jullie sterkte met die 'plaknachten' in Nederland .
Zojuist aangekomen in Toulouse het is hier momenteel nog altijd 27 gradenairco in hotel is ook nog eens kapot dus gaat een lekker nachtje worden
Zomerhater zoekt de zon op. Wat is dit nou weer Haags?quote:Op zondag 20 augustus 2023 09:29 schreef Haags het volgende:
Ik heb mijn portie zomer gehad op Rhodos. Nog even 2/3 dagen wat leuke temperaturen hier en dan zit de zomer er gelukkig op. Erg mooi.
Ik ben geen zomerhater. Als ik in Nederland ben hoeft het van mij gewoon niet zo bloedheet te zijn. Als ik vakantie heb vind ik een graad of 26/27 prima zat.quote:Op zondag 20 augustus 2023 10:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zomerhater zoekt de zon op. Wat is dit nou weer Haags?
Jaaaaaaajaaaaaa. Of je bent gewoon een nog grotere fan van 18 graden en regen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 10:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ben geen zomerhater. Als ik in Nederland ben hoeft het van mij gewoon niet zo bloedheet te zijn. Als ik vakantie heb vind ik een graad of 26/27 prima zat.
Als ik weer werk wel ja.quote:Op zondag 20 augustus 2023 10:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jaaaaaaajaaaaaa. Of je bent gewoon een nog grotere fan van 18 graden en regen.
Die hebben we speciaal voor jou besteld vanaf donderdag/vrijdagquote:Op zondag 20 augustus 2023 10:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jaaaaaaajaaaaaa. Of je bent gewoon een nog grotere fan van 18 graden en regen.
Het masker gaat hier zowaar afquote:Op zondag 20 augustus 2023 10:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Als ik weer werk wel ja.
Dan zal het me echt een rotzorg zijn.
En dat in combinatie met de F1 race van Zandvoort. Dat wordt genieten.quote:Op zondag 20 augustus 2023 10:08 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Die hebben we speciaal voor jou besteld vanaf donderdag/vrijdag
Herfst
quote:Op zondag 20 augustus 2023 10:09 schreef Haags het volgende:
[..]
En dat in combinatie met de F1 race van Zandvoort. Dat wordt genieten.
quote:Op zondag 20 augustus 2023 09:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet van enorme warmte houden maar er wel naartoe reizen. Hebben jullie allemaal een dwingende partner ofzo?
Heb geen problemen met warmte hoor. Maar een belangrijke reden om in Nederland te blijven is toch wel het gematigde klimaat.quote:Op zondag 20 augustus 2023 09:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet van enorme warmte houden maar er wel naartoe reizen. Hebben jullie allemaal een dwingende partner ofzo?
Tenerife gaat ook lekker nu maat.quote:Op zondag 20 augustus 2023 10:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Als ik weer werk wel ja.
Dan zal het me echt een rotzorg zijn.
Ja die naalden fikken als de neten daar. Moeilijk blussen ook met die diepe ravijnen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 12:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Tenerife gaat ook lekker nu maat.
Ons hotel van een paar jaar geleden is gisteren ontruimd vanwege bosbranden:')
Hier weer vaak bewolkt, je verwacht het niet, gelukkig merendeel zonnig. Prima dag.quote:Op zondag 20 augustus 2023 12:54 schreef tralalala het volgende:
Lekker man, eerste echt onbewolkte dag sinds juli.
Buiten is het ook nog rond de 50%.quote:Op zondag 20 augustus 2023 12:22 schreef DemonRage het volgende:
Ik zou willen dat de luchtvochtigheid binnenshuis naar 35% ging.
't is nu nog 68%, bij een temperatuur van 25,5°C
Ben ik al mee bezigquote:Op zondag 20 augustus 2023 13:03 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Buiten is het ook nog rond de 50%.
Flink doorwaaien maar zou ik zeggen.
Airco aanschaffen. Ook nog fijn voor de koude dagen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 12:22 schreef DemonRage het volgende:
Ik zou willen dat de luchtvochtigheid binnenshuis naar 35% ging.
't is nu nog 68%, bij een temperatuur van 25,5°C
Wel een passende afsluiter voor deze zaadzomer. Net als je denkt dat het eindelijk gaat gebeuren, heeft het weer andere ideeën.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:07 schreef cherrycoke het volgende:
nog even genieten vanaf donderdag herfstachtig
@Haagsquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:07 schreef cherrycoke het volgende:
Herfstgenotquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:07 schreef cherrycoke het volgende:
Genoeg mensen die de hitte opzoeken tijdens de zomervakantie, en voor de eerste 3 weken was dat zeker geen overbodige luxe met die wisselvallige weer.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:26 schreef dick_laurent het volgende:
Zo. Ik ben weer opgerot naar mijn eigen land. 🌴
Het bomvolle transavia vliegtuig met vakantieHollanders en Belgen deed mij daarbij vermoeden dat men nog steeds maar al te graag de hitte opzoekt zo tegen het einde vd zomer.
Een bak ijs, en waterijs, is altijd lekkerquote:Op zondag 20 augustus 2023 18:55 schreef Salina het volgende:
Godenweetje hoor, vandaag. Niet te warm, niet te koud.
Toch even paar uurtjes het lokale plasje opgezocht voor misschien wel weer de laatste plons van deze zomer.
Vanavond even nagenieten met ijskoude biertjes en een lekkere bak ijs.
Zomer.![]()
Waarom zouden mensen dat niet willen doen?quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:26 schreef dick_laurent het volgende:
Zo. Ik ben weer opgerot naar mijn eigen land. 🌴
Het bomvolle transavia vliegtuig met vakantieHollanders en Belgen deed mij daarbij vermoeden dat men nog steeds maar al te graag de hitte opzoekt zo tegen het einde vd zomer.
quote:Op zondag 20 augustus 2023 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen dat niet willen doen?
Zomer.
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
17.8 hier.
[..]
Mooizo, hitte mag weg blijven!
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 23:08 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ik zit lekker in de airco. Buiten is tyfusgoor.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Donderstraal lekker een eind op naar Spanje als je om een dergelijk weertype staat te springen.
quote:
RV is hier 92%. Het is niet super warm gelukkig maar ik vind het maar niks.quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vergeleken met eerder is dit niets
Ik vind het zelfs fris buitenquote:Op zondag 20 augustus 2023 22:25 schreef Starhopper het volgende:
[..]
RV is hier 92%. Het is niet super warm gelukkig maar ik vind het maar niks.
Het zijn fijn zijn als er een windje staat. Ik heb alles open staan maar het blijft warm en nat binnen.quote:
Die zijn weer voorbij. Was vandaag een zaaalige dag vol zon en niet te heet vandaagquote:Op zondag 20 augustus 2023 01:33 schreef Elan het volgende:
Nou wens jullie sterkte met die 'plaknachten' in Nederland .
Zojuist aangekomen in Toulouse het is hier momenteel nog altijd 27 gradenairco in hotel is ook nog eens kapot dus gaat een lekker nachtje worden
Waar zit jij danquote:
Nou ja, ik snap dat de huidige luchtvochtigheid binnen totaal niet lekker is. Toen ik net uit de airco stapte vond ik het ook wel even een overgang, dat terwijl het buiten kouder is.quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:37 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Waar zit jij dan![]()
Hier in De Bilt is het dikke prima nu..zelfs wat fris
In het ZO blijft de warmte lang hangenquote:Op zondag 20 augustus 2023 22:37 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Waar zit jij dan![]()
Bij Alkmaar. Stuur dat ff deze kant op aubquote:Op zondag 20 augustus 2023 22:37 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Waar zit jij dan![]()
Zowat in de zee zit je dusquote:Op zondag 20 augustus 2023 23:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Bij Alkmaar. Stuur dat ff deze kant op aubLuchtvochtigheid is echt niet te harden hier
is zelfs aan het stijgen. Is nu 95%
Temperatuur buiten is ok. Maar het waait niet dus het koelt niet af binnen
“Na zomerse topdagen.”quote:
Dagen klopt toch gewoon? Als het een periode was, dan had hij het zomerse topweken oid genoemdquote:Op maandag 21 augustus 2023 09:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
“Na zomerse topdagen.”
Jaaaaaa, alsof het een hele periode beslaat.
Die wel 4 hele dagen.
Het waren toch meerdere dagen?quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
“Na zomerse topdagen.”
Die wel 4 hele dagen.
Ja, het zal wel in m’n eigen hoofd zitten dat ik bij zomerse topdagen, in een titel, toch aan iets meer denk dan net een handjevol dagen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:15 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dagen klopt toch gewoon? Als het een periode was, dan had hij het zomerse topweken oid genoemd
Vorige week was het vanaf zondag toch eigenlijk ook al heel mooi weer? En nu ziet het er t/m vrijdag eigenlijk ook heel goed uit met pas op vrijdag wat koelere temperaturen (nog altijd 22 graden).quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
“Na zomerse topdagen.”
Die wel 4 hele dagen.
Vorige week zondag was het hier niet “heel mooi weer”. Hoogstens een paar uur met moeite zon. Dagen erna ook telkens wolken.quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vorige week was het vanaf zondag toch eigenlijk ook al heel mooi weer? En nu ziet het er t/m vrijdag eigenlijk ook heel goed uit met pas op vrijdag wat koelere temperaturen (nog altijd 22 graden).
Het is wel vingers schrapen inderdaad. Beetje karig.quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vorige week zondag was het hier niet “heel mooi weer”. Hoogstens een paar uur met moeite zon. Dagen erna ook telkens wolken.
Nu is het wel mooi ja. Heb je een week mooi weer.
Dat geldt voor beide kanten van het spectrum.quote:
3 zomerse dagen op rij, echt ongekend in augustus. Een zeer zeldzaam verschijnsel, en men zeurt maar dat het een slechte zomer is.quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:59 schreef INViCTuS het volgende:
Ze overdrijven snel, hè. De zomerse top dagen hebben we in juni gehad. Lage luchtvochtigheid, 24-28 graden en droog, dus aangenaam. Paar uitschieters daargelaten.
Afgelopen dagen waren zomers, maar hoge luchtvochtigheid maakte het niet altijd prettig. En vaak bewolkt
Interesseert me niet eens meer, laat die herfst maar komen, ik ben door alle fases van rouwverwerking.quote:
Allemaal subjectief natuurlijk. Mei was een normale maand qua gemiddelde temperatuur en in de eerste 10 dagen hadden we 4 dagen met >20 graden (in de hele maand 13 warme dagen). Daarnaast was mei (en met name de 2e helft van de maand) extreem zonnig en viel er van mid mei tot eind juni nauwelijks tot geen regen meer.quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:16 schreef Nattekat het volgende:
Mei had 0 zomerse dagen, normaal 4. Weten jullie dat nog? Het duurde achterlijk lang voordat het eindelijk eens lekker warm werd in het voorjaar, dat speelt ook een rol.
Deze warmte is veroorzaakt door een depressie die zich gewoon perfect positioneerde. Dat is nooit langdurig. Er wil maar geen hittekoepel ontstaan. Die stond wel aanvankelijk in de kaarten voor deze week, maar die depressie is toch te ver richting het oosten getrokken.quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:31 schreef INViCTuS het volgende:
Toch wel weer sneu dit. Waarom nou niet eens gewoon een tijd stabiel 22-25 graden
Vooral omdat de aanvoerrichting verandert. Was er tot nu te telkens een zuidelijke component bij, vanaf vrijdag lijkt ons weer vanuit het noordwesten te gaan komen. Dat betekent twee dingen: het wordt wisselvalliger, en de temperaturen gaan een eindje naar beneden. We komen dan een tijdje elke dag op ongeveer 19 graden uit.
Is dat nou echt zo bijzonder dan?quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Interesseert me niet eens meer, laat die herfst maar komen, ik ben door alle fases van rouwverwerking.
Dit weekend niet eens meer 20 graden aan de kust, godverdomme man
Dat op zichzelf is niet bijzonder, maar het betekent wel dat die zomerse periode die een paar dagen geleden nog in de kaarten stond helemaal foetsie is.quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is dat nou echt zo bijzonder dan?
Als ik in de statistieken kijk voor de laatste week augustus van bijv. Wijk aan Zee dan zie ik in 2022 er nog 21+ of 22+ in staan.
Voor 2018, 2020, 2021 was het daar in de laatste week van augustus onder de 20 graden
in 2019 een flinke uitschieter met zelfs nog 24+ en een 28+
Dit dusquote:
Je bedoelt die hitte van 36-38 graden voor morgen? Blij dat het morgen max 26-27 wordtquote:Op maandag 21 augustus 2023 12:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat op zichzelf is niet bijzonder, maar het betekent wel dat die zomerse periode die een paar dagen geleden nog in de kaarten stond helemaal foetsie is.
True... maar ruim een week terug stond er voor ons ook tot hooguit dinsdag mooi weer. Maar voor mijn gevoel is dat nog één dag gerekt tot woensdag.quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat op zichzelf is niet bijzonder, maar het betekent wel dat die zomerse periode die een paar dagen geleden nog in de kaarten stond helemaal foetsie is.
Hier niet hoor. Alleen morgen nog mooi, daarna begint de herfst weer gedurende de woensdag. Wel heel misschien nog een lokale zomerse dag op donderdag, dan komen we in augustus op maarliefst 2.quote:Op maandag 21 augustus 2023 13:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
True... maar ruim een week terug stond er voor ons ook tot hooguit dinsdag mooi weer. Maar voor mijn gevoel is dat nog één dag gerekt tot woensdag.
Ik heb nu opnieuw gekeken en nu staat hier ineens ook voor donderdag droog weer en 27 graden. Dus hier lijkt het met twee dagen gerekt te zijn.
Voor vrijdag nu 25 graden en dan begint het ook te regenen.
Voor volgende week dan wel 20 graden en veel regen. Wel zuur voor de evenementen die hier juist in de regio waren gepland, maar tis niet anders.
Zo, BAM en dan sta je ineens weer buiten met een graad of 32. Lekker man, glad to be backquote:Op maandag 21 augustus 2023 11:31 schreef INViCTuS het volgende:
Toch wel weer sneu dit. Waarom nou niet eens gewoon een tijd stabiel 22-25 graden
Vooral omdat de aanvoerrichting verandert. Was er tot nu te telkens een zuidelijke component bij, vanaf vrijdag lijkt ons weer vanuit het noordwesten te gaan komen. Dat betekent twee dingen: het wordt wisselvalliger, en de temperaturen gaan een eindje naar beneden. We komen dan een tijdje elke dag op ongeveer 19 graden uit.
Ik heb over drie weken vakantie dus ben benieuwd waar we dan qua temperatuur zittenquote:Op maandag 21 augustus 2023 13:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier niet hoor. Alleen morgen nog mooi, daarna begint de herfst weer gedurende de woensdag. Wel heel misschien nog een lokale zomerse dag op donderdag, dan komen we in augustus op maarliefst 2.
Mid September kan het nog best mooi weer zijn (zoals ook de laatste jaren) met soms zelfs zomers warm.quote:Op maandag 21 augustus 2023 13:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik heb over drie weken vakantie dus ben benieuwd waar we dan qua temperatuur zitten
Ik ga nog weg dus wie weet hebben jullie dan mooi weerquote:Op maandag 21 augustus 2023 13:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mid September kan het nog best mooi weer zijn (zoals ook de laatste jaren) met soms zelfs zomers warm.
Ik ga ook weg (tot eind september)quote:Op maandag 21 augustus 2023 13:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik ga nog weg dus wie weet hebben jullie dan mooi weer
Woar goaj hen dan?quote:Op maandag 21 augustus 2023 13:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik ga ook weg (tot eind september)
Geen lente en amper zomer laat dat als klote voelen, denk ik.quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is dat nou echt zo bijzonder dan?
Geen lente?quote:Op maandag 21 augustus 2023 14:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen lente en amper zomer laat dat als klote voelen, denk ik.
We hadden geen lente, nee.quote:
Dan heb je echt een bord voor je kop. De astronomische lente eindigde op 20 juni.quote:
Zit de hele week in de Alpen met 30-32 graden. Zweet me wel kapot omdat ik enigszins actief doe, maar beter dan Nederlandse juli bij elkaarquote:Op maandag 21 augustus 2023 13:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Zo, BAM en dan sta je ineens weer buiten met een graad of 32. Lekker man, glad to be back
Tis niet voor iedereen weggelegd, velen hier gruwelen van alles wat boven de 25c is. Naja dan zit je in het gezapige NL eigenlijk 85% van het jaar heel goed
Moest lachenquote:Op maandag 21 augustus 2023 14:56 schreef Frutsel het volgende:
foto's uit de oude doos
@:Nattekat heeft het opgegeven met het mooie weer en het maar geaccepteerd
[ afbeelding ]
Volgens die logica hebben we meer zomer in de lente gehad dan in de zomer zelf.quote:Op maandag 21 augustus 2023 14:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dan heb je echt een bord voor je kop. De astronomische lente eindigde op 20 juni.
Dat klopt!quote:Op maandag 21 augustus 2023 14:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens die logica hebben we meer zomer in de lente gehad dan in de zomer zelf.
Dan valt jouw argument dat we een prima zomer hadden ook in het water.quote:
Nee hoor, want het was/is - voor mij - een prima zomerquote:Op maandag 21 augustus 2023 14:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan valt jouw argument dat we een prima zomer hadden ook in het water.
Oh ik was vergeten dat ik weer in het auti hoekje van WKN zat, laat maar.quote:Op maandag 21 augustus 2023 14:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dan heb je echt een bord voor je kop. De astronomische lente eindigde op 20 juni.
Welkom bij het clubje als je durft te beweren dat we geen lente hebben gehad. Het was vanaf half mei schitterend weer gedurende 6 weken.quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik was vergeten dat ik weer in het auti hoekje zat, laat maar.
Prima. Dan skip ik de seizoenen en sluit ik dit gesprek af met: in 2023 hadden we tot 22 augustus een week of 6 week mooi weer. Hoera.quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Welkom bij het clubje als je durft te beweren dat we geen lente hebben gehad. Het was vanaf half mei schitterend weer gedurende 6 weken.
Tja, we leven in Nederland, niet in zuid Europa.quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Prima. Dan skip ik de seizoenen en sluit ik dit gesprek af met: in 2023 hadden we tot 22 augustus een week of 6 week mooi weer. Hoera.
FOK! is het auti hoekje van het internetquote:Op maandag 21 augustus 2023 15:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik was vergeten dat ik weer in het auti hoekje van WKN zat, laat maar.
Ooit was WKN nog een schoon hoekje zonder gemopper op elkaarquote:Op maandag 21 augustus 2023 15:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
FOK! is het auti hoekje van het internet
En op Weerwoord zijn ze nog erger.
quote:
quote:Op maandag 21 augustus 2023 14:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vermoeiend hoor. Ik kijk gewoon op de kalender om te zien in welk seizoen we zitten, niet op de thermometer.quote:Op maandag 21 augustus 2023 14:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens die logica hebben we meer zomer in de lente gehad dan in de zomer zelf.
Tegenwoordig is er geen midden meer vanwege polaaaarisaaatie enzoquote:Op maandag 21 augustus 2023 15:42 schreef grimselman het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vermoeiend hoor. Ik kijk gewoon op de kalender om te zien in welk seizoen we zitten, niet op de thermometer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |