Ik ben geen zomerhater. Als ik in Nederland ben hoeft het van mij gewoon niet zo bloedheet te zijn. Als ik vakantie heb vind ik een graad of 26/27 prima zat.quote:Op zondag 20 augustus 2023 10:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zomerhater zoekt de zon op. Wat is dit nou weer Haags?
Jaaaaaaajaaaaaa. Of je bent gewoon een nog grotere fan van 18 graden en regen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 10:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ben geen zomerhater. Als ik in Nederland ben hoeft het van mij gewoon niet zo bloedheet te zijn. Als ik vakantie heb vind ik een graad of 26/27 prima zat.
Als ik weer werk wel ja.quote:Op zondag 20 augustus 2023 10:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jaaaaaaajaaaaaa. Of je bent gewoon een nog grotere fan van 18 graden en regen.
Die hebben we speciaal voor jou besteld vanaf donderdag/vrijdagquote:Op zondag 20 augustus 2023 10:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jaaaaaaajaaaaaa. Of je bent gewoon een nog grotere fan van 18 graden en regen.
Het masker gaat hier zowaar afquote:Op zondag 20 augustus 2023 10:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Als ik weer werk wel ja.
Dan zal het me echt een rotzorg zijn.
En dat in combinatie met de F1 race van Zandvoort. Dat wordt genieten.quote:Op zondag 20 augustus 2023 10:08 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Die hebben we speciaal voor jou besteld vanaf donderdag/vrijdag
Herfst
quote:Op zondag 20 augustus 2023 10:09 schreef Haags het volgende:
[..]
En dat in combinatie met de F1 race van Zandvoort. Dat wordt genieten.
quote:Op zondag 20 augustus 2023 09:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet van enorme warmte houden maar er wel naartoe reizen. Hebben jullie allemaal een dwingende partner ofzo?
Heb geen problemen met warmte hoor. Maar een belangrijke reden om in Nederland te blijven is toch wel het gematigde klimaat.quote:Op zondag 20 augustus 2023 09:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet van enorme warmte houden maar er wel naartoe reizen. Hebben jullie allemaal een dwingende partner ofzo?
Tenerife gaat ook lekker nu maat.quote:Op zondag 20 augustus 2023 10:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Als ik weer werk wel ja.
Dan zal het me echt een rotzorg zijn.
Ja die naalden fikken als de neten daar. Moeilijk blussen ook met die diepe ravijnen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 12:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Tenerife gaat ook lekker nu maat.
Ons hotel van een paar jaar geleden is gisteren ontruimd vanwege bosbranden:')
Hier weer vaak bewolkt, je verwacht het niet, gelukkig merendeel zonnig. Prima dag.quote:Op zondag 20 augustus 2023 12:54 schreef tralalala het volgende:
Lekker man, eerste echt onbewolkte dag sinds juli.
Buiten is het ook nog rond de 50%.quote:Op zondag 20 augustus 2023 12:22 schreef DemonRage het volgende:
Ik zou willen dat de luchtvochtigheid binnenshuis naar 35% ging.
't is nu nog 68%, bij een temperatuur van 25,5°C
Ben ik al mee bezigquote:Op zondag 20 augustus 2023 13:03 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Buiten is het ook nog rond de 50%.
Flink doorwaaien maar zou ik zeggen.
Airco aanschaffen. Ook nog fijn voor de koude dagen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 12:22 schreef DemonRage het volgende:
Ik zou willen dat de luchtvochtigheid binnenshuis naar 35% ging.
't is nu nog 68%, bij een temperatuur van 25,5°C
Wel een passende afsluiter voor deze zaadzomer. Net als je denkt dat het eindelijk gaat gebeuren, heeft het weer andere ideeën.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:07 schreef cherrycoke het volgende:
nog even genieten vanaf donderdag herfstachtig
@Haagsquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:07 schreef cherrycoke het volgende:
Herfstgenotquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:07 schreef cherrycoke het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |