Maar het was helemaal geen minimaal 20 graden van april tot eind oktober in 2018quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:38 schreef GarlandBriggs het volgende:
Nou ja, de hitte is er helaas weer uit. Morgen wel erg lekker met een strakke 28 graden en volop zon. Hopelijk blijft het nog tot donderdag zo...
Als ik vast naar 2024 mag kijken dan hoop ik vurig op een kopie van 2018. Dus vanaf April minimaal 20 graden tot eind Oktober. Langdurige hittegolven in de zomer en vele tropische dagen! Zomer op standje 11!
Was hier in Nijmegen voor vanmiddag redelijk wat regen voorspeld.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:28 schreef Pvt.Webster het volgende:
Hier in het oosten later in de middag nog een strook regen gekregen. Dat stond niet echt in de modellen. Daarna in de middag veel meer verkoeling. En de benauwdheid er uit. Bleef nog wel grijs.
Nu een zonnetje en gewoon lekkere warmte met een fris briesje; geen klamme bende meer.
Als ik de pluim zo zie zal het de komende tijd in de nacht wel afkoelen naar 15 graden. Daarna zitten we al in september. Laatste plaknacht van dit seizoen achter de rug?
2018 was dat het jaar van de 40 en 41 graden toevallig?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:38 schreef GarlandBriggs het volgende:
Nou ja, de hitte is er helaas weer uit. Morgen wel erg lekker met een strakke 28 graden en volop zon. Hopelijk blijft het nog tot donderdag zo...
Als ik vast naar 2024 mag kijken dan hoop ik vurig op een kopie van 2018. Dus vanaf April minimaal 20 graden tot eind Oktober. Langdurige hittegolven in de zomer en vele tropische dagen! Zomer op standje 11!
Siberische kou in Nederland moet je wel heel ver voor terugquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:49 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Echter wordt dit dan weer praktisch niet tegen mensen geroepen die in de winter lopen te smeken om bakken sneeuw en schaatsijs.#weerdiscriminatie
Daarnaast kun je je tegen (extreme) kou kleden, terwijl je tegen (extreme) hitte vrij weinig kan doen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Siberische kou in Nederland moet je wel heel ver voor terug
Achterlijk heet hebben daarentegen we in juni nog gehad
25 juli 2019quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:01 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
2018 was dat het jaar van de 40 en 41 graden toevallig?
Dat voorjaar was idd heerlijk
Een paar maanden lang 20-25 graden
Hier staat ie alweer een paar uur uitquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:48 schreef cherrycoke het volgende:
@:nattekat
team airco
vanavond gaat deze gewoon weer op standje noordpool
![]()
je bent niet goed jijquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier staat ie alweer een paar uur uit
Het is in het westen des lands totaal niet warm geworden vandaag.
dat zeker niet, maar vannacht slaap ik weer als een baby terwijl ik iedereen hoor om mij heen die allemaal hun bed zijn uitgedreven.quote:
Voorlopig is het hier in huis dikke prima.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:54 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
dat zeker niet, maar vannacht slaap ik weer als een baby terwijl ik iedereen hoor om mij heen die allemaal hun bed zijn uitgedreven.
Niet constant natuurlijkquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar het was helemaal geen minimaal 20 graden van april tot eind oktober in 2018
Dit jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:38 schreef GarlandBriggs het volgende:
quote:Op zondag 20 augustus 2023 08:06 schreef INViCTuS het volgende:
Volgende week ziet het er gelijk weer sneu uit, hè. Jammer wel
Niet van enorme warmte houden maar er wel naartoe reizen. Hebben jullie allemaal een dwingende partner ofzo?quote:Op zondag 20 augustus 2023 01:33 schreef Elan het volgende:
Nou wens jullie sterkte met die 'plaknachten' in Nederland .
Zojuist aangekomen in Toulouse het is hier momenteel nog altijd 27 gradenairco in hotel is ook nog eens kapot dus gaat een lekker nachtje worden
Zomerhater zoekt de zon op. Wat is dit nou weer Haags?quote:Op zondag 20 augustus 2023 09:29 schreef Haags het volgende:
Ik heb mijn portie zomer gehad op Rhodos. Nog even 2/3 dagen wat leuke temperaturen hier en dan zit de zomer er gelukkig op. Erg mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |