daar ga je vanavond pas wat van voelenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:38 schreef Pvt.Webster het volgende:
Ranzige warmte, maar dauwpunt zakt in de loop van de dag. Dus de 24 graden van nu, zou over een paar uur beter moeten aanvoelen.
een gewone Hollandse zomer, anders moet je verkassen naar Spanjequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:38 schreef PzKpfw het volgende:
En wederom regen...
Wat een ontzettende schijtzomer.
Ja ik had gehoopt dat de luchtvochtigheid zou zakkenquote:
Zie t/m woensdag prachtig zomerweer staan met heel veel zon, dikke primaquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:41 schreef Nattekat het volgende:
Ook echt alles is de kaarten uit verdwenen. Geen onweer, geen hitte, geen zon, helemaal niets. Alleen de komende 2-3 dagen wat. Godverdomme wat een dooie mus was dit.
Idemquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zie t/m woensdag prachtig zomerweer staan met heel veel zon, dikke prima
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:38 schreef GarlandBriggs het volgende:
Nou ja, de hitte is er helaas weer uit. Morgen wel erg lekker met een strakke 28 graden en volop zon. Hopelijk blijft het nog tot donderdag zo...
Als ik vast naar 2024 mag kijken dan hoop ik vurig op een kopie van 2018. Dus vanaf April minimaal 20 graden tot eind Oktober. Langdurige hittegolven in de zomer en vele tropische dagen! Zomer op standje 11!
Donderstraal lekker een eind op naar Spanje als je om een dergelijk weertype staat te springen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:38 schreef GarlandBriggs het volgende:
Nou ja, de hitte is er helaas weer uit. Morgen wel erg lekker met een strakke 28 graden en volop zon. Hopelijk blijft het nog tot donderdag zo...
Als ik vast naar 2024 mag kijken dan hoop ik vurig op een kopie van 2018. Dus vanaf April minimaal 20 graden tot eind Oktober. Langdurige hittegolven in de zomer en vele tropische dagen! Zomer op standje 11!
Echter wordt dit dan weer praktisch niet tegen mensen geroepen die in de winter lopen te smeken om bakken sneeuw en schaatsijs.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Donderstraal lekker een eind op naar Spanje Siberië als je om een dergelijk weertype staat te springen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |