quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:52 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Die krijgt als ik straks thuis kom ook een slinger
Ben daar inmiddels al weg. Helaas elkaar niet getroffen. Hier trouwens 31 en strakblauwe luchtquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:32 schreef dick_laurent het volgende:
Gevoelstemp nu 29 hier in Zutphen.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:28 schreef cherrycoke het volgende:
ik kan douchen maar als ik me afdroog zweet ik me weer de tering, stukje wezen fietsen en als je gaat dan gaat het wel maar als je stil staat man man man
Het is inderdaad behoorlijk plakkerig weertje ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe mee met het voorspellen van het weer!
Weekvoorspelling | Week 39 (Inschrijven tot 22-9, 11:59)
Maandvoorspelling | September (Gesloten)
Jaarvoorspelling 2024 / 2025
Om een n of andere reden kunnen we in het westen alleen maar op kuttijden onweer krijgen.quote:
Of helemaal niet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Om een n of andere reden kunnen we in het westen alleen maar op kuttijden onweer krijgen.
Er heerst nog steeds veel onzekerheid over de buien, de ene model geeft helemaal niks, de ander geeft lokale gebeuren en dit model staat op ontploffen. Actualiteit maar even in de gaten houden.quote:
We hebben n keer onweer gehad deze zomer, en toen zat ik binnensmonds te schelden omdat ik probeerde te slapenquote:
Heerlijk dat airco'tje welquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We hebben n keer onweer gehad deze zomer, en toen zat ik binnensmonds te schelden omdat ik probeerde te slapen
quote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:28 schreef cherrycoke het volgende:
ik kan douchen maar als ik me afdroog zweet ik me weer de tering, stukje wezen fietsen en als je gaat dan gaat het wel maar als je stil staat man man man
stel je niet aan., moet je volgende week eens kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is er dan?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
stel je niet aan., moet je volgende week eens kijken.
Niets. Qua dauwpunt is dit de absolute piek, morgen gedurende de dag gaat het keihard naar beneden en daarna zien we de 19+ niet meer terug.quote:
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |