Maar vandaag is het niet zo warm, dus dat scheeltquote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:25 schreef Bocaj het volgende:
Die hoge luchtvochtigheid vandaag merk je wel hoor.
Was ff eind van de middag wat boodschapjes doen in gewoon een overhemd, nou het nat van het zweet staat er in.
Gelukkig zit ik nu ff af te koelen bij een ventilator...
20 graden en 76 % luchtvochtigheid, heftig hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:25 schreef Bocaj het volgende:
Was ff eind van de middag wat boodschapjes doen in gewoon een overhemd, nou het nat van het zweet staat er in.
Obesed.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:25 schreef Bocaj het volgende:
85% was het.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:08 schreef Elan het volgende:
[..]
20 graden en 76 % luchtvochtigheid, heftig hoor
Kwam ook net uit een warme douche... Vaak ben je dan te warm...quote:
Oke maar daar zou je toch niet spontaan van in zweten moeten uitbarsten als je gezond van lijf en leden bent.quote:
Spontaan spontaan, was wel aan het sjouwen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:51 schreef Elan het volgende:
Oke maar daar zou je toch niet spontaan van in zweten moeten uitbarsten als je gezond van lijf en leden bent.
Het is hier nu warmer dan over de hele dagquote:
17.5 hier.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het is hier nu warmer dan over de hele dag
17.8 hier.quote:
Mooizo, hitte mag weg blijven!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:31 schreef Jor_Dii het volgende:
Hitte is uit de pluimen, slechts lokaal (zuiden/oosten) nog potentieel een 30er de komende week. Daarna behoorlijke terugval naar 18-22 graden en wisselvalliger weertje.
Mooie nazomer is welkomquote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
17.8 hier.
[..]
Mooizo, hitte mag weg blijven!
Zonnig weertje, beetje wind, 23 graden, ik teken daar wel voorquote:
Veel luchtvochtigheid is een terechte klacht.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:46 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Opbokken met dat vocht. Opbokken met die hitte
Opbokken met mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |