Het aantal zonuren in Juli week ook nauwelijks af van de normaal. Wel ongelijk verdeeld over de maand. De laatste twee weken beduidend minder zon.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wat gewoon dikke onzin is. We houden vrijwel allemaal van "normaal" zonnig weer en temperaturen. Die extremen is slechts voor de enkeling genieten.
Het glas is half vol of het glas is half leegquote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor iemand die van normaal zonnig weer houdt ben je die enorm trieste juli wel heel hard aan het verdedigen.
Juli was eerder driekwart leeg.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:10 schreef grimselman het volgende:
[..]
Het glas is half vol of het glas is half leeg
Of juist vol met al die neerslag?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Juli was eerder driekwart leeg.
Ik geef het door.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:17 schreef byah het volgende:
ik wil gewoon een een week zonder windkracht 4 en met zon. Dat hebben we al maanden niet gehad
Nee, gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:17 schreef byah het volgende:
ik wil gewoon een een week zonder windkracht 4 en met zon. Dat hebben we al maanden niet gehad
Slechts 13 uur minder dan normaal inderdaad - of een volle dag zon - en ja, met name die 2e helft van Juli was het heel triest.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:09 schreef grimselman het volgende:
[..]
Het aantal zonuren in Juli week ook nauwelijks af van de normaal. Wel ongelijk verdeeld over de maand. De laatste twee weken beduidend minder zon.
Om Nattekat te plagen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom is het vandaag grijs en maar 20 graden? Brrr... koud. Had er meer van verwacht.
Vandaag was de overgangsdag, het warmtefront trekt momenteel over.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom is het vandaag grijs en maar 20 graden? Brrr... koud. Had er meer van verwacht.
Maar vandaag is het niet zo warm, dus dat scheeltquote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:25 schreef Bocaj het volgende:
Die hoge luchtvochtigheid vandaag merk je wel hoor.
Was ff eind van de middag wat boodschapjes doen in gewoon een overhemd, nou het nat van het zweet staat er in.
Gelukkig zit ik nu ff af te koelen bij een ventilator...
20 graden en 76 % luchtvochtigheid, heftig hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:25 schreef Bocaj het volgende:
Was ff eind van de middag wat boodschapjes doen in gewoon een overhemd, nou het nat van het zweet staat er in.
Obesed.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:25 schreef Bocaj het volgende:
85% was het.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:08 schreef Elan het volgende:
[..]
20 graden en 76 % luchtvochtigheid, heftig hoor
Kwam ook net uit een warme douche... Vaak ben je dan te warm...quote:
Oke maar daar zou je toch niet spontaan van in zweten moeten uitbarsten als je gezond van lijf en leden bent.quote:
Spontaan spontaan, was wel aan het sjouwen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:51 schreef Elan het volgende:
Oke maar daar zou je toch niet spontaan van in zweten moeten uitbarsten als je gezond van lijf en leden bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |