Het is hier nu warmer dan over de hele dagquote:
17.5 hier.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het is hier nu warmer dan over de hele dag
17.8 hier.quote:
Mooizo, hitte mag weg blijven!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:31 schreef Jor_Dii het volgende:
Hitte is uit de pluimen, slechts lokaal (zuiden/oosten) nog potentieel een 30er de komende week. Daarna behoorlijke terugval naar 18-22 graden en wisselvalliger weertje.
Mooie nazomer is welkomquote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
17.8 hier.
[..]
Mooizo, hitte mag weg blijven!
Zonnig weertje, beetje wind, 23 graden, ik teken daar wel voorquote:
Veel luchtvochtigheid is een terechte klacht.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:46 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Opbokken met dat vocht. Opbokken met die hitte
Opbokken met mij
Het wordt mooi hoor komende week!quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 06:48 schreef Kickinalfa het volgende:
Dat beloofde zomerweer eindigt alweer 3 dagen in grijze drek.
Tegen de middag gaat het LOS!quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:37 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik moet nog zien dat het vanmiddag echt zo warm wordt (28-30 graden). Bewolking is hier in het oosten behoorlijk hardnekkig en het is fris met 16-17 graden.
Het begint op te warmen vanuit Zeeland inderdaad.quote:
In Smilde zat het tegen regen aanquote:
Ben benieuwd, temperatuur wordt momenteel wel echt 4-5 graden te laag ingeschat. Zou dan wel erg snel moeten gaan stijgen de komende uren.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:37 schreef INViCTuS het volgende:
Wel apart dat het dan komende nacht 20-22 graden wordt
Als de zon er eenmaal door komt gaat het hard. Die 25+ers komen nog wel.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ben benieuwd, temperatuur wordt momenteel wel echt 4-5 graden te laag ingeschat. Zou dan wel erg snel moeten gaan stijgen de komende uren.
Het lost heel langzaam op nu, zuid Limburg begint nu in het zonnetje te komen zie ik op de satelliet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:02 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Als de zon er eenmaal door komt gaat het hard. Die 25+ers komen nog wel.
Waarom het vannacht niet echt afkoelt weet ik eigenlijk niet. Plaknacht incoming.
Het wordt vannacht flink bewolkt en daardoor is er weinig uitstraling van warmtequote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:02 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Als de zon er eenmaal door komt gaat het hard. Die 25+ers komen nog wel.
Waarom het vannacht niet echt afkoelt weet ik eigenlijk niet. Plaknacht incoming.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |