Zoiets ja, het was weer vreselijk populistisch in ieder geval.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
De communicatieadviseur van de BBB gaat zal wel hebben gezegd dat dit niet zo handig was
Je weet wel, dat ene!quote:
Gisteren bericht gekregen dat het vandaag bezorgd zou worden, maar 'wegens drukte' komt het nu later.quote:
Ja. Waarbij haar achterban en de verre rechterflank van het spectrum dit geweldig vond. Want ja het gaat over sneeuwvlokjes.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:22 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zoiets ja, het was weer vreselijk populistisch in ieder geval.
Er is altijd een liedje.quote:
Je krijgt het niet uit je kop en je staat er 's morgens mee opquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waarom moet ik nu aan shalalie shalala denken
neeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je krijgt het niet uit je kop en je staat er 's morgens mee op
Tijd om ze zelf te makenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:41 schreef Yesse het volgende:
Slecht nieuws:
https://nos.nl/artikel/24(...)oor-grens-van-5-euro
Dat zegt veel over jouw eigen smaakquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vind van veel dingen zelf maken weer zo'n teleurstellingquote:
Vaak lijkt het niet op de foto's, maar de smaak is goedquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vind van veel dingen zelf maken weer zo'n teleurstelling
dat is wel beter dan andersomquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vaak lijkt het niet op de foto's, maar de smaak is goed
Jaaa maar dan zijn ze toch altijd net wat minderquote:
en dan en danquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:48 schreef NailQueen het volgende:
Nog 7 dagen.. verdeeld over 2 weken.
met rum?quote:
Liggen ze nog niet in de schappenquote:
Wel slim van de fabrikanten om het nu al naar buiten te brengen. Tegen de tijd dat mensen ze normaliter massaal zouden gaan kopen heeft men de nieuwe prijs al geaccepteerd.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:41 schreef Yesse het volgende:
Slecht nieuws:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:51 schreef Prisha het volgende:
Ik reed van de week op de A50 en zag in de berm de heide al bloeien
Nog niet eens extreem vroeg dus. Vorig jaar eind augustus geweest en toen was het nog niet in volle bloeiquote:Wanneer bloeit de heide paars? Van ongeveer half augustus t/m half september staat de heide in bloei in Nederland. Dan wandel je via de paden door prachtige paarse heidevelden. Natuurlijk kun je het hele jaar door heerlijk wandelen in deze Veluwse natuurgebieden want ieder seizoen is uniek.
Had je willen wachten met zeggen tot de proeftijd voorbij was ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 07:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh ik heb al anderhalve maand een nieuwe baan![]()
Heb ik dat nooit gezegd?
Omdat vsandaag bekend is geworden dat ze uit elkaar gaan.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 07:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Heb ik dat nooit gezegd?
Dan is het weer raceweek?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:48 schreef NailQueen het volgende:
Nog 7 dagen.. verdeeld over 2 weken.
Dat moet je aan ESF1Gamer vragen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan is het weer raceweek?
Goed! Wel nog wennen aan dat alles anders isquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 07:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Niet dat ik weet![]()
Maar gefeliciteerd
Hoe bevalt je nieuwe baan?
Nee ik doe niet aan proeftijdquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 09:03 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Had je willen wachten met zeggen tot de proeftijd voorbij was ?
Gefeliciteerd
Leuk dusquote:
Alsnog hebben ze het korter uitgehouden met elkaar dan Pierre over zijn keuze deed.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 09:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat vsandaag bekend is geworden dat ze uit elkaar gaan.
Blijkbaar tien jaar. Ik wist niet eens dat ze was getrouwd.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 09:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alsnog hebben ze het korter uitgehouden met elkaar dan Pierre over zijn keuze deed.
Goed! Ik heb twee studieweken, lekker relaxed.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wie weet hoe lekker![]()
PrishaHoest met jou?
Ah ik dacht dat het vroeg was, in mijn hoofd bloeit de hei altijd eind augustus begin september.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Nog niet eens extreem vroeg dus. Vorig jaar eind augustus geweest en toen was het nog niet in volle bloei
Is de Oosterscheldekering volgens TTquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoorde ik dat nou goed net op de radio. De Westerscheldetunnel gaat de komende twee uur dicht voor onderhoud en je kan omrijden via de Zeelandbrug?
quote:Tussen 10.00 en 12.00 uur is de
Oosterscheldekering in de N57 in
beide richtingen dicht voor
werkzaamheden,omrijden via de
Zeelandbrug,N256.
Dat zou reteknap zijnquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoorde ik dat nou goed net op de radio. De Westerscheldetunnel gaat de komende twee uur dicht voor onderhoud en je kan omrijden via de Zeelandbrug?
Nicequote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ah ik dacht dat het vroeg was, in mijn hoofd bloeit de hei altijd eind augustus begin september.
Binnenkort mijn camera's maar eens pakken en smorgens vroeg op pad.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat is logischer inderdaad.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:22 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Is de Oosterscheldekering volgens TT
[..]
Misschien wel, maar dat heb ik dan even gemistquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 07:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Heb ik dat nooit gezegd?
Wat verschrikkelijk zegquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:41 schreef Yesse het volgende:
Slecht nieuws:
Dat geldt voor veel van mijn bakselsquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vaak lijkt het niet op de foto's, maar de smaak is goed
Soms denk je van "Wow de draad ben ik kwijt" en dan denk je "hé?" en zie de dingen allemaal even niet meer zo scherp.quote:
Hoera! Volgens mij heb ik het ook gemistquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 07:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Heb ik dat nooit gezegd?
quote:
Echt hequote:
Volgens mij heb ik wel gezegd dat ik sollicitatiegesprekken heb gevoerd. Ik vind het een blijk van wantrouwen dat er is aangenomen dat er een mogelijkheid was dat daar geen baan uit zou voortvloeienquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:35 schreef Cyan9 het volgende:
Volgens mij is het inmiddels wel duidelijk dat de SC niet voldoende is geïnformeerd in deze kwestie.
We zijn niet boos maar wel teleurgesteld.
We nemen deze wederzijdse breuk van gevoeld vertrouwen zeer serieus en agenderen het voor de komende SC vergadering.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik wel gezegd dat ik sollicitatiegesprekken heb gevoerd. Ik vind het een blijk van wantrouwen dat er is aangenomen dat er een mogelijkheid was dat daar geen baan uit zou voortvloeien
En het maakt de route naar de wereldtitel voor Wiegman's Engeland ook wat moeilijker, dat vind ik wel prettig.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:58 schreef koffieleuk het volgende:
Maakt onze aftocht wel iets minder vernederend of zo, had verder eigenlijk geen favoriet hier.
Beterschap! Ik ben net van mijn zomerverkoudheid af.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:13 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb alweer keelpijn, net als een paar weken terug. Heel irritant. Mogelijk heeft mijn nichtje van 7 me aangestoken, ze houdt nooit haar hand voor haar mond als ze kucht.
Het is een ramp van ongekende omvangquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:41 schreef Yesse het volgende:
Slecht nieuws:
Wat is er aan die aan de hand met van die oude lui die bepaalde zaken uit het verleden romantiseren die helemaal niet goed waren?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:32 schreef Em31 het volgende:
Deden jullie dit vroeger ook
[ afbeelding ]
Maar is het een beetje vergelijkbaar werk met wat je eerst deed? Een beetje in de buurt van je woning?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik wel gezegd dat ik sollicitatiegesprekken heb gevoerd. Ik vind het een blijk van wantrouwen dat er is aangenomen dat er een mogelijkheid was dat daar geen baan uit zou voortvloeien
ALLEMAAL SNEEUWVLOKJES!quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:32 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit een lijk gevonden, maar ik zou dan 112 bellen. Of ja, eerst naar huis, want toen hadden we nog geen mobieltje.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:32 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Wij groeven ze altijd gewoon op in een begraafplaats in de buurt. Dan was je verzekerd van lijken met gekke kleurtjes en geurtjes. Ook veel sneller resultaat dan met je vriendjes een beetje rondlopen en hopen dat je er eindelijk eens eentje in een greppel ziet liggen. Wat een amateur zeg, die reageerder.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:32 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou echt niet meer terug durven. Ik zou misschien zelfs mijn ouders 112 laten bellenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een lijk gevonden, maar ik zou dan 112 bellen. Of ja, eerst naar huis, want toen hadden we nog geen mobieltje.
Ja, waarschijnlijk dat ook wel inderdaad.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik zou echt niet meer terug durven. Ik zou misschien zelfs mijn ouders 112 laten bellen
Want eerst het lijk aan al je vriendjes laten zien is ook totaal niet verdacht of zo.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:32 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Je wil niet weten hoeveel lijken ik vroeger met m'n vriendjes heb staan bewonderen. Het was praktisch een wekelijks uitje.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:32 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Vreselijk, Cyan.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:46 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel lijken ik vroeger met m'n vriendjes heb staan bewonderen. Het was praktisch een wekelijks uitje.
Het is helemaal niet waar. Vroeger was dit net zo schokkend als nu. Er wordt terugverlangd naar een verleden dat nooit heeft bestaan. Maar dat krijg je als je in sprookjesland leeft.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Wat is er aan die aan de hand met van die oude lui die bepaalde zaken uit het verleden romantiseren die helemaal niet goed waren?
Beetje verdacht dit, Cyan!quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:46 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel lijken ik vroeger met m'n vriendjes heb staan bewonderen. Het was praktisch een wekelijks uitje.
Ze kunnen te min voor je zijnquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Kunnen ze net zo goed zeggen pakketje wordt tussen 16 augustus en 31 december bezorgd.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
pakketjesupdate: Pakketje wordt morgen tussen 15:00 uur en 23:59 uur bezorgd.
Ok Cyanidequote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:46 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Om 23.55 uur een pakketje bij de buren aanbieden-genotquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb echt nog nooit na half 9 ‘s avonds een pakketbezorger aan de deur gehadquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Uiteraard deden we d... Nee sorry dit is zo achterlijk dat ik het niet eens lukt om de flauwe grap af te makenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:32 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
In België waren ze vandaag weer vrij. En dat moeten ze dan morgen weer inhalen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit na half 9 ‘s avonds een pakketbezorger aan de deur gehad
Tegenwoordig vindt het men vooral belangrijker om te denken dat alle jongeren tegenwoordig allemaal sneeuwvlokjes zijn. En dus ridicule voorbeelden daarvoor gebruiken. Dan te erkennen dat jongeren tegenwoordig ook rare of erge dingen meemaken.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Wat is er aan die aan de hand met van die oude lui die bepaalde zaken uit het verleden romantiseren die helemaal niet goed waren?
Jeugd van tegenwoordig kan zelfs niet eens meer tegen een beetje cholera, met hun "schoon drinkwater".quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Verwende drollen van kinderen tegenwoordig hebben ook allemaal glazen en bekers, echt vroeger slobberde ze gewoon cholera en tyfus water uit een trogquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:33 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Jeugd van tegenwoordig kan zelfs niet eens meer tegen een beetje cholera, met hun "schoon drinkwater".
Ze weten ook niet eens meer wat een schillenboer is en kennen nog geen boek van Max Havelaar uit het hoofdquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Verwende drollen van kinderen tegenwoordig hebben ook allemaal glazen en bekers, echt vroeger slobberde ze gewoon cholera en tyfus water uit een trog
De snowflakes van toen gaven hun broodkorstjes aan de schillenboerquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze weten ook niet eens meer wat een schillenboer is en kennen nog geen boek van Max Havelaar uit het hoofd
Jij ook succes vandaag.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:13 schreef Arizona het volgende:
Nou daar zit ik dan in de wachtkamer, zenuwen gieren weer door mijn lijf. Ben benieuwd of de kies die me al jaren plaagt er nu uit mag…
Thnxquote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij ook succes vandaag.
Sterktequote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:13 schreef Arizona het volgende:
Nou daar zit ik dan in de wachtkamer, zenuwen gieren weer door mijn lijf. Ben benieuwd of de kies die me al jaren plaagt er nu uit mag…
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:13 schreef Arizona het volgende:
Mooi zo, tijd om hem op een onverkiesbare plaats te zetten.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:29 schreef Arizona het volgende:
Hij gaat eruit! De verdoving werkt nu in.
Hij is in twee stukken in een duister zakje verdwenenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mooi zo, tijd om hem op een onverkiesbare plaats te zetten.
Functie eldersquote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij is in twee stukken in een duister zakje verdwenen
Als je het echt niet weet, gewoon kijken welke groente er in de aanbieding is en daar een gerecht omheen verzinnenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat zal ik gaan eten vanavond?
Ik zit al te kijken. Ik zie aardappelpartjes in de aanbieding, maar nog geen groente.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als je het echt niet weet, gewoon kijken welke groente er in de aanbieding is en daar een gerecht omheen verzinnen
Ik ga voor soep en vla denk ik
quote:
Geen idee, maar ik zou ze wel proberenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zit al te kijken. Ik zie aardappelpartjes in de aanbieding, maar nog geen groente.
En smoothie-ijsjes in de aanbieding.Kent iemand dat, is dat lekker?
Niet voor een lekkere quiche?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als je het echt niet weet, gewoon kijken welke groente er in de aanbieding is en daar een gerecht omheen verzinnen
Ik ga voor soep en vla denk ik
kip!quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat zal ik gaan eten vanavond?
Ja, ik ben ook wel benieuwd. Ik ga ze halen. Het wordt de komende tijd ijsjesweer.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik zou ze wel proberen
Nee, daar kies ik vandaag niet voorquote:
Dat hebben ze dan best snel gedaanquote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:56 schreef Arizona het volgende:
Kies armer, en hopelijk ook heel wat ellende
Daar zat ik ook al aan te denken. Bedankt Fred_B!quote:
Ik heb er geen last van. Mijn werkgever heeft daar last van.quote:
Het ding was er letterlijk in 10 seconden uit. Het zetten van de verdoving duurde langer.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat hebben ze dan best snel gedaanFijn dat die kies je geen ellende meer kan bezorgen
In deze tijd van het jaar en met dit weer heb ik daar ook vaak last vanquote:
Oh ja, over een half uurtje lekker voetbal kijken.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
In deze tijd van het jaar en met dit weer heb ik daar ook vaak last vanIs het bij jullie ook een stuk rustiger nu?
Vandaag ben ik vrij en ik ga er maar een rustig dagje van maken. Ik mag toch niet sporten en ik ben eerlijk gezegd wel moe nu de spanning weg is. Zonet al even langs mijn ouders geweest en de boodschappen gehaald.
Nu lekker op de bank, voetbal kijken.
Fijn dattie eruit is! Rustig an dan maarquote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het ding was er letterlijk in 10 seconden uit. Het zetten van de verdoving duurde langer.
Hij wou ook graag van mij verlost zijn
Ik denk ook dat Engeland gaat winnen maar ik hoop dat de Matilda's ons kunnen verrassenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:56 schreef GeorgeM het volgende:
Ik denk 3-1 voor Engeland.
Hup Australië [ afbeelding ]
Goed dat je dit toch allemaal gedaan hebt ondanks je angst voor de tandartsquote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:56 schreef Arizona het volgende:
Kies armer, en hopelijk ook heel wat ellende
Jup, ziet er beter uit dan Australiëquote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
Engeland speelt wel makkelijk hoor, die zie ik helaas nog wel winnen als ze zo door gaan.
Al lijken ze ook wel meer van het grovere hakwerk zo nu en dan.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jup, zit er beter uit dan Australië
Aaawwquote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:37 schreef NailQueen het volgende:
Mijn haarstijl is vandaag 'Het is wat het is'
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:21 schreef Arizona het volgende:
Lekker een mok brinta met warme melk als lunch
Ga jij maar, mij niet gezien.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We kunnen weer aan het werk.
Zit wel veel beweging in.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:37 schreef NailQueen het volgende:
[ afbeelding ]
Goed bezig.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ga jij maar, mij niet gezien.
Mijn werk zit er al op voor vandaag.
Ja de Toone is zo wel gezet.quote:
Out of bed hairduequote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:37 schreef NailQueen het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was me niet opgevallen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:49 schreef koffieleuk het volgende:
Lag het aan mij, of werd het NOS logo even naar beneden verplaatst omdat het de extra tijd blokkeerde
Goed gespot!quote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:49 schreef koffieleuk het volgende:
Lag het aan mij, of werd het NOS logo even naar beneden verplaatst omdat het de extra tijd blokkeerde
Ik vind Brinta serieus wel lekkerquote:
Toch binnen zes seconden opgelostquote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:53 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Goed gespot!
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
*kuch*quote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:56 schreef GeorgeM het volgende:
Ik denk 3-1 voor Engeland.
Hup Australië [ afbeelding ]
Och, de Engelse coach is een overloopster, da's veel erger.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:48 schreef koffieleuk het volgende:
Op basis van coaches ben ik in de finale voor Engeland, die Spaanse coach is nogal een nare man.
Dit klinkt als een zaak voor de Rijdende Rechterquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
een van de achterburen hebben goudkleurige vlaggetjes in de tuin hangen en door de wind zijn die aan het wapperen en door dat wapperen komt er zo af en toe weerkaatsing van het zonlicht in mijn kamer. En dat is vrij irritant.
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dit klinkt als een zaak voor de Rijdende Rechter
Mr Reed of mr Visser?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dit klinkt als een zaak voor de Rijdende Rechter
De fik erinquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
een van de achterburen hebben goudkleurige vlaggetjes in de tuin hangen en door de wind zijn die aan het wapperen en door dat wapperen komt er zo af en toe weerkaatsing van het zonlicht in mijn kamer. En dat is vrij irritant.
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:06 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het is dus allemaal jouw schuld!!!!1!1!!1!!!!1!!EINZ!!!1!!
Klinkt goed. Waar haal je ze?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Terug van de winkel. Ik heb de smoothie-ijsjes (smaak aardbei banaan)
Lidlquote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Klinkt goed. Waar haal je ze?
Overmorgen ga ik er heen, ik zal eens kijken of ik ze zie. Hier zijn ze in ieder geval niet in de reclame, want zoals H_T al zei, begint de Afrikaanse week morgen.quote:
Is iets dat nieuw in het assortiment is, althans daaar leek het op.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Overmorgen ga ik er heen, ik zal eens kijken of ik ze zie. Hier zijn ze in ieder geval niet in de reclame, want zoals H_T al zei, begint de Afrikaanse week morgen.
Hier hebben ze een Mexicaanse week. Helaas heb ik net 2 weken Mexicaans gegetenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Overmorgen ga ik er heen, ik zal eens kijken of ik ze zie. Hier zijn ze in ieder geval niet in de reclame, want zoals H_T al zei, begint de Afrikaanse week morgen.
Smoothies met zebrastrepen?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Volgens mij zijn beide tegelijk. Want ik zag hier in de Lidl spullen voor de Afrikaanse week en ook voor de Mexicaanse week.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hier hebben ze een Mexicaanse week. Helaas heb ik net 2 weken Mexicaans gegeten![]()
Ik heb wel een rosé met korting kunnen kopen(Allora!)
Ach er ligt slechts een oceaan tussen, dus dat best tegelijkertijd.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens mij zijn beide tegelijk. Want ik zag hier in de Lidl spullen voor de Afrikaanse week en ook voor de Mexicaanse week.
quote:
Benieuwd hoe die zijn, van die andere vond ik de banaan te overheersend.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Terug van de winkel. Ik heb de smoothie-ijsjes (smaak aardbei banaan)
Ik vind dit altijd van die nietszeggende zaken. Een vochtafdrijvend middel... en dan waarschijnlijk ook nog een minieme hoeveelheid. Als hij nou op EPO wordt gepakt, ok.quote:
Ik vond ze wel lekkerquote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Benieuwd hoe die zijn, van die andere vond ik de banaan te overheersend.
Hey vochtafdrijvende middel is zelf ook niet het punt. Maar jij weet net zo goed als ik dat sporters in de meeste gevallen een vochtafdrijvend middel gebruiken om doping te maskeren. Precies ook de reden waarom het verboden is.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:35 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd van die nietszeggende zaken. Een vochtafdrijvend middel... en dan waarschijnlijk ook nog een minieme hoeveelheid. Als hij nou op EPO wordt gepakt, ok.
Richard Freeman ook niet. Maar die heeft bij Sky toch wel in wat verboden potjes staan roerenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar goed, Willy Voet kenden we ook niet, en dat had nogal een sneeuwbaleffect.
Zou hij ook per ongeluk een pilletje van zijn vriendin hebben gepakt in plaats van paracetamol?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:35 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd van die nietszeggende zaken. Een vochtafdrijvend middel... en dan waarschijnlijk ook nog een minieme hoeveelheid. Als hij nou op EPO wordt gepakt, ok.
Dat doen ze alleen bij technische sporten waar doping niet helpt.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:11 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zou hij ook per ongeluk een pilletje van zijn vriendin hebben gepakt in plaats van paracetamol?
Jouw werkgever wil werken ontwijken?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van. Mijn werkgever heeft daar last van.
Deze week is wel vrij rustig inderdaadquote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
In deze tijd van het jaar en met dit weer heb ik daar ook vaak last vanIs het bij jullie ook een stuk rustiger nu?
Ja, dat wordt gezegd ja. Dat is ook de reden dat het op de dopinglijst staat. Ik weet alleen niet of ooit is aangetoond dat het ook echt zo in z'n werk gaat.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hey vochtafdrijvende middel is zelf ook niet het punt. Maar jij weet net zo goed als ik dat sporters in de meeste gevallen een vochtafdrijvend middel gebruiken om doping te maskeren. Precies ook de reden waarom het verboden is.
Als ik WOG heb ik daar geen last van. Maar mijn werkgever heeft dat wel, want het werk is dan niet af.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:08 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Jouw werkgever wil werken ontwijken?
Gun jezelf wat tijd om het een plaatsje te geven hè, nu niet overhaast beslissingen nemenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:21 schreef H_T het volgende:
Ik kom er net achter dat de geit in deze meme
[ afbeelding ]
niet vier keer dezelfde geit is
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:21 schreef H_T het volgende:
Ik kom er net achter dat de geit in deze meme
[ afbeelding ]
niet vier keer dezelfde geit is
Ik heb geit voornamelijk gegeten in een stoofpot, maar in mijn woonplaats kan je ook geitensaté krijgen bij een Indisch restaurant. Misschien heb ik dat ook wel eens op, maar dat weet ik niet helemaal zekerquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
Eens met @:Meke, niet overhaast beslissingen nemen.![]()
Persoonlijk zou ik kiezen voor gebraden geitenbout, maar er zijn echt nog wel andere gerechten te verzinnen waarin deze geitjes uitstekend tot hun recht zouden komen. Gewoon even goed over nadenken.
Dank je Meek, het is fijn dat ik ergens terecht kanquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Gun jezelf wat tijd om het een plaatsje te geven hè, nu niet overhaast beslissingen nemenWij zijn er voor je na deze heftige realisatie
Ook de top 1500 van de zomer op?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:22 schreef NailQueen het volgende:
Doe mij een toppertje en een breezer ananas.
Half hoera en voor de rest beterschap!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:00 schreef Arizona het volgende:
Mijn kies gaat prima, heb alleen sinds gisteravond migraine die maar niet overgaat.
Wat jij laatst ook had @:em31, werkelijk niets helpt
Heeeyo Heyah mama di heeeyoquote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ook de top 1500 van de zomer op?
Thnx, het gaat nu iets beterquote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Half hoera en voor de rest beterschap!
Ik was beetje aan het meezingen op kantoor.quote:
Ah nee, vreselijkquote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:00 schreef Arizona het volgende:
Mijn kies gaat prima, heb alleen sinds gisteravond migraine die maar niet overgaat.
Wat jij laatst ook had @:em31, werkelijk niets helpt
Het gaat nu weer wat beter gelukkigquote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ah nee, vreselijkVeel sterkte! Hopelijk gaat het snel weer wat beter
Nog even volhouden. Het is bijna weer raceweek.quote:
Heerlijk toch, zo’n leeg canvas voor jequote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:14 schreef Cyan9 het volgende:
Laatste uurtjes voor m'n compleet planloze vakantie.
Aan de ene kant wel, aan de andere kant wil ik gewoon weer eens echt op vakantie. Maar omdat ik niet alleen wil en groepsreizen me verschrikkelijk lijken ga ik al jaren niet weg.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heerlijk toch, zo’n leeg canvas voor je
Wat lijkt je verschrikkelijk aan een groepsreis?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:20 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, aan de andere kant wil ik gewoon weer eens echt op vakantie. Maar omdat ik niet alleen wil en groepsreizen me verschrikkelijk lijken ga ik al jaren niet weg.
Uhhh… mensenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat lijkt je verschrikkelijk aan een groepsreis?
quote:
Ik functioneer niet goed in groepen met onbekende mensen, en dan ook nog eens in het buitenland.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat lijkt je verschrikkelijk aan een groepsreis?
Vandaar dat je meestal de killer bent in ggd.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:29 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik functioneer niet goed in groepen met onbekende mensen, en dan ook nog eens in het buitenland.
Ik ben meestal juist niet de killer.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vandaar dat je meestal de killer bent in ggd.
Ik heb het één keer gedaan, en ik vond het vooral erg onplezierig dat je niet zelf de reisdoelen en het tempo kan bepalen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:29 schreef BillDauterive het volgende:
Ik zou ook niet snel op groepsreis gaan.
Waar gaat de reis heen?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:30 schreef NailQueen het volgende:
Ik ga over een paar weken op een singlereis. Dat is ook een groepsreis maar ook gewoon dingen alleen kunt doen.
Moet je qua eten ook nog rekening houden met wat je kan kauwen of kunnen je bijtspijkers meteen alweer de hele wereld aan?quote:
Dat is een van de dingen die mij tegenhoudt. Ergens lijkt het me wel wat, maar als het niet klikt met de groep ben je flink de sjaak en best lang ook.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb het één keer gedaan, en ik vond het vooral erg onplezierig dat je niet zelf de reisdoelen en het tempo kan bepalen.
Met 70 singles in een bus?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:30 schreef NailQueen het volgende:
Ik ga over een paar weken op een singlereis. Dat is ook een groepsreis maar ook gewoon dingen alleen kunt doen.
Waarom wil je niet alleen?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:20 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, aan de andere kant wil ik gewoon weer eens echt op vakantie. Maar omdat ik niet alleen wil en groepsreizen me verschrikkelijk lijken ga ik al jaren niet weg.
Iets leuks als een vakantie deel ik gewoon het liefst met iemand. En ergens geeft het idee me ook wel stress, je moet alles alleen regelen en plannen, en samen gaan zorgt ook voor nieuwe inzichten. Als voorbeeld, 10 jaar geleden ging ik op vakantie naar Budapest met een vriendin. We hebben toen ook redelijk wat dingen gedaan waar ik als ik alleen was gegaan nooit aan gedacht had.quote:
Dat lijkt me vervelender dan de mensen. Het klikken zal niet zo'n issue zijn, het is een vakantie en mensen die met een groepsreis meegaan, die staan altijd wel open voor andere mensen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb het één keer gedaan, en ik vond het vooral erg onplezierig dat je niet zelf de reisdoelen en het tempo kan bepalen.
Berlijn is zo'n grote stad, dat is juist ideaal om er in je eentje heen te gaan. Je weet zeker dat je meer mensen tegenkomt die alleen reizen en voor je het weet spendeer je er een hele avond meequote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben een keer met een citytrip naar Berlijn op groepsreis gegaan. Ik had er toen voor gekozen om alle georganiseerde activiteiten mee te doen. Een volgende keer (als die er ooit komt) ga ik dat niet meer doen.
Precies dit.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:29 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik functioneer niet goed in groepen met onbekende mensen, en dan ook nog eens in het buitenland.
Ik kan aan de kant van mijn ex-kies nog niet echt kauwen, die wond moet eerst goed genezen. Dus ik eet vooral zachte dingen, dat gaat prima. En ik mocht vandaag dus ook de korstjes van het brood laten liggenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Moet je qua eten ook nog rekening houden met wat je kan kauwen of kunnen je bijtspijkers meteen alweer de hele wereld aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Samen is zeker leuker, maar als alleen op vakantie gaan weer leuker is dan thuis zitten is dat ook positiefquote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Iets leuks als een vakantie deel ik gewoon het liefst met iemand. En ergens geeft het idee me ook wel stress, je moet alles alleen regelen en plannen, en samen gaan zorgt ook voor nieuwe inzichten. Als voorbeeld, 10 jaar geleden ging ik op vakantie naar Budapest met een vriendin. We hebben toen ook redelijk wat dingen gedaan waar ik als ik alleen was gegaan nooit aan gedacht had.
Ik voel me helemaal niet veilig in een grote stad.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat lijkt me vervelender dan de mensen. Het klikken zal niet zo'n issue zijn, het is een vakantie en mensen die met een groepsreis meegaan, die staan altijd wel open voor andere mensen.
Zo'n groepsreis is misschien leuk als je ergens heen gaat waar het in je eentje onveilig is.
[..]
Berlijn is zo'n grote stad, dat is juist ideaal om er in je eentje heen te gaan. Je weet zeker dat je meer mensen tegenkomt die alleen reizen en voor je het weet spendeer je er een hele avond mee
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:58 schreef NailQueen het volgende:
Ik zit trouwens even met een klein dilemmaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:58 schreef NailQueen het volgende:
Ik zit trouwens even met een klein dilemmaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Als je je bestemming een beetje tactisch kiest (niet een huisje van CenterParcs ofzo), is het ook weer niet zo heel moeilijk in een leuk ho(s)tel te eindigen met veel aanspraak.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Samen is zeker leuker, maar als alleen op vakantie gaan weer leuker is dan thuis zitten is dat ook positief
Je kan ook simpel beginnen door binnen Nederland wat daagjes weg te gaan, al dan niet met overnachting. Als dat één nachtje lukt, lukt twee nachtjes vast ook wel. En als dat goed gaat, kan drie waarschijnlijk ook. En als dat werkt, lukt het je in Duitsland vast ook. En waarom zou je dan niet een keer Ierland proberen?
Het hotel waar wij zaten op Mallorca, was adult-only en daar waren ook best veel alleengaande mensen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je je bestemming een beetje tactisch kiest (niet een huisje van CenterParcs ofzo), is het ook weer niet zo heel moeilijk in een leuk ho(s)tel te eindigen met veel aanspraak.
Het is vooral even uitzoeken wat de gemiddelde leeftijd daar is. Je wil niet die ene ouwe gek zijn in een hostel met mensen van rond de 20 en ook niet de ene jonge adonis tussen het We Zijn Er Bijna-volk.
Dat had ik een keer toen ik Utrecht was, toen het avond werd voelde ik me zó niet meer op mijn gemak, ik ben gauw naar mijn hotel gegaanquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik voel me helemaal niet veilig in een grote stad.Zeker niet als ik verder niemand ken. Ik ben dan liever onderdeel van een groep.
Mijn eerste vakantie helemaal alleen ben ik bewust in een hostel in Dublin gaan zitten waar ze elke avond een film vertoonden. Dan heb je sowieso een avondprogramma en wat aanspraak van mensen op je kamer en in de filmzaalquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je je bestemming een beetje tactisch kiest (niet een huisje van CenterParcs ofzo), is het ook weer niet zo heel moeilijk in een leuk ho(s)tel te eindigen met veel aanspraak.
Het is vooral even uitzoeken wat de gemiddelde leeftijd daar is. Je wil niet die ene ouwe gek zijn in een hostel met mensen van rond de 20 en ook niet de ene jonge adonis tussen het We Zijn Er Bijna-volk.
Je bent een man en best lang toch? Nou, dan hoef je niet bang te zijn in een stad als Berlijn.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik voel me helemaal niet veilig in een grote stad.Zeker niet als ik verder niemand ken. Ik ben dan liever onderdeel van een groep.
Ja, nu moet ik wel zeggen dat dat allemaal dingen zijn die op zich wel leuker zijn in gezelschap, dus dat zou je dan in de accomodatie moeten vinden.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het hotel waar wij zaten op Mallorca, was adult-only en daar waren ook best veel alleengaande mensen.
Daar zou ik me ook wel vermaken. Beetje zwemmen, wandelen over de boulevard, keer een excursie boeken, dagje met de bus naar Palma.
Dat heb ik dus ook heel snel.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:12 schreef Arizona het volgende:
Dat had ik een keer toen ik Utrecht was, toen het avond werd voelde ik me zó niet meer op mijn gemak, ik ben gauw naar mijn hotel gegaan
Ik ben niet lang. Onder het Nederlands gemiddelde.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je bent een man en best lang toch? Nou, dan hoef je niet bang te zijn in een stad als Berlijn.
Ik vind dat dan weer heerlijk zo'n grote stad. Lekker opgaan in de menigte
De gasten in de acco waren best sociaal, je had snel aanspraak. Mits je Duits sprakquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, nu moet ik wel zeggen dat dat allemaal dingen zijn die op zich wel leuker zijn in gezelschap, dus dat zou je dan in de accomodatie moeten vinden.
Ai. Ik dacht dat je lang was. In GGD ben je namelijk precies net zo lang als ik en als Cyan en wij zijn wel allebei lang. Verwarrend.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben niet lang. Onder het Nederlands gemiddelde.
Ik heb in ggd nooit een lengte opgegeven.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ai. Ik dacht dat je lang was. In GGD ben je namelijk precies net zo lang als ik en als Cyan en wij zijn wel allebei lang. Verwarrend.
Italiaquote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar gaat de reis heen?
Dat is altijd een goede uitgangspositie. Veel plezier.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Venetië en Verona. Ik ga proberen niet te verdwalen.
Die kant wilde ik ook opquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Venetië en Verona. Ik ga proberen niet te verdwalen.
Gardalandquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Die kant wilde ik ook opAls je nog op zoek bent naar een pretpark in de buurt...
Ja graag! @Hamlapjes heb je nog tips?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Die kant wilde ik ook opAls je nog op zoek bent naar een pretpark in de buurt...
Movieland!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja graag! @:Hamlapjes heb je nog tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |