Zoiets ja, het was weer vreselijk populistisch in ieder geval.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
De communicatieadviseur van de BBB gaat zal wel hebben gezegd dat dit niet zo handig was
Je weet wel, dat ene!quote:
Gisteren bericht gekregen dat het vandaag bezorgd zou worden, maar 'wegens drukte' komt het nu later.quote:
Ja. Waarbij haar achterban en de verre rechterflank van het spectrum dit geweldig vond. Want ja het gaat over sneeuwvlokjes.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:22 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zoiets ja, het was weer vreselijk populistisch in ieder geval.
Er is altijd een liedje.quote:
Je krijgt het niet uit je kop en je staat er 's morgens mee opquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waarom moet ik nu aan shalalie shalala denken
neeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je krijgt het niet uit je kop en je staat er 's morgens mee op
Tijd om ze zelf te makenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:41 schreef Yesse het volgende:
Slecht nieuws:
https://nos.nl/artikel/24(...)oor-grens-van-5-euro
Dat zegt veel over jouw eigen smaakquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vind van veel dingen zelf maken weer zo'n teleurstellingquote:
Vaak lijkt het niet op de foto's, maar de smaak is goedquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vind van veel dingen zelf maken weer zo'n teleurstelling
dat is wel beter dan andersomquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vaak lijkt het niet op de foto's, maar de smaak is goed
Jaaa maar dan zijn ze toch altijd net wat minderquote:
en dan en danquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:48 schreef NailQueen het volgende:
Nog 7 dagen.. verdeeld over 2 weken.
met rum?quote:
Liggen ze nog niet in de schappenquote:
Wel slim van de fabrikanten om het nu al naar buiten te brengen. Tegen de tijd dat mensen ze normaliter massaal zouden gaan kopen heeft men de nieuwe prijs al geaccepteerd.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:41 schreef Yesse het volgende:
Slecht nieuws:
https://nos.nl/artikel/24(...)oor-grens-van-5-euro
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:51 schreef Prisha het volgende:
Ik reed van de week op de A50 en zag in de berm de heide al bloeien
Nog niet eens extreem vroeg dus. Vorig jaar eind augustus geweest en toen was het nog niet in volle bloeiquote:Wanneer bloeit de heide paars? Van ongeveer half augustus t/m half september staat de heide in bloei in Nederland. Dan wandel je via de paden door prachtige paarse heidevelden. Natuurlijk kun je het hele jaar door heerlijk wandelen in deze Veluwse natuurgebieden want ieder seizoen is uniek.
Had je willen wachten met zeggen tot de proeftijd voorbij was ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 07:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh ik heb al anderhalve maand een nieuwe baan![]()
Heb ik dat nooit gezegd?
Omdat vsandaag bekend is geworden dat ze uit elkaar gaan.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 07:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh ik heb al anderhalve maand een nieuwe baan![]()
Heb ik dat nooit gezegd?
Dan is het weer raceweek?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:48 schreef NailQueen het volgende:
Nog 7 dagen.. verdeeld over 2 weken.
Dat moet je aan ESF1Gamer vragen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan is het weer raceweek?
Goed! Wel nog wennen aan dat alles anders isquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 07:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Niet dat ik weet![]()
Maar gefeliciteerd
Hoe bevalt je nieuwe baan?
Nee ik doe niet aan proeftijdquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 09:03 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Had je willen wachten met zeggen tot de proeftijd voorbij was ?
Gefeliciteerd
Leuk dusquote:
Alsnog hebben ze het korter uitgehouden met elkaar dan Pierre over zijn keuze deed.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 09:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat vsandaag bekend is geworden dat ze uit elkaar gaan.
Blijkbaar tien jaar. Ik wist niet eens dat ze was getrouwd.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 09:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alsnog hebben ze het korter uitgehouden met elkaar dan Pierre over zijn keuze deed.
Goed! Ik heb twee studieweken, lekker relaxed.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wie weet hoe lekker![]()
PrishaHoest met jou?
Ah ik dacht dat het vroeg was, in mijn hoofd bloeit de hei altijd eind augustus begin september.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Nog niet eens extreem vroeg dus. Vorig jaar eind augustus geweest en toen was het nog niet in volle bloei
Is de Oosterscheldekering volgens TTquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoorde ik dat nou goed net op de radio. De Westerscheldetunnel gaat de komende twee uur dicht voor onderhoud en je kan omrijden via de Zeelandbrug?
quote:Tussen 10.00 en 12.00 uur is de
Oosterscheldekering in de N57 in
beide richtingen dicht voor
werkzaamheden,omrijden via de
Zeelandbrug,N256.
Dat zou reteknap zijnquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoorde ik dat nou goed net op de radio. De Westerscheldetunnel gaat de komende twee uur dicht voor onderhoud en je kan omrijden via de Zeelandbrug?
Nicequote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ah ik dacht dat het vroeg was, in mijn hoofd bloeit de hei altijd eind augustus begin september.
Binnenkort mijn camera's maar eens pakken en smorgens vroeg op pad.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |