Gaat dat over het keuzemoment van Pierre?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is best een goede vraag. Ze zong een nutteloze cover van De Nacht Is Nog Zo Lang.
Die Marco was inderdaad wel het missende puzzelstukje aan het origineel.quote:
Zie je wel, kan je prima mee naar het ESF!quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die Marco was inderdaad wel het missende puzzelstukje aan het origineel.
2,2 miljoen views, ongeveer net zo veel als Burning Daylight
Dat komt omdat Dirk wel gewoon de oorspronkelijke toonsoort aanhoudt i.p.v. anderhalve toon omhoog te gaan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die Marco was inderdaad wel het missende puzzelstukje aan het origineel.
2,2 miljoen views, ongeveer net zo veel als Burning Daylight
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
Of is het een anagram en sturen we Croma naar het ESF?
Ik zie dat de act ook al aardig opschiet.quote:
Ik weet dat afgelopen jaar niet best was, maar zelfs Dion en Mia waren niet zo talentloos als Jimmy Fallonquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zie dat de act ook al aardig opschiet.
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat dit slechts een deel van het refrein is en dat de rest van het lied iets meer diepgang gaat hebben.
En dan is Jimmy waarschijnlijk nog een stukje duurder ook.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik weet dat afgelopen jaar niet best was, maar zelfs Dion en Mia waren niet zo talentloos als Jimmy Fallon
Ik heb m even opgezocht en eigenlijk lijkt hij wel een door AI gecombineerde versie van Frans Duits, Mart Hoogkamer en Tino Martin. En dan in nog in de alpha status.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:09 schreef blackswangreen het volgende:
Marco Schuitmaker, alias Marco Hitmaker, heeft trouwens echt totaal geen uitstraling. Ik had hem nog nooit gezien en zag pas bij de aftiteling dat het dé Marco was. Ik dacht dat het een of andere lokale jongen uit Roermond was.
Vooral een jongere variant. Ik weet niet hoe oud hij is maar hij ziet eruit als 15.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb m even opgezocht en eigenlijk lijkt hij wel een door AI gecombineerde versie van Frans Duits, Mart Hoogkamer en Tino Martin. En dan in nog in de alpha status.
Dan kunnen we een spetterend optreden wel uitsluitenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
Of is het een anagram en sturen we Croma naar het ESF?
Dat krijg je wel met een slechte AI uitvoering.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:15 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Vooral een jongere variant. Ik weet niet hoe oud hij is maar hij ziet eruit als 15.
Hangt een beetje van de variant af.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan kunnen we een spetterend optreden wel uitsluiten
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan kunnen we een spetterend optreden wel uitsluiten
"Nee" gestemd.quote:
Klinkt heel ranzigquote:
Ik ben ook vooral benieuwd hóe smerig het is. Dat het smerig is twijfel ik niet aanquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
"Nee" gestemd.
Daarna opgezocht en ik had nu graag mijn antwoord in wat krachtiger termen kunnen verwoorden.
Ik heb moeite me er iets bij voor te stellen, ik denk dat het vooral gewoon erg zout is.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben ook vooral benieuwd hóe smerig het is. Dat het smerig is twijfel ik niet aan
Geen croissant hier, maar verder sluit ik mij hierbij aan.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanmorgen een croissantje bij het ontbijt onder het mom van 'we gaan ze opvreten'.
Hup Australië
Perfect weer om iets lekkers te bakken en een legpuzzel te doen of een Disneyfilm kijkenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 10:22 schreef BillDauterive het volgende:
Wat een regen weer. Mwuh. En dan moet ik zo naar een verjaardag fietsen. Ik wil rond half 12 weggaan en dan kom ik halverwege nog ergens een buitje tegen.
Sterktequote:Op zaterdag 12 augustus 2023 10:22 schreef BillDauterive het volgende:
Wat een regen weer. Mwuh. En dan moet ik zo naar een verjaardag fietsen. Ik wil rond half 12 weggaan en dan kom ik halverwege nog ergens een buitje tegen.
Het is altijd zo'n naar gevoel als je dan een natte broek aan moet trekken na het zwemmen. Neem je dan een extra broek mee?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 10:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sterkte
Ik ga zo zwemmen, dus ik word nat van zowel van de bui als van zwembadwater
Ik neem geen extra broek mee.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het is altijd zo'n naar gevoel als je dan een natte broek aan moet trekken na het zwemmen. Neem je dan een extra broek mee?
(en ik ben benieuwd hoeveel baantjes je gaat zwemmen)
Sowieso die kilometer toch?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik neem geen extra broek mee.
Ik weet niet hoeveel baantjes ik ga zwemmen. Hangt af hoe lat ik in het zwembad ben en tot hoe laat ik wil zwemmen.
quote:
quote:
Eens. Dat moeten ze verbieden.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:52 schreef GeorgeM het volgende:
Dat inhouden vind ik ook niet kunnen eigenlijk.
Oh dat gaat prima.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:51 schreef Cee het volgende:
Jeetje en nu moet ze ‘m tegenhouden na gemist te hebben.
Mag wel tegen Frankrijk tochquote:
Ik hou er niet van. Niet sportief.quote:
Ligt Spanje of Zweden dan niet in Europa?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Straks Colombia winnen dan hebben we vier halve finalisten uit vier verschillende continenten.
Colombia Australië in de finalequote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Straks Colombia winnen dan hebben we vier halve finalisten uit vier verschillende continenten.
Ik dacht even dan Japan door was.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ligt Spanje of Zweden dan niet in Europa?
Even snel Scandinavië tot eigen continent verklaren, opgelost.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Of net zoals Noord- en Zuid-Amerika dat Europa in twee continenten is onderverdeeld.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Of Iberië bij Afrika voegen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Even snel Scandinavië tot eigen continent verklaren, opgelost.
Dan is @Strani een Afrikaan.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of Iberië bij Afrika voegen.
Ook een goed idee.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of Iberië bij Afrika voegen.
Dat heeft niet lang geduurdquote:
quote:
quote:
Fijn dat het een mooie dienst was. Moet je nu erg omschakelen op de verjaardag?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 15:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was een mooie dienst. Intussen op verjaardag.
het is wel even schakelen. Maar het leven moet gevierd worden, dat vond de overledene ook.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 15:42 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Fijn dat het een mooie dienst was. Moet je nu erg omschakelen op de verjaardag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 16:04 schreef H_T het volgende:
Lidl heeft binnenkort Afrikaanse week, dus ze hebben een heel continent om mee te werken! Na het belachelijk grote succes van de pastel de nata tijdens de Spaanse week hebben ze nu ook een typisch Afrikaans gebakje gevonden om in de schappen te leggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Lidl heeft binnenkort Afrikaanse week, dus ze hebben een heel continent om mee te werken! Na het belachelijk grote succes van de pastel de nata tijdens de Spaanse week hebben ze nu ook een typisch Afrikaans gebakje gevonden om in de schappen te leggenzebrastrepen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Lidl heeft binnenkort Afrikaanse week, dus ze hebben een heel continent om mee te werken! Na het belachelijk grote succes van de pastel de nata tijdens de Spaanse week hebben ze nu ook een typisch Afrikaans gebakje gevonden om in de schappen te leggenCultural appropriation!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze keer alleen geen plankje pallet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 16:34 schreef AgnesGru het volgende:
MvdP en mountainbiken is geen goede combinatie
Lidl heeft binnenkort Afrikaanse week, dus ze hebben een heel continent om mee te werken! Na het belachelijk grote succes van de pastel de nata tijdens de Spaanse week hebben ze nu ook een typisch Afrikaans gebakje gevonden om in de schappen te leggenEerlijk gezegd zien ze er wel lekker uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En geen vervelende tieners.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 16:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Deze keer alleen geen plankje pallet.
Dat was een andere sportquote:
Oh. Ik wilde net gaan kijken hoe het er voor stond. Maar...quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 16:36 schreef blackswangreen het volgende:
Nou lekker dan. Ik zet 5 minuten te laat de tv aan en Mathieu ligt er al uit.
Chute. En een verdraaide knie.quote:
Oh jaquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 16:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was een andere sportDaar heeft die zich al voor gerevancheerd.
Lekker. Wanneer kunnen we aansluiten?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 17:12 schreef H_T het volgende:
Na lang twijfelen heb ik net besloten dat ik risotto met champignons en gebakken zalm ga maken voor het avondeten
Mooi niet, het is mijn etenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 17:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lekker. Wanneer kunnen we aansluiten?
Oh nou dan eet smakelijk.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 17:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Mooi niet, het is mijn eten
[ afbeelding ]
Eetze!quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 17:12 schreef H_T het volgende:
Na lang twijfelen heb ik net besloten dat ik risotto met champignons en gebakken zalm ga maken voor het avondeten
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 17:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh nou dan eet smakelijk.
Klinkt lekkerquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 17:12 schreef H_T het volgende:
Lekker hoorquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 17:12 schreef H_T het volgende:
Ja ik kan me daar heel weinig van herinneren. Blijft nog steeds wel sneu, die lege stadions.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 16:56 schreef Redefine het volgende:
Tijdens de Spelen in Tokio waren alleen bij het MTB mooie beelden. De rest had op bijna elke willekeurige plek op aarde kunnen zijn. Natuurlijk zaten ze met Corona. Maar vond het wel opvallend hoe weinig ze toen hun eigen stad hebben gepromoot.
quote:
Het smaakte primaquote:
Net als F1 WK titels behalen door een ene M. Verstappenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:12 schreef Em31 het volgende:
Het kan ook nooit een keer normaal met Van der Poel he.![]()
Zou het iets met België te maken hebben?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Net als F1 WK titels behalen door een ene M. Verstappen
Altijd al mijn twijfels over gehadquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:45 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zou het iets met België te maken hebben?
Die vergelijking wordt alleen door mensen gemaakt die gefixeerd zijn door Formule 1quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Net als F1 WK titels behalen door een ene M. Verstappen
Dat taaltje is wel erg zacht he.quote:
Op je teentjes getrapt?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die vergelijking wordt alleen door mensen gemaakt die gefixeerd zijn door Formule 1
Ik probeer te bedenken hoe ik op mijn teentjes getrapt kan zijn, maar ik kan met alle zin van de wereld geen reden bedenkenquote:
Het was een grap opmerking over M. Verstappen en de vergelijking met van der Poel.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik probeer te bedenken hoe ik op mijn teentjes getrapt kan zijn, maar ik kan met alle zin van de wereld geen reden bedenken
Maar die vergelijking met VDP is juist alleen te maken als je alleen maar aan F1 kan denkenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het was een grap opmerking over M. Verstappen en de vergelijking met van der Poel.
Zit ook in mijn usernamequote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar die vergelijking met VDP is juist alleen te maken als je alleen maar aan F1 kan denken
Dat zie ik voor het eerst.quote:
Heb je mijn oude nickname niet eens gezienquote:
Nee dit zal nooit iemand opgevallen zijn.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heb je mijn oude nickname niet eens gezien
Maar je hebt het gedaanquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:59 schreef BillDauterive het volgende:
Zo. Vandaag had ik een verjaardag in het dorp waar de helft van mijn familie woont en omdat ik op dit moment even geen auto heb, moest ik er met de fiets heen. 27 kilometer heen en 27 kilometer terug en dat viel knap tegen zeg. Ik moet weer vaker fietsen :x
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:59 schreef BillDauterive het volgende:
Zo. Vandaag had ik een verjaardag in het dorp waar de helft van mijn familie woont en omdat ik op dit moment even geen auto heb, moest ik er met de fiets heen. 27 kilometer heen en 27 kilometer terug en dat viel knap tegen zeg. Ik moet weer vaker fietsen :x
Goed, een halfuurtje gezwommen. Het was heerlijk rustig in bij het banenzwembad. Ik heb 28 baantjes gezwommen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
ZekerHoe ging het zwemmen?
Restecpquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:59 schreef BillDauterive het volgende:
In een half uur 28 baantjes zwemmen is erg netjes hoor!quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Goed, een halfuurtje gezwommen. Het was heerlijk rustig in bij het banenzwembad. Ik heb 28 baantjes gezwommen.
Alleen je had gelijk over een natgeregende broek, die kreeg ik lastig aan.
Maandagavond weer zwemmen.
27 kilometer?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:59 schreef BillDauterive het volgende:
Komt er aan. Het zit net in de ovenquote:
Het blauw staat je goedquote:
Dankjewel.quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oh en ook gefeliciteerd aan de broer van @:Luctor.et.Emergo, maar ik weet niet of die hier meeleest.
Dat is Emergo.quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oh en ook gefeliciteerd aan de broer van @:Luctor.et.Emergo, maar ik weet niet of die hier meeleest.
Jawamotda?quote:
Onrust? Ik laat je alleen even de emo zien die jij niet kendequote:
Wat balen zegquote:Op zondag 13 augustus 2023 14:55 schreef NailQueen het volgende:
De bovenbuurman is vandaag bloedirritant bezig met zijn techno-trance muziek. Ik ben naar een strandje gefietst en het is hier heerlijk rustig. Ik kan wel bijna janken![]()
Indien correct, dan inderdaad nog van harte gefeliciteerd @zorro28 ! En zo niet, dan toch, dan heb je gewoon een Meke-verjaardagquote:Op zondag 13 augustus 2023 13:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
Even terugklikkend door de topics, zoals men weleens doet, denk ik te zien dat @:Zorro28 gisteren jarig was.
Dus indien kloppend alsnog gefeliciteerd.
quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Onrust? Ik laat je alleen even de emo zien die jij niet kende
Leuk kleurtje!quote:
En kijk hoe onrustig het hier opeens is.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Onrust? Ik laat je alleen even de emo zien die jij niet kende
Volgens mij hadden de andere buren ook al wat van gezegd. Ik denk dat ik een klacht bij de woonbouw ga indienen want dit flikt hij wel vaker.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat balen zegHopelijk is hij opgehouden als je weer thuis bent. En anders er maar wat van zeggen?
Was al een plan voordat ik mod werd.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:50 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En gelijk al het retrotopic meenemen naar de F1!
Dank je, maar de meesten zijn leuke en aardige users die heerlijk over F1 kunnen posten met af en toe een grap.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:53 schreef Em31 het volgende:
Succes @:ESF1gamer! Van wat ik daar weleens zie heb je dat wel een beetje nodig
Succes.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dank je, maar de meesten zijn leuke en aardige users die heerlijk over F1 kunnen posten met af en toe een grap.
En is er ook een afterparty?quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Was al een plan voordat ik mod werd.
Op F1TV staan heel wat oude Grand Prixs
Geen Afterpartyquote:
Hoort allemaal bij de ontgroeningquote:Op zondag 13 augustus 2023 17:19 schreef Fred_B het volgende:
Oh, mijn kwaliteitstopic in F1 is alweer gesloten door een overijverige mod
Zo’n prachtig topicquote:Op zondag 13 augustus 2023 17:19 schreef Fred_B het volgende:
Ik zou bijna ook een topic openen, maar ik heb in al die jaren op FOK! nog nooit een topic geopend, buiten dat het een deel in een reeks was. Dat wil ik graag nog even houden!quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:19 schreef Fred_B het volgende:
Precies het nummer wat ik in gedachten had voor een afterpartyquote:Op zondag 13 augustus 2023 17:19 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
Even terugklikkend door de topics, zoals men weleens doet, denk ik te zien dat @:Zorro28 gisteren jarig was.
Dus indien kloppend alsnog gefeliciteerd.
Dank jequote:Op zondag 13 augustus 2023 15:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat balen zegHopelijk is hij opgehouden als je weer thuis bent. En anders er maar wat van zeggen?
[..]
Indien correct, dan inderdaad nog van harte gefeliciteerd @:zorro28 ! En zo niet, dan toch, dan heb je gewoon een Meke-verjaardag
Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag 🎂 🎉 🎉quote:
Waardeloos die blauwe users.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:19 schreef Fred_B het volgende:
Zijn de banen 25 of 50 meter? Maakt nogal uit.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Goed, een halfuurtje gezwommen. Het was heerlijk rustig in bij het banenzwembad. Ik heb 28 baantjes gezwommen.
Alleen je had gelijk over een natgeregende broek, die kreeg ik lastig aan.
Maandagavond weer zwemmen.
25 meterquote:Op zondag 13 augustus 2023 19:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zijn de banen 25 of 50 meter? Maakt nogal uit.
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 13 augustus 2023 18:55 schreef zorro28 het volgende:
Ik doe nu mijn username een jaartje eer aan.
Juist niet, ik ben vanaf nu de rest van mijn leven 28quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:34 schreef Redefine het volgende:
@:zorro28 gefeliciteerd
Vanaf volgend jaar dus elk jaar je username aanpassen.
quote:
Thanksquote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 13 augustus 2023 18:55 schreef zorro28 het volgende:
Ik doe nu mijn username een jaartje eer aan.
quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:52 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Juist niet, ik ben vanaf nu de rest van mijn leven 28
[..]
[..]
Thanks
Wat een verrassingquote:
Tofquote:Op zondag 13 augustus 2023 16:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dank je, maar de meesten zijn leuke en aardige users die heerlijk over F1 kunnen posten met af en toe een grap.
Nee hoorquote:Op zondag 13 augustus 2023 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tof
Succes daar
Moeten we je nu anders gaan behandelen?
Komt die bij Bol zelf vandaan of via een andere verkoper? Daarvan werkt niet iedereen via Select, dus kan dat niet altijd op die manier.quote:Op maandag 14 augustus 2023 08:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
Klacht: Ik heb select van bol.com, maar ik kan mijn retourpakketje niet aan de bezorger overhandigen
Ah okquote:Op maandag 14 augustus 2023 09:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Komt die bij Bol zelf vandaan of via een andere verkoper? Daarvan werkt niet iedereen via Select, dus kan dat niet altijd op die manier.
Binnenkort ESF on tour..quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Doet de airco niet?quote:
Welke airco?quote:
Nou, ik kreeg laatst een creme en een parfum thuisbezorgd. Samen niet groter dan een pak hagelslag. Maar het zat in een doos waar je ook makkelijk een stel laarzen in had kunnen versturenquote:Op maandag 14 augustus 2023 14:27 schreef Yesse het volgende:
OK.. Bestelling is overgedragen aan DPD met referentie "Pallet (oversized)" maar ik verwacht iets wat je kunt dragen... Nu wel benieuwd wat ze gaan leveren
Ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op maandag 14 augustus 2023 14:27 schreef Yesse het volgende:
OK.. Bestelling is overgedragen aan DPD met referentie "Pallet (oversized)" maar ik verwacht iets wat je kunt dragen... Nu wel benieuwd wat ze gaan leveren
Had je toch stiekem laarzen besteldquote:Op maandag 14 augustus 2023 14:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou, ik kreeg laatst een creme en een parfum thuisbezorgd. Samen niet groter dan een pak hagelslag. Maar het zat in een doos waar je ook makkelijk een stel laarzen in had kunnen versturen
Maar dan hopelijk wel het genot van meterslang bubbeltjesplastic om mee te spelen?quote:Op maandag 14 augustus 2023 14:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou, ik kreeg laatst een creme en een parfum thuisbezorgd. Samen niet groter dan een pak hagelslag. Maar het zat in een doos waar je ook makkelijk een stel laarzen in had kunnen versturen
quote:Op maandag 14 augustus 2023 14:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat zijn. Heb hem voor de zekerheid maar op donderdag gezet, dan is er de hele dag zeker iemand thuisquote:
Speelmaisquote:Op maandag 14 augustus 2023 14:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar dan hopelijk wel het genot van meterslang bubbeltjesplastic om mee te spelen?
Dat is natuurlijk materiaalquote:
En hoe vaak wordt speelmais aangezien voor iets eetbaars? Als ik er op Google ziet het eruit als iets wat kindertjes massaal naar binnen gaan proppen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk materiaaldus minder slecht voor het milieu.
Als je het nat maakt kun je het aan elkaar plakken en dus dingetjes knutselen.
Niet alleen kindertjes hoor. Het ziet er lekker uit.quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:50 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
En hoe vaak wordt speelmais aangezien voor iets eetbaars? Als ik er op Google ziet het eruit als iets wat kindertjes massaal naar binnen gaan proppen.
Zien eruit als vrolijke snoepjes.quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:50 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
En hoe vaak wordt speelmais aangezien voor iets eetbaars? Als ik er op Google ziet het eruit als iets wat kindertjes massaal naar binnen gaan proppen.
Maar wat is een stukje?quote:Het is niet de bedoeling om speelmais op te eten, maar mocht er per ongeluk een stukje in de mond of maag terechtkomen, dan is dat geen probleem.
Dat het is plankje van de MTB in Tokio die Van der Poel miste.quote:Op maandag 14 augustus 2023 14:27 schreef Yesse het volgende:
Nee hoor, daarna vergaat het. Je kunt het gewoon allemaal in je wasbak leggen, kraan even aan en na een tijdje is het wegquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:07 schreef Cyan9 het volgende:
Lijkt me nog wel gevaarlijk ook, als het vochtig wordt plakt het aan elkaar. Dat zorgt voor leuke interne blokkades.
quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
Pakketje retour gestuurd, die bij het pakketpunt ligt,
Hopelijk vindt de postNL bezorger morgen wel mijn deurbel, want ik heb geen zin om 15 kilo kattenbrokken bij een afhaalpunt op te halen.
En morgen als de postbode m'n huis weer heeft gevonden, dan stort hij m'n huis vol, met 15 kilo kattenbrokken.quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:55 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is toch dat liedje
Dat liedje? Welk liedje, Miguel?quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:55 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is toch dat liedje
Dat is een stuk minder spannend.quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee hoor, daarna vergaat het. Je kunt het gewoon allemaal in je wasbak leggen, kraan even aan en na een tijdje is het wegBovendien is het gemaakt van zetmeel, dat kun je in principe gewoon eten
quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:26 schreef sportfreak het volgende:
Bizar ongeluk in Europa-Park: podium van duikshow stort in
[ afbeelding ]
Een paar lichtgewonden maar dit had veel erger kunnen aflopen.
quote:
Bewegende beelden (klikken op eigen risico!)quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:26 schreef sportfreak het volgende:
Bizar ongeluk in Europa-Park: podium van duikshow stort in
[ afbeelding ]
Een paar lichtgewonden maar dit had veel erger kunnen aflopen.
Er is niet bepaald sprake van paniek...quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:41 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Bewegende beelden (klikken op eigen risico!)
Daar zijn wel wat botten gebroken
Mag wel een wonder heten dat het niet erger af is gelopen ook. Weet niet wat er in Rust in het water zit, maar het is niet best als je ziet wat er de laatste tijd allemaal gebeurt daar
De communicatieadviseur van de BBB gaat zal wel hebben gezegd dat dit niet zo handig wasquote:Op maandag 14 augustus 2023 21:48 schreef AgnesGru het volgende:
Grappig, van de week een draadje bij onze grote vriendin Karrowleijn gelezen over een stilte ruimte tijdens de Kei Week. Dat vond ze nogal belachelijk, En nu heeft ze de tweets verwijderd![]()
https://www.dagelijksesta(...)denten-sneeuwvlokjes
Sorry schatje, ik had je je ophefpaintje graag gegundquote:
Toffe serie. Een van de weinige series die ik opnieuw ben gaan kijkenquote:Op maandag 14 augustus 2023 22:19 schreef Meke het volgende:
Lucifer(2016)8.1crime, drama, fantasy42TV-1412Tom Ellis, Lauren German, Kevin AlejandroLucifer Morningstar has decided he's had enough of being the dutiful servant in Hell and decides to spend some time on Earth to better understand humanity. He settles in Los Angeles - the City of Angels.
Ik ben onlangs (EINDELIJK) aan Lucifer begonnen en ik ben fan
Hoe gaat het met je banenjacht?quote:Op maandag 14 augustus 2023 22:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Sorry schatje, ik had je je ophefpaintje graag gegund
Gemistquote:
Oh ik heb al anderhalve maand een nieuwe baanquote:
Niet dat ik weetquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 07:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh ik heb al anderhalve maand een nieuwe baan![]()
Heb ik dat nooit gezegd?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 07:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh ik heb al anderhalve maand een nieuwe baan![]()
Heb ik dat nooit gezegd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |