Gaat dat over het keuzemoment van Pierre?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is best een goede vraag. Ze zong een nutteloze cover van De Nacht Is Nog Zo Lang.
Die Marco was inderdaad wel het missende puzzelstukje aan het origineel.quote:
Zie je wel, kan je prima mee naar het ESF!quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die Marco was inderdaad wel het missende puzzelstukje aan het origineel.
2,2 miljoen views, ongeveer net zo veel als Burning Daylight
Dat komt omdat Dirk wel gewoon de oorspronkelijke toonsoort aanhoudt i.p.v. anderhalve toon omhoog te gaan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die Marco was inderdaad wel het missende puzzelstukje aan het origineel.
2,2 miljoen views, ongeveer net zo veel als Burning Daylight
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
Of is het een anagram en sturen we Croma naar het ESF?
Ik zie dat de act ook al aardig opschiet.quote:
Ik weet dat afgelopen jaar niet best was, maar zelfs Dion en Mia waren niet zo talentloos als Jimmy Fallonquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zie dat de act ook al aardig opschiet.
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat dit slechts een deel van het refrein is en dat de rest van het lied iets meer diepgang gaat hebben.
En dan is Jimmy waarschijnlijk nog een stukje duurder ook.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik weet dat afgelopen jaar niet best was, maar zelfs Dion en Mia waren niet zo talentloos als Jimmy Fallon
Ik heb m even opgezocht en eigenlijk lijkt hij wel een door AI gecombineerde versie van Frans Duits, Mart Hoogkamer en Tino Martin. En dan in nog in de alpha status.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:09 schreef blackswangreen het volgende:
Marco Schuitmaker, alias Marco Hitmaker, heeft trouwens echt totaal geen uitstraling. Ik had hem nog nooit gezien en zag pas bij de aftiteling dat het dé Marco was. Ik dacht dat het een of andere lokale jongen uit Roermond was.
Vooral een jongere variant. Ik weet niet hoe oud hij is maar hij ziet eruit als 15.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb m even opgezocht en eigenlijk lijkt hij wel een door AI gecombineerde versie van Frans Duits, Mart Hoogkamer en Tino Martin. En dan in nog in de alpha status.
Dan kunnen we een spetterend optreden wel uitsluitenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
Of is het een anagram en sturen we Croma naar het ESF?
Dat krijg je wel met een slechte AI uitvoering.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:15 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Vooral een jongere variant. Ik weet niet hoe oud hij is maar hij ziet eruit als 15.
Hangt een beetje van de variant af.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan kunnen we een spetterend optreden wel uitsluiten
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan kunnen we een spetterend optreden wel uitsluiten
"Nee" gestemd.quote:
Klinkt heel ranzigquote:
Ik ben ook vooral benieuwd hóe smerig het is. Dat het smerig is twijfel ik niet aanquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
"Nee" gestemd.
Daarna opgezocht en ik had nu graag mijn antwoord in wat krachtiger termen kunnen verwoorden.
Ik heb moeite me er iets bij voor te stellen, ik denk dat het vooral gewoon erg zout is.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben ook vooral benieuwd hóe smerig het is. Dat het smerig is twijfel ik niet aan
Geen croissant hier, maar verder sluit ik mij hierbij aan.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanmorgen een croissantje bij het ontbijt onder het mom van 'we gaan ze opvreten'.
Hup Australië
Perfect weer om iets lekkers te bakken en een legpuzzel te doen of een Disneyfilm kijkenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 10:22 schreef BillDauterive het volgende:
Wat een regen weer. Mwuh. En dan moet ik zo naar een verjaardag fietsen. Ik wil rond half 12 weggaan en dan kom ik halverwege nog ergens een buitje tegen.
Sterktequote:Op zaterdag 12 augustus 2023 10:22 schreef BillDauterive het volgende:
Wat een regen weer. Mwuh. En dan moet ik zo naar een verjaardag fietsen. Ik wil rond half 12 weggaan en dan kom ik halverwege nog ergens een buitje tegen.
Het is altijd zo'n naar gevoel als je dan een natte broek aan moet trekken na het zwemmen. Neem je dan een extra broek mee?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 10:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sterkte
Ik ga zo zwemmen, dus ik word nat van zowel van de bui als van zwembadwater
Ik neem geen extra broek mee.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het is altijd zo'n naar gevoel als je dan een natte broek aan moet trekken na het zwemmen. Neem je dan een extra broek mee?
(en ik ben benieuwd hoeveel baantjes je gaat zwemmen)
Sowieso die kilometer toch?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik neem geen extra broek mee.
Ik weet niet hoeveel baantjes ik ga zwemmen. Hangt af hoe lat ik in het zwembad ben en tot hoe laat ik wil zwemmen.
quote:
quote:
Eens. Dat moeten ze verbieden.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:52 schreef GeorgeM het volgende:
Dat inhouden vind ik ook niet kunnen eigenlijk.
Oh dat gaat prima.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:51 schreef Cee het volgende:
Jeetje en nu moet ze ‘m tegenhouden na gemist te hebben.
Mag wel tegen Frankrijk tochquote:
Ik hou er niet van. Niet sportief.quote:
Ligt Spanje of Zweden dan niet in Europa?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Straks Colombia winnen dan hebben we vier halve finalisten uit vier verschillende continenten.
Colombia Australië in de finalequote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Straks Colombia winnen dan hebben we vier halve finalisten uit vier verschillende continenten.
Ik dacht even dan Japan door was.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ligt Spanje of Zweden dan niet in Europa?
Even snel Scandinavië tot eigen continent verklaren, opgelost.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Of net zoals Noord- en Zuid-Amerika dat Europa in twee continenten is onderverdeeld.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Of Iberië bij Afrika voegen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Even snel Scandinavië tot eigen continent verklaren, opgelost.
Dan is @Strani een Afrikaan.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of Iberië bij Afrika voegen.
Ook een goed idee.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of Iberië bij Afrika voegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |