Geen regen staat er, géén!quote:
Je kunt hem er ook niet bij hebben hèquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen regen staat er, géén!![]()
Ongelooflijk die gast.
kijken of het de komende dagen blijft werken, vandaag viel het goed te doen qya regenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zie je wel dat werkt? Kom, Koen. Meedansen!
Ik wist niet dat jij zo goed kon dansen Koen!quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kijken of het de komende dagen blijft werken, vandaag viel het goed te doen qya regen
soms verbazen we elkaar nog wel eensquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij zo goed kon dansen Koen!
Er is soms geen land mee te bezeilen, maar ja, je bent er toch aan gehecht.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je kunt hem er ook niet bij hebben hè
ja, de slaap was op gegeven moment sterkerquote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jullie zijn zeker gestopt met dansen?
Jammer.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, de slaap was op gegeven moment sterker
Daarom had jij het moeten overnemenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jullie zijn zeker gestopt met dansen?
Die memo heb ik even gemist.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom had jij het moeten overnemen
Leugensquote:
Ja dat blijkt wel.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die memo heb ik even gemist.
Ze keek niet eensquote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:34 schreef blackswangreen het volgende:
Italië doet even een "tikkie terug Jaap!".
FC Knudde werd wel nog wereldkampioen. Dus wie weet wat er nog voor Italië in het vat zit.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:34 schreef blackswangreen het volgende:
Italië doet even een "tikkie terug Jaap!".
Ja die moeten ze wel kunnen hebben. Leken aardig op weg na vorig WK en de groei van de Italiaanse competitie. Hebben ook echt wel een paar hele goede speelsters, maar die zijn het wel helemaal kwijt. Afgelopen EK en dit WK heel matig.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:35 schreef Em31 het volgende:
Hmm ik heb geloof ik liever Nederland - Italië
dat is niet nodig.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:02 schreef Em31 het volgende:
Misschien komt het ook omdat Italië zo matig is, maar ze komen best sterk over en zetten maar door. Ben wel benieuwd hoe Nederland daar op gaat reageren, maar misschien valt het mee.
Verschil is natuurlijk wel dat Nederland beter zal aanvallen dan Italië. Dan wordt het voor Zuid-Afrika al heel wat lastiger om dat spel te spelen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:02 schreef Em31 het volgende:
Misschien komt het ook omdat Italië zo matig is, maar ze komen best sterk over en zetten maar door. Ben wel benieuwd hoe Nederland daar op gaat reageren, maar misschien valt het mee.
Ze zouden in ieder geval wel van ze moeten winnen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Verschil is natuurlijk wel dat Nederland beter zal aanvallen dan Italië. Dan wordt het voor Zuid-Afrika al heel wat lastiger om dat spel te spelen.
Lijkt me geen pretje om vergeleken te worden met Messi. Lijkt me alleen maar onnodige druk te geven.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:34 schreef blackswangreen het volgende:
Er deed trouwens een 16-jarige vrouwelijke Messi mee bij Italië, naar het schijnt. Iemand iets van gezien?
Ja. En mochten ze die winnen. Dan is de kwartfinale om 03.00quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze zouden in ieder geval wel van ze moeten winnen.
Dat die wedstrijd om 4 uur is blijft wel balen.
Maakte er iemand hands en kreeg geen geel?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:34 schreef blackswangreen het volgende:
Er deed trouwens een 16-jarige vrouwelijke Messi mee bij Italië, naar het schijnt. Iemand iets van gezien?
Ik denk dat zowel Zuid-Afrika als Nederland er geen probleem mee heeft als die wedstrijd een paar uur wordt verzet. Kom op FIFA, treed proactief op, want dit slaat nergens op. Twee landen uit dezelfde tijdzone die midden in de nacht tegen elkaar moeten spelen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. En mochten ze die winnen. Dan is de kwartfinale om 03.00En dat allemaal omdat de FIFA er al vanuit was gegaan dat de VS eerste zou worden.
Bij de OS hadden ze dat geintje ook al geflikt. Toen was de finale zelfs vroeger dan de wedstrijd om het bronsMaar die hebben ze toen wel omgedraaid nadat de VS de halve finale had verloren.
Heel misschien dat ze dit nu ook gaan doen, want de FIFA wil natuurlijk zoveel mogelijk geld ophalen voor kijkcijfers in de VS.
Ja daar zit ik ook op te hopen, maar zouden ze dat doen als alles verder al geregeld is daar op die specifieke tijden? Ze zouden daar eigenlijk eerder al soepeler mee moeten zijn, dat het niet voor 100% vaststaat. Nu heb je gewoon bij meerdere wedstrijden veel minder kijkers.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. En mochten ze die winnen. Dan is de kwartfinale om 03.00En dat allemaal omdat de FIFA er al vanuit was gegaan dat de VS eerste zou worden.
Bij de OS hadden ze dat geintje ook al geflikt. Toen was de finale zelfs vroeger dan de wedstrijd om het bronsMaar die hebben ze toen wel omgedraaid nadat de VS de halve finale had verloren.
Heel misschien dat ze dit nu ook gaan doen, want de FIFA wil natuurlijk zoveel mogelijk geld ophalen voor kijkcijfers in de VS.
Dat zou iedereen logisch vinden. En zolang de burgemeester van Sydney er geen probleem in ziet zou dat gewoon moeten kunnen. Maar ja we hebben het over de FIFA he.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:26 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik denk dat zowel Zuid-Afrika als Nederland er geen probleem mee heeft als die wedstrijd een paar uur wordt verzet. Kom op FIFA, treed proactief op, want dit slaat nergens op. Twee landen uit dezelfde tijdzone die midden in de nacht tegen elkaar moeten spelen.
Het heeft natuurlijk ook met organisatie te maken, allemaal personeel dat dan ineens 6 uur later moet opdraven. Maar aangezien het toch niet om gigantische aantallen fans gaat zal dat ook nog wel meevallen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou iedereen logisch vinden. En zolang de burgemeester van Sydney er geen probleem in ziet zou dat gewoon moeten kunnen. Maar ja we hebben het over de FIFA he.
In dit geval zullen ze het alleen mogelijk doen omdat het ze financieel beter uitkomt om de twee achtste finales om te draaien. Daar doen ze dan puur om de NBC te pleasen.
Logistiek zou dit prima op te lossen moeten zijn ja. Zeker omdat het niet pas een dag van tevoren bekend was. Ze hadden zelfs al na die tweede wedstrijd de plannen hiervoor kunnen neerleggen zodat als het nodig was dit soepel zou kunnen verlopen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:46 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het heeft natuurlijk ook met organisatie te maken, allemaal personeel dat dan ineens 6 uur later moet opdraven. Maar aangezien het toch niet om gigantische aantallen fans gaat zal dat ook nog wel meevallen.
quote:
Ga je kijken?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze zouden in ieder geval wel van ze moeten winnen.
Dat die wedstrijd om 4 uur is blijft wel balen.
Ze schreeuwde ‘wat kijk je, idioot?!?’ naar Weghorst.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:34 schreef blackswangreen het volgende:
Nou, Koen. Daar gaan we weerquote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:18 schreef Koen66 het volgende:
misschien werkt het weer als @:nailqueen als eerste begint
Hier komt de zon door en is het nu droog, dus het werkt.quote:
Wat is Pad Thai dan, Bangkokse kikkerbilletjes?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:59 schreef Arizona het volgende:
HIer is het ook eindelijk droog, nadat een zondvloed onze tuin zo ongeveer weg heeft gespoeld. Man man man wat een zomer. Ik heb uit frustratie al een wintertrui gekocht vandaag![]()
Zojuist de Pad Thai gegeten en het was echt heel lekker. We gaan vaker aan een AI-tool vragen wat we moeten eten
.
Goede vraag, ik wist het tot gisteren ook nietquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat is Pad Thai dan, Bangkokse kikkerbilletjes?
Het is hier ook wel vrij wisselvallig. Sommige dagen, zoals vandaag, is het schitterend zomerweer, maar we hebben ook al drie keer in twee weken de straten zien veranderen in woeste kolkende rivieren van de stortregen. En dan dus al eens wat sneeuw, ook hagel, en gisterenavond een dubbele regenboog, dus het schiet wel alle kanten op.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goede vraag, ik wist het tot gisteren ook niet
Een gerecht met gebakken rijstnoodles, kip (je kon ook garnalen doen) en een zoetpittige saus![]()
Hoe is het weer in Oostenrijk? Het kan nooit zo dramatisch zijn als hier![]()
Beter dan hier dus, hier zijn geen dagen met schitterend zonerweerquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is hier ook wel vrij wisselvallig. Sommige dagen, zoals vandaag, is het schitterend zomerweer, maar we hebben ook al drie keer in twee weken de straten zien veranderen in woeste kolkende rivieren van de stortregen. En dan dus al eens wat sneeuw, ook hagel, en gisterenavond een dubbele regenboog, dus het schiet wel alle kanten op.
Nog een week nu. En ja, zeker met mooi weer is Tirol wel echt een droombestemming. Vandaag hebben we de plaatselijke Panorama-Genußweg gedaan, en aan die naam was niets gelogen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Beter dan hier dus, hier zijn geen dagen met schitterend zonerweer![]()
Hoelang blijven jullie nog? Veel plezier nog, Oostenrijk is zó mooi
Ik twijfel ook nog. Denk het wel.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, heel misschien of de tweede helft bijvoorbeeld. Jij wel?
NEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:09 schreef usagi414 het volgende:
@:GeorgeM , je kan je abonnement om de Italiaanse voetbalcompetitie te zien opzeggen
Na 28 seizoenen beëindigt doelman Buffon (45) zijn carrière
Nicequote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:58 schreef molloot200 het volgende:
Nog heeeeel even en dan ga ik ook op vakantie
En de weersvooruitzichten zijn ook zowaar veelbelovend
Het mag wel weer beter worden inderdaad.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:58 schreef molloot200 het volgende:
Nog heeeeel even en dan ga ik ook op vakantie
En de weersvooruitzichten zijn ook zowaar veelbelovend
Waar ik heen ga in elk geval voor de eerste week dat ik er ben 20-25 graden en er staat amper tot geen regen voorspeld dus ik ben tevredenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het mag wel weer beter worden inderdaad.
Klinkt prima inderdaad. Veel plezier alvast.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Waar ik heen ga in elk geval voor de eerste week dat ik er ben 20-25 graden en er staat amper tot geen regen voorspeld dus ik ben tevreden
Niet extreem heet, niet koud, weinig tot geen regen, uitstekend vakantieweer (vind ik dan)
Dankjewel! Moet goedkomenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klinkt prima inderdaad. Veel plezier alvast.
Probleem bij Happier Than Ever is dat het zo duurt voordat ie loskomt. En dat stuk is nogal langdradig. Maar ik vind het zeker een van haar beste, al heb ik zelf iets meer met everything i wantedquote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:06 schreef molloot200 het volgende:
Dankzij dat nieuwe Billie-nummer even wat verder in haar discografie gedoken en ik vind het toch wel tof hoor. Nog nooit écht into Billie Eilish geweest, maar toch trekt iets me wel in haar muziek.
Happier Than Ever blijft wel echt m'n favoriet. Dat nummer zie ik echt als modern classic. Ik voorspel over 5 jaar in de top 100 van de Top 2000. (Dit zei ik trouwens ook ooit over Sign of the Times van Harry Styles en die staat inmiddels op nummer 126 en ik gok na dat concert enzo dat hij dit jaar inderdaad de top 100 in gaat wippen)
Oostenrijkquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is hier ook wel vrij wisselvallig. Sommige dagen, zoals vandaag, is het schitterend zomerweer, maar we hebben ook al drie keer in twee weken de straten zien veranderen in woeste kolkende rivieren van de stortregen. En dan dus al eens wat sneeuw, ook hagel, en gisterenavond een dubbele regenboog, dus het schiet wel alle kanten op.
Dat zijn altijd wel fijne momentjes, verplicht niks doen. Gewoon even lekker thee/koffie drinken en niks doenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vandaag op kantoor. Ik was mijn muis vergeten. Gelukkig was er nog een muis op kantoor aanwezig. Daarnaast moest mijn laptop nog een update (bios) uitvoeren, dus kon toen ook nog niets doen.
Dat wel inderdaad. Even rustig wakker worden.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat zijn altijd wel fijne momentjes, verplicht niks doen. Gewoon even lekker thee/koffie drinken en niks doen
Volgens mij probeert je laptop je iets te vertellenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer een update. Nou dan wachten we maar weer.
Zie je nou wel. Laptop probeert je iets te vertellenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hele layout is anders na de update.
Dat ik tekort vakantie heb genomen?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Volgens mij probeert je laptop je iets te vertellen
PRECIES.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat ik tekort vakantie heb genomen?
Ik begrijp maar de helft van deze zin, maar ik ben blij dat jij enthousiast bent.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:24 schreef H_T het volgende:
Nanowar of Steel komt naar Baroeg Open Air in Rotterdam
Iemand prayt niet voor de Kivikquote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik begrijp maar de helft van deze zin, maar ik ben blij dat jij enthousiast bent.
Ah kijk, dat verheldert een en ander.quote:
Ik ben benieuwd welke van de twee!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:24 schreef H_T het volgende:
Nanowar of Steel komt naar Baroeg Open Air in Rotterdam
Vennegoor.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd welke van de twee!
Met Marokko op 1-0 ligt Duitsland eruit.quote:
Colombia moeten zij ook nog maar zien te verslaan. Je ziet dat reputaties er niet zoveel toe doen, het gaat meer om de energie en de intentie waarmee landen spelen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Engeland zit nu wel aan de lollerkant van het schema.
Op basis van het aantal landen per bond, zouden er meer Aziatische en Afrikaanse landen op een eindronde moeten zijn. Ik geloof dat Afrika ongeveer evenveel landen als Europa heeft, toch heeft Europa ongeveer twee keer zoveel landen op een eindronde. Dat is natuurlijk scheef.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:16 schreef BillDauterive het volgende:
Is het juist niet goed voor het Nederlands elftal dat europese ploegen doorgaan? Hoe meer er uitgeschakeld worden, des te groter de kans dat men wil dat er minder Europese ploegen naar het WK gaan.
Dat is wel zo inderdaad.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:28 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Colombia moeten zij ook nog maar zien te verslaan. Je ziet dat reputaties er niet zoveel toe doen, het gaat meer om de energie en de intentie waarmee landen spelen.
Wat dat betreft was Italië ook beter geweest dan Zuid-Afrika voor Nederland. Want Italië speelde totaal futloos, terwijl Zuid-Afrika er echt wel in vliegt.
#viesdikquote:
Liever te dik in de kist, dan weer een feestje gemist.quote:
Unfassbarquote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En wat is hun conclusie?
quote:
Maar dat is gewoon elke dag als jullie er zijnquote:
Dit kan niet meer misgaan!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:59 schreef Redefine het volgende:
Duitsland, Brazilië en Italië eruit. En de VS op een haar na. Dat was niet te voorspellen.
Ohne Deutschland fahren wir ins Achtelfinalequote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:59 schreef NailQueen het volgende:
Schade Deutschland. Alles is voorbei!
We vullen Jamaica alvast met potlood in voor de eindwinst.quote:
It's coming home, ya man!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
We vullen Jamaica alvast met potlood in voor de eindwinst.
Ik had 🥦quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:00 schreef NailQueen het volgende:
En wat eten we vandaag? Ik heb Mexicaanse wraps (niet 'vvraps') in de oven zitten(en gisteren ook)
Restje Thaisquote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:00 schreef NailQueen het volgende:
En wat eten we vandaag? Ik heb Mexicaanse wraps (niet 'vvraps') in de oven zitten(en gisteren ook)
quote:
We aten bij mijn ouders. Kip, krieltjes en slaquote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:00 schreef NailQueen het volgende:
Drie groene ballonnen?quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:17 schreef blackswangreen het volgende:
Leuk feitje: Andries Jonker had afgesproken met de bondscoach van Brazilië dat ze dit voorjaar tegen elkaar een oefenwedstrijd zouden spelen. Brazilië zegde op het laatste moment af, en speelde in plaats daarvan tegen Duitsland. Nu is zowel Duitsland als Brazilië in de groepsfase uitgeschakeld. Karma!
quote:
Nou Dokter H_T, het oogwit is wat rozig maar wordt nu wel steeds een beetje minder. En er zit een soort luchtbelletje. Ik heb geen idee wat het kan zijn. Gisteren had ik ook al last van droge jeukende ogenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:43 schreef H_T het volgende:
[..]Dat kan heel vervelend zijn. Is het wit van je oog ook roze?
Je mag ook helemaal niks meer in dit land!quote:
Hm. Ik denk dat we een blindedarmontsteking kunnen uitsluiten. Verder lijkt het me verstandig de resultaten van het lab af te wachtenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nou Dokter H_T, het oogwit is wat rozig maar wordt nu wel steeds een beetje minder. En er zit een soort luchtbelletje. Ik heb geen idee wat het kan zijn. Gisteren had ik ook al last van droge jeukende ogen
Vervelendquote:
Heb je al gekoeld (met erwtjes bijvoorbeeld)?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nou Dokter H_T, het oogwit is wat rozig maar wordt nu wel steeds een beetje minder. En er zit een soort luchtbelletje. Ik heb geen idee wat het kan zijn. Gisteren had ik ook al last van droge jeukende ogen
Het is al minder geworden!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Hm. Ik denk dat we een blindedarmontsteking kunnen uitsluiten. Verder lijkt het me verstandig de resultaten van het lab af te wachten
Nee eigenlijk nooitquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
VervelendHeb je dat vaker?
Ik heb er in de winter regelmatig last van
Ik heb het al een paar keer schoongemaakt met een washandje. Dat helpt een beetje.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:45 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Heb je al gekoeld (met erwtjes bijvoorbeeld)?
Het beste is met afgekookt water (eerst af laten koelenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb het al een paar keer schoongemaakt met een washandje. Dat helpt een beetje.
Vervelend, volgens mij moet je aan de andere kant er ook vooral weinig aanzitten. Aan vingers zitten veel vuil en bacteriën.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb het al een paar keer schoongemaakt met een washandje. Dat helpt een beetje.
Bij de andere oog heb ik dus nergens last van. Hopelijk is het morgen weer over.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Vervelend, volgens mij moet je aan de andere kant er ook vooral weinig aanzitten. Aan vingers zitten veel vuil en bacteriën.
Ik heb daar soms wel 2 weken last van. Gelukkig ook niet extreem vaak, het is knap kutquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Bij de andere oog heb ik dus nergens last van. Hopelijk is het morgen weer over.
Ik heb jaren terug een oogontsteking gehad waarbij mijn oog wel roze werd (conjunctivitis) en ik moest toen echt opletten met in ogen wrijven en zo. Al was het maar om te voorkomen dat ik het zo zou verspreiden naar mijn andere oogquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Vervelend, volgens mij moet je aan de andere kant er ook vooral weinig aanzitten. Aan vingers zitten veel vuil en bacteriën.
Dat kan toch niet handig zijnquote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:55 schreef H_T het volgende:
Weet een van jullie een praktisch voordeel van dit verticale wafelijzer?
Ik snap het ook niet! Ik dacht dat het een rare foto was om een draaifunctie te laten zien, maar het lijkt allemaal verticaal te zijnquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat kan toch niet handig zijnStel je wil even checken of ze al bijna klaar zijn, wat een bende.
Bol heeft een review, 5 sterren!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet! Ik dacht dat het een rare foto was om een draaifunctie te laten zien, maar het lijkt allemaal verticaal te zijnEn dat voor ruim meer dan een praktischer horizontaal wafelijzer dat je ook bijna nooit gaat gebruiken
Nee echt het enige ‘voordeel’ wat ik kan bedenken is dat als je dit in je restaurant ofzo zet en mensen kunnen het zien, dat ze dan foto’s gaan maken en dat gaan delen.quote:boven verwachting
mooie wafels. snel klaar en eenvoudig.
makkelijk schoonmaken. handig in gebruik
ING verkocht ooit een Princess föhn voor 750 euro plus een bak rentepunten, alleen omdat de loop was ingelegd met volstrekt nutteloze Swarovski-kristallenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Bol heeft een review, 5 sterren!
[..]
Nee echt het enige ‘voordeel’ wat ik kan bedenken is dat als je dit in je restaurant ofzo zet en mensen kunnen het zien, dat ze dan foto’s gaan maken en dat gaan delen.![]()
* H_T gaat meteen op zoekquote:
Ja dat ben je toch wel een beetje gek als je dat gaat kopen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:16 schreef H_T het volgende:
[..]
ING verkocht ooit een Princess föhn voor 750 euro plus een bak rentepunten, alleen omdat de loop was ingelegd met volstrekt nutteloze Swarovski-kristallen
Dit is minder behulpzaam dan je wellicht zou denken. Er komt toch wat subjectiviteit bij kijkenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Geopend door de grootste gek van Fok, dus niet te missen.
Nu je het zegt, helemaal in NWS kan dit wel een dingetje zijn.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Dit is minder behulpzaam dan je wellicht zou denken. Er komt toch wat subjectiviteit bij kijken
Ah, die gaf ik al de meeste kansquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nu je het zegt, helemaal in NWS kan dit wel een dingetje zijn.maar het is die over drag queens.
Kan me niet voorstellen dat het wafelspul zich dan gelijkmatig over het hele deel netjes verdeeld.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:55 schreef H_T het volgende:
Weet een van jullie een praktisch voordeel van dit verticale wafelijzer?
Die vergelijking met blackface ookquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nu je het zegt, helemaal in NWS kan dit wel een dingetje zijn.maar het is die over drag queens.
ohhhh de jouwe??? awwwwquote:
Ik zat er net aan te denken om een pak koekjes te openen, maar daar wacht ik dan nog even meequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 10:21 schreef NailQueen het volgende:
Wie wil er een brownie voor de vrijmibo? Ze zijn nog vers
Ik kan er ook wel wat meer bedenken ja, dan de deze user met laatste en eerste letter van het alfabet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Dit is minder behulpzaam dan je wellicht zou denken. Er komt toch wat subjectiviteit bij kijken
Dan is het toch een Vrijochbo?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 10:21 schreef NailQueen het volgende:
Wie wil er een brownie voor de vrijmibo? Ze zijn nog vers
Vrijmobo kan ook nogquote:
Ah ja dan gebruiken we natuurlijk morgenquote:
Yep. Flo Rida heeft meegedaan voor San Marino. Het is echt gebeurd mensenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ronnie Mitchell is een karakter in een soap, en het liedje isquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Yep. Flo Rida heeft meegedaan voor San Marino. Het is echt gebeurd mensen
Die tweede en derde begrijp ik niet![]()
Dita von Teese kan er ook wel bij
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ok mensen, ik vind het wel weer leuk geweest, dus tijd voor weekend!
En dat terwijl de boel achter je gewoon staat af te fikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Waarom denk je dat ik er zo snel vandoor wil?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dat terwijl de boel achter je gewoon staat af te fikken
Nog leuke plannen dit weekend?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik er zo snel vandoor wil?
Meer slapen dan de rest van de week bij elkaar zou leuk zijn.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog leuke plannen dit weekend?
En drie leden van de originele Britse 1985 cast van Les Miserables hebben ook meegedaan (1 voor Ierland, 2 voor de UK).quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:35 schreef Redefine het volgende:
Een van de beste kunstschaatsers ooit, Jevgeni Pljoesjtsjenko, was onderdeel van de act van Rusland.
Goed puntquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik er zo snel vandoor wil?
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Meer slapen dan de rest van de week bij elkaar zou leuk zijn.
En vervolgens heeft dat apparaat weer storing, vanwege al het plakzooi uit die blikjes.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:51 schreef Redefine het volgende:
Leuk trouwens dat statiegeld op blikjes. Sta daardoor tegenwoordig altijd te wachten bij het inleveren van lege flessen omdat iemand blikjes aan het inleveren is.
* pakt een browniequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:08 schreef NailQueen het volgende:
* zet een schaal met brownies neer
Niet allemaal tegelijk!
Het probleem is vooral dat blikjes te vaak niet goed herkend worden en/of te beschadigd zijn. Waarbij de meesten dan bij een blikje wat niet gescand wordt het 17 keer opnieuw gaan proberen...quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En vervolgens heeft dat apparaat weer storing, vanwege al het plakzooi uit die blikjes.
Mijn mok is net leeg, dus voorlopig kan ik nog even zonder. Toch bedankt!quote:
Met uitjes?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
Even een lekker broodje haring, naast kaas een van de redenen om niet full vegan te gaan imo.
Ik heb dé oplossing: boodschappen bij Picnic bestellen. Als ze de boodschappen komen brengen kun je alle flesjes en blikjes meegeven (van alle supermarkten). Ook kun je DHL-pakketjes meegevenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En vervolgens heeft dat apparaat weer storing, vanwege al het plakzooi uit die blikjes.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:14 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik heb dé oplossing: boodschappen bij Picnic bestellen. Als ze de boodschappen komen brengen kun je alle flesjes en blikjes meegeven (van alle supermarkten). Ook kun je DHL-pakketjes meegeven
Uiteraard.quote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ok mensen, ik vind het wel weer leuk geweest, dus tijd voor weekend!
Ik ga dit voorbeeld volgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Tellen ze dan ter plekke hoeveel het er zijn of hoe doen ze dat?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:14 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik heb dé oplossing: boodschappen bij Picnic bestellen. Als ze de boodschappen komen brengen kun je alle flesjes en blikjes meegeven (van alle supermarkten). Ook kun je DHL-pakketjes meegeven
Dat was dacht ik ook een beetje het idee toch, dat je bij de verplichte inleverpunten alles zou moeten kunnen inleveren?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:14 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Bij de AH bezorger zeg ik meestal gewoon hoeveel het er zijn.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Tellen ze dan ter plekke hoeveel het er zijn of hoe doen ze dat?
En vla vervolgens pudding noemenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:13 schreef Arizona het volgende:
Goedemiddag met een zachte g! Wij zijn ons weekendje weg gestart met een goede punt vla (zoals ze Vlaai hier noemen) en een mooie wandeling in een stralend zonnetje.
Dat noemen we in de volksmond gewoon een spraakgebrek.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:18 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
En vla vervolgens pudding noemen
Rare jongens, die Limbabwanen!
Veel plezier daar!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:13 schreef Arizona het volgende:
Goedemiddag met een zachte g! Wij zijn ons weekendje weg gestart met een goede punt vla (zoals ze Vlaai hier noemen) en een mooie wandeling in een stralend zonnetje.
Rare jongens die Romeinen Limburgers.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Veel plezier daar!
Die Limburgers zijn er ook van overtuigd dat vlaai geen taart is. Het is net alsof ze er helemaal geen verstand van hebben
Ik heb Domino's besteld. Lekker luiquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:45 schreef H_T het volgende:
Ik heb een paar bitterballen in de oven liggenEven een minivrijmibo thuis
Mijn avondeten wordt gyros. Hoef ik nou ook niet heel veel moeite voor te doenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb Domino's besteld. Lekker lui
10 voor de inzet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:09 schreef ijs_beer het volgende:
[ twitter ]
De helaasheid der dingen.
(Arme man)
Net als Yora doet hij er dus ook niet toe.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:09 schreef ijs_beer het volgende:
[ twitter ]
(Arme man)
Daar kan best een stukje luchtaccordeon bij!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:09 schreef ijs_beer het volgende:
[ twitter ]
(Arme man)
Vanmiddag kwam Picnic de boodschappen brengen en ik had netjes 2 pakketjes klaarliggen. Wat denk je? Vergeten mee te gevenquote:
Je moet vooraf de boodschappen betalen en ze tellen de flessen in het busje, dan krijg je achteraf het statiegeld teruggestort.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Tellen ze dan ter plekke hoeveel het er zijn of hoe doen ze dat?
Jij bent niet van plan om vanavond te gaan amandeltennissen?quote:
Is ze door?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:19 schreef NailQueen het volgende:
Hee Barbara Pravi was gisteren in De Slimste
Ik wist dat nietquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat was dacht ik ook een beetje het idee toch, dat je bij de verplichte inleverpunten alles zou moeten kunnen inleveren?
Met supermarkten (en hun bezorgers) als onderdeel daarvan. Als ik zo nu en dan eens iets bij de AH bestel geef ik de bezorger ook altijd een lading blikjes en plastic flessen mee. Wordt netjes van het te betalen bedrag gehaald.
Die moderne innameapparaten voor statiegeldflessen en blikjes zouden als het goed is ook alles moeten herkennen intussen.
DHL pakketjes heb ik echter nog niet door zo'n innameapparaat weten te persen, ook nog niet geprobeerd trouwens.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Ik vond dat zo'n leuke seriequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:27 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Net als Yora doet hij er dus ook niet toe.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vond dat zo'n leuke serie
Edit: niet serie van tv-serie maar serie liedjes op youtube![]()
Inderdaad, apart volk hoor. We waren net uit eten en de ober vroeg of we mayonaise bij onze “frietjes” wilden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Veel plezier daar!
Die Limburgers zijn er ook van overtuigd dat vlaai geen taart is. Het is net alsof ze er helemaal geen verstand van hebben
Enge mensen wel.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Inderdaad, apart volk hoor. We waren net uit eten en de ober vroeg of we mayonaise bij onze “frietjes” wilden.
Gisteren was in Hart van Nederlandquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Inderdaad, apart volk hoor. We waren net uit eten en de ober vroeg of we mayonaise bij onze “frietjes” wilden.
Natuurlijk niet! Ik raak een tennisbal al amper, moet ik het met een amandel gaan proberen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:35 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Jij bent niet van plan om vanavond te gaan amandeltennissen?
Vroeger niet, als ze een andere vorm haddenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:38 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik wist dat niet![]()
![]()
Dus bij AH kun je ook flessen van bijv. de Aldi merken inleveren?
Jaquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:14 schreef usagi414 het volgende:
[..]Die avond van de kleinkunst is zo leuk.
Ze mogen er wel even werk van maken om de 2023 editie ook op youtube te zetten of gewoon uit te zenden ergens.
Nu is het alleen in audio
Ik heb nooit Aldi flessen, dus nooit zelf geprobeerd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:38 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik wist dat niet![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Dus als we Limburg dumpen zijn wij Nederlanders gemiddeld gelukkiger?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:32 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Gisteren was in Hart van Nederlanddat de inwoners van Overijssel het gelukkigst zijn en dan vooral die van Dalfsen Ari
![]()
En de mensen in Limburg het minst gelukkig![]()
Dat idee had ik al lang voordat dat onderzoek uitkwam.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:58 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dus als we Limburg dumpen zijn wij Nederlanders gemiddeld gelukkiger?
Bij de automaat hier bij de AH kan het niet als ze dat merk of die variant niet verkopen. Flessen ingeleverd van mijn moeder die had liter flessen van Schweppes gekocht bij de Hoogvliet. Die pakte de automaat geen van allen. De Pepsi flessen wel.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Vroeger niet, als ze een andere vorm hadden
Ik heb woensdag nog flessen van de Lidl ingeleverd bij de Jumboquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:38 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik wist dat niet![]()
![]()
Ik verwacht moeizame potjes dan, ze stuiteren denk ik ook niet al te bestquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Natuurlijk niet! Ik raak een tennisbal al amper, moet ik het met een amandel gaan proberen?![]()
Daarbij denk ik dat zo'n amandel snel vast zal raken in het gaas van het racket.
@:Arizona, jij hebt wel wat met tennis, hoe denk jij dat een amandel het zou doen ipv een tennisbal?
Ja maar ook van het eigen merk van de Lidl?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb woensdag nog flessen van de Lidl ingeleverd bij de Jumbo
Ook dat nog, had ik niet eens aan gedacht.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik verwacht moeizame potjes dan, ze stuiteren denk ik ook niet al te best
Wacht, ik was hier niet klaar voor.quote:
En al wat gevonden?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wacht, ik was hier niet klaar voor.
Ik weet niet eens of ik wel wijn in huis heb!![]()
* Roger_Epiales gaat snel op zoek
Ja, een wild varken.quote:
Ik heb een chianti in huis. Nu nog uitzoeken wat fava beans in hemelsnaam zijnquote:
Tuinbonenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 00:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb een chianti in huis. Nu nog uitzoeken wat fava beans in hemelsnaam zijn
Bahquote:
Ik neem het jou niet kwalijk! Ik kies er dan maar voor niet het menu van de kannibaal exact op te volgenquote:
Hou je wel van lever, of zijn die tuinbonen al genoeg om je van dat hele gerecht af te laten zien?quote:
Pure lever heb ik geloof ik nooit gehad. Leverworst gaat maar is niet mijn favoriet, waarbij ik smeerleverworst weer lekkerder vind dan de variant in plakjes. Likkepot vind ik dan wel weer smakelijkquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 01:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hou je wel van lever, of zijn die tuinbonen al genoeg om je van dat hele gerecht af te laten zien?
Dit weekend gaat er weinig zon zijn.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 01:58 schreef NailQueen het volgende:
And when the world got me going crazy I'll carry on. And it's all because of you
[ afbeelding ]
(ik begin alvast met een klein zonnedansje)
Ok, ik schrijf op 'Ja voor de mooie "kalfs"lever'.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 01:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Pure lever heb ik geloof ik nooit gehad. Leverworst gaat maar is niet mijn favoriet, waarbij ik smeerleverworst weer lekkerder vind dan de variant in plakjes. Likkepot vind ik dan wel weer smakelijk
Jup, Saskiaquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:57 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja maar ook van het eigen merk van de Lidl?
Zou ze overstappen naar de BBB?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:12 schreef Redefine het volgende:
Moet wel nog even bijkomen van het nieuws dat Mona Keijzer weg is bij het CDA.
Het zou mij niets verbazen.quote:
Het is nog steeds wachten of die dat wel gaat doen.quote:
Gelachen.quote:
Haquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:11 schreef H_T het volgende:
@:BillDauterive mijn Lidl-gyros is gemaakt in Duitsland. Dus ook als alle betrokken landen in de EU liggen wordt het niet per se in het land gemaakt waarmee wordt geadverteerd op de verpakking
Dit. Ik ben bang dat het heel lastig gaat worden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:51 schreef Em31 het volgende:
Sommige media lullen wel heel makkelijk over Zuid-Afrika heen‘Spanje mogelijke opponent Oranje’ en ook de KNVB die het schandalig vindt dat Nederland in de halve finale de US alweer tegen kan komen.
Rustaaaagh
Ik denk het niet, tenzij ik uit mezelf wakker word rond die tijd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 10:56 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dit. Ik ben bang dat het heel lastig gaat worden.
Ben er nog steeds niet helemaal uit of ik ga kijken. Jij?
Nee, dat snap ik. Wat had je?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 10:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik denk het niet, tenzij ik uit mezelf wakker word rond die tijd.Ik ben net een dikke week ziek geweest met al niet veel slaap, dus misschien sowieso beter van niet.
Je was alvast aan het oefenen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:09 schreef Koen66 het volgende:
Werd vannacht om 4 uur wakker op de bank waar ik weer eens in slaap was gevallenals dat komende nacht weer gebeurd ga ik wel kijken
Mja, of ik word zoals meestal in het weekend om uur of half 10 wakkerquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je was alvast aan het oefenen.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 10:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
HaIk hoop dat het gesmaakt heeft.
Shotjes zijn vaak killingquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 10:56 schreef BillDauterive het volgende:
Gisteren ben ik spontaan nog langs het speciaalbierfestival gegaan. Niet te veel gedronken, ik heb me netjes ingehoudenDaarna samen met de rest nog bij een ander langsgegaan en daar kwamen de shotjes op tafel. Dat was dom, al valt de kater mee.
Ik heb wel WRS - Llamame en Ein Lied Kann Eine Brücke Sein daar afgespeeld.
Jij durft!quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik durf het wel aan om te zeggen dat Noorwegen klaar is.
Ja, er kan best veel gebeuren in drie minuten, maar dit voelde ik gewoon aankomen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |