Geen regen staat er, géén!quote:
Je kunt hem er ook niet bij hebben hèquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen regen staat er, géén!![]()
Ongelooflijk die gast.
kijken of het de komende dagen blijft werken, vandaag viel het goed te doen qya regenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zie je wel dat werkt? Kom, Koen. Meedansen!
Ik wist niet dat jij zo goed kon dansen Koen!quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kijken of het de komende dagen blijft werken, vandaag viel het goed te doen qya regen
soms verbazen we elkaar nog wel eensquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij zo goed kon dansen Koen!
Er is soms geen land mee te bezeilen, maar ja, je bent er toch aan gehecht.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je kunt hem er ook niet bij hebben hè
ja, de slaap was op gegeven moment sterkerquote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jullie zijn zeker gestopt met dansen?
Jammer.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, de slaap was op gegeven moment sterker
Daarom had jij het moeten overnemenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jullie zijn zeker gestopt met dansen?
Die memo heb ik even gemist.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom had jij het moeten overnemen
Leugensquote:
Ja dat blijkt wel.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die memo heb ik even gemist.
Ze keek niet eensquote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:34 schreef blackswangreen het volgende:
Italië doet even een "tikkie terug Jaap!".
FC Knudde werd wel nog wereldkampioen. Dus wie weet wat er nog voor Italië in het vat zit.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:34 schreef blackswangreen het volgende:
Italië doet even een "tikkie terug Jaap!".
Ja die moeten ze wel kunnen hebben. Leken aardig op weg na vorig WK en de groei van de Italiaanse competitie. Hebben ook echt wel een paar hele goede speelsters, maar die zijn het wel helemaal kwijt. Afgelopen EK en dit WK heel matig.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:35 schreef Em31 het volgende:
Hmm ik heb geloof ik liever Nederland - Italië
dat is niet nodig.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:02 schreef Em31 het volgende:
Misschien komt het ook omdat Italië zo matig is, maar ze komen best sterk over en zetten maar door. Ben wel benieuwd hoe Nederland daar op gaat reageren, maar misschien valt het mee.
Verschil is natuurlijk wel dat Nederland beter zal aanvallen dan Italië. Dan wordt het voor Zuid-Afrika al heel wat lastiger om dat spel te spelen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:02 schreef Em31 het volgende:
Misschien komt het ook omdat Italië zo matig is, maar ze komen best sterk over en zetten maar door. Ben wel benieuwd hoe Nederland daar op gaat reageren, maar misschien valt het mee.
Ze zouden in ieder geval wel van ze moeten winnen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Verschil is natuurlijk wel dat Nederland beter zal aanvallen dan Italië. Dan wordt het voor Zuid-Afrika al heel wat lastiger om dat spel te spelen.
Lijkt me geen pretje om vergeleken te worden met Messi. Lijkt me alleen maar onnodige druk te geven.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:34 schreef blackswangreen het volgende:
Er deed trouwens een 16-jarige vrouwelijke Messi mee bij Italië, naar het schijnt. Iemand iets van gezien?
Ja. En mochten ze die winnen. Dan is de kwartfinale om 03.00quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze zouden in ieder geval wel van ze moeten winnen.
Dat die wedstrijd om 4 uur is blijft wel balen.
Maakte er iemand hands en kreeg geen geel?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:34 schreef blackswangreen het volgende:
Er deed trouwens een 16-jarige vrouwelijke Messi mee bij Italië, naar het schijnt. Iemand iets van gezien?
Ik denk dat zowel Zuid-Afrika als Nederland er geen probleem mee heeft als die wedstrijd een paar uur wordt verzet. Kom op FIFA, treed proactief op, want dit slaat nergens op. Twee landen uit dezelfde tijdzone die midden in de nacht tegen elkaar moeten spelen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. En mochten ze die winnen. Dan is de kwartfinale om 03.00En dat allemaal omdat de FIFA er al vanuit was gegaan dat de VS eerste zou worden.
Bij de OS hadden ze dat geintje ook al geflikt. Toen was de finale zelfs vroeger dan de wedstrijd om het bronsMaar die hebben ze toen wel omgedraaid nadat de VS de halve finale had verloren.
Heel misschien dat ze dit nu ook gaan doen, want de FIFA wil natuurlijk zoveel mogelijk geld ophalen voor kijkcijfers in de VS.
Ja daar zit ik ook op te hopen, maar zouden ze dat doen als alles verder al geregeld is daar op die specifieke tijden? Ze zouden daar eigenlijk eerder al soepeler mee moeten zijn, dat het niet voor 100% vaststaat. Nu heb je gewoon bij meerdere wedstrijden veel minder kijkers.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. En mochten ze die winnen. Dan is de kwartfinale om 03.00En dat allemaal omdat de FIFA er al vanuit was gegaan dat de VS eerste zou worden.
Bij de OS hadden ze dat geintje ook al geflikt. Toen was de finale zelfs vroeger dan de wedstrijd om het bronsMaar die hebben ze toen wel omgedraaid nadat de VS de halve finale had verloren.
Heel misschien dat ze dit nu ook gaan doen, want de FIFA wil natuurlijk zoveel mogelijk geld ophalen voor kijkcijfers in de VS.
Dat zou iedereen logisch vinden. En zolang de burgemeester van Sydney er geen probleem in ziet zou dat gewoon moeten kunnen. Maar ja we hebben het over de FIFA he.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:26 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik denk dat zowel Zuid-Afrika als Nederland er geen probleem mee heeft als die wedstrijd een paar uur wordt verzet. Kom op FIFA, treed proactief op, want dit slaat nergens op. Twee landen uit dezelfde tijdzone die midden in de nacht tegen elkaar moeten spelen.
Het heeft natuurlijk ook met organisatie te maken, allemaal personeel dat dan ineens 6 uur later moet opdraven. Maar aangezien het toch niet om gigantische aantallen fans gaat zal dat ook nog wel meevallen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou iedereen logisch vinden. En zolang de burgemeester van Sydney er geen probleem in ziet zou dat gewoon moeten kunnen. Maar ja we hebben het over de FIFA he.
In dit geval zullen ze het alleen mogelijk doen omdat het ze financieel beter uitkomt om de twee achtste finales om te draaien. Daar doen ze dan puur om de NBC te pleasen.
Logistiek zou dit prima op te lossen moeten zijn ja. Zeker omdat het niet pas een dag van tevoren bekend was. Ze hadden zelfs al na die tweede wedstrijd de plannen hiervoor kunnen neerleggen zodat als het nodig was dit soepel zou kunnen verlopen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:46 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het heeft natuurlijk ook met organisatie te maken, allemaal personeel dat dan ineens 6 uur later moet opdraven. Maar aangezien het toch niet om gigantische aantallen fans gaat zal dat ook nog wel meevallen.
quote:
Ga je kijken?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze zouden in ieder geval wel van ze moeten winnen.
Dat die wedstrijd om 4 uur is blijft wel balen.
Ze schreeuwde ‘wat kijk je, idioot?!?’ naar Weghorst.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:34 schreef blackswangreen het volgende:
Nou, Koen. Daar gaan we weerquote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:18 schreef Koen66 het volgende:
misschien werkt het weer als @:nailqueen als eerste begint
Hier komt de zon door en is het nu droog, dus het werkt.quote:
Wat is Pad Thai dan, Bangkokse kikkerbilletjes?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:59 schreef Arizona het volgende:
HIer is het ook eindelijk droog, nadat een zondvloed onze tuin zo ongeveer weg heeft gespoeld. Man man man wat een zomer. Ik heb uit frustratie al een wintertrui gekocht vandaag![]()
Zojuist de Pad Thai gegeten en het was echt heel lekker. We gaan vaker aan een AI-tool vragen wat we moeten eten
.
Goede vraag, ik wist het tot gisteren ook nietquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat is Pad Thai dan, Bangkokse kikkerbilletjes?
Het is hier ook wel vrij wisselvallig. Sommige dagen, zoals vandaag, is het schitterend zomerweer, maar we hebben ook al drie keer in twee weken de straten zien veranderen in woeste kolkende rivieren van de stortregen. En dan dus al eens wat sneeuw, ook hagel, en gisterenavond een dubbele regenboog, dus het schiet wel alle kanten op.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goede vraag, ik wist het tot gisteren ook niet
Een gerecht met gebakken rijstnoodles, kip (je kon ook garnalen doen) en een zoetpittige saus![]()
Hoe is het weer in Oostenrijk? Het kan nooit zo dramatisch zijn als hier![]()
Beter dan hier dus, hier zijn geen dagen met schitterend zonerweerquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is hier ook wel vrij wisselvallig. Sommige dagen, zoals vandaag, is het schitterend zomerweer, maar we hebben ook al drie keer in twee weken de straten zien veranderen in woeste kolkende rivieren van de stortregen. En dan dus al eens wat sneeuw, ook hagel, en gisterenavond een dubbele regenboog, dus het schiet wel alle kanten op.
Nog een week nu. En ja, zeker met mooi weer is Tirol wel echt een droombestemming. Vandaag hebben we de plaatselijke Panorama-Genußweg gedaan, en aan die naam was niets gelogen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Beter dan hier dus, hier zijn geen dagen met schitterend zonerweer![]()
Hoelang blijven jullie nog? Veel plezier nog, Oostenrijk is zó mooi
Ik twijfel ook nog. Denk het wel.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, heel misschien of de tweede helft bijvoorbeeld. Jij wel?
NEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:09 schreef usagi414 het volgende:
@:GeorgeM , je kan je abonnement om de Italiaanse voetbalcompetitie te zien opzeggen
Na 28 seizoenen beëindigt doelman Buffon (45) zijn carrière
Nicequote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:58 schreef molloot200 het volgende:
Nog heeeeel even en dan ga ik ook op vakantie
En de weersvooruitzichten zijn ook zowaar veelbelovend
Het mag wel weer beter worden inderdaad.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:58 schreef molloot200 het volgende:
Nog heeeeel even en dan ga ik ook op vakantie
En de weersvooruitzichten zijn ook zowaar veelbelovend
Waar ik heen ga in elk geval voor de eerste week dat ik er ben 20-25 graden en er staat amper tot geen regen voorspeld dus ik ben tevredenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het mag wel weer beter worden inderdaad.
Klinkt prima inderdaad. Veel plezier alvast.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Waar ik heen ga in elk geval voor de eerste week dat ik er ben 20-25 graden en er staat amper tot geen regen voorspeld dus ik ben tevreden
Niet extreem heet, niet koud, weinig tot geen regen, uitstekend vakantieweer (vind ik dan)
Dankjewel! Moet goedkomenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klinkt prima inderdaad. Veel plezier alvast.
Probleem bij Happier Than Ever is dat het zo duurt voordat ie loskomt. En dat stuk is nogal langdradig. Maar ik vind het zeker een van haar beste, al heb ik zelf iets meer met everything i wantedquote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:06 schreef molloot200 het volgende:
Dankzij dat nieuwe Billie-nummer even wat verder in haar discografie gedoken en ik vind het toch wel tof hoor. Nog nooit écht into Billie Eilish geweest, maar toch trekt iets me wel in haar muziek.
Happier Than Ever blijft wel echt m'n favoriet. Dat nummer zie ik echt als modern classic. Ik voorspel over 5 jaar in de top 100 van de Top 2000. (Dit zei ik trouwens ook ooit over Sign of the Times van Harry Styles en die staat inmiddels op nummer 126 en ik gok na dat concert enzo dat hij dit jaar inderdaad de top 100 in gaat wippen)
Oostenrijkquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is hier ook wel vrij wisselvallig. Sommige dagen, zoals vandaag, is het schitterend zomerweer, maar we hebben ook al drie keer in twee weken de straten zien veranderen in woeste kolkende rivieren van de stortregen. En dan dus al eens wat sneeuw, ook hagel, en gisterenavond een dubbele regenboog, dus het schiet wel alle kanten op.
Dat zijn altijd wel fijne momentjes, verplicht niks doen. Gewoon even lekker thee/koffie drinken en niks doenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vandaag op kantoor. Ik was mijn muis vergeten. Gelukkig was er nog een muis op kantoor aanwezig. Daarnaast moest mijn laptop nog een update (bios) uitvoeren, dus kon toen ook nog niets doen.
Dat wel inderdaad. Even rustig wakker worden.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat zijn altijd wel fijne momentjes, verplicht niks doen. Gewoon even lekker thee/koffie drinken en niks doen
Volgens mij probeert je laptop je iets te vertellenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer een update. Nou dan wachten we maar weer.
Zie je nou wel. Laptop probeert je iets te vertellenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hele layout is anders na de update.
Dat ik tekort vakantie heb genomen?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Volgens mij probeert je laptop je iets te vertellen
PRECIES.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat ik tekort vakantie heb genomen?
Ik begrijp maar de helft van deze zin, maar ik ben blij dat jij enthousiast bent.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:24 schreef H_T het volgende:
Nanowar of Steel komt naar Baroeg Open Air in Rotterdam
Iemand prayt niet voor de Kivikquote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik begrijp maar de helft van deze zin, maar ik ben blij dat jij enthousiast bent.
Ah kijk, dat verheldert een en ander.quote:
Ik ben benieuwd welke van de twee!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:24 schreef H_T het volgende:
Nanowar of Steel komt naar Baroeg Open Air in Rotterdam
Vennegoor.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd welke van de twee!
Met Marokko op 1-0 ligt Duitsland eruit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |