Geen regen staat er, géén!quote:
Je kunt hem er ook niet bij hebben hèquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen regen staat er, géén!![]()
Ongelooflijk die gast.
kijken of het de komende dagen blijft werken, vandaag viel het goed te doen qya regenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zie je wel dat werkt? Kom, Koen. Meedansen!
Ik wist niet dat jij zo goed kon dansen Koen!quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kijken of het de komende dagen blijft werken, vandaag viel het goed te doen qya regen
soms verbazen we elkaar nog wel eensquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij zo goed kon dansen Koen!
Er is soms geen land mee te bezeilen, maar ja, je bent er toch aan gehecht.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je kunt hem er ook niet bij hebben hè
ja, de slaap was op gegeven moment sterkerquote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jullie zijn zeker gestopt met dansen?
Jammer.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, de slaap was op gegeven moment sterker
Daarom had jij het moeten overnemenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jullie zijn zeker gestopt met dansen?
Die memo heb ik even gemist.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom had jij het moeten overnemen
Leugensquote:
Ja dat blijkt wel.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die memo heb ik even gemist.
Ze keek niet eensquote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:34 schreef blackswangreen het volgende:
Italië doet even een "tikkie terug Jaap!".
FC Knudde werd wel nog wereldkampioen. Dus wie weet wat er nog voor Italië in het vat zit.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:34 schreef blackswangreen het volgende:
Italië doet even een "tikkie terug Jaap!".
Ja die moeten ze wel kunnen hebben. Leken aardig op weg na vorig WK en de groei van de Italiaanse competitie. Hebben ook echt wel een paar hele goede speelsters, maar die zijn het wel helemaal kwijt. Afgelopen EK en dit WK heel matig.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:35 schreef Em31 het volgende:
Hmm ik heb geloof ik liever Nederland - Italië
dat is niet nodig.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:02 schreef Em31 het volgende:
Misschien komt het ook omdat Italië zo matig is, maar ze komen best sterk over en zetten maar door. Ben wel benieuwd hoe Nederland daar op gaat reageren, maar misschien valt het mee.
Verschil is natuurlijk wel dat Nederland beter zal aanvallen dan Italië. Dan wordt het voor Zuid-Afrika al heel wat lastiger om dat spel te spelen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:02 schreef Em31 het volgende:
Misschien komt het ook omdat Italië zo matig is, maar ze komen best sterk over en zetten maar door. Ben wel benieuwd hoe Nederland daar op gaat reageren, maar misschien valt het mee.
Ze zouden in ieder geval wel van ze moeten winnen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Verschil is natuurlijk wel dat Nederland beter zal aanvallen dan Italië. Dan wordt het voor Zuid-Afrika al heel wat lastiger om dat spel te spelen.
Lijkt me geen pretje om vergeleken te worden met Messi. Lijkt me alleen maar onnodige druk te geven.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:34 schreef blackswangreen het volgende:
Er deed trouwens een 16-jarige vrouwelijke Messi mee bij Italië, naar het schijnt. Iemand iets van gezien?
Ja. En mochten ze die winnen. Dan is de kwartfinale om 03.00quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze zouden in ieder geval wel van ze moeten winnen.
Dat die wedstrijd om 4 uur is blijft wel balen.
Maakte er iemand hands en kreeg geen geel?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:34 schreef blackswangreen het volgende:
Er deed trouwens een 16-jarige vrouwelijke Messi mee bij Italië, naar het schijnt. Iemand iets van gezien?
Ik denk dat zowel Zuid-Afrika als Nederland er geen probleem mee heeft als die wedstrijd een paar uur wordt verzet. Kom op FIFA, treed proactief op, want dit slaat nergens op. Twee landen uit dezelfde tijdzone die midden in de nacht tegen elkaar moeten spelen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. En mochten ze die winnen. Dan is de kwartfinale om 03.00En dat allemaal omdat de FIFA er al vanuit was gegaan dat de VS eerste zou worden.
Bij de OS hadden ze dat geintje ook al geflikt. Toen was de finale zelfs vroeger dan de wedstrijd om het bronsMaar die hebben ze toen wel omgedraaid nadat de VS de halve finale had verloren.
Heel misschien dat ze dit nu ook gaan doen, want de FIFA wil natuurlijk zoveel mogelijk geld ophalen voor kijkcijfers in de VS.
Ja daar zit ik ook op te hopen, maar zouden ze dat doen als alles verder al geregeld is daar op die specifieke tijden? Ze zouden daar eigenlijk eerder al soepeler mee moeten zijn, dat het niet voor 100% vaststaat. Nu heb je gewoon bij meerdere wedstrijden veel minder kijkers.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. En mochten ze die winnen. Dan is de kwartfinale om 03.00En dat allemaal omdat de FIFA er al vanuit was gegaan dat de VS eerste zou worden.
Bij de OS hadden ze dat geintje ook al geflikt. Toen was de finale zelfs vroeger dan de wedstrijd om het bronsMaar die hebben ze toen wel omgedraaid nadat de VS de halve finale had verloren.
Heel misschien dat ze dit nu ook gaan doen, want de FIFA wil natuurlijk zoveel mogelijk geld ophalen voor kijkcijfers in de VS.
Dat zou iedereen logisch vinden. En zolang de burgemeester van Sydney er geen probleem in ziet zou dat gewoon moeten kunnen. Maar ja we hebben het over de FIFA he.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:26 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik denk dat zowel Zuid-Afrika als Nederland er geen probleem mee heeft als die wedstrijd een paar uur wordt verzet. Kom op FIFA, treed proactief op, want dit slaat nergens op. Twee landen uit dezelfde tijdzone die midden in de nacht tegen elkaar moeten spelen.
Het heeft natuurlijk ook met organisatie te maken, allemaal personeel dat dan ineens 6 uur later moet opdraven. Maar aangezien het toch niet om gigantische aantallen fans gaat zal dat ook nog wel meevallen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou iedereen logisch vinden. En zolang de burgemeester van Sydney er geen probleem in ziet zou dat gewoon moeten kunnen. Maar ja we hebben het over de FIFA he.
In dit geval zullen ze het alleen mogelijk doen omdat het ze financieel beter uitkomt om de twee achtste finales om te draaien. Daar doen ze dan puur om de NBC te pleasen.
Logistiek zou dit prima op te lossen moeten zijn ja. Zeker omdat het niet pas een dag van tevoren bekend was. Ze hadden zelfs al na die tweede wedstrijd de plannen hiervoor kunnen neerleggen zodat als het nodig was dit soepel zou kunnen verlopen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:46 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het heeft natuurlijk ook met organisatie te maken, allemaal personeel dat dan ineens 6 uur later moet opdraven. Maar aangezien het toch niet om gigantische aantallen fans gaat zal dat ook nog wel meevallen.
quote:
Ga je kijken?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze zouden in ieder geval wel van ze moeten winnen.
Dat die wedstrijd om 4 uur is blijft wel balen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |