SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Horen jullie ook een irritante tinnitus piep of is mijn toestel aan vervanging toe?
Hadden Dusan T. op moeten halen.quote:
Al 2 wedstrijden op rij leuker.quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:27 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Moet zeggen dat dit tweede elftal op zich ook best leuk is.
Vrouwenvoetbal publiek.quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:33 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Oh ik had verwacht dat de tent afgebroken zou worden bij een wedstrijd als deze.
Vorig seizoen waren mensen hier ZIEDEND dat hij niet speelde. Had Slotgod dus toch goed gezien. Ook met Bullaude.quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:35 schreef bbuddybb het volgende:
Hendriks maakt de minste indruk. Doet mij denken aan Bassey.
en kaarten pakkenquote:Op donderdag 27 juli 2023 20:29 schreef Scrummie het volgende:
Die Minteh gaat goaltjes maken dit seizoen.
Hij zat bij Utrecht he.quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:38 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Vorig seizoen waren mensen hier ZIEDEND dat hij niet speelde. Had Slotgod dus toch goed gezien. Ook met Bullaude.
ingooien is wel ook echt superkutquote:Op donderdag 27 juli 2023 20:42 schreef bbuddybb het volgende:
Ali gooit de bal direct op de borstkas van een Villareal-speler.
Ongelooflijk, deze man.
6,5je.quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:43 schreef Coco het volgende:
@:Scrummie review van de wedstrijd tot nu toe?
quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:44 schreef Zipportal het volgende:
Lijmsnuiver verkopen aan een kinderhandelaar. Weg ermee.
Ik heb hem bij Smitshoek voetballen in Football Manager, dat is wel een goed niveau voor hem.quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu wachten op de winnende goal van Groen.
#BannisAllOverAgain
Waarom zou je Paixao verkopen?quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:44 schreef Zipportal het volgende:
Jeetje wat grof.quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:44 schreef Zipportal het volgende:
Dilrosun.quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:47 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Waarom zou je Paixao verkopen?
Die sliding waar hij geel voor kreeg was anders keurig op de bal.quote:
Die ene prima hoge bal van Stengs zag je Santi zo tegenaan lopen. Alleen zat ie op de tribune.quote:Op donderdag 27 juli 2023 23:23 schreef fetX het volgende:
Die linksbuiten en 10 wordt toch wel gemist. Uiteraard mis je Santi ook (en TraunerGod).
ja jammer dat die minthe maar voor een jaartje isquote:Op vrijdag 28 juli 2023 00:00 schreef Caland het volgende:
Mintthee gaan wij in de Arne Slotfase van wedstrijden nog veel plezier aan beleven
Verdedigend staat het nog steeds top, wellicht zelfs beter dan vorig seizoen
Aanvallend mag er nog wel wat bij (goh), al liet Stengs bij vlagen meteen zien waarom hij gehaald is. Balvaster dan ik dacht
Hendriks is heerlijk om achter Hancko te hebben
Paixao is geen spits
Moet alleen wel kappen met die zinloze Afrikaanse woeste tackels. Anders wordt het een groot kaartenfestijn. Is geen Gambia vs Zuid Afrika waar dat normaal is en de scheidsrechter het toelaat.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 00:18 schreef aTypisch het volgende:
ja jammer dat die minthe maar voor een jaartje is
maar wel een leuke joker
Vond Milambo sterker dan Van den Belt, maar ik keek niet heel intensief.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 07:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Hendriks kon mij nog niet zo overtuigen hoor.
van den Belt vond ik wel al meteen goed meekomen in het elftal. Viel niet buitengewoon op, maar dus ook niet in negatieve zin.
Milambo, Sauer en Zechiël deden het wel erg lekker. Hopelijk gaan die komend seizoen geregeld de kans krijgen.
Nieuwe Gullit dit datquote:Op vrijdag 28 juli 2023 07:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
En Zechiël heeft goed haar, dus die heeft een streepje voor
heb jij nog een kamer over om Bullaude wat meer te laten integereren?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 08:37 schreef Pistolero het volgende:
Wel een erg fijne constatering dat je, zeker voor eredivisie-begrippen, een ontzettend brede ploeg hebt. Nu al de 2e oefenwedstrijd op rij waarin het B-team eigenlijk gewoon een stuk sterker is dan het B-team van de tegenstander.
Ivanusec en Ueda er nog bij, Trauner en Walemark die binnen een paar weken weer vollefig fit zijn, en je hebt een goed stel hoor.
Loopt al vanaf zijn 13e rond bij feyenoordquote:
gekregen van sparta danquote:Op vrijdag 28 juli 2023 08:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Loopt al vanaf zijn 13e rond bij feyenoord
heeft niets meer met jatten te maken
Ik zag gisteren die 020 commentator aan het begin van de wedstrijd arne slot interviewen en die had de vraag moeten er geen spelers weg omdat er op posities veel spelers rond lopen....quote:Op vrijdag 28 juli 2023 08:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gekregen van sparta dan
heb jij ooit zo'n brede feyenoordselectie meegemaakt klaas?
Ik dacht even dat Klaas dit geschreven hadquote:Op vrijdag 28 juli 2023 00:00 schreef Caland het volgende:
Mintthee gaan wij in de Arne Slotfase van wedstrijden nog veel plezier aan beleven
Verdedigend staat het nog steeds top, wellicht zelfs beter dan vorig seizoen
Aanvallend mag er nog wel wat bij (goh), al liet Stengs bij vlagen meteen zien waarom hij gehaald is. Balvaster dan ik dacht
Hendriks is heerlijk om achter Hancko te hebben
Paixao is geen spits
Ik heb wel een tuin over waar hij zich bekend kan maken met het hollandse grasquote:Op vrijdag 28 juli 2023 08:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
heb jij nog een kamer over om Bullaude wat meer te laten integereren?
we zijn allemaal een beetje klaasquote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:43 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik dacht even dat Klaas dit geschreven had
gaat bij heel veel andere spelers toch prima de laatste tijd?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zorgwekkond dat de Feyenoord organisatie blijkbaar niet in staat is om een aankoop van 2 miljoen euro binnen een jaar tijd Engels te leren en aan grasvelden te laten wennen.
Er zijn natuurlijk hopeloze gevallen. Misschien is het zo iemand die letterlijk ziek van heimwee wordt, heeft hij een leerstoornis of heeft hij nooit geleerd te leren, je weet het niet.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zorgwekkond dat de Feyenoord organisatie blijkbaar niet in staat is om een aankoop van 2 miljoen euro binnen een jaar tijd Engels te leren en aan grasvelden te laten wennen.
#jesuisklaasquote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
we zijn allemaal een beetje klaas
#jesuisklaas
Hopelijk zijn ze straks niet ONTSTELT door het niveau van Benfica.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:47 schreef Zipportal het volgende:
Feyenoord schakelt door en gaat zondag wederom oefenen.
Wat is dit voor doemdenken?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We zijn te laat klaas, maar dat wisten we na woensdag eigenlijk al wel.
#AnnounceIdrissi
Klinkt als een Turk, dus nee.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Is die Ekrem Konur überhaupt wel een betrouwbare bron?
Ik vind hem een goede 13.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ach met Santi in de spits en Stengs op 10 kan het nog wel wat worden. Timber maakt echt wel een prima indruk, maar is simpelweg gewoon geen 10.
Dan leggen we Benfica er gewoon op.
Gaat het een beetje met Igor, die is ineens alleen. Misschien toch ergens een Braziliaantje op de kop tikken, of Leonardo toevoegen aan de staff.quote:
Ik had niet verwacht dat hij zoveel minuten zou maken, ondanks zijn beperkingen een enorm sympathiek ventje en prima afmaker. En zo’n 6 miljoen pakken op een transfervrije speler is nooit verkeerd. Hopelijk dit weekend al wel een vervanger binnenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wie had dat gedacht toen die transfer bekend werd gemaakt destijds
Ook qua druk zetten prima speler. Had volgens mij een tijd lang de meeste onderscheppingen als aanvaller in de Eredivisie.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat hij zoveel minuten zou maken, ondanks zijn beperkingen een enorm sympathiek ventje en prima afmaker. En zo’n 6 miljoen pakken op een transfervrije speler is nooit verkeerd. Hopelijk dit weekend al wel een vervanger binnen
Zal wel meevallen, in dat bericht staat ver in de dubbele cijfers. Lijkt me sterk dat die Belgen 80 miljoen vragen. Flutberichtquote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:07 schreef ThePlaneteer het volgende:
Breaking: we zijn weer wat concreter voor Ueda en weer wat dichterbij maar nog wel heel ver weg
Er heeft hier iemand heel veel moeite in gestoken om "de mensen netjes op de hoogte te houden", dus ik vind dat je hier best met wat respect over mag praten...quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, in dat bericht staat ver in de dubbele cijfers. Lijkt me sterk dat die Belgen 80 miljoen vragen. Flutbericht
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:17 schreef bbuddybb het volgende:
De ontwikkelingen rondom Luka Ivanu¨ec zijn positief te noemen. Journalist Marcel van der Kraan geeft in de podcast van De Telegraaf een korte update over de onderhandelingen tussen Feyenoord en Dinamo Zagreb.
''Ik vermoed dat hij binnen 24 uur op Schiphol staat'', vertelt Van der Kraan. ''Ik weet dat de partijen elkaar flink genaderd zijn. Het gaat volgens mij alleen om de laatste details. Ivanu¨ec wil er zelf, uit respect voor de club en de supporters, niet te veel over zeggen, maar hij heeft wel aangegeven dat het nu volledig aan de clubs is. Hij is er zelf al helemaal uit over een contract voor vier jaar. Hij staat klaar om te tekenen en hier zijn medische keuring te doen.''
De recordverkoop van die Belgjes is een fantastische 3,2 miljoen. Verder nooit een speler voor meer dan 2 miljoen verkocht.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, in dat bericht staat ver in de dubbele cijfers. Lijkt me sterk dat die Belgen 80 miljoen vragen. Flutbericht
Ik gok dat het gat hooguit een paar miljoen nog is. Wat ik wel erg veel zou vinden voor een reservespits trouwens.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De recordverkoop van die Belgjes is een fantastische 3,2 miljoen. Verder nooit een speler voor meer dan 2 miljoen verkocht.
Dat ze maar even normaal gaan doen met hun 'ver in de dubbele cijfers'. Gelukkig laat Te Kloese zich niet met zich sollen.
Lijkt mij dat ze hem niet als reservespits zien maar echt als eerste spits voor volgend seizoen als Gimenez 100% zeker weg is..quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik gok dat het gat hooguit een paar miljoen nog is. Wat ik wel erg veel zou vinden voor een reservespits trouwens.
Sommige van die Zuid Amerikanen zijn zulke tere zieltjes die lopen dan echt heel de dag met heimwee onder de arm rond hier. Dan is gewoon duidelijk dat het niets gaat worden. En ergens anders als ze vertrekken lukt het opeens wel.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Te Kloese laat zich net als SinterSjaak Troost niet in de maling nemenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De recordverkoop van die Belgjes is een fantastische 3,2 miljoen. Verder nooit een speler voor meer dan 2 miljoen verkocht.
Dat ze maar even normaal gaan doen met hun 'ver in de dubbele cijfers'. Gelukkig laat Te Kloese zich niet met zich sollen.
Lekker ook man, een spits gratis halen, ondanks zijn beperkingen toch belangrijk in een kampioensjaar, optijd zijn beperkingen inzien en na een jaar als doorselecteren en even 6 miljoen pakken.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wie had dat gedacht toen die transfer bekend werd gemaakt destijds
Jeau de Hoer is NIET welkomquote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:50 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
PSV wilde hem ook hebben. @:PSVCL
Ik zie er helemaal geen winst in op dit momentquote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:50 schreef alopio het volgende:
[..]
Lekker ook man, een spits gratis halen, ondanks zijn beperkingen toch belangrijk in een kampioensjaar, optijd zijn beperkingen inzien en na een jaar als doorselecteren en even 6 miljoen pakken.
KLOESEGOD
Domste meme sinds "Van Geel ontkent".quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:07 schreef ThePlaneteer het volgende:
Breaking: we zijn weer wat concreter voor Ueda en weer wat dichterbij maar nog wel heel ver weg
Goed gezien klaas. Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik zie er helemaal geen winst in op dit moment
Het ius alleen maar winst mocht je een vergelijkbare speler kunnen halen op die positie die ook regelmatig zijn doelpuntjes maakt...
Dat is meestal het punt waar je aan jezelf moet gaan twijfelen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Goed gezien klaas. Ik ben het helemaal met je eens.
Dat heb we gisterenavond ook kunnen zien dat je het met spelers moet doen die helemaal niet op die spitspostie thuishoren...quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is meestal het punt waar je aan jezelf moet gaan twijfelen.
als die japanner ook nog komtquote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[ twitter ]
Valentijn heeft gesproken
het is rond
quote:Valentijn Driessen is erg te spreken over Feyenoord. De journalist ziet de Rotterdammers na het kampioenschap goed doorpakken deze zomer.
Ads by
"Ik denk dat Feyenoord kampioenskandidaat nummer één is", stelt hij in Kick-off van de Telegraaf. Hij prijst daarbij algemeen directeur Dennis te Kloese. "Je ziet wel dat Te Kloese een dealmaker is. Stengs haalt hij in een weekend op, Luka Ivanu¨ec weet hij dan toch te halen en uit handen van andere clubs te houden. Dat is een schril contrast met Ajax."
De komst van Ivanusec is bijna rond, weet ook Marcel van der Kraan. "Ik vermoed dat hij binnen 24 uur op Schiphol staat", stelt hij. "Het gaat volgens mij alleen om de laatste details. Hij (Ivanusec red.) is er zelf al helemaal uit over een contract voor vier jaar. Hij staat klaar om te tekenen en hier zijn medische keuring te doen."
Was plan c die slapzakquote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:50 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
PSV wilde hem ook hebben. @:PSVCL
Er komt een betere speler voor terug. Danilo is Danilo, had niet beter geworden. Dit was zijn niveau. Als je voor 8 miljoen die Japanner kan halen heb je dus voor 2 miljoen een goede spitsquote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik zie er helemaal geen winst in op dit moment
Het ius alleen maar winst mocht je een vergelijkbare speler kunnen halen op die positie die ook regelmatig zijn doelpuntjes maakt...
1:25quote:
Die twee kakkertjes worden HELEMAAL KEPOET gemaaktquote:
Krijg je als je van die provinciaaltjes naar de stad haalt hequote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Die twee kakkertjes worden HELEMAAL KEPOET gemaakt
Flappie dacht dat de euromast een luchtverkeerstoren was
Isaksen komt nietquote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:14 schreef onlogisch het volgende:
Isaksen al rond?
Ivanusec al rond?
Ueda al rond?
@:ZKA
Gelachen om Kasanwirjoquote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond het best vermakelijk
Je ziet spelers toch zelden zonder hun mediatraining masker
Isaksen. komt.niet.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:14 schreef onlogisch het volgende:
Isaksen al rond?
Ivanusec al rond?
Ueda al rond?
Te Kloese belt die TD van Cercle en Dinamo gewoon net zo vaak totdat ze uit pure wanhoop maar gewoon ja zeggenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Isaksen. komt.niet.
ZKA heeft al spionnen rondlopen op Schiphol om Ivanusec op te wachten
Feyenoord blijft het proberen en blijft er positief instaan wat betreft Ueda.
Ga jij nou maar door met je Gnonto 2.0 campagne 😆quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:14 schreef onlogisch het volgende:
Isaksen al rond?
Ivanusec al rond?
Ueda al rond?
Is it happening(!!!!!)?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:28 schreef ZKA het volgende:
[..]
Ga jij nou maar door met je Gnonto 2.0 campagne 😆
De baas van het team.....Geertruida?quote:
Hoe kom je hier nou weer bij?quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:38 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Vorig seizoen waren mensen hier ZIEDEND dat hij niet speelde. Had Slotgod dus toch goed gezien. Ook met Bullaude.
Vergeet je natuurlijk wel 2x allerlei afdrachten en fees mee te tellen en waarschijnlijk een stuk hoger salaris. Bovendien is die Japanner ouder dan Danilo, en heeft Danilo een hogere transferwaarde dan hem op transfermarkt.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:34 schreef alopio het volgende:
[..]
Er komt een betere speler voor terug. Danilo is Danilo, had niet beter geworden. Dit was zijn niveau. Als je voor 8 miljoen die Japanner kan halen heb je dus voor 2 miljoen een goede spits
Én ze hebben goede hoop dat het rond kan komen!!!quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord is nog steeds extreem concreet!
Ik hoop dat dit komt omdat ze nog vCL spelen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord is nog steeds extreem concreet!
Gewoon doorpakkenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit komt omdat ze nog vCL spelen.
Of omdat alle partijen een voor zichzelf zo goed mogelijke deal willen? Om maar eens wat te noemen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit komt omdat ze nog vCL spelen.
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:44 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Of omdat alle partijen een voor zichzelf zo goed mogelijke deal willen? Om maar eens wat te noemen.
En ook direct het antwoord waarom het zo 'lang' duurt.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:51 schreef fetX het volgende:
[..]![]()
Dat is altijd het uitgangspunt inderdaad.
quote:Te Kloese: "Daar kun je natuurlijk van alles van vinden, het is zeker niet ideaal. Maar er waren daarna geen incidenten. Met een vol stadion van meer dan 45 duizend zien we met de huidige regelgeving niet de mogelijkheid om die netten weg te halen."
Het lijkt me niet dat dit de enige reden is, vaak zit er juist meer achter als een transfer langer duurt. Zoals vorig jaar bijvoorbeeld ook met Hancko.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En ook direct het antwoord waarom het zo 'lang' duurt.
Tja, heel eerlijk; ik vind het niet eens zo gek. Het is vooral de regel van de KNVB die echt zwaar overtrokken is.quote:
Dit is al maanden bekend toch?quote:
Dat is ook zo. Maar het maakt de onmacht om de eigen supporters onder controle te houden zo pijnlijk zichtbaar. We zijn de enige club die dit doen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Tja, heel eerlijk; ik vind het niet eens zo gek. Het is vooral de regel van de KNVB die echt zwaar overtrokken is.
We zijn ook de enige club met een dergelijke constructie op de parterrevakken, anders was het een stuk makkelijker geweest natuurlijkquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Maar het maakt de onmacht om de eigen supporters onder controle te houden zo pijnlijk zichtbaar. We zijn de enige club die dit doen.
Twente ging al lekker. Het is ook incident op incident daarquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit is al maanden bekend toch?
Enige juiste beslissing wel. Dit Eredivisieseizoen gaat een teringbende van ongekende proporties worden
De meeste clubs hebben uberhaupt geen nettenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:03 schreef Caland het volgende:
[..]
We zijn ook de enige club met een dergelijke constructie op de parterrevakken, anders was het een stuk makkelijker geweest natuurlijk
Ja en dat ging lekker de laatste maanden van de competitiequote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De meeste clubs hebben uberhaupt geen netten
Komt dat niet ook omdat het in flink wat stadions simpelweg niet kan qua constructie en ruimte?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Liever geen netten en de KNVB in laten zien dat ze die domme regel moeten schrappen óf een ontwikkeling dat het steeds minder gebeurt. Met netten krijg je een preventieparadox en durft men ze nooit meer weg te halen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en dat ging lekker de laatste maanden van de competitie
Als die regelgeving zo blijft sluit ik niet uit dat er snel meer clubs gaan volgen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:06 schreef Pistolero het volgende:
It's happening!!wordt voor onder 21 gehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
Oh het is zeker versimpeld, maar als je gewoon een bedrag als dit kan pakken voor een beperkte speler waar je toch een jaar plezier van hebt gehad, dikke primaquote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Vergeet je natuurlijk wel 2x allerlei afdrachten en fees mee te tellen en waarschijnlijk een stuk hoger salaris. Bovendien is die Japanner ouder dan Danilo, en heeft Danilo een hogere transferwaarde dan hem op transfermarkt.
(In beginsel ben ik het met je eens hoor, maar je versimpelt de zaak wel iets)
Klopt, en daar zijn ook vaak wedstrijden gestaakt en zonder publiek verder gespeeld op een doordeweekse dag. Ik snap wel dat Feyenoord dat niet wilt, kan je gewoon punten kosten.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:49 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[ afbeelding ]
De bovenste zal wel ergens anders over gaan. Ik weiger dit soort domme inhoudsloze headlines te belonen met clicks.
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:05 schreef Divje het volgende:
6 miljoen betaald voor 90% van de transferrechten van Gimenez. Don Kloesoe
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:49 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[ afbeelding ]
De bovenste zal wel ergens anders over gaan. Ik weiger dit soort domme inhoudsloze headlines te belonen met clicks.
Nou, daar hebben ze vast niet van terug.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:49 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[ afbeelding ]
Juist het idee dat dit elftal, althans de KKD route, wordt afgewaardeerd nu de betere (jeugd)spelers vooral worden verhuurd.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:59 schreef Qarrad het volgende:
https://1908.nl/artikelen/ilyas-bougafer-op-stage-bij-feyenoord
Weer twee spelers op proef bij O21.
Ken ze allebei niet, hoor.
Het lijkt erop dat ze echt meer werk aan het maken zijn van dit elftal en de opmaat vanuit de jeugd naar het eerste, of is dat alleen mijn beleving?
Volgens mij proberen ze juist een beetje op 2 paarden te wedden. Aan de ene kant willen ze O21 echt wel snel in de piramide hebben, maar aan de andere kant wil je de echt grote talenten de kans geven zich fatsoenlijk te ontwikkelen, wat op dit moment niet echt kan bij O21. Dus dan krijg je een beetje de rare situatie zoals nu waarin de grootste talenten verhuurd zijn of bij het eerste zitten, maar dat ze tegelijkertijd ook allemaal buitenlandse spelers aantrekken om O21 te versterken.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Juist het idee dat dit elftal, althans de KKD route, wordt afgewaardeerd nu de betere (jeugd)spelers vooral worden verhuurd.
denk dat je dat O21 ondertussen een beetje moet zien als de vrouwentakquote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Juist het idee dat dit elftal, althans de KKD route, wordt afgewaardeerd nu de betere (jeugd)spelers vooral worden verhuurd.
Dat aantrekken van buitenlandse spelers voor de O21 deden ze zelfs in de tijd van Advocaat al. Dat leverde helemaal niets op.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Volgens mij proberen ze juist een beetje op 2 paarden te wedden. Aan de ene kant willen ze O21 echt wel snel in de piramide hebben, maar aan de andere kant wil je de echt grote talenten de kans geven zich fatsoenlijk te ontwikkelen, wat op dit moment niet echt kan bij O21. Dus dan krijg je een beetje de rare situatie zoals nu waarin de grootste talenten verhuurd zijn of bij het eerste zitten, maar dat ze tegelijkertijd ook allemaal buitenlandse spelers aantrekken om O21 te versterken.
Dat heeft ook niet echt urgentie als Santi er gewoon is.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:03 schreef bbuddybb het volgende:
Hoop dat we Stengs morgen op 10 zien. Dat is in dit elftal wel zijn ideale positie, lijkt mij.
Ik heb het gevoel dat we volgende week nog steeds geen vervanger voor Danilo zullen hebben.
anders Minteh en Paixao allebei een helftje johquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heeft ook niet echt urgentie als Santi er gewoon is.
Wil je weer in lege stadions spelen?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
Tijd om die doorgesnoven lui er uit te trappen.
ik vind portugal een topland maar ze moeten even stoppen nuquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:44 schreef Bombvis het volgende:
Ueda wel even binnenhalen voor Sporting zich meldt: [ twitter ] Aangenomen dat die Portugezen gelijk hebben natuurlijk
#AnnounceVanHooijdonkquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:58 schreef Pistolero het volgende:
Ivanusec gewoon in de basis bij Dinamo Zagreb vanavond trouwens, voor wat het waard is.
De T. in the mud.
Onder de streep dus voor een miljoentje of 2 een gigantische upgrade van Danilo en iemand die over een jaartje prima Santi kan opvolgen als eerste spits. Kloesegod.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We betalen 8 miljoen voor een tweede spits.
We worden echt gek.
Loopt met mogelijke bonussen op naar 10 miljoen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Onder de streep dus voor een miljoentje of 2 een gigantische upgrade van Danilo en iemand over een jaartje prima Santi kan opvolgen als eerste spits. Kloesegod.![]()
En en tot zo ver Cercle dat een bedrag 'ver in de dubbele cijfers' wilde. ZKA in the mud.
Praktisch elke transfer in deze prijscategorie werkt met bonussen Hans.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Loopt met mogelijke bonussen op naar 10 miljoen.
Typisch Dennis.
Dan ken je de bonussen van Dennis nog niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Praktisch elke transfer in deze prijscategorie werkt met bonussen Hans.
En als we straks in maart alweer op de Coolsingel staan kan die 2 miljoen er prima af. Die haal je alleen al op met de shirtverkoop aan die gekke Japanners.
We veroveren de wereld onder leiding van de Don.
Waarom zo'n probleem met bonussen?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan ken je de bonussen van Dennis nog niet.
Ik heb helemaal geen probleem met bonussen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:31 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Waarom zo'n probleem met bonussen?
Helemaal als je ze zelf krijgt zeker?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen probleem met bonussen.
Ik ben er zelfs dol op.
Jij hebt er wel kijk op, geloof ik.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:38 schreef klaasweetalles het volgende:
Sowieso zal dit ook een goede marketing verhaal worden richting Japan verwacht ik.
Daar zullen ook wel inkomsten vandaan komen nu hij bij Feyenoord gaat spelen
Primeur gepakt over de concrete interesse.quote:
Het meerendeel van die credits gaan gewoon naar Slot en Arnesen hoor. Te Kloese is pas ingestapt nadat die initiële revolutie volbracht was.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:48 schreef Cara het volgende:
Heb het gevoel dat mensen vaak vergeten van hoe ver we komen. Pratto, Spajic, Conteh en Liam Kelly was het transferjaar 2020. Te Kloese heeft een godswonder verricht en mag wat mij betreft de komende 10 jaar blijven.
Eigenlijk heeft van Geel en daarna Troost het fundament voor dit succes gelegd.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het meerendeel van die credits gaan gewoon naar Slot en Arnesen hoor. Te Kloese is pas ingestapt nadat die initiële revolutie volbracht was.
pleur toch op johquote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:57 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft van Geel en daarna Troost het fundament voor dit succes gelegd.
De enige echte grondlegger van het huidige succes is natuurlijk Cor Pot. Aldus Cor Pot.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:57 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Volgens Cor Pot is het fundament gelegd door Dick Advocaat en Cor Pot.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:57 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Nee ik wil niet dat je dit soort opmerkingen maakt.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zou user zoekeenleven graag willen inruilen voor Pietje.
Ja echt.
Bozenik, Johnston, Fer, Narsingh, Kelly, Ié.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Larsson, Haps en St Juste.
Joe
Arnesen, die toevallig kwam binnenwandelen nadat eigenlijk niemand in wilde stappen in de beerput van de Kuip.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het meerendeel van die credits gaan gewoon naar Slot en Arnesen hoor. Te Kloese is pas ingestapt nadat die initiële revolutie volbracht was.
IE IE IE IE IE IE IE.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Bozenik, Johnston, Fer, Narsingh, Kelly, Ié.
Wat een tijden.
hij wil in ieder geval graag weg zo te zienquote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:31 schreef Pistolero het volgende:
[ twitter ]
Onze Kroatische vriend mag opzich wel even dimmen nu.
Laat maar zitten, die scoort de rest van het seizoen geen goal meer.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:31 schreef Pistolero het volgende:
[ twitter ]
Toen ik in Tokyo was lagen daar in de sportwinkels allerlei shirtjes van willekeurige Bundesliga teams, PSV en FC Groningen (wegens Doan) en dan was Doan volgens mij niet eens zo heel populair in Japan.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:38 schreef klaasweetalles het volgende:
Sowieso zal dit ook een goede marketing verhaal worden richting Japan verwacht ik.
Daar zullen ook wel inkomsten vandaan komen nu hij bij Feyenoord gaat spelen
+5m deze weekquote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:31 schreef Pistolero het volgende:
[ twitter ]
Dan maar weer een onzichtbare Pool halen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:55 schreef fetX het volgende:
Onze Kroatische vriend maakt zichzelf onhaalbaar.
PoolGodquote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:08 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dan maar weer een onzichtbare Pool halen.
Warm badquote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja echt.
Ali is een topgozer.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ueda was heel erg teruggetrokken en verlegen in de selectie van Cercle en men kon buiten het veld niet tot hem doordringen.
Wat een geluk dat wij Alireza hebben.
vind het wel meevallen als je zelf 6 miljoen oid krijgt voor je tweede spitsquote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:39 schreef H.FR het volgende:
Ik vind die Ueda wel relatief duur voor een speler die op z'n 24e bij het Sparta van België is doorgebroken. Wordt 25 komende maand. Moet het dus wel heel erg goed doen wil hij een keer meer opleveren. Aan de andere kant wel goed om ook spelers in die leeftijdscategorie te hebben.
Denk dat PSV in dit geval wel de betere deal heeft.
Goed voor de landenbingo. Kunnen we aankomende zomer op tournee naar Mexico en daarna meteen door naar Japan.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:39 schreef H.FR het volgende:
Ik vind die Ueda wel relatief duur voor een speler die op z'n 24e bij het Sparta van België is doorgebroken. Wordt 25 komende maand. Moet het dus wel heel erg goed doen wil hij een keer meer opleveren. Aan de andere kant wel goed om ook spelers in die leeftijdscategorie te hebben.
Mooi, nieuw vriendje voor Bullaude. En Paixao heeft ook een nieuw vriendje nodig nu Danilo weg is.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ueda was heel erg teruggetrokken en verlegen in de selectie van Cercle en men kon buiten het veld niet tot hem doordringen.
Wat een geluk dat wij Alireza hebben.
Prato die een penalty kon nemenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:57 schreef Binge-watch het volgende:
Niet zo lang geleden hadden we Narsingh of Dylan Vente als reservespits. Wat een tijden...
Nee.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja echt.
Kan ik me wel in vinden.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:39 schreef H.FR het volgende:
Ik denk dat de Kroaat wel komt, maar ik heb het gevoel dat er dan toch nog een grote verkoop aankomt. En dat kan Bullaude toch niet zijn.quote:Op zondag 30 juli 2023 00:54 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nu wel erg zenuwachtig of die Kroaat komt.
Ik eigenlijk ook, vooral omdat je hem haalt als tweede spits. Als Santi volgend jaar eerste spits is en in de zomer verkocht wordt, dan is Ueda alweer 26 voordat hij serieus aanspraak maakt om eerste spits te worden. Ik had toch liever dat ze een iets jongere spits hadden gehaald.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:39 schreef H.FR het volgende:
Mwah, zelf met de transfersommen van Ueda en Ivanusec erbij (~9m) heb je nog steeds voor iets minder gekocht dan verkocht. En dat is nog los van de CL-gelden.quote:Op zondag 30 juli 2023 01:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat de Kroaat wel komt, maar ik heb het gevoel dat er dan toch nog een grote verkoop aankomt. En dat kan Bullaude toch niet zijn.
Ondertussen speelt KloeseGod een wedstrijdje 'wie heeft de langste' met die vervelende Kroaten. Dan deed Hancko dat toch een stuk slimmer vorig jaar door lekker snel uitgeschakeld te worden in de voorrondes.quote:Feyenoord heeft Japanse spits Ueda binnen
De Kroatische vleugelspits Luka Ivanusec werd dit weekeinde als eerste verwacht, maar de Japanse topscorer van Cercle Brugge, Ayase Ueda, heeft de aanvaller van Dinamo Zagreb nog verslagen in de race om naar De Kuip te komen.
Feyenoord heeft een akkoord bereikt met zowel de speler (contract voor vijf jaar!) als de club, waar het gaat om de 24-jarige Ueda. Toch rekent Feyenoord ook op de komst van Ivanusec, die zelf al op het vliegtuig wilde stappen maar wiens transfer door Dinamo nog even wordt gerekt. De Kroaten hebben namelijk in de gaten dat Ivanusec cruciaal kan zijn in de strijd om kwalificatie voor de Champions League af te dwingen.
Tegen Astana maakte hij al drie goals in de thuiswedstrijd, dinsdag willen ze hem er ook nog bij hebben en het liefst willen ze hem pas aan Feyenoord afstaan als hij in de volgende twee duels ook nog meedoet. Deelname aan de groepsfase van de Champions League zou Dinamo dan bijna 40 miljoen euro opleveren.
Feyenoord wil Ivanusec, die zaterdagavond van zijn club moest opdraven in de competitie en daarin prompt weer scoorde, toch zo snel mogelijk in Rotterdam hebben en daarom is de club druk in de weer om uitstel van zijn transfer te voorkomen.
Intussen is Dennis te Kloese, die als algemeen directeur ook de rol van technisch directeur bekleedt, op een ander schaakbord stevig doorgegaan en heeft daar de ‘Koning’ weggekaapt. Het papierwerk wordt rap in orde gemaakt, de medische keuring kan ook snel plaatshebben en dan heeft Arne Slot als coach zo’n 48 uur na het vertrek van Danilo diens vervanger al in huis.
’Feyenoord is nu kampioenskandidaat nummer een’
Tegelijkertijd heeft hij dan een spits erbij met nog betere statistieken dan de naar Rangers vertrokken Braziliaan. Ueda heeft het afgelopen seizoen 24 goals geproduceerd. Feyenoord maakt, zoals in veel deals, uitgesmeerd over een aantal termijnen een bedrag over dat richting de 8 miljoen euro zou kunnen gaan. Dat is echter slechts twee miljoen meer dan dat Danilo heeft opgeleverd.
Een Japanse topspeler in De Kuip kan ook commercieel nog heel interessant worden. Dat was destijds ook met Shinji Ono het geval. Ueda is bovendien Japans international. Hij zal in de Champions League meteen in de eerste twee duels aan de bak moeten, want dan is Santiago Gimenez geschorst.
Twee goede spitsen
Met twee goede spitsen in huis lijkt Feyenoord zijn zaakjes aardig op orde te hebben, in tegenstelling tot rivaal Ajax. Al is het tot 31 augustus nog billenknijpen voor de clubleiding waar het de interesse voor Gimenez betreft. De Mexicaan wil blijven, maar weet ook dat er veel naar hem wordt geïnformeerd. Zijn situatie zou kunnen veranderen als er plotseling een club van Europees topniveau aanklopt.
Mede om die reden heeft Feyenoord de aankoop van Ueda doorgedrukt en is de club onder alle omstandigheden nu verzekerd van een goede spits voor het seizoen 2023-2024.
Wat een flauwekulquote:Op zondag 30 juli 2023 07:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik hoop zelf vooral dat er nog 1 grote verkoop plaatsvindt want op deze manier profiteer je financieel niet tot nauwelijks van je kampioenschap, vorig jaar was in dat opzicht een betere transferzomer. De transferbalans is nu slechts een paar miljoen in de plus.
quote:Op zondag 30 juli 2023 08:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ondertussen speelt KloeseGod een wedstrijdje 'wie heeft de langste' met die vervelende Kroaten. Dan deed Hancko dat toch een stuk slimmer vorig jaar door lekker snel uitgeschakeld te worden in de voorrondes.
Nu al geen zin in weer 100 berichten de komende 2 weken dat Feyenoord toch wel echt heel concreet is en dat het bijna rond is.
Jij moet toch ook toegeven dat deze transfer wel gigantisch word uitgemolken qua 'nieuwtjes' door de media?quote:
Eens. Doodvermoeiend.quote:Op zondag 30 juli 2023 08:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ondertussen speelt KloeseGod een wedstrijdje 'wie heeft de langste' met die vervelende Kroaten. Dan deed Hancko dat toch een stuk slimmer vorig jaar door lekker snel uitgeschakeld te worden in de voorrondes.
Nu al geen zin in weer 100 berichten de komende 2 weken dat Feyenoord toch wel echt heel concreet is en dat het bijna rond is.
ja, maar krijg het vooral hier meequote:Op zondag 30 juli 2023 08:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jij moet toch ook toegeven dat deze transfer wel gigantisch word uitgemolken qua 'nieuwtjes' door de media?
verrassend dat jij dit mentaal niet aankunt pietjequote:
Jij weet dat ik Feyenoord nog altijd een warm hart toedraag.quote:Op zondag 30 juli 2023 08:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
verrassend dat jij dit mentaal niet aankunt pietje
wat een stress he, over onze nieuwe linksbuiten
Hier geloof ik niks vanquote:Op zondag 30 juli 2023 08:40 schreef aTypisch het volgende:
Trauner was naar verluidt ook nummer 7 op de lijst. Als die Kroaat niet komt heeft DONTEKLOESEGOD JAAA wel een ander op de korrel
ik denk dat het in de dickvoormekaartopshow werd gezegdquote:Op zondag 30 juli 2023 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hier geloof ik niks van
TraunerGod
Dat vind ik ook wel jammer, maar blijkbaar is het een laatbloeier. Hij zal ook genoeg speeltijd krijgen, aangezien Santi bijna altijd gewisseld wordt en wellicht de eerste paar wedstrijden nog niet fit is. En die 2 CL potjes natuurlijk.quote:Op zondag 30 juli 2023 04:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook, vooral omdat je hem haalt als tweede spits. Als Santi volgend jaar eerste spits is en in de zomer verkocht wordt, dan is Ueda alweer 26 voordat hij serieus aanspraak maakt om eerste spits te worden. Ik had toch liever dat ze een iets jongere spits hadden gehaald.
die jonge versie kun je weer halen als Santi weg gaatquote:Op zondag 30 juli 2023 09:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel jammer, maar blijkbaar is het een laatbloeier. Hij zal ook genoeg speeltijd krijgen, aangezien Santi bijna altijd gewisseld wordt en wellicht de eerste paar wedstrijden nog niet fit is. En die 2 CL potjes natuurlijk.
Maakt de kans dat ie met veel winst verkocht wordt wel een stuk kleinerquote:Op zondag 30 juli 2023 10:03 schreef Scrummie het volgende:
'alweer 26'. Dat is toch nog gewoon een prima leeftijd.
zeker voor een spits die gewoon wat moet laten zien in de CL, én een vol seizoenquote:Op zondag 30 juli 2023 10:03 schreef Scrummie het volgende:
'alweer 26'. Dat is toch nog gewoon een prima leeftijd.
Als hij er op die leeftijd 25 in legt gaat ie gewoon voor een goed bedrag verkocht worden. Haller ging op z'n 28e (of 29e?) voor 31 naar Duitsland.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maakt de kans dat ie met veel winst verkocht wordt wel een stuk kleiner
Want een spits van pak 'm beet 28 kan je niet voor meer dan 10 miljoen verkopen over 3 jaar?quote:Op zondag 30 juli 2023 10:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Paixao, Hartman, Bijlow, Hancko, Geertruida, Santi, Timber en zelfs types als Perdersen vertegenwoordigen allemaal meer transferwaarde dan die miljoenen die ze voor Ueda betalenquote:Op zondag 30 juli 2023 10:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niet alleen qua leeftijd, ook qua snelheid van de transfers.quote:
We have Szymanski at homequote:Op zondag 30 juli 2023 10:17 schreef Scrummie het volgende:
Principeakkoord: Feyenoord versterkt zich met Szymczak
Onzichtbare Pool genot.
@:Dombohetolifantje1
heb jij autismequote:Op zondag 30 juli 2023 10:24 schreef onlogisch het volgende:
Isaksen al rond?
Ivanusec al rond?
Ueda al rond?
Het gaat niet alleen om dat je speler moet gaan kunnen verkopenquote:Op zondag 30 juli 2023 10:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Lekker op het bankje dan, al zal hij alsnog genoeg minuten makenquote:Op zondag 30 juli 2023 10:39 schreef aTypisch het volgende:
timber wil dus niet op rechtsback volgens zka @:caland
helaas
Daarom is hij bij Ajax vertrokken, Ten Hag wilde hem ook daar neerzetten.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:39 schreef aTypisch het volgende:
timber wil dus niet op rechtsback volgens zka @:caland
helaas
dacht dat hij daardoor niet terug wilde vooralquote:Op zondag 30 juli 2023 10:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom is hij bij Ajax vertrokken, Ten Hag wilde hem ook daar neerzetten.
Klopt.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dacht dat hij daardoor niet terug wilde vooral
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |