Ik dacht even dat Klaas dit geschreven hadquote:Op vrijdag 28 juli 2023 00:00 schreef Caland het volgende:
Mintthee gaan wij in de Arne Slotfase van wedstrijden nog veel plezier aan beleven
Verdedigend staat het nog steeds top, wellicht zelfs beter dan vorig seizoen
Aanvallend mag er nog wel wat bij (goh), al liet Stengs bij vlagen meteen zien waarom hij gehaald is. Balvaster dan ik dacht
Hendriks is heerlijk om achter Hancko te hebben
Paixao is geen spits
Ik heb wel een tuin over waar hij zich bekend kan maken met het hollandse grasquote:Op vrijdag 28 juli 2023 08:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
heb jij nog een kamer over om Bullaude wat meer te laten integereren?
we zijn allemaal een beetje klaasquote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:43 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik dacht even dat Klaas dit geschreven had
gaat bij heel veel andere spelers toch prima de laatste tijd?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zorgwekkond dat de Feyenoord organisatie blijkbaar niet in staat is om een aankoop van 2 miljoen euro binnen een jaar tijd Engels te leren en aan grasvelden te laten wennen.
Er zijn natuurlijk hopeloze gevallen. Misschien is het zo iemand die letterlijk ziek van heimwee wordt, heeft hij een leerstoornis of heeft hij nooit geleerd te leren, je weet het niet.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zorgwekkond dat de Feyenoord organisatie blijkbaar niet in staat is om een aankoop van 2 miljoen euro binnen een jaar tijd Engels te leren en aan grasvelden te laten wennen.
#jesuisklaasquote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
we zijn allemaal een beetje klaas
#jesuisklaas
Hopelijk zijn ze straks niet ONTSTELT door het niveau van Benfica.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:47 schreef Zipportal het volgende:
Feyenoord schakelt door en gaat zondag wederom oefenen.
Wat is dit voor doemdenken?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We zijn te laat klaas, maar dat wisten we na woensdag eigenlijk al wel.
#AnnounceIdrissi
Klinkt als een Turk, dus nee.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Is die Ekrem Konur berhaupt wel een betrouwbare bron?
Ik vind hem een goede 13.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ach met Santi in de spits en Stengs op 10 kan het nog wel wat worden. Timber maakt echt wel een prima indruk, maar is simpelweg gewoon geen 10.
Dan leggen we Benfica er gewoon op.
Gaat het een beetje met Igor, die is ineens alleen. Misschien toch ergens een Braziliaantje op de kop tikken, of Leonardo toevoegen aan de staff.quote:
Ik had niet verwacht dat hij zoveel minuten zou maken, ondanks zijn beperkingen een enorm sympathiek ventje en prima afmaker. En zo’n 6 miljoen pakken op een transfervrije speler is nooit verkeerd. Hopelijk dit weekend al wel een vervanger binnenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wie had dat gedacht toen die transfer bekend werd gemaakt destijds
Ook qua druk zetten prima speler. Had volgens mij een tijd lang de meeste onderscheppingen als aanvaller in de Eredivisie.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat hij zoveel minuten zou maken, ondanks zijn beperkingen een enorm sympathiek ventje en prima afmaker. En zo’n 6 miljoen pakken op een transfervrije speler is nooit verkeerd. Hopelijk dit weekend al wel een vervanger binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |