Jij weet dat ik Feyenoord nog altijd een warm hart toedraag.quote:Op zondag 30 juli 2023 08:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
verrassend dat jij dit mentaal niet aankunt pietje
wat een stress he, over onze nieuwe linksbuiten
Hier geloof ik niks vanquote:Op zondag 30 juli 2023 08:40 schreef aTypisch het volgende:
Trauner was naar verluidt ook nummer 7 op de lijst. Als die Kroaat niet komt heeft DONTEKLOESEGOD JAAA wel een ander op de korrel
ik denk dat het in de dickvoormekaartopshow werd gezegdquote:Op zondag 30 juli 2023 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hier geloof ik niks van
TraunerGod
Dat vind ik ook wel jammer, maar blijkbaar is het een laatbloeier. Hij zal ook genoeg speeltijd krijgen, aangezien Santi bijna altijd gewisseld wordt en wellicht de eerste paar wedstrijden nog niet fit is. En die 2 CL potjes natuurlijk.quote:Op zondag 30 juli 2023 04:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook, vooral omdat je hem haalt als tweede spits. Als Santi volgend jaar eerste spits is en in de zomer verkocht wordt, dan is Ueda alweer 26 voordat hij serieus aanspraak maakt om eerste spits te worden. Ik had toch liever dat ze een iets jongere spits hadden gehaald.
die jonge versie kun je weer halen als Santi weg gaatquote:Op zondag 30 juli 2023 09:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel jammer, maar blijkbaar is het een laatbloeier. Hij zal ook genoeg speeltijd krijgen, aangezien Santi bijna altijd gewisseld wordt en wellicht de eerste paar wedstrijden nog niet fit is. En die 2 CL potjes natuurlijk.
Maakt de kans dat ie met veel winst verkocht wordt wel een stuk kleinerquote:Op zondag 30 juli 2023 10:03 schreef Scrummie het volgende:
'alweer 26'. Dat is toch nog gewoon een prima leeftijd.
zeker voor een spits die gewoon wat moet laten zien in de CL, én een vol seizoenquote:Op zondag 30 juli 2023 10:03 schreef Scrummie het volgende:
'alweer 26'. Dat is toch nog gewoon een prima leeftijd.
Als hij er op die leeftijd 25 in legt gaat ie gewoon voor een goed bedrag verkocht worden. Haller ging op z'n 28e (of 29e?) voor 31 naar Duitsland.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maakt de kans dat ie met veel winst verkocht wordt wel een stuk kleiner
Want een spits van pak 'm beet 28 kan je niet voor meer dan 10 miljoen verkopen over 3 jaar?quote:Op zondag 30 juli 2023 10:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Paixao, Hartman, Bijlow, Hancko, Geertruida, Santi, Timber en zelfs types als Perdersen vertegenwoordigen allemaal meer transferwaarde dan die miljoenen die ze voor Ueda betalenquote:Op zondag 30 juli 2023 10:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niet alleen qua leeftijd, ook qua snelheid van de transfers.quote:
We have Szymanski at homequote:Op zondag 30 juli 2023 10:17 schreef Scrummie het volgende:
Principeakkoord: Feyenoord versterkt zich met Szymczak
Onzichtbare Pool genot.
@:Dombohetolifantje1
heb jij autismequote:Op zondag 30 juli 2023 10:24 schreef onlogisch het volgende:
Isaksen al rond?
Ivanusec al rond?
Ueda al rond?
@:ZKA
Het gaat niet alleen om dat je speler moet gaan kunnen verkopenquote:Op zondag 30 juli 2023 10:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Lekker op het bankje dan, al zal hij alsnog genoeg minuten makenquote:Op zondag 30 juli 2023 10:39 schreef aTypisch het volgende:
timber wil dus niet op rechtsback volgens zka @:caland
helaas
Daarom is hij bij Ajax vertrokken, Ten Hag wilde hem ook daar neerzetten.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:39 schreef aTypisch het volgende:
timber wil dus niet op rechtsback volgens zka @:caland
helaas
dacht dat hij daardoor niet terug wilde vooralquote:Op zondag 30 juli 2023 10:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom is hij bij Ajax vertrokken, Ten Hag wilde hem ook daar neerzetten.
Klopt.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dacht dat hij daardoor niet terug wilde vooral
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |