Gewoon doorpakkenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit komt omdat ze nog vCL spelen.
Of omdat alle partijen een voor zichzelf zo goed mogelijke deal willen? Om maar eens wat te noemen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit komt omdat ze nog vCL spelen.
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:44 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Of omdat alle partijen een voor zichzelf zo goed mogelijke deal willen? Om maar eens wat te noemen.
En ook direct het antwoord waarom het zo 'lang' duurt.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:51 schreef fetX het volgende:
[..]![]()
Dat is altijd het uitgangspunt inderdaad.
quote:Te Kloese: "Daar kun je natuurlijk van alles van vinden, het is zeker niet ideaal. Maar er waren daarna geen incidenten. Met een vol stadion van meer dan 45 duizend zien we met de huidige regelgeving niet de mogelijkheid om die netten weg te halen."
Het lijkt me niet dat dit de enige reden is, vaak zit er juist meer achter als een transfer langer duurt. Zoals vorig jaar bijvoorbeeld ook met Hancko.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En ook direct het antwoord waarom het zo 'lang' duurt.
Tja, heel eerlijk; ik vind het niet eens zo gek. Het is vooral de regel van de KNVB die echt zwaar overtrokken is.quote:
Dit is al maanden bekend toch?quote:
Dat is ook zo. Maar het maakt de onmacht om de eigen supporters onder controle te houden zo pijnlijk zichtbaar. We zijn de enige club die dit doen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Tja, heel eerlijk; ik vind het niet eens zo gek. Het is vooral de regel van de KNVB die echt zwaar overtrokken is.
We zijn ook de enige club met een dergelijke constructie op de parterrevakken, anders was het een stuk makkelijker geweest natuurlijkquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Maar het maakt de onmacht om de eigen supporters onder controle te houden zo pijnlijk zichtbaar. We zijn de enige club die dit doen.
Twente ging al lekker. Het is ook incident op incident daarquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit is al maanden bekend toch?
Enige juiste beslissing wel. Dit Eredivisieseizoen gaat een teringbende van ongekende proporties worden
De meeste clubs hebben uberhaupt geen nettenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:03 schreef Caland het volgende:
[..]
We zijn ook de enige club met een dergelijke constructie op de parterrevakken, anders was het een stuk makkelijker geweest natuurlijk
Ja en dat ging lekker de laatste maanden van de competitiequote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De meeste clubs hebben uberhaupt geen netten
Komt dat niet ook omdat het in flink wat stadions simpelweg niet kan qua constructie en ruimte?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Liever geen netten en de KNVB in laten zien dat ze die domme regel moeten schrappen óf een ontwikkeling dat het steeds minder gebeurt. Met netten krijg je een preventieparadox en durft men ze nooit meer weg te halen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en dat ging lekker de laatste maanden van de competitie
Als die regelgeving zo blijft sluit ik niet uit dat er snel meer clubs gaan volgen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:06 schreef Pistolero het volgende:
It's happening!!wordt voor onder 21 gehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
Oh het is zeker versimpeld, maar als je gewoon een bedrag als dit kan pakken voor een beperkte speler waar je toch een jaar plezier van hebt gehad, dikke primaquote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Vergeet je natuurlijk wel 2x allerlei afdrachten en fees mee te tellen en waarschijnlijk een stuk hoger salaris. Bovendien is die Japanner ouder dan Danilo, en heeft Danilo een hogere transferwaarde dan hem op transfermarkt.
(In beginsel ben ik het met je eens hoor, maar je versimpelt de zaak wel iets)
Klopt, en daar zijn ook vaak wedstrijden gestaakt en zonder publiek verder gespeeld op een doordeweekse dag. Ik snap wel dat Feyenoord dat niet wilt, kan je gewoon punten kosten.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |