quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:49 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[ afbeelding ]
De bovenste zal wel ergens anders over gaan. Ik weiger dit soort domme inhoudsloze headlines te belonen met clicks.
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:05 schreef Divje het volgende:
6 miljoen betaald voor 90% van de transferrechten van Gimenez. Don Kloesoe
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:49 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[ afbeelding ]
De bovenste zal wel ergens anders over gaan. Ik weiger dit soort domme inhoudsloze headlines te belonen met clicks.
Nou, daar hebben ze vast niet van terug.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:49 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[ afbeelding ]
Juist het idee dat dit elftal, althans de KKD route, wordt afgewaardeerd nu de betere (jeugd)spelers vooral worden verhuurd.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:59 schreef Qarrad het volgende:
https://1908.nl/artikelen/ilyas-bougafer-op-stage-bij-feyenoord
Weer twee spelers op proef bij O21.
Ken ze allebei niet, hoor.
Het lijkt erop dat ze echt meer werk aan het maken zijn van dit elftal en de opmaat vanuit de jeugd naar het eerste, of is dat alleen mijn beleving?
Volgens mij proberen ze juist een beetje op 2 paarden te wedden. Aan de ene kant willen ze O21 echt wel snel in de piramide hebben, maar aan de andere kant wil je de echt grote talenten de kans geven zich fatsoenlijk te ontwikkelen, wat op dit moment niet echt kan bij O21. Dus dan krijg je een beetje de rare situatie zoals nu waarin de grootste talenten verhuurd zijn of bij het eerste zitten, maar dat ze tegelijkertijd ook allemaal buitenlandse spelers aantrekken om O21 te versterken.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Juist het idee dat dit elftal, althans de KKD route, wordt afgewaardeerd nu de betere (jeugd)spelers vooral worden verhuurd.
denk dat je dat O21 ondertussen een beetje moet zien als de vrouwentakquote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Juist het idee dat dit elftal, althans de KKD route, wordt afgewaardeerd nu de betere (jeugd)spelers vooral worden verhuurd.
Dat aantrekken van buitenlandse spelers voor de O21 deden ze zelfs in de tijd van Advocaat al. Dat leverde helemaal niets op.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Volgens mij proberen ze juist een beetje op 2 paarden te wedden. Aan de ene kant willen ze O21 echt wel snel in de piramide hebben, maar aan de andere kant wil je de echt grote talenten de kans geven zich fatsoenlijk te ontwikkelen, wat op dit moment niet echt kan bij O21. Dus dan krijg je een beetje de rare situatie zoals nu waarin de grootste talenten verhuurd zijn of bij het eerste zitten, maar dat ze tegelijkertijd ook allemaal buitenlandse spelers aantrekken om O21 te versterken.
Dat heeft ook niet echt urgentie als Santi er gewoon is.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:03 schreef bbuddybb het volgende:
Hoop dat we Stengs morgen op 10 zien. Dat is in dit elftal wel zijn ideale positie, lijkt mij.
Ik heb het gevoel dat we volgende week nog steeds geen vervanger voor Danilo zullen hebben.
anders Minteh en Paixao allebei een helftje johquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heeft ook niet echt urgentie als Santi er gewoon is.
Wil je weer in lege stadions spelen?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
Tijd om die doorgesnoven lui er uit te trappen.
ik vind portugal een topland maar ze moeten even stoppen nuquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:44 schreef Bombvis het volgende:
Ueda wel even binnenhalen voor Sporting zich meldt: [ twitter ] Aangenomen dat die Portugezen gelijk hebben natuurlijk
#AnnounceVanHooijdonkquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:58 schreef Pistolero het volgende:
Ivanusec gewoon in de basis bij Dinamo Zagreb vanavond trouwens, voor wat het waard is.
De T. in the mud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |