Zal wel meevallen, in dat bericht staat ver in de dubbele cijfers. Lijkt me sterk dat die Belgen 80 miljoen vragen. Flutberichtquote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:07 schreef ThePlaneteer het volgende:
Breaking: we zijn weer wat concreter voor Ueda en weer wat dichterbij maar nog wel heel ver weg
Er heeft hier iemand heel veel moeite in gestoken om "de mensen netjes op de hoogte te houden", dus ik vind dat je hier best met wat respect over mag praten...quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, in dat bericht staat ver in de dubbele cijfers. Lijkt me sterk dat die Belgen 80 miljoen vragen. Flutbericht
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:17 schreef bbuddybb het volgende:
De ontwikkelingen rondom Luka Ivanu¨ec zijn positief te noemen. Journalist Marcel van der Kraan geeft in de podcast van De Telegraaf een korte update over de onderhandelingen tussen Feyenoord en Dinamo Zagreb.
''Ik vermoed dat hij binnen 24 uur op Schiphol staat'', vertelt Van der Kraan. ''Ik weet dat de partijen elkaar flink genaderd zijn. Het gaat volgens mij alleen om de laatste details. Ivanu¨ec wil er zelf, uit respect voor de club en de supporters, niet te veel over zeggen, maar hij heeft wel aangegeven dat het nu volledig aan de clubs is. Hij is er zelf al helemaal uit over een contract voor vier jaar. Hij staat klaar om te tekenen en hier zijn medische keuring te doen.''
De recordverkoop van die Belgjes is een fantastische 3,2 miljoen. Verder nooit een speler voor meer dan 2 miljoen verkocht.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, in dat bericht staat ver in de dubbele cijfers. Lijkt me sterk dat die Belgen 80 miljoen vragen. Flutbericht
Ik gok dat het gat hooguit een paar miljoen nog is. Wat ik wel erg veel zou vinden voor een reservespits trouwens.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De recordverkoop van die Belgjes is een fantastische 3,2 miljoen. Verder nooit een speler voor meer dan 2 miljoen verkocht.
Dat ze maar even normaal gaan doen met hun 'ver in de dubbele cijfers'. Gelukkig laat Te Kloese zich niet met zich sollen.
Lijkt mij dat ze hem niet als reservespits zien maar echt als eerste spits voor volgend seizoen als Gimenez 100% zeker weg is..quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik gok dat het gat hooguit een paar miljoen nog is. Wat ik wel erg veel zou vinden voor een reservespits trouwens.
Sommige van die Zuid Amerikanen zijn zulke tere zieltjes die lopen dan echt heel de dag met heimwee onder de arm rond hier. Dan is gewoon duidelijk dat het niets gaat worden. En ergens anders als ze vertrekken lukt het opeens wel.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zorgwekkond dat de Feyenoord organisatie blijkbaar niet in staat is om een aankoop van 2 miljoen euro binnen een jaar tijd Engels te leren en aan grasvelden te laten wennen.
Te Kloese laat zich net als SinterSjaak Troost niet in de maling nemenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De recordverkoop van die Belgjes is een fantastische 3,2 miljoen. Verder nooit een speler voor meer dan 2 miljoen verkocht.
Dat ze maar even normaal gaan doen met hun 'ver in de dubbele cijfers'. Gelukkig laat Te Kloese zich niet met zich sollen.
Lekker ook man, een spits gratis halen, ondanks zijn beperkingen toch belangrijk in een kampioensjaar, optijd zijn beperkingen inzien en na een jaar als doorselecteren en even 6 miljoen pakken.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wie had dat gedacht toen die transfer bekend werd gemaakt destijds
Jeau de Hoer is NIET welkomquote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:50 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
PSV wilde hem ook hebben. @:PSVCL
Ik zie er helemaal geen winst in op dit momentquote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:50 schreef alopio het volgende:
[..]
Lekker ook man, een spits gratis halen, ondanks zijn beperkingen toch belangrijk in een kampioensjaar, optijd zijn beperkingen inzien en na een jaar als doorselecteren en even 6 miljoen pakken.
KLOESEGOD
Domste meme sinds "Van Geel ontkent".quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:07 schreef ThePlaneteer het volgende:
Breaking: we zijn weer wat concreter voor Ueda en weer wat dichterbij maar nog wel heel ver weg
Goed gezien klaas. Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik zie er helemaal geen winst in op dit moment
Het ius alleen maar winst mocht je een vergelijkbare speler kunnen halen op die positie die ook regelmatig zijn doelpuntjes maakt...
Dat is meestal het punt waar je aan jezelf moet gaan twijfelen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Goed gezien klaas. Ik ben het helemaal met je eens.
Dat heb we gisterenavond ook kunnen zien dat je het met spelers moet doen die helemaal niet op die spitspostie thuishoren...quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is meestal het punt waar je aan jezelf moet gaan twijfelen.
als die japanner ook nog komtquote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[ twitter ]
Valentijn heeft gesproken
het is rond
quote:Valentijn Driessen is erg te spreken over Feyenoord. De journalist ziet de Rotterdammers na het kampioenschap goed doorpakken deze zomer.
Ads by
"Ik denk dat Feyenoord kampioenskandidaat nummer één is", stelt hij in Kick-off van de Telegraaf. Hij prijst daarbij algemeen directeur Dennis te Kloese. "Je ziet wel dat Te Kloese een dealmaker is. Stengs haalt hij in een weekend op, Luka Ivanu¨ec weet hij dan toch te halen en uit handen van andere clubs te houden. Dat is een schril contrast met Ajax."
De komst van Ivanusec is bijna rond, weet ook Marcel van der Kraan. "Ik vermoed dat hij binnen 24 uur op Schiphol staat", stelt hij. "Het gaat volgens mij alleen om de laatste details. Hij (Ivanusec red.) is er zelf al helemaal uit over een contract voor vier jaar. Hij staat klaar om te tekenen en hier zijn medische keuring te doen."
Was plan c die slapzakquote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:50 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
PSV wilde hem ook hebben. @:PSVCL
Er komt een betere speler voor terug. Danilo is Danilo, had niet beter geworden. Dit was zijn niveau. Als je voor 8 miljoen die Japanner kan halen heb je dus voor 2 miljoen een goede spitsquote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik zie er helemaal geen winst in op dit moment
Het ius alleen maar winst mocht je een vergelijkbare speler kunnen halen op die positie die ook regelmatig zijn doelpuntjes maakt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |