Onder de streep dus voor een miljoentje of 2 een gigantische upgrade van Danilo en iemand die over een jaartje prima Santi kan opvolgen als eerste spits. Kloesegod.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We betalen 8 miljoen voor een tweede spits.
We worden echt gek.
Loopt met mogelijke bonussen op naar 10 miljoen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Onder de streep dus voor een miljoentje of 2 een gigantische upgrade van Danilo en iemand over een jaartje prima Santi kan opvolgen als eerste spits. Kloesegod.![]()
En en tot zo ver Cercle dat een bedrag 'ver in de dubbele cijfers' wilde. ZKA in the mud.
Praktisch elke transfer in deze prijscategorie werkt met bonussen Hans.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Loopt met mogelijke bonussen op naar 10 miljoen.
Typisch Dennis.
Dan ken je de bonussen van Dennis nog niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Praktisch elke transfer in deze prijscategorie werkt met bonussen Hans.
En als we straks in maart alweer op de Coolsingel staan kan die 2 miljoen er prima af. Die haal je alleen al op met de shirtverkoop aan die gekke Japanners.
We veroveren de wereld onder leiding van de Don.
Waarom zo'n probleem met bonussen?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan ken je de bonussen van Dennis nog niet.
Ik heb helemaal geen probleem met bonussen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:31 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Waarom zo'n probleem met bonussen?
Helemaal als je ze zelf krijgt zeker?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen probleem met bonussen.
Ik ben er zelfs dol op.
Jij hebt er wel kijk op, geloof ik.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:38 schreef klaasweetalles het volgende:
Sowieso zal dit ook een goede marketing verhaal worden richting Japan verwacht ik.
Daar zullen ook wel inkomsten vandaan komen nu hij bij Feyenoord gaat spelen
Primeur gepakt over de concrete interesse.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |