Keep moving keep moving keep moving keep movingquote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:53 schreef NailQueen het volgende:
Life is marchin' on. Do you feel that?
Time is right to celebrate good timesquote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Keep moving keep moving keep moving keep moving
Ik heb 'm al een hele tijd niet meer zien posten hier.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:24 schreef H_T het volgende:
Hoe lang zit Strani volgens de OP al in de bak eigenlijk?
Welke dan? De d van down mag klein omdat de zin niet daar is begonnenquote:
De muziek in deze vind ik wel wat, wat steviger. De stemmetjes zijn me echter wel ietwat te hoog, maar daar zou ik misschien nog wel aan kunnen wennen.quote:Op zondag 23 juli 2023 01:33 schreef BillDauterive het volgende:
Prachtige TT.
Ik luister eigenlijk altijd deze versie:
Ik ben net wakkerquote:
Tv aan, hup hupquote:
quote:
Volgens mij is het zo dat ze niet betrokken was in het spel en niet hinderlijk buitenspel stond.quote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 23 juli 2023 10:07 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen! Ik hang de slingers op, zet de taart klaar en blaas een heleboel kaarsjes uit
Gefeliciteerdquote:Op zondag 23 juli 2023 10:07 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen! Ik hang de slingers op, zet de taart klaar en blaas een heleboel kaarsjes uit
Dat verdient een TT. Gefeliciteerd!quote:Op zondag 23 juli 2023 10:07 schreef Arizona het volgende:
Jarizona is dan wel weer een leukequote:
quote:Op zondag 23 juli 2023 10:07 schreef Arizona het volgende:
ik heb het vrijdag al gevierd met de familie.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:15 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Feli![]()
Groot feest vandaag of lekker intiem?
Alleen dit jaar? Jullie zijn normaliter andere dagen jarigquote:Op zondag 23 juli 2023 10:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
ik heb het vrijdag al gevierd met de familie.
Straks brunchen met New Mexico en vanmiddag gaan we nog even naar mijn ouders want mijn pap viert zijn verjaardag vandaag![]()
Het was een complex jaar om alle vieringen te plannen
Hmm, vind het een beetje raar. Ze stond zowat in het doel dus dan is ze wel redelijk betrokken en de keeper had haar daardoor dus niet in de gaten. Maar wat weet ik er van.quote:Op zondag 23 juli 2023 09:53 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo dat ze niet betrokken was in het spel en niet hinderlijk buitenspel stond.
De keeper was te ver weg van waar Roord stond, denk ik. Al twijfelde ik ook wel even omdat ze wel naar haar toe valt, maar toch te groot verschil dan.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Hmm, vind het een beetje raar. Ze stond zowat in het doel dus dan is ze wel redelijk betrokken en de keeper had haar daardoor dus niet in de gaten. Maar wat weet ik er van.
Schitterend doelpunt ja. Of nou ja, daar gaan we dan maar vanuit.quote:
Aiiii ik lees dat je er zo op afgeknapt bent dat je volgend jaar niet meer wilt?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:21 schreef Prisha het volgende:
heyoooo iedereen nog heel erg bedankt voor alle aanmoedigingen en felicitaties![]()
Ik was iedere dag zo moe, geen fut om te reageren verder maar het deed en doet me heel erg goed.
Het is me gelukt in elk geval![]()
Maar nu. Ai ai ai. Wat een pijn. Begint eindelijk ietsjes weg te trekken. Maar, ik had het niet willen missen, wat een fantastische belevenis, het is niet te beschrijven.
@:molloot200 ik hoop jou volgend jaar toe te kunnen juichen
3 punten, op naar de volgende.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:26 schreef Em31 het volgende:
Hadden wel wat meer goals bij gemogen. Niet top, maar ze zijn wel weer wat beter dan wat we de laatste jaren zagen.
Sorry, mijn vakantie is weer voorbij.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:57 schreef Em31 het volgende:
Het lijkt wel herfst jongens, beetje overdreven dit.
Qua weet vind ik het niet jammer dat ik nu niet op de Zwarte Cross benquote:Op zondag 23 juli 2023 11:57 schreef Em31 het volgende:
Ik was er een keer toen het 30 graden en droog was, toen zette iemand met een tuinslang een stuk land over water, meteen mensen die er als een vis in gingen floppenquote:Op zondag 23 juli 2023 12:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Qua weet vind ik het niet jammer dat ik nu niet op de Zwarte Cross ben
Hehehequote:Op zondag 23 juli 2023 12:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik was er een keer toen het 30 graden en droog was, toen zette iemand met een tuinslang een stuk land over water, meteen mensen die er als een vis in gingen floppen
Ik heb een airco aangeschaft, omdat ik het vorige zomer bij vlagen niet meer trok.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:57 schreef Em31 het volgende:
quote:Op zondag 23 juli 2023 12:51 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik heb een airco aangeschaft, omdat ik het vorige zomer bij vlagen niet meer trok.
Ik heb hem één keer aangehad.
Of deze temperaturen dan ook nog wel. Maar dan met zon en zonder bewolking dat scheelt ook al veel.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:04 schreef Em31 het volgende:
[..]Nou vind ik dat hele warme nog erger, dus ergens hebben we ook geluk. Maar een 23/24 graden was wel prima geweest.
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 23 juli 2023 10:07 schreef Arizona het volgende:
Ja niemand lijkt (nog) echt geweldig in vorm, daardoor krijg je het gevoel dat het dan weer de VS gaat worden uiteindelijk.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:47 schreef Redefine het volgende:
Bij het WK is het nu wel opvallend hoeveel ploegen moeite hebben met zwakke tegenstanders.
Frankrijk nog op 0 - 0 tegen Jamaica.
Engeland wint met heel veel moeite van Haïti.
Zweden nipt van Zuid-Afrika.
Australië maar net van Ierland.
Canada gelijk en Noorwegen verliest zelfs (al was dat van Nieuw-Zeeland).
En dan nog de VS en Zwitserland die niet overdreven ruim winnen van zwakke landen als Vietnam en de Filippijnen.
Wel opvallend.
Zo heerlijk met de hond naar het bos in de regen en nu aan de koffiequote:Op zondag 23 juli 2023 15:12 schreef NailQueen het volgende:
Het is vandaag koud. Ik heb net gewoon mijn pantoffels aangetrokken vanwege koude voeten
Ik heb mijn trui ook weer uit de kast gehaald. Ach ja, er komt nog augustus en september aan, de zomer komt vast wel terugquote:Op zondag 23 juli 2023 15:12 schreef NailQueen het volgende:
Het is vandaag koud. Ik heb net gewoon mijn pantoffels aangetrokken vanwege koude voeten
Engeland is zwaar gehavend ja. Bij de VS speelt nog mee dat bij veel ploegen er een ontzag voor ze is. Ook al is dat niet altijd terecht. Waardoor ze vaak ook daardoor winnen.quote:Op zondag 23 juli 2023 14:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja niemand lijkt (nog) echt geweldig in vorm, daardoor krijg je het gevoel dat het dan weer de VS gaat worden uiteindelijk.
Volgens mij mist Engeland ook een aantal van hun topspelers? Dat is ook wel zonde dan.
Ze zijn weer lekker bezigquote:
Wowquote:
Ze begint nou wel in de buurt van die McLaughlin te komen. Jammer dat die de 400 m horden niet doet op het WK, was een mooie test geweest. Nou moet het wel erg raar lopen wil Bol geen wereldkampioen worden.quote:
Bedankt voor de jinxquote:Op zondag 23 juli 2023 17:21 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ze begint nou wel in de buurt van die McLaughlin te komen. Jammer dat die de 400 m horden niet doet op het WK, was een mooie test geweest. Nou moet het wel erg raar lopen wil Bol geen wereldkampioen worden.
En dan te bedenken dat ze in een paar maanden tijd haar hele stapritme heeft aangepast, van 15 naar 14 stappen tussen de hordes.quote:
Wel mooi dat het haar vruchten afwerpt dan.quote:Op zondag 23 juli 2023 17:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ze in een paar maanden tijd haar hele stapritme heeft aangepast, van 15 naar 14 stappen tussen de hordes.
En dan moet ze nu ook nog afwisselen tussen haar rechter- en linkerbeen met afzetten.
Dat moest ook wel, want dat doet McLaughlin ook. Die gaat veel soepeler over die hordes heen. Of ging, want Bol is daar echt beter in geworden.quote:Op zondag 23 juli 2023 17:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ze in een paar maanden tijd haar hele stapritme heeft aangepast, van 15 naar 14 stappen tussen de hordes.
En dan moet ze nu ook nog afwisselen tussen haar rechter- en linkerbeen met afzetten.
Ik ook. Steeds meer moeite om mijn aandacht erbij te houden. Driekwart van de eerste 20 rondjes zit ik op Fok wat over wappies te lezenquote:
Daar kun je nog wel zo'n 20 races mee vullen hier, dat scheelt.quote:Op zondag 23 juli 2023 17:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ook. Steeds meer moeite om mijn aandacht erbij te houden. Driekwart van de eerste 20 rondjes zit ik op Fok wat over wappies te lezen
Als je daar dan achter rent, dat is toch vreselijkquote:Op zondag 23 juli 2023 17:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dit keer ging het over de soevereine mens en waren praktisch alle users het erover eens dat die groep niet goed bij hun hoofd isquote:Op zondag 23 juli 2023 18:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Daar kun je nog wel zo'n 20 races mee vullen hier, dat scheelt.
Ja, maar bij atleten op dit niveau is het niet gebruikelijk om nog zulke aanpassingen te gaan doen.quote:Op zondag 23 juli 2023 17:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat moest ook wel, want dat doet McLaughlin ook. Die gaat veel soepeler over die hordes heen. Of ging, want Bol is daar echt beter in geworden.
quote:Voor Bol is haar aartsrivale Sydney McLaughlin het voorbeeld dat een ander passenpatroon ook bij een toploper goed uit kan pakken. De Amerikaanse haalde zilver bij het WK van 2019 met een combinatie van 15 en 16 passen tussen de horden, maar veroverde goud in Tokio met 14 en 15 stappen. Dezelfde choreografie leverde haar vorig jaar de wereldtitel en het wereldrecord van 50,68 op. Bol volgde bij dat WK in Eugene met 52,27 op ruime afstand.
https://www.volkskrant.nl(...)-de-horden~bb81da20/
quote:Op zondag 23 juli 2023 18:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Dit keer ging het over de soevereine mens en waren praktisch alle users het erover eens dat die groep niet goed bij hun hoofd is
Wat bizar allemaal weerquote:Op zondag 23 juli 2023 18:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja echt! Kijk maar!
NWS / Autonome en soevereine mensen - grote geldzorgen op komst
Jep, ik ook hoor. Ik kijk vooral veel op het internet in plaats van naar de race zelfquote:Op zondag 23 juli 2023 17:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ook. Steeds meer moeite om mijn aandacht erbij te houden. Driekwart van de eerste 20 rondjes zit ik op Fok wat over wappies te lezen
Pogi ook.quote:Op zondag 23 juli 2023 18:51 schreef Redefine het volgende:
Bij Jumbo denken ze nog steeds dat het verschil met Pogacar nog steeds maar tien seconden is.
Dit deed die vorig jaar ook al, dus denk het nietquote:
Hoelang mag ie nog in wit blijven rijden trouwens?quote:Op zondag 23 juli 2023 19:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit deed die vorig jaar ook al, dus denk het niet
Dit jaar voor het laatst.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoelang mag ie nog in wit blijven rijden trouwens?
Ja ik dacht dat het wel eerder op zou vallen omdat het woord "Strani" echt precies aan het begin van een regel was, maar valt weer tegen ditquote:
Mooi zo. Geen sympathieke renner.quote:
Op mijn schermen nietquote:Op zondag 23 juli 2023 19:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat het wel eerder op zou vallen omdat het woord "Strani" echt precies aan het begin van een regel was, maar valt weer tegen dit
Oh nee dat verschilt natuurlijkquote:Op zondag 23 juli 2023 19:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Op mijn schermen nieten ik lees niet elke keer de hele OP
Heb je een sterke merknaam, verander je het in een letter. De wegen van Musk zijn ondoorgrondelijk.quote:
Nou ja, op Cavendish na danquote:Op zondag 23 juli 2023 19:22 schreef Momo het volgende:
Zal eventueel wel naar 23 jaar gaan die grens. Profs zijn jonger geworden over de jaren.
X. 't is een beetje alsof Louis Vuitton voortaan wolvenshirts in de collectie opneemt.quote:Op zondag 23 juli 2023 20:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Heb je een sterke merknaam, verander je het in een letter. De wegen van Musk zijn ondoorgrondelijk.
Dat je dat onthouden hebtquote:Op zondag 23 juli 2023 21:10 schreef Em31 het volgende:
@:GeorgeM is het trouwens nog goedgekomen met het kaartje voor Zandvoort voor de vriend van je dochter?
Dat klinkt als een uitstekende oplossingquote:Op zondag 23 juli 2023 22:52 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat je dat onthouden hebt![]()
![]()
Ja, hij wilde het kaartje graag overnemen. Dus hij gaat gezellig met ons mee. Hij vond het normaal dat hij het hele bedrag zou betalen. Wij nemen dan de rest voor onze rekening
Ik heb nog voorgesteld dat ze samen andere, goedkopere tickets zouden kopen en dat wij ze dan zouden betalen (en dan de 2 duurdere verkopen), maar er is niks te koop. En via marktplaats oid vind ik maar niks.quote:Op zondag 23 juli 2023 22:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat klinkt als een uitstekende oplossingFijn dat het is gelukt
Hoe gaat het met je voet? Heb je nog last?quote:Op zondag 23 juli 2023 22:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat klinkt als een uitstekende oplossingFijn dat het is gelukt
Ah dat is mooi, gelukkigquote:Op zondag 23 juli 2023 22:52 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
![]()
Ja, hij wilde het kaartje graag overnemen. Dus hij gaat gezellig met ons mee. Hij vond het normaal dat hij het hele bedrag zou betalen. Wij nemen dan de rest voor onze rekening
Voor het eerst sinds honderd jaar weer met de caravan. Het is me watquote:
Lief dat je er aan denktquote:Op zondag 23 juli 2023 23:06 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je voet? Heb je nog last?
Caravan, racen en Zandvoort... je moet het maar durven!quote:Op zondag 23 juli 2023 23:13 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds honderd jaar weer met de caravan. Het is me wat
Bij Xcom kan ik alleen hieraan denken en dat lijkt niet op een voorloper van Paypal.quote:Op zondag 23 juli 2023 22:27 schreef H_T het volgende:
Voor wat achtergrondinformatie: x.com schijnt een voorloper van Paypal geweest te zijn, en daar heeft Elon goed geld mee verdiend
Oh fijn zeg! En gezelligquote:Op zondag 23 juli 2023 22:52 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
![]()
Nou hier wordt allesbehalve geracetquote:
Beetje laat maar gefeliciteerdquote:Op maandag 24 juli 2023 07:45 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Hartelijk dank voor de verjaardagswensen gisteren![]()
De brunch was zalig en bij mijn ouders was het ook gezellig.
Nu eerst weer werken, ik heb er zooo geen zin in. En dan vanavond naar Barbie
Nog bedankt H_T! Mede door deze waarschuwing was het gisteren eindelijk weer een Ed Sheeran vrije dag!quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:42 schreef H_T het volgende:
[..]
In Amerika gaan wat lui 250 rondjes lang alleen maar bochten naar links maken en Ed S. geeft daar het officiële startsignaal
Balenquote:Op maandag 24 juli 2023 07:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou hier wordt allesbehalve geracetOngeluk op de A12, nu al een halfuur in de file. Ben waarschijnlijk een uur later op mijn werk
En haalt Norris niet het podium.quote:Op maandag 24 juli 2023 08:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hopelijk wint Max weer zo’n mooie trofee!
quote:Op zondag 23 juli 2023 23:13 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds honderd jaar weer met de caravan. Het is me wat
België is er meestal wel vroeg bij als ze intern gaan, zou best kunnen.quote:Op maandag 24 juli 2023 11:03 schreef NailQueen het volgende:
Een jaar geleden wisten we de eerste artiest van 2023 al
Welk land zou dit jaar de eerste artiest aankondigen? Ik gok op België (Wallonië).
Welk spel was je aan het spelen?quote:Op maandag 24 juli 2023 10:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gisteravond sloot mijn pc zich vanzelf af, omdat ie oververhit raakte.
Goed dat die beveiliging erin zit.Maar ik was toen wel bang dat ik mijn voortgang in het spel kwijt zou zijn dat ik aan het spelen was. Ik startte zojuist mijn pc weer op. En toen zat ik gelijk weer in het spel op het moment van stoppen.
![]()
Gelijk maar gesaved en afgesloten. hehe
Laten we dat maar niet doenquote:Op zondag 23 juli 2023 23:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Caravan, racen en Zandvoort... je moet het maar durven!
Lijkt me wel een sfeertje. Hopelijk is het wel een beetje rustige campingquote:Op maandag 24 juli 2023 10:26 schreef Em31 het volgende:
[..]je moet er wat voor overhebben George
maar wel leuk dat je het mee gaat maken
Dan heb je al flink lang last zeg!quote:Op zondag 23 juli 2023 23:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Lief dat je er aan denktBijna helemaal weer normaal. Vorige week begonnen met thuis de brace grotendeels af te houden en dit weekend heb ik hem niet om gehad. Voor komende week nog even zien of ik hem voor de zekerheid nog om doe of mee neem als ik naar kantoor ga, zodat ik de brace gewoon om kan doen mocht het nodig zijn
Als de Fransen het hebben gezegd, dan heb ik het niet verstaan. Eigenlijk maakt me dat ook niet zoveel uit en vind ik het belangrijker dat ik er vanaf ben. De laatste week had ik de brace eigenlijk vooral om voor de zekerheid, zodat ik geen misstap zou doen die me weer twee weken extra zou kunnen kostenquote:Op maandag 24 juli 2023 12:07 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dan heb je al flink lang last zeg!
Weet je wat het is geweest? Misschien heb je dat al gezegd, maar dat ik het heb gemist
Omg komt er een deeltje 2?quote:Op maandag 24 juli 2023 12:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zit net een filmpje te kijken over de nieuwe toevoegingen aan Cities Skylins II. Ik kijk nu wel uit naar die game.
Ja, er komt een deel 2.quote:Op maandag 24 juli 2023 13:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Omg komt er een deeltje 2?Ik heb dat spel een aantal jaar geleden echt fanatiek gespeeld.
Elke maandag is het wel uitkijken naar de nieuwe beelden. Tot nu toe elke week wel weer vernieuwingen die heel erg tof zijn.quote:Op maandag 24 juli 2023 12:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zit net een filmpje te kijken over de nieuwe toevoegingen aan Cities Skylins II. Ik kijk nu wel uit naar die game.
Ik ben nu de oudere beelden aan het kijken.quote:Op maandag 24 juli 2023 13:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Elke maandag is het wel uitkijken naar de nieuwe beelden. Tot nu toe elke week wel weer vernieuwingen die heel erg tof zijn.
Ik kijk ook uit naar dit nieuwe deelquote:Op maandag 24 juli 2023 13:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, er komt een deel 2.
Dit geeft al een goed beeld.
Fritesse - SPEC Zwolle?quote:Op maandag 24 juli 2023 18:25 schreef H_T het volgende:
Ik kreeg net een reclame voor een kookmagazine dat een samenwerking was tussen 24Kitchen en de Eredivisie
Kruitvat: Steeds verrassend.quote:Op maandag 24 juli 2023 18:25 schreef H_T het volgende:
Ik kreeg net een reclame voor een kookmagazine dat een samenwerking was tussen 24Kitchen en de Eredivisie
quote:Waar kan je het foodmagazine vinden?
Het exclusieve foodmagazine van Eredivisie en 24Kitchen kan je van 24 juli tot en met 6 augustus vinden bij iedere Kruidvat. Je krijgt ‘m gratis bij de aankoop van actieproducten van onder andere Gilette, Always of
Oral-B.
[https://www.24kitchen.nl/(...)kitchen-foodmagazine
quote:Op maandag 24 juli 2023 19:49 schreef sportfreak het volgende:
Goedenavond vanuit Rust, Duitsland.
De kenners weten dan voldoende
Veel plezier.quote:Op maandag 24 juli 2023 19:49 schreef sportfreak het volgende:
quote:Op maandag 24 juli 2023 19:49 schreef sportfreak het volgende:
Oh, valt er ook nog wat te zien dan?quote:Op maandag 24 juli 2023 19:50 schreef H_T het volgende:
[..]veel plezier! Ook goed om je heen kijken he?
quote:Op maandag 24 juli 2023 19:59 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Oh, valt er ook nog wat te zien dan?
Huuuuuquote:
Beste.quote:
Toevallig vandaag gehadquote:
Hardcorequote:Op maandag 24 juli 2023 20:08 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Toevallig vandaag gehad
Onder het mom van we liepen er toevallig langs en er was maar een paar minuten wachttijd dus maar naar binnen gegaan. En na afloop zelfs de actiefoto nog gekocht.
quote:Op maandag 24 juli 2023 20:14 schreef Hamlapjes het volgende:
Is het nou je eerste keer EP @:sportfreak?
Tof! Veel te ontdekken danquote:
Dat heb ik gezien ja, al die restaurants met eten in het thema van het land waar het staat.quote:Op maandag 24 juli 2023 20:18 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Tof! Veel te ontdekken dan
Neem als het kan ook de tijd voor de horeca, hebben ze goed voor elkaar daar
En in de hotels zijn ook wel goede bars te vinden
Oh, ja, dan moet je iets andere keuzes maken daarmeequote:Op maandag 24 juli 2023 20:25 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien ja, al die restaurants met eten in het thema van het land waar het staat.![]()
Maar er is een kind van 12 bij ons dus het werd, vandaag tenminste, gewoon friet en hamburgers.
Ik gelukkig niet, zou vrij vermoeiend worden met m'n tattooquote:Op maandag 24 juli 2023 20:36 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik denk altijd aan de Eredivisie als ik Always zie, logisch wel.
Ideaal moment om wat zelfredzaamheid aan te lerenquote:Op maandag 24 juli 2023 20:40 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Oh, ja, dan moet je iets andere keuzes maken daarmee
Maar ook dan is er nog wel genoeg om te kiezen daar!
quote:Op maandag 24 juli 2023 21:45 schreef molloot200 het volgende:
Vanavond 2021 semi 1 kijken![]()
Gelijk goed beginnen met Roopgoden
Die opening. Let's reset the stagequote:Op maandag 24 juli 2023 21:45 schreef molloot200 het volgende:
Vanavond 2021 semi 1 kijken![]()
Gelijk goed beginnen met Roopgoden
De opening van Duncan? Die heb ik geskiptquote:
Dit had er moeten staanquote:Op maandag 24 juli 2023 21:58 schreef molloot200 het volgende:
Nu Zweden en ik kan er nog steeds niet over uit, dat had de finale echt niet moeten halen
Die luister ik nog steeds in m'n Spotifylijstquote:
Denemarken, veel leukerquote:Op maandag 24 juli 2023 21:58 schreef molloot200 het volgende:
Nu Zweden en ik kan er nog steeds niet over uit, dat had de finale echt niet moeten halen
Die zat in de andere semi dus dat is niet helemaal eerlijk, maar eens hoorquote:
Ik heb ook het idee dat ze niet het gevoel heeft gehad dat ze écht mee heeft gedaan.quote:Op maandag 24 juli 2023 22:02 schreef molloot200 het volgende:
Nog steeds van mening dat Montaigne een keer in het echt aan het ESF mee moet doen. Hoe ze toen zat te huilen dat al haar ESF-jaargenoten wel in Rotterdam waren en zij op haar slaapkamer in Australië zat, zo sneu
Ja, mee eens. dat was heartbreaking!quote:Op maandag 24 juli 2023 22:02 schreef molloot200 het volgende:
Nog steeds van mening dat Montaigne een keer in het echt aan het ESF mee moet doen. Hoe ze toen zat te huilen dat al haar ESF-jaargenoten wel in Rotterdam waren en zij op haar slaapkamer in Australië zat, zo sneu
Story of my life vond ik leukerquote:Op maandag 24 juli 2023 22:13 schreef molloot200 het volgende:
Nog steeds jammer dat Lesley Roy zo'n instabiele zangeres is, want ik vind Maps echt een goed nummer.
Vond ik ook een heel leuk liedje. Ik weet niet welke mijn favoriet van de twee is.quote:
Heel veel plezier. Hoelang ga je?quote:Op maandag 24 juli 2023 19:49 schreef sportfreak het volgende:
Zo, sherlock!quote:Op maandag 24 juli 2023 22:39 schreef molloot200 het volgende:
Grappig hoe Nederland nu al jaren het pad van Israël op het ESF volgt, maar dan precies 1 jaar later
Israel 2014 laatste NQ gevolgd door een lange Q-streak // Nederland 2015 laatste NQ gevolgd door een lange Q-streak
Israel 2015 linkerrijtje // Nederland 2016 linkerrijtje
Israel 2016 jury top 10 met slechts enkele televotepunten // Nederland 2017 jury top 10 met slechts enkele televotepunten
Israel 2017 rechterrijtje finale // Nederland 2018 rechterrijtje finale
Israel 2018 winnaar // Nederland 2019 winnaar
Israel 2019 home entry die 23e werd // Nederland 2021 home entry die 23e werd
Israel 2021 prima finaleplek, geen top 10 // Nederland 2022 prima finaleplek, geen top 10
Israel 2022 NQ (13e in semi) // Nederland 2023 NQ (13e in semi)
Israel 2023 derde plek // Nederland 2024 ???
Ja, dit viel me laatst ineens op, vraag me niet hoe ik hier ineens bij komquote:Op maandag 24 juli 2023 22:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zo, sherlock!
Nederland derde plek? Ik teken er voor.
Ik ga deze week ook, zo benieuwdquote:Op maandag 24 juli 2023 22:51 schreef Arizona het volgende:
Ik ben naar Barbie geweest en ik vond het een ontzettend leuke film
Plaatst betje bij de bookmakers voor 3de plek van Nederland.quote:Op maandag 24 juli 2023 22:39 schreef molloot200 het volgende:
Grappig hoe Nederland nu al jaren het pad van Israël op het ESF volgt, maar dan precies 1 jaar later
Israel 2014 laatste NQ gevolgd door een lange Q-streak // Nederland 2015 laatste NQ gevolgd door een lange Q-streak
Israel 2016 jury top 10 met slechts enkele televotepunten // Nederland 2017 jury top 10 met slechts enkele televotepunten
Israel 2021 prima finaleplek, geen top 10 // Nederland 2022 prima finaleplek, geen top 10
Echt vier dagen Europa Park?quote:
Vrienden van ons gingen zelfs een weekquote:
Ik ga alleen wat minder leuks doen: werkenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:03 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Gaat iemand nog wat leuks doen vandaag? Van Sportfreak weten we het al, @:sportfreak vandaag ook weer veel plezier!
[..]
Vrienden van ons gingen zelfs een week4 dagen vermaak je je daar makkelijk volgens mij?
HORSES!!!quote:Op maandag 24 juli 2023 22:51 schreef Arizona het volgende:
Ik ben naar Barbie geweest en ik vond het een ontzettend leuke film
O ja, van vergader-dagen word ik ook altijd doodmoe, dat kost me veel meer energie dan gewoon werkenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ga alleen wat minder leuks doen: werkenDag vol vergaderingen, dat is altijd zo vermoeiend
[..]
HORSES!!!
Het lijkt mij ook weinig, maar dan is @sportfreak er in elk geval even uit.quote:
Ja, ik ging er zonder verwachtingen heen maar vond het verrassend leuk. Ook het verhaal en de achterliggende gedachte had ik niet verwachtquote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
O ja, van vergader-dagen word ik ook altijd doodmoe, dat kost me veel meer energie dan gewoon werken![]()
Heb jij Barbie ook gezien? Ik vond Ryan Gosling echt geweldig als Ken. Die gezichtsuitdrukkingen
Dit soort feitjes vind ik geweldig.quote:Op maandag 24 juli 2023 22:39 schreef molloot200 het volgende:
Ik was ook postief verrast. De combinatie van de best serieuze boodschap en de absurde setting en beelden werkte op mij ook goed!quote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, ik ging er zonder verwachtingen heen maar vond het verrassend leuk. Ook het verhaal en de achterliggende gedachte had ik niet verwacht![]()
En Ryan Gosling was volgens mij echt aan het genieten van zijn rol
Jaaaa de TT moet veranderd worden, jij bent jarig vandaagquote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:57 schreef usagi414 het volgende:
Wil iemand nog een stukje taart ?
[ afbeelding ]
Of zullen we de taart vandaag maar overslaan en gaan voor een lekkere lunch.
[ afbeelding ]
Taart ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:57 schreef usagi414 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Taart overslaan voor lunch?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:57 schreef usagi414 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Taart én een kroket is natuurlijk ook nog een optiequote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jaaaa de TT moet veranderd worden, jij bent jarig vandaag
Van harte gefeliciteerd!
Mag ik ook taart én een kroket?![]()
Ja dat is inderdaad een goede optiequote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Taart én een kroket is natuurlijk ook nog een optie
Ah, dat scheelt behoorlijkquote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:45 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Waarvan 2 inclusief reizen
Maar we komen de tijd wel door hoor.
Van harte gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:57 schreef usagi414 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
5 december is er ook een ESF-optreden in Nederland toch?quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:57 schreef usagi414 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:57 schreef usagi414 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:57 schreef usagi414 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:04 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb vannacht slecht geslapen omdat ik in de stress zat vanwege een deadline op mijn werk. Uiteindelijk was het nergens voor nodig want ik heb vandaag gewoon alles op tijd af kunnen maken. Nu ben ik kapot
[ afbeelding ]
Werkstress is echt k”t, vooral ‘s nachts.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:04 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb vannacht slecht geslapen omdat ik in de stress zat vanwege een deadline op mijn werk. Uiteindelijk was het nergens voor nodig want ik heb vandaag gewoon alles op tijd af kunnen maken. Nu ben ik kapot
[ afbeelding ]
uhm.. misschien wel.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:09 schreef BillDauterive het volgende:
@:luctor.et.emergo doe je vanavond mee met Goose Goose Duck?
Alles is nu klaar. Ik heb morgen gewoon mijn parttime dag en kan ik lekker achterover leunenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:38 schreef H_T het volgende:
[..]Kan je vanavond wel een beetje ontspannen?
Ik heb begin september vakantie. Wanneer de schoolvakanties voorbij zijn en het nog lekker weer isquote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Werkstress is echt k”t, vooral ‘s nachts.![]()
Heb je nog vakantie in het vooruitzicht?
Lekker vooruitzicht.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:50 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb begin september vakantie. Wanneer de schoolvakanties voorbij zijn en het nog lekker weer is
Vannacht slaap vast je heerlijk!quote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:04 schreef NailQueen het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je ook al een bezoekje aan Barbie gepland?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:39 schreef Hamlapjes het volgende:
Oppenheimer gezien vanavond, flink goed onderhoudend meesterwerkje wel
Speciale vermelding voor de muziek, die vond ik heul errug goed
Dan had je beter tot morgen kunnen wachten, dat was een mooiere geweestquote:Op woensdag 26 juli 2023 09:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Nog maar 366 dagen tot de start van de Olympische Spelen.
Dan zou die dus voor de Barbenheimer gaanquote:Op woensdag 26 juli 2023 09:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je ook al een bezoekje aan Barbie gepland?
Vandaag is het wel precies over een jaar (dezelfde datum) dat de OS beginnen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan had je beter tot morgen kunnen wachten, dat was een mooiere geweest![]()
Maar wel zin an
Ja daarom vraag ik het ookquote:Op woensdag 26 juli 2023 09:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan zou die dus voor de Barbenheimer gaan
Oh ja, schrikkeljaar natuurlijkquote:Op woensdag 26 juli 2023 10:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vandaag is het wel precies over een jaar (dezelfde datum) dat de OS beginnen.
Geeft niet. Ik was zelf ook even aan het twijfelen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh ja, schrikkeljaar natuurlijk![]()
Mijn fout
Ik ook niet, dus als DHL ineens voor mijn deur staat heeft die bezorger heel wat uit te leggenquote:
Gewoon zeggen dat je als soeverein mens geen contract met diegene hebt, en dat die dus mag ophoepelen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ook niet, dus als DHL ineens voor mijn deur staat heeft die bezorger heel wat uit te leggen
Die lui moeten eens ophouden met op persoonlijke titel allemaal post te bezorgen bij een ambassadequote:Op woensdag 26 juli 2023 10:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je als soeverein mens geen contract met diegene hebt, en dat die dus mag ophoepelen.
Dan maar je weet inschakelenquote:Op woensdag 26 juli 2023 10:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Die lui moeten eens ophouden met op persoonlijke titel allemaal post te bezorgen bij een ambassade
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:09 schreef Fred_B het volgende:
Kennen jullie die mop van de familie Fred_B die op Zomervakantie gingen naar Oostenrijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Kennen jullie die mop van de familie Fred_B die op Zomervakantie gingen naar Oostenrijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sneeuw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Kennen jullie die mop van de familie Fred_B die op Zomervakantie gingen naar Oostenrijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:42 schreef BillDauterive het volgende:
De Nederlandse waterpolodames zitten trouwens in de finale van het WK.Erg mooi.
Ik vind hem niks aan.quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:00 schreef Redefine het volgende:
Ik hoor nu pas voor het eerst de door Fall Out Boy geüpdate versie van Billy Joels We didn't start the fire
Ik had gisteren en eergisteren pakketjesquote:
Kennen jullie die mop van de familie Fred_B die op Zomervakantie gingen naar Oostenrijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Skivakantie in de zomerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Kennen jullie die mop van de familie Fred_B die op Zomervakantie gingen naar Oostenrijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel plezier daar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat hebben wij ook ooit gehad, eind augustus. De dag ervoor was het De Heetste Dag Ooit en toen we de volgende ochtend wakker werden, lag er sneeuw
Jaaa! @Guanabana, mocht je hier nog meelurken (en zo niet, dan toch: ) van harte gefeliciteerdquote:Op woensdag 26 juli 2023 11:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
En volgens mij is het trouwens wel weer eens tijd voor een Gefeliciteerd @:guanabana
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |