Ik zag heel veel mensen zwaaien 😄 Jij gaat je droom realiseren hoor! Ik ben binnen, om 15:37 eigenlijk. Ging best prima. De eerste 20-25 km vlogen voorbij en daarna werd het lastig. Ik ben niet zo snel dus werd door van alles ingehaald. Morgen gaat spannend worden. Ik moet voor 17:00 binnen zijn maar ik heb de late start om 5:45 dus een uur minder dan vandaag. Auw pijnlijke voeten en spiertjes. Zo eten en dan op tijd naar bed. Maar, dag 1 is on the pocketquote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:52 schreef molloot200 het volgende: Ik reed net op weg naar werk onder een brug door en over die brug liepen de vierdaagsewandelaars en ik werd me daar toch een partijtje jaloers
Even gezwaaid naar @:Prisha onder de brug van Valburg
en daarna verder gereden. Maar volgend jaar ga ik verdomme echt lopen want het wordt wel echt tijd dat die kinderdroom een keer waarheid wordt
![]()
Goed gedaan en succes morgen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zag heel veel mensen zwaaien 😄 Jij gaat je droom realiseren hoor! Ik ben binnen, om 15:37 eigenlijk. Ging best prima. De eerste 20-25 km vlogen voorbij en daarna werd het lastig. Ik ben niet zo snel dus werd door van alles ingehaald. Morgen gaat spannend worden. Ik moet voor 17:00 binnen zijn maar ik heb de late start om 5:45 dus een uur minder dan vandaag. Auw pijnlijke voeten en spiertjes. Zo eten en dan op tijd naar bed. Maar, dag 1 is on the pocket
Vond Dumoulin vaak een wat chagrijnige, slome prater, maar in zijn nieuwe carrière als analist kan hij niet meer stoppen met praten.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:38 schreef Redefine het volgende:
Ah Dumoulin. Die werd zelf tweede in die andere bizarre tijdrit waar Pogi Rogla uit het geel reed.
Eerst Marcel Kittel, nu Tom, de NOS is lekker bezig met z'n analisten. Boogerd vind ik het ook prima doen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vond Dumoulin vaak een wat chagrijnige, slome prater, maar in zijn nieuwe carrière als analist kan hij niet meer stoppen met praten.hele andere gast en doet het prima.
Het d-woord is al meerdere keren gevallen in het etappe topic, met een woedende Belg voorop.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:01 schreef blackswangreen het volgende:
Dit was echt genieten, die tijdrit van Vingegaard. Zó perfect, alles deed hij goed. Pogacar zag eruit als Roglic een paar jaar geleden.
Nu zullen de verdachtmakingen wel weer komen, maar dat hoort nu eenmaal bij wielrennen.
De NOS is tegenwoordig beter dan Sporza. Die zijn verdronken in een moeras van chauvinisme.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Eerst Marcel Kittel, nu Tom, de NOS is lekker bezig met z'n analisten. Boogerd vind ik het ook prima doen.
We hadden het eerder deze Tour al over de commentatoren en mijn ergernis aan de stem van Staf. Maar Boogie vind ik wél prettig om naar te luisteren inderdaad! Nu Joris nog naar een irrelevante sport begeleiden en iemand als Andries Lamain op die plek zetten en de NOS heeft een genotsopstelling staanquote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Eerst Marcel Kittel, nu Tom, de NOS is lekker bezig met z'n analisten. Boogerd vind ik het ook prima doen.
Ik keek altijd al via de NOS, als casual wielrennen volger stoor ik me nooit zo aan foutjes etc. Maar dit jaar is wel echt een kwaliteitsimpuls sinds ik begonnen ben met de Tour volgen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:06 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
We hadden het eerder deze Tour al over de commentatoren en mijn ergernis aan de stem van Staf. Maar Boogie vind ik wél prettig om naar te luisteren inderdaad! Nu Joris nog naar een irrelevante sport begeleiden en iemand als Andries Lamain op die plek zetten en de NOS heeft een genotsopstelling staan
Tom doet het ook echt heel goed, die komt echt lekker los en heeft een mening. Altijd al een intelligente vent geweest, dat komt nu goed naar voren, heel blij mee
Joris kun ze wel overplaatsen naar het Kaatsen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:06 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
We hadden het eerder deze Tour al over de commentatoren en mijn ergernis aan de stem van Staf. Maar Boogie vind ik wél prettig om naar te luisteren inderdaad! Nu Joris nog naar een irrelevante sport begeleiden en iemand als Andries Lamain op die plek zetten en de NOS heeft een genotsopstelling staan
Tom doet het ook echt heel goed, die komt echt lekker los en heeft een mening. Altijd al een intelligente vent geweest, dat komt nu goed naar voren, heel blij mee
Ja die laatste is bijna rustgevend om naar de luisterenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Huldequote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zag heel veel mensen zwaaien 😄 Jij gaat je droom realiseren hoor! Ik ben binnen, om 15:37 eigenlijk. Ging best prima. De eerste 20-25 km vlogen voorbij en daarna werd het lastig. Ik ben niet zo snel dus werd door van alles ingehaald. Morgen gaat spannend worden. Ik moet voor 17:00 binnen zijn maar ik heb de late start om 5:45 dus een uur minder dan vandaag. Auw pijnlijke voeten en spiertjes. Zo eten en dan op tijd naar bed. Maar, dag 1 is on the pocket
Zou Danny een Belg zijn?quote:
quote:
?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:14 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb het idee dat een zekere notaris me niet meer gaat terugbellen vandaag.
Werk gerelateerd, voor een cliënt die nog dingen wil regelen maar ook hard achteruit gaat. Dus er zit haast achter.quote:
Morgen dan maar zelf bellen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Werk gerelateerd, voor een cliënt die nog dingen wil regelen maar ook hard achteruit gaat. Dus er zit haast achter.
Yaaayy goed bezig Prishaquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee die waren natuurlijk allemaal druk met het koopcontract van @ijs_beerquote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:14 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb het idee dat een zekere notaris me niet meer gaat terugbellen vandaag.
Ohwahleuuuuk! Feliquote:
Daaemr denken we nog even over naquote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:00 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ohwahleuuuuk! Feli
We willen details![]()
Mag wel, hoeft niet![]()
Hopelijk gaat het vandaag net zo goed als gisterenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Goed bezigquote:Op woensdag 19 juli 2023 14:10 schreef Arizona het volgende:
@:ijs_beer van harte proficiat met je eigen plekje op de Noordpool
@:georgem hoe is het met je moeder?
@:summer52, hoe gaat het met jou en de beestenboel?
@
[..]
Hopelijk gaat het vandaag net zo goed als gisteren
@:luctor.et.emergo, beterschap met de keelpijn, hopelijk is het snel minder.
Ik heb momenteel wat last van een aantal pezen / aanhechtingen dus ik vroeg me af of het wel een goed idee was om naar de sportschool te gaan. En toen bedacht ik me, dat ik wel eens kon gaan zwemmenomdat dat niet zo belastend is. Dus ik heb baantjes gezwommen, ongeveer een halfuur met een paar kleine pauzes ertussen. En daarna nog lekker gedobberd in het warme bad
.
Lekker hoorquote:Op woensdag 19 juli 2023 14:10 schreef Arizona het volgende:
En toen bedacht ik me, dat ik wel eens kon gaan zwemmenomdat dat niet zo belastend is. Dus ik heb baantjes gezwommen, ongeveer een halfuur met een paar kleine pauzes ertussen. En daarna nog lekker gedobberd in het warme bad
.
Sportief hoorquote:Op woensdag 19 juli 2023 14:10 schreef Arizona het volgende:
@:ijs_beer van harte proficiat met je eigen plekje op de Noordpool
@:georgem hoe is het met je moeder?
@:summer52, hoe gaat het met jou en de beestenboel?
@
[..]
Hopelijk gaat het vandaag net zo goed als gisteren
@:luctor.et.emergo, beterschap met de keelpijn, hopelijk is het snel minder.
Ik heb momenteel wat last van een aantal pezen / aanhechtingen dus ik vroeg me af of het wel een goed idee was om naar de sportschool te gaan. En toen bedacht ik me, dat ik wel eens kon gaan zwemmenomdat dat niet zo belastend is. Dus ik heb baantjes gezwommen, ongeveer een halfuur met een paar kleine pauzes ertussen. En daarna nog lekker gedobberd in het warme bad
.
Die mafkees die alleen maar op de bodem zwom was niet vooruit te branden?quote:
Nou er waren een paar van die 80-plussers die vooral heel druk waren met hun eigen kwaaltjes en die van hun naasten te besprekenquote:Op woensdag 19 juli 2023 14:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Sportief hoor
[..]
Die mafkees die alleen maar op de bodem zwom was niet vooruit te branden?
Logisch. Want die ander miste een armquote:
Waren ze gigantisch incontinent dat je hebt opgevangen?quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou er waren een paar van die 80-plussers die vooral heel druk waren met hun eigen kwaaltjes en die van hun naasten te bespreken
Ze hadden het over ogen en schouders vooral en het water om hen heen had geen afwijkende kleur!quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Waren ze gigantisch incontinent dat je hebt opgevangen?
Hopelijk niet. Want dat ruikt niet heel frisquote:Op woensdag 19 juli 2023 15:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Waren ze gigantisch incontinent dat je hebt opgevangen?
Is dat niet dat liedje?quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ze hadden het over ogen en schouders vooral en het water om hen heen had geen afwijkende kleur!
Gelukkig maarquote:Op woensdag 19 juli 2023 15:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ze hadden het over ogen en schouders vooral en het water om hen heen had geen afwijkende kleur!
Was híj dat graatje dat voorbij dreef in het zwembad?quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:00 schreef Momo het volgende:
Pogi ligt ondertussen op de visafdeling van de Jumbo
Yates vloog er bijna uit waar de kussens niet meer stondenquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:21 schreef Redefine het volgende:
Gelukkig staat op die kussens in de bocht welke kant je op moet. Anders zou je zomaar verkeerd rijden.
quote:
quote:
Mooi drieluikquote:
Een Cees Bol krijgt niet eens kans om fatsoenlijk te sprintenquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:24 schreef Redefine het volgende:
Dan heb je al een hele dag beetje zware bergen over moeten fietsen. En dan krijg je aan het einde nog even zo'n muurtje voor je kiezen
Die moet hier kruipend naar bovenquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een Cees Bol krijgt niet eens kans om fatsoenlijk te sprinten
Gewoon demonstratief in de bezemwagen stappen.quote:
Net genoeg om dat laatste muurtje te zien. Daar doen ze wel een kwartier over.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik was vergeten te kijken. Dus pas het laatste kwartier gezien.
Goed bezigquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:12 schreef Prisha het volgende:
We hebben het gered, ik ben binnen![]()
Om 16:31 over de streep.
Ik ben nu net een kreupel besje maar goed. Hopelijk alles morgen hersteld. Het was best pittig. Dat laatste kilometer was indrukwekkend. Al die mensen, die je allemaal toe juichen en haast vooruit schreeuwen. Echt waanzinnig![]()
Ik geloof dat ik Sweet Caroline en dat liedje over dat bootje in de Amstel het vaakst heb gehoord
quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:12 schreef Prisha het volgende:
Ik ben nu net een kreupel besje maar goed. Hopelijk alles morgen hersteld. Het was best pittig. Dat laatste kilometer was indrukwekkend. Al die mensen, die je allemaal toe juichen en haast vooruit schreeuwen. Echt waanzinnig![]()
Ik geloof dat ik Sweet Caroline en dat liedje over dat bootje in de Amstel het vaakst heb gehoord
Goed bezig.quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:12 schreef Prisha het volgende:
Topperquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:12 schreef Prisha het volgende:
Sterkte.quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:52 schreef H_T het volgende:
Lampje motorstoring ging aan vanavondDan is het alleen maar hopen dat het mee gaat vallen
Yeaaah Prisha, ontzettend goed bezigquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:12 schreef Prisha het volgende:
quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:52 schreef H_T het volgende:
Lampje motorstoring ging aan vanavondDan is het alleen maar hopen dat het mee gaat vallen
Uh oh, hopelijk is het inderdaad gewoon een onnozel klein dingetje.quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:52 schreef H_T het volgende:
Ze wordt 1 augustus geopereerd en dan krijgt ze 10 dagen later de uitslag. Blijft dus nodig even flink spannendquote:
Oh noooquote:Op woensdag 19 juli 2023 20:52 schreef H_T het volgende:
Bij het terug rijden (dat mocht van de hulplijn van het automerk en de anwb) was het grootst merkbare verschil dat het waarschuwingslampje aan was. Dat geeft wel hoop dat het mee zal vallenquote:Op woensdag 19 juli 2023 21:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Uh oh, hopelijk is het inderdaad gewoon een onnozel klein dingetje.
Nog even in spanning dus, maar de eerste berichten zijn dus aardig hoopgevend!quote:Op woensdag 19 juli 2023 22:50 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ze wordt 1 augustus geopereerd en dan krijgt ze 10 dagen later de uitslag. Blijft dus nodig even flink spannend![]()
Volgens de oncoloog is het een hormoongevoelige kanker en dat is goed te behandelen. Vraag is vooral of ze uitzaaiingen heeft.
Hoe gaat het met je schoonmoeder?
Heeft geholpen, het is al bijna wegquote:
Respectquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:12 schreef Prisha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Het land is inderdaad wel toe aan verandering. Laten we vooral stemmen op een blanke boomer, in plaats van op een jonge allochtone vrouw.quote:
Nee, maar ja, je bent geen Meke, vandaag is het toch een speciale dag voor je.quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:52 schreef ijs_beer het volgende:
Oh misschien niet zo passend na de berichten van @:GeorgeM.
quote:Op donderdag 20 juli 2023 10:48 schreef Yesse het volgende:
Na alle medische verhalen kan er nog wel één bij toch? Gelukkig met een sisser afgelopen maar wel met stomme foutenPffff wat een gepruts…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op donderdag 20 juli 2023 10:48 schreef Yesse het volgende:
Na alle medische verhalen kan er nog wel één bij toch? Gelukkig met een sisser afgelopen maar wel met stomme foutenOeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat het goed afloopt, maar het is sowieso schrikken en niet leuk om het op die manier mee te maken
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik vind hem de Ivo Niehe van de politiekquote:
Dus je denkt dat dit een belachelijk groot succes gaat worden?quote:Op donderdag 20 juli 2023 12:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind hem de Ivo Niehe van de politiek
Ik denk dat hij in ieder geval zelf denkt dat dit een unaniem belachelijk groot succes wordt (en dat denkt hij dan in meerdere talen) !quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dus je denkt dat dit een belachelijk groot succes gaat worden?
Wat een spannende tijd voor jou en je moeder! Sterkte.quote:Op woensdag 19 juli 2023 22:50 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ze wordt 1 augustus geopereerd en dan krijgt ze 10 dagen later de uitslag. Blijft dus nodig even flink spannend![]()
Volgens de oncoloog is het een hormoongevoelige kanker en dat is goed te behandelen. Vraag is vooral of ze uitzaaiingen heeft.
Hoe gaat het met je schoonmoeder?
Ik snap nooit zo dat mensen het als arrogant zien als iemand gewoon slim is. Hetzelfde geldt voor Kaag. Moeten ze dan gaan praten als een debiel, omdat het anders te elitair overkomt?quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat hij in ieder geval zelf denkt dat dit een unaniem belachelijk groot succes wordt (en dat denkt hij dan in meerdere talen) !
Nu is het lampje stuk.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:18 schreef H_T het volgende:
Vanochtend was het motorlampje nog aan, net bleef het uitIk ga sowieso langs de garage, maar het is wel apart
Meeste bonte zal een kersenflap worden denk ik.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:23 schreef koffieleuk het volgende:
Gefeliciteerd @:ijs_beer![]()
Maak het niet al te bont vanavond
Wat heb je gekozen om te eten op je verjaardag? Pannenkoeken?quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Meeste bonte zal een kersenflap worden denk ik.![]()
Bedankt voor de felicitaties allemaal.![]()
Morgen nog een dagje weken en dan 3 weken vakantie.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 20 juli 2023 11:51 schreef ijs_beer het volgende:
*feesthoedje opzet, en dan niet zozeer voor Frans T.
Hahaha zou wel lekker zijn geweest, though.quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat heb je gekozen om te eten op je verjaardag? Pannenkoeken?
Wat voor kleur heb je nu?quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mijn katten moeten wennen aan de nieuwe kleur in mijn gang (vandaag en gisteren geverfd)
Binnenkort woon je op jezelf en houdt niemand je tegenquote:Op donderdag 20 juli 2023 20:19 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hahaha zou wel lekker zijn geweest, though.
Geeft niks gekkiequote:Op donderdag 20 juli 2023 11:52 schreef ijs_beer het volgende:
Oh misschien niet zo passend na de berichten van @:GeorgeM.
quote:Op donderdag 20 juli 2023 12:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
En sterkte @:GeorgeM en @:Moeder_George
Dank julliequote:Op donderdag 20 juli 2023 14:23 schreef summer52 het volgende:
[..]
Wat een spannende tijd voor jou en je moeder! Sterkte.
Ik ga stiekem uit van geen bericht is goed berichtquote:Op donderdag 20 juli 2023 21:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, hoe ging het vandaag bij @:Prisha
Prisha in LIF / De Nijmeegse Vierdaagse 2023 #5quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ga stiekem uit van geen bericht is goed bericht
Mooi om te horen!quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:47 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Prisha in LIF / De Nijmeegse Vierdaagse 2023 #5
Ze gaat morgen voor de 100%
Blossom powder heet de kleur volgens verfblik. Maar het is rose paarse kleurquote:
Blossom is toch een van de Powerpuff Girls?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 07:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Blossom powder heet de kleur volgens verfblik. Maar het is rose paarse kleur
Waarom lijkt het altijd alsof ik de wind tegen hebquote:Op donderdag 20 juli 2023 22:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vandaag 30 km gefietst. Met de wind tegen was het niet echt een pretje.
Hopelijk kan ik morgen ook nog een stuk fietsen, maar ze geven wel miezer af, en ik ben wel een mooi-weer-fietser.
Omdat ik 'm altijd tegen heb.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 07:43 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Waarom lijkt het altijd alsof ik de wind voor heb
In je dijen? Dat is wel een aparte plaats. In je bovenarmen kan ik het me wel voorstellen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb wel spierpijn in mijn dijen van het verven.
Voortaan toch maar met je armen vervenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb wel spierpijn in mijn dijen van het verven.
Hoe diep moet je dan je armen precies in de verfpot steken dan? De krengen zijn zo ondiep.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voortaan toch maar met je armen verven
Omdat jij anders veel te sterk en krachtig bent voor de natuurquote:Op vrijdag 21 juli 2023 07:43 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Waarom lijkt het altijd alsof ik de wind tegen heb
Tot je ellebogenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:27 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hoe diep moet je dan je armen precies in de verfpot steken dan? De krengen zijn zo ondiep.
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:27 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hoe diep moet je dan je armen precies in de verfpot steken dan? De krengen zijn zo ondiep.
quote:Toen hij vanochtend wakker werd, trof hij de ravage aan die de onweersbui had veroorzaakt. "Het was een grote puinhoop. Overal lagen modderhopen, takken, halve bomen, grondzeilen, opengeklapte tentstokken, omgewaaide airfryers en ingescheurde luifels.
Of je maakt een regenpijp aan een kant dicht (bij voorkeur de onderkant) en giet daar verf in, dan kan je lekker dippenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:37 schreef Arizona het volgende:
[..]Amateur.
Je doet de verf eerst in zo’n bak en daar ga je dan met je onderarmen in liggen.
@ijs_beer , je merkt het, aarzel niet om hier te vragen om klustips voor je nieuwe huis!quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Of je maakt een regenpijp aan een kant dicht (bij voorkeur de onderkant) en giet daar verf in, dan kan je lekker dippen
Dat zal het zijn!quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Omdat jij anders veel te sterk en krachtig bent voor de natuur
Ik kom helpen, ik ben mrs sauzenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:27 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
@:ijs_beer , je merkt het, aarzel niet om hier te vragen om klustips voor je nieuwe huis!
Yes, alleen ik doe halve finales doordeweeks want dat zijn minder liedjesquote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:43 schreef NailQueen het volgende:
Dankzij de terugkijk sessies van @:Molloot200 heb ik ontzettend veel zin gekregen om vanavond 2015 terug te kijken
Alleen Rusland sla ik overquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Yes, alleen ik doe halve finales doordeweeks want dat zijn minder liedjes
Ja! Zij was mijn favoriet.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 07:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Blossom is toch een van de Powerpuff Girls?
Ik heb gisteren nog een liedje van dat songfestival gekaraoke-dquote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:43 schreef NailQueen het volgende:
Dankzij de terugkijk sessies van @:Molloot200 heb ik ontzettend veel zin gekregen om vanavond 2015 terug te kijken
In dat geval heb ik wel een vraagje voor je. Een frikandel speciaal, is dat dan mayo, uitjes en curry, of juist met ketchup?quote:
Boh, Chain of Lights. Prachtigquote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog een liedje van dat songfestival gekaraoke-dDat was een prachtig duet.
Is iemand al een inbreker als die persoon nog niet heeft ingebroken?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:23 schreef Meke het volgende:
De babbelbox vraagt vraagt zich af: denkt u dat er ooit een inbreker zich heeft laten tegenhouden door het bordje: "let op! Buurtpreventie WhatsApp"
Ik vind buurtpreventie sowieso een raar woord. Dat zie ik steeds midden in een buurt opduiken, dus die preventie heeft niet gewerkt of is veel te laat begonnenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:23 schreef Meke het volgende:
De babbelbox vraagt vraagt zich af: denkt u dat er ooit een inbreker zich heeft laten tegenhouden door het bordje: "let op! Buurtpreventie WhatsApp"
Aanstaand inbreker danquote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is iemand al een inbreker als die persoon nog niet heeft ingebroken?
Is het ook zo'n lampje met twee kleuren? Bij mij is mijn motorstoringslampje al een paar jaar regelmatig aan. Meestal 's ochtends niet, maar na een uurtje rijden vaak wel. Zolang hij echter geel blijft en niet rood wordt hoef ik er niet per se iets mee te doen. Ik heb in die paar jaar ook nog niks nadeligs gemerkt, alleen het lampje is soms aan. Ben er ook al een paar APKs mee doorgekomen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:56 schreef H_T het volgende:
Net met mijn garage gesproken. Omdat gisteravond het motorlampje uit bleef kan ik er volgens hun vanuit gaan dat het een tijdelijke storing was die is opgelost en hoef ik niet langs te komen. Gaat het lampje weer aan, dan wel. In de gaten houden dus. In de herfst moet ie sowieso weer voor een beurt en APK, dus als er tot dan geen storing is kunnen ze er dan mooi naar kijken
Ja, dit is de niet-alarmerende variant. Voor de Carbagerun heb ik een auto gehad waar ruim 5000 kilometer lang het Check engine-lampje brandde. Motorkap open, ja er zit echt een motor in, motorkap dicht, maar het lampje bleef aanquote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is het ook zo'n lampje met twee kleuren? Bij mij is mijn motorstoringslampje al een paar jaar regelmatig aan. Meestal 's ochtends niet, maar na een uurtje rijden vaak wel. Zolang hij echter geel blijft en niet rood wordt hoef ik er niet per se iets mee te doen. Ik heb in die paar jaar ook nog niks nadeligs gemerkt, alleen het lampje is soms aan. Ben er ook al een paar APKs mee doorgekomen.
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 15:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, dit is de niet-alarmerende variant. Voor de Carbagerun heb ik een auto gehad waar ruim 5000 kilometer lang het Check engine-lampje brandde. Motorkap open, ja er zit echt een motor in, motorkap dicht, maar het lampje bleef aan. Die had wel als apart probleem dat de motor afsloeg wanneer je te lang stilstond met de pook in Drive.
Erg mooiquote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:24 schreef Meke het volgende:
Dankzij de beslissing van Van Aert sijpelt nu zelfs in mijn algoritme wielrennen binnen![]()
Ja zo begint de indoctrinaaasie natuurlijk altijd, met schattige babietjesquote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:24 schreef Meke het volgende:
Dankzij de beslissing van Van Aert sijpelt nu zelfs in mijn algoritme wielrennen binnen![]()
Ik moest alsnog zelf opzoeken wat er aan de hand wasquote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:24 schreef Meke het volgende:
Ik weet het nog steeds niet.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik moest alsnog zelf opzoeken wat er aan de hand was
Ja. Allen het is ons gelukt.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:24 schreef Meke het volgende:
Hij is gestopt met de Tour de France en vertrokken uit Frankrijkquote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet het nog steeds niet.
Moet ook zeggen dat het me ook net niet genoeg intrigeert om het op te gaan zoeken.
Jaquote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Allen het is ons gelukt.One of us, one of us, one of us.
Ah, en daarvan zijn @Meke's algoritmes een beetje van slag?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Hij is gestopt met de Tour de France en vertrokken uit Frankrijk
Veel plezier alvast.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:44 schreef Arizona het volgende:
Ik ga maandag met dochter naar de Barbiefilm
Nu nogquote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:38 schreef NailQueen het volgende:
Let the eurovision song contest 2015 begin
Het is geen 2019 he?quote:
Dat is nog wel even wachten hoor tot liedje 27quote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:47 schreef NailQueen het volgende:
* Pakt alvast een teiltje voor Italie
[ afbeelding ]
Als je UK-genot maar niet skipt want die is te leuk voor de cringequote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Even een paar matige optredens en intervalsacts overslaan en ik ben een uur verder
Het is idd een guilty pleasurequote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als je UK-genot maar niet skipt want die is te leuk voor de cringe
Oeeh ja die is ook leukquote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:52 schreef NailQueen het volgende:
* Schrijft Here For You op voor een eventuele afterparty
Was Electro Velvet dat jaar?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als je UK-genot maar niet skipt want die is te leuk voor de cringe
Leuk liedje, maar ik erger me altijd aan dat gewijs van die vrouwquote:
Uitvoering is gewoon heel wat minderquote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Leuk liedje, maar ik erger me altijd aan dat gewijs van die vrouw
Truequote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Uitvoering is gewoon heel wat minder
Over foute Engelse inzendingen gesprokenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:39 schreef H_T het volgende:
[..]
TrueWel leuk dat ze het geprobeerd hebben. Zo'n inzending kan ook ineens wel in de smaak vallen en dan win je een paar plekken, wat je met de zoveelste zouteloze ballad niet gaat lukken
Goede terugreisquote:Op zaterdag 22 juli 2023 08:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Vandaag inpakken en terug naar huis.
Leuk! ik zwaai terugquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lunchpauze. Even zwaaien naar Billy![]()
Nu zijn nu voor Zwolle op de A28.
Dan kun je die over een paar maanden weer verplaatsenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
Toch maar eens een klok opgehangen, eigenlijk best handig.
Nee, dat hoeft dus niet meer.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan kun je die over een paar maanden weer verplaatsen
Ik heb met mijn verjaardag een klok gekregen. Die had ik niet per se nodig, want ik had er al een en weet geen goede tweede plek in het huis. Nu heb ik besloten dat de een de zomerklok is en de andere de winterklok. Niks verzetten, gewoon vervangenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft dus niet meer.
Elke keer verzetten was ik juist klaar mee, nu hangt ie. Niemand heeft ooit iets gezegd over de klok een uur terughangen of een uur vooruit hangen.
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Poels was nu langer in beeld dan bij zijn ritzege.
Het is wel echt een saaie kerel jaquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:04 schreef Redefine het volgende:
En dan gaat die nog ruzie zitten maken met GallHet blijft toch wel een suffe renner Vingegaard
Prima dat Max eens geen pole heeft, alleen jammer dat Lewis dan pole heeft.quote:
Heel fijn! Waar hield je nu pauze?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Iets voor half 5 thuis gearriveerd.
Nog last gehad van heel veel regen op de terugweg ?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Iets voor half 5 thuis gearriveerd.
Op de twee plekken die ik eerder heb aangegeven.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heel fijn! Waar hield je nu pauze?
Toen we net weg waren en nog op de binnendoor wegen reden met op de zoveel tijd een dorpje, hadden we nog een stortbui. Verder af en toe wel wat buien. De ene wat heftiger dan de andere.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:28 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Nog last gehad van heel veel regen op de terugweg ?
Of precies tussen de buien doorgereden.
Ow, maar dat was niet helemaal bij me in de buurt! Als je in je eentje was, had ik je wel uitgenodigd om bij mij te lunchen, maar met meer mensen is dat misschien een beetje raar.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op de twee plekken die ik eerder heb aangegeven.
Dat zal Vingegaard worst wezen. Hij wint voor de tweede keer de Tour.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:31 schreef Redefine het volgende:
Dumoulin snapt ook niks van Vingegaard.
Hoezo zat hij ruzie te maken? Dat was volgens mij gewoon wat overleg. Ik heb de laatste tijd wel het idee dat er ook wel heel erg gezocht wordt naar manieren om Vingegaard af te schilderen als kleurloos etc.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:04 schreef Redefine het volgende:
En dan gaat die nog ruzie zitten maken met GallHet blijft toch wel een suffe renner Vingegaard
Bij Gorinchem raakte ik wel mijn broer en zijn vriendin kwijt. Zij misten de afslag en ik had 'm wel. 😅quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, maar dat was niet helemaal bij me in de buurt! Als je in je eentje was, had ik je wel uitgenodigd om bij mij te lunchen, maar met meer mensen is dat misschien een beetje raar.
Dan zat je al veel te zuiderlijk om bij Bill te kunnen gaan lunchen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij Gorinchem raakte ik wel mijn broer en zijn vriendin kwijt. Zij misten de afslag en ik had 'm wel. 😅
Uiteraard geldt dat het Vingegaard worst zal wezen. Die wint gewoon zijn tweede Tour, wat heel mooi is. Maar als we zo redeneren dan kunnen wij en ook Dumoulin nergens meer wat van vinden hequote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:43 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat zal Vingegaard worst wezen. Hij wint voor de tweede keer de Tour.
Het is een beetje een nerd, nogal een introverte jongen, maar dat mag. Je krijgt in elk geval geen fake gedoe bij hem.
Trots op je wat je hebt gepresteerdquote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:21 schreef Prisha het volgende:
heyoooo iedereen nog heel erg bedankt voor alle aanmoedigingen en felicitaties![]()
Ik was iedere dag zo moe, geen fut om te reageren verder maar het deed en doet me heel erg goed.
Het is me gelukt in elk geval![]()
Maar nu. Ai ai ai. Wat een pijn. Begint eindelijk ietsjes weg te trekken. Maar, ik had het niet willen missen, wat een fantastische belevenis, het is niet te beschrijven.
@:molloot200 ik hoop jou volgend jaar toe te kunnen juichen
Vlak voor de top hield Gall een klein beetje zijn benen stil, waarna Vingegaard in discussie met hem ging, waarna Gall not amused was. Veel is er niet voor nodig om Vingegaard bij vlagen kleurloos te vinden. Dat heeft hij ook wel vaker laten zien. Maar volledig kleurloos is hij dan weer niet, want daarvoor heeft die in de andere koersen dit jaar en in twee etappes waar hij het verschil maakte ook gewoon aanvallend gereden.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hoezo zat hij ruzie te maken? Dat was volgens mij gewoon wat overleg. Ik heb de laatste tijd wel het idee dat er ook wel heel erg gezocht wordt naar manieren om Vingegaard af te schilderen als kleurloos etc.
Dat laatste niet door jou persoonlijk natuurlijk, meer in het algemeen.
Omdat die logischerwijs er vanuit ging dat ze samen door zouden rijden. Maar als je dan met zo'n verschil in het klassement alsnog niet overneemt, dan denkt Pogacar ook van laat dan maar. Kan alsnog wel winnen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:09 schreef Cyan9 het volgende:
En Pogi deed op hetzelfde moment ook niks meer dan afwachten en kijken, dus dat komt dan net zo hard op zijn conto.
Was dat de visafslag?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij Gorinchem raakte ik wel mijn broer en zijn vriendin kwijt. Zij misten de afslag en ik had 'm wel. 😅
De A50 was dicht, dus we moesten via Arnhem.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:18 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dan zat je al veel te zuiderlijk om bij Bill te kunnen gaan lunchen.
Dat lijk op ASO. Die hebben de laatste tijd ook wel last van afgesloten stukken weg.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De A50 was dicht, dus we moesten via Arnhem.
Maar Arnhem ligt toch aan de A50?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De A50 was dicht, dus we moesten via Arnhem.
Ah ja, dan was je niet meer in de buurt, wat usagi inderdaad zegtquote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De A28 dan? Die dicht was?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
We werden nu anders geleid dan op de heenweg.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah ja, dan was je niet meer in de buurt, wat usagi inderdaad zegt
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:55 schreef Redefine het volgende:
Nog een update over mijn moeder.Poeh wat heftig, dan is het nu ineens echt zo. Wel fijn dat het haar bevalt, ook met de hulp die ze krijgt. Hopelijk krijgt ze een goede plek. Veel sterkte voor jullie in ieder geval ook. Ondanks dat de duidelijkheid 'fijn' moet zijn is het natuurlijk ook voor jullie heel heftig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welk keurslijf heb je het dan over? Volgens mij is het Vingegaard die een paar lange solo's heeft gedaan in deze Tour, niet Pogacar.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vlak voor de top hield Gall een klein beetje zijn benen stil, waarna Vingegaard in discussie met hem ging, waarna Gall not amused was. Veel is er niet voor nodig om Vingegaard bij vlagen kleurloos te vinden. Dat heeft hij ook wel vaker laten zien. Maar volledig kleurloos is hij dan weer niet, want daarvoor heeft die in de andere koersen dit jaar en in twee etappes waar hij het verschil maakte ook gewoon aanvallend gereden.
Edit: dat lijkt overigens ook wel wat door de keuzes en het keurslijf van Jumbo te komen. Wat je wel vaker ziet bij ploegen die vaker grote rondes (kunnen) winnen is dat ze heel erg volgens een plan werken. En daar eigenlijk liever niet van afwijken. Vooral voor de kopman dan, de rest mag zo nu en dan weleens gekker doen.
Jumbo is dan ook wel de nieuwe Sky/Ineos.
Het rijden volgens het plan en volgens het vermogen. Dat Vingegaard lange solo's heeft gereden klopt. Maar dat is wel heel erg makkelijk gezegd. Pogacar heeft geen lange solo's gereden, omdat die Vingegaard niet kon lossen toen vrij vroeg ging. Andersom heeft Vingegaard twee keer aangevallen en toen loste hij Pogacar ook.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:39 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Welk keurslijf heb je het dan over? Volgens mij is het Vingegaard die een paar lange solo's heeft gedaan in deze Tour, niet Pogacar.
Nog een update over mijn moeder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook een goed idee.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb met mijn verjaardag een klok gekregen. Die had ik niet per se nodig, want ik had er al een en weet geen goede tweede plek in het huis. Nu heb ik besloten dat de een de zomerklok is en de andere de winterklok. Niks verzetten, gewoon vervangen
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:08 schreef Redefine het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
En wij maar allemaal naar jou mailen met vragen over hoe het met je gaat. En dan ga je er zo mee omquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Privé mailbox ook weer opgeruimd. Oudste ongelezen mailtje t/m nieuwste ongelezen mailtje geselecteerd, rechter muisknop, verwijderen.
DM werkt dan beter.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
En wij maar allemaal naar jou mailen met vragen over hoe het met je gaat. En dan ga je er zo mee om
Nog een update over mijn moeder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gratis naar de Efteling voor de huldiging?quote:
Dit wordt nog watquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Prima dat Max eens geen pole heeft, alleen jammer dat Lewis dan pole heeft.
Gemiste kans om de Walvis niet te benoemenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:54 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Jonas in het Efteling Theater met Roodkapje erbij, zin in
Nog een update over mijn moeder.Het lijkt me hoe dan ook een heel moeilijke situatie. Sterkte RedefineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik snap helemaal niets van deze zin maar ik heb een vaag vermoeden dat ik mijn UI morgen moet aanpassen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:25 schreef H_T het volgende:
@:Nailqueen Ik hoor net dat jouw idool morgen met de groene vlag mag zwaaien bij de Indycar
Nog een update over mijn moeder.Sterkte Redefine en voor je moeder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Amerika gaan wat lui 250 rondjes lang alleen maar bochten naar links maken en Ed S. geeft daar het officiële startsignaalquote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik snap helemaal niets van deze zin maar ik heb een vaag vermoeden dat ik mijn UI morgen moet aanpassen.
Dan kan ik F1 morgen met een gerust hart overslaan. Wat ik eigenlijk altijd doequote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:42 schreef H_T het volgende:
[..]
In Amerika gaan wat lui 250 rondjes lang alleen maar bochten naar links maken en Ed S. geeft daar het officiële startsignaal
F1 kan je veilig kijken, want die rijden op een ander werelddeel. Zeker Edvrij dusquote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dan kan ik F1 morgen met een gerust hart overslaan. Wat ik eigenlijk altijd doe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |