quote:Op donderdag 20 juli 2023 10:48 schreef Yesse het volgende:
Na alle medische verhalen kan er nog wel één bij toch? Gelukkig met een sisser afgelopen maar wel met stomme foutenPffff wat een gepruts…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op donderdag 20 juli 2023 10:48 schreef Yesse het volgende:
Na alle medische verhalen kan er nog wel één bij toch? Gelukkig met een sisser afgelopen maar wel met stomme foutenOeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat het goed afloopt, maar het is sowieso schrikken en niet leuk om het op die manier mee te maken
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik vind hem de Ivo Niehe van de politiekquote:
Dus je denkt dat dit een belachelijk groot succes gaat worden?quote:Op donderdag 20 juli 2023 12:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind hem de Ivo Niehe van de politiek
Ik denk dat hij in ieder geval zelf denkt dat dit een unaniem belachelijk groot succes wordt (en dat denkt hij dan in meerdere talen) !quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dus je denkt dat dit een belachelijk groot succes gaat worden?
Wat een spannende tijd voor jou en je moeder! Sterkte.quote:Op woensdag 19 juli 2023 22:50 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ze wordt 1 augustus geopereerd en dan krijgt ze 10 dagen later de uitslag. Blijft dus nodig even flink spannend![]()
Volgens de oncoloog is het een hormoongevoelige kanker en dat is goed te behandelen. Vraag is vooral of ze uitzaaiingen heeft.
Hoe gaat het met je schoonmoeder?
Ik snap nooit zo dat mensen het als arrogant zien als iemand gewoon slim is. Hetzelfde geldt voor Kaag. Moeten ze dan gaan praten als een debiel, omdat het anders te elitair overkomt?quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat hij in ieder geval zelf denkt dat dit een unaniem belachelijk groot succes wordt (en dat denkt hij dan in meerdere talen) !
Nu is het lampje stuk.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:18 schreef H_T het volgende:
Vanochtend was het motorlampje nog aan, net bleef het uitIk ga sowieso langs de garage, maar het is wel apart
Meeste bonte zal een kersenflap worden denk ik.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:23 schreef koffieleuk het volgende:
Gefeliciteerd @:ijs_beer![]()
Maak het niet al te bont vanavond
Wat heb je gekozen om te eten op je verjaardag? Pannenkoeken?quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Meeste bonte zal een kersenflap worden denk ik.![]()
Bedankt voor de felicitaties allemaal.![]()
Morgen nog een dagje weken en dan 3 weken vakantie.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 20 juli 2023 11:51 schreef ijs_beer het volgende:
*feesthoedje opzet, en dan niet zozeer voor Frans T.
Hahaha zou wel lekker zijn geweest, though.quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat heb je gekozen om te eten op je verjaardag? Pannenkoeken?
Wat voor kleur heb je nu?quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mijn katten moeten wennen aan de nieuwe kleur in mijn gang (vandaag en gisteren geverfd)
Binnenkort woon je op jezelf en houdt niemand je tegenquote:Op donderdag 20 juli 2023 20:19 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hahaha zou wel lekker zijn geweest, though.
Geeft niks gekkiequote:Op donderdag 20 juli 2023 11:52 schreef ijs_beer het volgende:
Oh misschien niet zo passend na de berichten van @:GeorgeM.
quote:Op donderdag 20 juli 2023 12:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
En sterkte @:GeorgeM en @:Moeder_George
Dank julliequote:Op donderdag 20 juli 2023 14:23 schreef summer52 het volgende:
[..]
Wat een spannende tijd voor jou en je moeder! Sterkte.
Ik ga stiekem uit van geen bericht is goed berichtquote:Op donderdag 20 juli 2023 21:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, hoe ging het vandaag bij @:Prisha
Prisha in LIF / De Nijmeegse Vierdaagse 2023 #5quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ga stiekem uit van geen bericht is goed bericht
Mooi om te horen!quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:47 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Prisha in LIF / De Nijmeegse Vierdaagse 2023 #5
Ze gaat morgen voor de 100%
Blossom powder heet de kleur volgens verfblik. Maar het is rose paarse kleurquote:
Blossom is toch een van de Powerpuff Girls?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 07:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Blossom powder heet de kleur volgens verfblik. Maar het is rose paarse kleur
Waarom lijkt het altijd alsof ik de wind tegen hebquote:Op donderdag 20 juli 2023 22:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vandaag 30 km gefietst. Met de wind tegen was het niet echt een pretje.
Hopelijk kan ik morgen ook nog een stuk fietsen, maar ze geven wel miezer af, en ik ben wel een mooi-weer-fietser.
Omdat ik 'm altijd tegen heb.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 07:43 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Waarom lijkt het altijd alsof ik de wind voor heb
In je dijen? Dat is wel een aparte plaats. In je bovenarmen kan ik het me wel voorstellen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb wel spierpijn in mijn dijen van het verven.
Voortaan toch maar met je armen vervenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb wel spierpijn in mijn dijen van het verven.
Hoe diep moet je dan je armen precies in de verfpot steken dan? De krengen zijn zo ondiep.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voortaan toch maar met je armen verven
Omdat jij anders veel te sterk en krachtig bent voor de natuurquote:Op vrijdag 21 juli 2023 07:43 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Waarom lijkt het altijd alsof ik de wind tegen heb
Tot je ellebogenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:27 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hoe diep moet je dan je armen precies in de verfpot steken dan? De krengen zijn zo ondiep.
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:27 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hoe diep moet je dan je armen precies in de verfpot steken dan? De krengen zijn zo ondiep.
quote:Toen hij vanochtend wakker werd, trof hij de ravage aan die de onweersbui had veroorzaakt. "Het was een grote puinhoop. Overal lagen modderhopen, takken, halve bomen, grondzeilen, opengeklapte tentstokken, omgewaaide airfryers en ingescheurde luifels.
Of je maakt een regenpijp aan een kant dicht (bij voorkeur de onderkant) en giet daar verf in, dan kan je lekker dippenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:37 schreef Arizona het volgende:
[..]Amateur.
Je doet de verf eerst in zo’n bak en daar ga je dan met je onderarmen in liggen.
@ijs_beer , je merkt het, aarzel niet om hier te vragen om klustips voor je nieuwe huis!quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Of je maakt een regenpijp aan een kant dicht (bij voorkeur de onderkant) en giet daar verf in, dan kan je lekker dippen
Dat zal het zijn!quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Omdat jij anders veel te sterk en krachtig bent voor de natuur
Ik kom helpen, ik ben mrs sauzenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:27 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
@:ijs_beer , je merkt het, aarzel niet om hier te vragen om klustips voor je nieuwe huis!
Yes, alleen ik doe halve finales doordeweeks want dat zijn minder liedjesquote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:43 schreef NailQueen het volgende:
Dankzij de terugkijk sessies van @:Molloot200 heb ik ontzettend veel zin gekregen om vanavond 2015 terug te kijken
Alleen Rusland sla ik overquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Yes, alleen ik doe halve finales doordeweeks want dat zijn minder liedjes
Ja! Zij was mijn favoriet.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 07:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Blossom is toch een van de Powerpuff Girls?
Ik heb gisteren nog een liedje van dat songfestival gekaraoke-dquote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:43 schreef NailQueen het volgende:
Dankzij de terugkijk sessies van @:Molloot200 heb ik ontzettend veel zin gekregen om vanavond 2015 terug te kijken
In dat geval heb ik wel een vraagje voor je. Een frikandel speciaal, is dat dan mayo, uitjes en curry, of juist met ketchup?quote:
Boh, Chain of Lights. Prachtigquote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog een liedje van dat songfestival gekaraoke-dDat was een prachtig duet.
Is iemand al een inbreker als die persoon nog niet heeft ingebroken?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:23 schreef Meke het volgende:
De babbelbox vraagt vraagt zich af: denkt u dat er ooit een inbreker zich heeft laten tegenhouden door het bordje: "let op! Buurtpreventie WhatsApp"
Ik vind buurtpreventie sowieso een raar woord. Dat zie ik steeds midden in een buurt opduiken, dus die preventie heeft niet gewerkt of is veel te laat begonnenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:23 schreef Meke het volgende:
De babbelbox vraagt vraagt zich af: denkt u dat er ooit een inbreker zich heeft laten tegenhouden door het bordje: "let op! Buurtpreventie WhatsApp"
Aanstaand inbreker danquote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is iemand al een inbreker als die persoon nog niet heeft ingebroken?
Is het ook zo'n lampje met twee kleuren? Bij mij is mijn motorstoringslampje al een paar jaar regelmatig aan. Meestal 's ochtends niet, maar na een uurtje rijden vaak wel. Zolang hij echter geel blijft en niet rood wordt hoef ik er niet per se iets mee te doen. Ik heb in die paar jaar ook nog niks nadeligs gemerkt, alleen het lampje is soms aan. Ben er ook al een paar APKs mee doorgekomen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:56 schreef H_T het volgende:
Net met mijn garage gesproken. Omdat gisteravond het motorlampje uit bleef kan ik er volgens hun vanuit gaan dat het een tijdelijke storing was die is opgelost en hoef ik niet langs te komen. Gaat het lampje weer aan, dan wel. In de gaten houden dus. In de herfst moet ie sowieso weer voor een beurt en APK, dus als er tot dan geen storing is kunnen ze er dan mooi naar kijken
Ja, dit is de niet-alarmerende variant. Voor de Carbagerun heb ik een auto gehad waar ruim 5000 kilometer lang het Check engine-lampje brandde. Motorkap open, ja er zit echt een motor in, motorkap dicht, maar het lampje bleef aanquote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is het ook zo'n lampje met twee kleuren? Bij mij is mijn motorstoringslampje al een paar jaar regelmatig aan. Meestal 's ochtends niet, maar na een uurtje rijden vaak wel. Zolang hij echter geel blijft en niet rood wordt hoef ik er niet per se iets mee te doen. Ik heb in die paar jaar ook nog niks nadeligs gemerkt, alleen het lampje is soms aan. Ben er ook al een paar APKs mee doorgekomen.
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 15:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, dit is de niet-alarmerende variant. Voor de Carbagerun heb ik een auto gehad waar ruim 5000 kilometer lang het Check engine-lampje brandde. Motorkap open, ja er zit echt een motor in, motorkap dicht, maar het lampje bleef aan. Die had wel als apart probleem dat de motor afsloeg wanneer je te lang stilstond met de pook in Drive.
Erg mooiquote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:24 schreef Meke het volgende:
Dankzij de beslissing van Van Aert sijpelt nu zelfs in mijn algoritme wielrennen binnen![]()
Ja zo begint de indoctrinaaasie natuurlijk altijd, met schattige babietjesquote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:24 schreef Meke het volgende:
Dankzij de beslissing van Van Aert sijpelt nu zelfs in mijn algoritme wielrennen binnen![]()
Ik moest alsnog zelf opzoeken wat er aan de hand wasquote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:24 schreef Meke het volgende:
Ik weet het nog steeds niet.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik moest alsnog zelf opzoeken wat er aan de hand was
Ja. Allen het is ons gelukt.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:24 schreef Meke het volgende:
Hij is gestopt met de Tour de France en vertrokken uit Frankrijkquote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet het nog steeds niet.
Moet ook zeggen dat het me ook net niet genoeg intrigeert om het op te gaan zoeken.
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |