Ik zag heel veel mensen zwaaien 😄 Jij gaat je droom realiseren hoor! Ik ben binnen, om 15:37 eigenlijk. Ging best prima. De eerste 20-25 km vlogen voorbij en daarna werd het lastig. Ik ben niet zo snel dus werd door van alles ingehaald. Morgen gaat spannend worden. Ik moet voor 17:00 binnen zijn maar ik heb de late start om 5:45 dus een uur minder dan vandaag. Auw pijnlijke voeten en spiertjes. Zo eten en dan op tijd naar bed. Maar, dag 1 is on the pocketquote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:52 schreef molloot200 het volgende: Ik reed net op weg naar werk onder een brug door en over die brug liepen de vierdaagsewandelaars en ik werd me daar toch een partijtje jaloers
Even gezwaaid naar @:Prisha onder de brug van Valburg
en daarna verder gereden. Maar volgend jaar ga ik verdomme echt lopen want het wordt wel echt tijd dat die kinderdroom een keer waarheid wordt
![]()
Goed gedaan en succes morgen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zag heel veel mensen zwaaien 😄 Jij gaat je droom realiseren hoor! Ik ben binnen, om 15:37 eigenlijk. Ging best prima. De eerste 20-25 km vlogen voorbij en daarna werd het lastig. Ik ben niet zo snel dus werd door van alles ingehaald. Morgen gaat spannend worden. Ik moet voor 17:00 binnen zijn maar ik heb de late start om 5:45 dus een uur minder dan vandaag. Auw pijnlijke voeten en spiertjes. Zo eten en dan op tijd naar bed. Maar, dag 1 is on the pocket
Vond Dumoulin vaak een wat chagrijnige, slome prater, maar in zijn nieuwe carrière als analist kan hij niet meer stoppen met praten.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:38 schreef Redefine het volgende:
Ah Dumoulin. Die werd zelf tweede in die andere bizarre tijdrit waar Pogi Rogla uit het geel reed.
Eerst Marcel Kittel, nu Tom, de NOS is lekker bezig met z'n analisten. Boogerd vind ik het ook prima doen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vond Dumoulin vaak een wat chagrijnige, slome prater, maar in zijn nieuwe carrière als analist kan hij niet meer stoppen met praten.hele andere gast en doet het prima.
Het d-woord is al meerdere keren gevallen in het etappe topic, met een woedende Belg voorop.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:01 schreef blackswangreen het volgende:
Dit was echt genieten, die tijdrit van Vingegaard. Zó perfect, alles deed hij goed. Pogacar zag eruit als Roglic een paar jaar geleden.
Nu zullen de verdachtmakingen wel weer komen, maar dat hoort nu eenmaal bij wielrennen.
De NOS is tegenwoordig beter dan Sporza. Die zijn verdronken in een moeras van chauvinisme.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Eerst Marcel Kittel, nu Tom, de NOS is lekker bezig met z'n analisten. Boogerd vind ik het ook prima doen.
We hadden het eerder deze Tour al over de commentatoren en mijn ergernis aan de stem van Staf. Maar Boogie vind ik wél prettig om naar te luisteren inderdaad! Nu Joris nog naar een irrelevante sport begeleiden en iemand als Andries Lamain op die plek zetten en de NOS heeft een genotsopstelling staanquote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Eerst Marcel Kittel, nu Tom, de NOS is lekker bezig met z'n analisten. Boogerd vind ik het ook prima doen.
Ik keek altijd al via de NOS, als casual wielrennen volger stoor ik me nooit zo aan foutjes etc. Maar dit jaar is wel echt een kwaliteitsimpuls sinds ik begonnen ben met de Tour volgen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:06 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
We hadden het eerder deze Tour al over de commentatoren en mijn ergernis aan de stem van Staf. Maar Boogie vind ik wél prettig om naar te luisteren inderdaad! Nu Joris nog naar een irrelevante sport begeleiden en iemand als Andries Lamain op die plek zetten en de NOS heeft een genotsopstelling staan
Tom doet het ook echt heel goed, die komt echt lekker los en heeft een mening. Altijd al een intelligente vent geweest, dat komt nu goed naar voren, heel blij mee
Joris kun ze wel overplaatsen naar het Kaatsen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:06 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
We hadden het eerder deze Tour al over de commentatoren en mijn ergernis aan de stem van Staf. Maar Boogie vind ik wél prettig om naar te luisteren inderdaad! Nu Joris nog naar een irrelevante sport begeleiden en iemand als Andries Lamain op die plek zetten en de NOS heeft een genotsopstelling staan
Tom doet het ook echt heel goed, die komt echt lekker los en heeft een mening. Altijd al een intelligente vent geweest, dat komt nu goed naar voren, heel blij mee
Ja die laatste is bijna rustgevend om naar de luisterenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Huldequote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zag heel veel mensen zwaaien 😄 Jij gaat je droom realiseren hoor! Ik ben binnen, om 15:37 eigenlijk. Ging best prima. De eerste 20-25 km vlogen voorbij en daarna werd het lastig. Ik ben niet zo snel dus werd door van alles ingehaald. Morgen gaat spannend worden. Ik moet voor 17:00 binnen zijn maar ik heb de late start om 5:45 dus een uur minder dan vandaag. Auw pijnlijke voeten en spiertjes. Zo eten en dan op tijd naar bed. Maar, dag 1 is on the pocket
Zou Danny een Belg zijn?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |