Keep moving keep moving keep moving keep movingquote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:53 schreef NailQueen het volgende:
Life is marchin' on. Do you feel that?
Time is right to celebrate good timesquote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Keep moving keep moving keep moving keep moving
Ik heb 'm al een hele tijd niet meer zien posten hier.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:24 schreef H_T het volgende:
Hoe lang zit Strani volgens de OP al in de bak eigenlijk?
Welke dan? De d van down mag klein omdat de zin niet daar is begonnenquote:
De muziek in deze vind ik wel wat, wat steviger. De stemmetjes zijn me echter wel ietwat te hoog, maar daar zou ik misschien nog wel aan kunnen wennen.quote:Op zondag 23 juli 2023 01:33 schreef BillDauterive het volgende:
Prachtige TT.
Ik luister eigenlijk altijd deze versie:
Ik ben net wakkerquote:
Tv aan, hup hupquote:
quote:
Volgens mij is het zo dat ze niet betrokken was in het spel en niet hinderlijk buitenspel stond.quote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 23 juli 2023 10:07 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen! Ik hang de slingers op, zet de taart klaar en blaas een heleboel kaarsjes uit
Gefeliciteerdquote:Op zondag 23 juli 2023 10:07 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen! Ik hang de slingers op, zet de taart klaar en blaas een heleboel kaarsjes uit
Dat verdient een TT. Gefeliciteerd!quote:Op zondag 23 juli 2023 10:07 schreef Arizona het volgende:
Jarizona is dan wel weer een leukequote:
quote:Op zondag 23 juli 2023 10:07 schreef Arizona het volgende:
ik heb het vrijdag al gevierd met de familie.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:15 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Feli![]()
Groot feest vandaag of lekker intiem?
Alleen dit jaar? Jullie zijn normaliter andere dagen jarigquote:Op zondag 23 juli 2023 10:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
ik heb het vrijdag al gevierd met de familie.
Straks brunchen met New Mexico en vanmiddag gaan we nog even naar mijn ouders want mijn pap viert zijn verjaardag vandaag![]()
Het was een complex jaar om alle vieringen te plannen
Hmm, vind het een beetje raar. Ze stond zowat in het doel dus dan is ze wel redelijk betrokken en de keeper had haar daardoor dus niet in de gaten. Maar wat weet ik er van.quote:Op zondag 23 juli 2023 09:53 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo dat ze niet betrokken was in het spel en niet hinderlijk buitenspel stond.
De keeper was te ver weg van waar Roord stond, denk ik. Al twijfelde ik ook wel even omdat ze wel naar haar toe valt, maar toch te groot verschil dan.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Hmm, vind het een beetje raar. Ze stond zowat in het doel dus dan is ze wel redelijk betrokken en de keeper had haar daardoor dus niet in de gaten. Maar wat weet ik er van.
Schitterend doelpunt ja. Of nou ja, daar gaan we dan maar vanuit.quote:
Aiiii ik lees dat je er zo op afgeknapt bent dat je volgend jaar niet meer wilt?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:21 schreef Prisha het volgende:
heyoooo iedereen nog heel erg bedankt voor alle aanmoedigingen en felicitaties![]()
Ik was iedere dag zo moe, geen fut om te reageren verder maar het deed en doet me heel erg goed.
Het is me gelukt in elk geval![]()
Maar nu. Ai ai ai. Wat een pijn. Begint eindelijk ietsjes weg te trekken. Maar, ik had het niet willen missen, wat een fantastische belevenis, het is niet te beschrijven.
@:molloot200 ik hoop jou volgend jaar toe te kunnen juichen
3 punten, op naar de volgende.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:26 schreef Em31 het volgende:
Hadden wel wat meer goals bij gemogen. Niet top, maar ze zijn wel weer wat beter dan wat we de laatste jaren zagen.
Sorry, mijn vakantie is weer voorbij.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:57 schreef Em31 het volgende:
Het lijkt wel herfst jongens, beetje overdreven dit.
Qua weet vind ik het niet jammer dat ik nu niet op de Zwarte Cross benquote:Op zondag 23 juli 2023 11:57 schreef Em31 het volgende:
Ik was er een keer toen het 30 graden en droog was, toen zette iemand met een tuinslang een stuk land over water, meteen mensen die er als een vis in gingen floppenquote:Op zondag 23 juli 2023 12:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Qua weet vind ik het niet jammer dat ik nu niet op de Zwarte Cross ben
Hehehequote:Op zondag 23 juli 2023 12:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik was er een keer toen het 30 graden en droog was, toen zette iemand met een tuinslang een stuk land over water, meteen mensen die er als een vis in gingen floppen
Ik heb een airco aangeschaft, omdat ik het vorige zomer bij vlagen niet meer trok.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:57 schreef Em31 het volgende:
quote:Op zondag 23 juli 2023 12:51 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik heb een airco aangeschaft, omdat ik het vorige zomer bij vlagen niet meer trok.
Ik heb hem één keer aangehad.
Of deze temperaturen dan ook nog wel. Maar dan met zon en zonder bewolking dat scheelt ook al veel.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:04 schreef Em31 het volgende:
[..]Nou vind ik dat hele warme nog erger, dus ergens hebben we ook geluk. Maar een 23/24 graden was wel prima geweest.
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 23 juli 2023 10:07 schreef Arizona het volgende:
Ja niemand lijkt (nog) echt geweldig in vorm, daardoor krijg je het gevoel dat het dan weer de VS gaat worden uiteindelijk.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:47 schreef Redefine het volgende:
Bij het WK is het nu wel opvallend hoeveel ploegen moeite hebben met zwakke tegenstanders.
Frankrijk nog op 0 - 0 tegen Jamaica.
Engeland wint met heel veel moeite van Haïti.
Zweden nipt van Zuid-Afrika.
Australië maar net van Ierland.
Canada gelijk en Noorwegen verliest zelfs (al was dat van Nieuw-Zeeland).
En dan nog de VS en Zwitserland die niet overdreven ruim winnen van zwakke landen als Vietnam en de Filippijnen.
Wel opvallend.
Zo heerlijk met de hond naar het bos in de regen en nu aan de koffiequote:Op zondag 23 juli 2023 15:12 schreef NailQueen het volgende:
Het is vandaag koud. Ik heb net gewoon mijn pantoffels aangetrokken vanwege koude voeten
Ik heb mijn trui ook weer uit de kast gehaald. Ach ja, er komt nog augustus en september aan, de zomer komt vast wel terugquote:Op zondag 23 juli 2023 15:12 schreef NailQueen het volgende:
Het is vandaag koud. Ik heb net gewoon mijn pantoffels aangetrokken vanwege koude voeten
Engeland is zwaar gehavend ja. Bij de VS speelt nog mee dat bij veel ploegen er een ontzag voor ze is. Ook al is dat niet altijd terecht. Waardoor ze vaak ook daardoor winnen.quote:Op zondag 23 juli 2023 14:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja niemand lijkt (nog) echt geweldig in vorm, daardoor krijg je het gevoel dat het dan weer de VS gaat worden uiteindelijk.
Volgens mij mist Engeland ook een aantal van hun topspelers? Dat is ook wel zonde dan.
Ze zijn weer lekker bezigquote:
Wowquote:
Ze begint nou wel in de buurt van die McLaughlin te komen. Jammer dat die de 400 m horden niet doet op het WK, was een mooie test geweest. Nou moet het wel erg raar lopen wil Bol geen wereldkampioen worden.quote:
Bedankt voor de jinxquote:Op zondag 23 juli 2023 17:21 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ze begint nou wel in de buurt van die McLaughlin te komen. Jammer dat die de 400 m horden niet doet op het WK, was een mooie test geweest. Nou moet het wel erg raar lopen wil Bol geen wereldkampioen worden.
En dan te bedenken dat ze in een paar maanden tijd haar hele stapritme heeft aangepast, van 15 naar 14 stappen tussen de hordes.quote:
Wel mooi dat het haar vruchten afwerpt dan.quote:Op zondag 23 juli 2023 17:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ze in een paar maanden tijd haar hele stapritme heeft aangepast, van 15 naar 14 stappen tussen de hordes.
En dan moet ze nu ook nog afwisselen tussen haar rechter- en linkerbeen met afzetten.
Dat moest ook wel, want dat doet McLaughlin ook. Die gaat veel soepeler over die hordes heen. Of ging, want Bol is daar echt beter in geworden.quote:Op zondag 23 juli 2023 17:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ze in een paar maanden tijd haar hele stapritme heeft aangepast, van 15 naar 14 stappen tussen de hordes.
En dan moet ze nu ook nog afwisselen tussen haar rechter- en linkerbeen met afzetten.
Ik ook. Steeds meer moeite om mijn aandacht erbij te houden. Driekwart van de eerste 20 rondjes zit ik op Fok wat over wappies te lezenquote:
Daar kun je nog wel zo'n 20 races mee vullen hier, dat scheelt.quote:Op zondag 23 juli 2023 17:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ook. Steeds meer moeite om mijn aandacht erbij te houden. Driekwart van de eerste 20 rondjes zit ik op Fok wat over wappies te lezen
Als je daar dan achter rent, dat is toch vreselijkquote:Op zondag 23 juli 2023 17:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |