quote:Op woensdag 5 juli 2023 14:01 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Isaac en Bern
Isaac zegt dat hij tot vandaag getwijfeld heeft, maar na de speech van Bern voor Imadiddin gegaan is.
quote:Op woensdag 5 juli 2023 14:01 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Isaac en Bern
Isaac zegt dat hij tot vandaag getwijfeld heeft, maar na de speech van Bern voor Imadiddin gegaan is.
Natuurlijk heeft hij niet op het laatst besloten. Nadat team Sasha/Bern Jeff er uit heeft gestemd zou het raar zijn nu voor Bern te gaan. Ik weet hoe de hazen lopen van Isaac.quote:Op woensdag 5 juli 2023 14:01 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Isaac en Bern
Isaac miste iets meer van Bern zelf in zijn speech.
Best wel grappig iddquote:Op woensdag 5 juli 2023 14:02 schreef Verida het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat zet Isaac zichzelf voor lul met deze uitspraak
in aug toch geen manager meer dacht ikquote:Op woensdag 5 juli 2023 14:04 schreef Dotteke het volgende:
Bern gaat het volgende maand misschien opnieuw proberen manager te worden.
Wendy weet niet wat wij allemaal weten en hebben gehoord.quote:
Ik denk echt dat dat komt omdat Jasper er op hintte dat Wendy weg gestemd ging worden door de Isaac groep.quote:
dat wist wendy al langerquote:Op woensdag 5 juli 2023 14:05 schreef OmaJacky het volgende:
Ik denk dat Wendy inderdaad voor Imi is gegaan nadat Isaac zei dat Bern al maanden zegt dat hij in juli manager wilt worden om zo de finale maand te halen.
Dat dacht ik wel, Isaac had haar nieuwe inzichten gegevenquote:
Nee Jappie zou denk ik nooit op imi stemmen vanwege z'n maatje sasha, want dan is hij die ook kwijt.quote:
Maar ik hoop wel dat er een zaadje is gepland en dat ze nu meer gaat opletten.quote:Op woensdag 5 juli 2023 14:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Wendy weet niet wat wij allemaal weten en hebben gehoord.
Ze geloofde zelfs Jappie niet toen die vertelde dat Babette en Zoe haar op de stip wilden zetten.
dacht dat er in de laatste maand geen manager meer zou zijn?quote:Op woensdag 5 juli 2023 14:04 schreef Dotteke het volgende:
Bern gaat het volgende maand misschien opnieuw proberen manager te worden.
denk eunice ook nog wel op ima heeft gestemdquote:Op woensdag 5 juli 2023 14:06 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nee Jappie zou denk ik nooit op imi stemmen vanwege z'n maatje sasha, want dan is hij die ook kwijt.
quote:Op woensdag 5 juli 2023 14:05 schreef cinsan het volgende:
[..]
in aug toch geen manager meer dacht ik
Ik heb geen idee hoe dat de laatste maand gaatquote:Op woensdag 5 juli 2023 14:07 schreef Giggio het volgende:
[..]
dacht dat er in de laatste maand geen manager meer zou zijn?
of manager zonder vrijstelling?
Stoer hoorquote:Op woensdag 5 juli 2023 14:10 schreef Harry het volgende:
Isaac en Marciano
Isaac: ik was echt pissed off. Ik heb het hem daarnet ook gezegd. Stel dat ik aan het twijfelen was heb je me helemaal de andere kant op gezwiept. Hoever wil je gaan bro?
Wil niet zeggen dat dit nu weer op dezelfde dag gebeurd.quote:Op woensdag 5 juli 2023 14:08 schreef cinsan het volgende:
en nu graag zoemer voor eli.......................
Ik denk dat laatste want er zal wel iemand de leiding moeten hebben over het bestellen en de berichten die binnenkomen. Misschien dan wekelijks een ander?quote:Op woensdag 5 juli 2023 14:07 schreef Giggio het volgende:
[..]
dacht dat er in de laatste maand geen manager meer zou zijn?
of manager zonder vrijstelling?
En toch hoorde ik net het gesprek Marciano Babs. En dan hoor je toch dat Marciano Zoe zo op Babsquote:Op woensdag 5 juli 2023 14:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze geloofde zelfs Jappie niet toen die vertelde dat Babette en Zoe haar op de stip wilden zetten.
Wel een manager de laatste maand maar dan zonder vrijstellingquote:Op woensdag 5 juli 2023 14:12 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk dat laatste want er zal wel iemand de leiding moeten hebben over het bestellen en de berichten die binnenkomen. Misschien dan wekelijks een ander?
denk dat ze geen van allen slechte mensen zijn in de basisquote:[ afbeelding ] Op woensdag 5 juli 2023 14:05 schreef Verida het volgende:
[..]
[/quote
En toch hoorde ik net het gesprek Marciano Babs. En dan hoor je toch dat Marciano Zoe zo op Babs
inpraten dat ze het zelf is gaan geloven de Jaloers zijn van Wendy op Babs. En ik denk dat als je daar al zolang zit en alleen de gesprekken hebt met mensen daar dat je dan inderdaad geloofd dat dit allemaal waar is.
Ik persoonlijk vind Babs geen slecht mens
Dan word je toch min of meer geïntimideerd door de andere groep, zonder veel woorden... triest... heel triest.quote:Op woensdag 5 juli 2023 14:05 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk echt dat dat komt omdat Jasper er op hintte dat Wendy weg gestemd ging worden door de Isaac groep.
Ze zei wel dat ze het niet geloofde maar dat zaadje werd snel een plantje: angst
Heeft bijna 10 maanden in z'n nest gelegen... ik snap het ook niet...quote:Op woensdag 5 juli 2023 14:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel, Isaac had haar nieuwe inzichten gegeven
Wat the Fuck, Imaplakdin heeft geen fuck voor de groep gedaan, was onzichtbaar
DUs waarom hij dat dan zo verdiend snap ik echt niet
Babbelkous is zo helemaal in de ban van de aandacht van de playboy en dat hij haar leuk vind met allemaal kadootjes dat ze haar vriendin zo pats laat vallen en gaat zelfs lekker de grond in trapt.quote:Op woensdag 5 juli 2023 14:12 schreef maryo55 het volgende:
[..]
En toch hoorde ik net het gesprek Marciano Babs. En dan hoor je toch dat Marciano Zoe zo op Babs
inpraten dat ze het zelf is gaan geloven de Jaloers zijn van Wendy op Babs. En ik denk dat als je daar al zolang zit en alleen de gesprekken hebt met mensen daar dat je dan inderdaad geloofd dat dit allemaal waar is.
Ik persoonlijk vind Babs geen slecht mens
Maar wie is dan die 7de stem?quote:Op woensdag 5 juli 2023 14:06 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nee Jappie zou denk ik nooit op imi stemmen vanwege z'n maatje sasha, want dan is hij die ook kwijt.
Imadiddin kan niet inloggen op de computer met dezelfde code als die van de deur.... en wat ik al zei: hij heeft de brief weggegooid.quote:Op woensdag 5 juli 2023 14:33 schreef Dotteke het volgende:
En ja, hoor de plakstrips Imadiddin en Rupert zitten al op kantoor saampjes de dingen na kijken
Volgens mij is het andersom.quote:Op woensdag 5 juli 2023 14:22 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Babbelkous is zo helemaal in de ban van de aandacht van de playboy en dat hij haar leuk vind met allemaal kadootjes dat ze haar vriendin zo pats laat vallen en gaat zelfs lekker de grond in trapt.
Alles wat playboy haar zegt over wie dan ook gelooft ze.
Als hij haar zou vertellen dat ze op de stip gaat komen scheit ze 7 kleuren strond
Is hij dus niet slim genoeg om dat zelf uit te zoekenquote:Op woensdag 5 juli 2023 14:34 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Imadiddin kan niet inloggen op de computer met dezelfde code als die van de deur.... en wat ik al zei: hij heeft de brief weggegooid.
Rupert ging nog even voor alle zekerheid nakijken of het in het regelboek staat
Ze hebben dit keer het script voor vandaag gelezen...quote:Op woensdag 5 juli 2023 15:00 schreef utopia2.0 het volgende:
Bern en Sasha zouden bijzonder zuur zijn, wanneer Ima manager zou worden. Volgens mij zijn de zure snoepjes op, want ik zie geen zure gezichten.
Die wisten natuurlijk allang dat dit ging gebeuren, ze kunnen dit zelf ook wel natellenquote:Op woensdag 5 juli 2023 15:00 schreef utopia2.0 het volgende:
Bern en Sasha zouden bijzonder zuur zijn, wanneer Ima manager zou worden. Volgens mij zijn de zure snoepjes op, want ik zie geen zure gezichten.
Dat zal het zijn. Dom van mij, dat ik daar niet bij na heb gedachtquote:Op woensdag 5 juli 2023 15:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze hebben dit keer het script voor vandaag gelezen...
En dat de speech ook is aangekomen getuigd van het feit, dat Isaac en Ruppie zich eraan geërgerd hebben. De boodschap van de speech was dus duidelijk genoegquote:Op woensdag 5 juli 2023 15:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Die wisten natuurlijk allang dat dit ging gebeuren, ze kunnen dit zelf ook wel natellen![]()
Daarom juist zo leuk dat Bern zijn speech heeft gegeven en dat ze er verplicht naar moesten luisteren.
ik ookquote:Op woensdag 5 juli 2023 15:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou knap hoor, dat kan ik ook en dit verleer je nooit meer.
jda9ig',c;akg,bam,vabb ookquote:Op woensdag 5 juli 2023 15:11 schreef Giggio het volgende:
[..]
ik ook
al is het soms niet terug te lezen
Quote van ima?quote:
Zou die willen.quote:
quote:Op woensdag 5 juli 2023 15:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou knap hoor, dat kan ik ook en dit verleer je nooit meer.
Ik begreep dat er nog paella gemaakt gaat wordenquote:Op woensdag 5 juli 2023 15:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou die willen.
Denk dat het wel weer gedaan is voor vandaag, kaarten en een manager op z'n stoel.
Voor de hele groep? of hebben er een paar weer wat onder hun bed liggen?quote:Op woensdag 5 juli 2023 15:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ik begreep dat er nog paella gemaakt gaat worden
quote:Op woensdag 5 juli 2023 15:21 schreef 5thencounter het volgende:
Bern kijkt een beetje sip.. al zijn hoop was gericht zich de laatste Manager Ontheffing binnen te lullen... mislukt![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 juli 2023 15:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voor de hele groep? of hebben er een paar weer wat onder hun bed liggen?
Dat is zijn gezichtsuitdrukking als hij aan het denken is.quote:Op woensdag 5 juli 2023 15:21 schreef 5thencounter het volgende:
Bern kijkt een beetje sip.. al zijn hoop was gericht zich de laatste Manager Ontheffing binnen te lullen... mislukt![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 juli 2023 15:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is zijn gezichtsuitdrukking als hij aan het denken is.
Mag hij het ff verwerken.![]()
Hij had hoop. Die is vervlogen.
Zal wel morgen gaan.quote:Op woensdag 5 juli 2023 15:43 schreef Rhosyn het volgende:
Bern: Heel veel dingen zijn kut want je weet niet wanneer hij gaat. (de zoemer)
Hij wil een spel spelen.
Paella zonder vis?quote:Op woensdag 5 juli 2023 15:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ik begreep dat er nog paella gemaakt gaat worden
Zal wel met frikandel zijn.quote:
We gaan het nog missen over twee maandenquote:
Niets meer tijdens het werk wat nog meedraait op de achtergrondquote:Op woensdag 5 juli 2023 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het nog missen over twee maanden
Denk het niet, heeft niet die 800 logoquote:Op woensdag 5 juli 2023 16:05 schreef engine het volgende:
Is dat nou een trui van Jappie die ze aan heeft?
En nu zingt ze ook nog mee.quote:Op woensdag 5 juli 2023 16:03 schreef engine het volgende:
Of Eunice even kan kappen met drummen als Mirthe aan het zingen is
Ik heb de achterkant nog niet gezienquote:Op woensdag 5 juli 2023 16:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk het niet, heeft niet die 800 logo
quote:
In oktober start De Bondgenoten al, dus een kleine gap tussen twee RLS's moet kunnen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het nog missen over twee maanden
Heeft dat ook livestreams?quote:Op woensdag 5 juli 2023 16:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
In oktober start De Bondgenoten al, dus een kleine gap tussen twee RLS's moet kunnen.
We weten nog steeds niet of dat gestreamd gaat worden, nog niets over bekend gemaaktquote:Op woensdag 5 juli 2023 16:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
In oktober start De Bondgenoten al, dus een kleine gap tussen twee RLS's moet kunnen.
Nog niet gespot. Chorizo, uien en rode paprika. En knoflook heb ik zien liggen volgens mij.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:01 schreef Frummelie het volgende:
Is er ook nog vis gesignaleerd voor de paella?
Dat mag Jasper niet en Zoe lust daaat niiïeeetquote:Op woensdag 5 juli 2023 17:01 schreef Frummelie het volgende:
Is er ook nog vis gesignaleerd voor de paella?
Is nog niet eens zeker.quote:
Daarom negeert hij Wendy zekerquote:Op woensdag 5 juli 2023 17:04 schreef Dotteke het volgende:
Nu de groep kleiner wordt ga je meer met elkaar in aanraking, zegt Marciano
Dat zijn wel allemaal de ingrediënten.... kippendijen en als het goed is garnalen...mosselen...quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:02 schreef engine het volgende:
[..]
Nog niet gespot. Chorizo, uien en rode paprika. En knoflook heb ik zien liggen volgens mij.
quote:
Ja vind ik ook het lekkerst maar kan ook wel op andere manieren. Chorizoquote:Op woensdag 5 juli 2023 17:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat zijn wel allemaal de ingrediënten.... kippendijen en als het goed is garnalen...mosselen...
Oooh ja....quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:04 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat mag Jasper niet en Zoe lust daaat niiïeeet
quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:15 schreef OmaJacky het volgende:
Playboy kan niet met afwijzingen omgaan zegt hij.
En daar is de reden dat hij zo tegen Wendy is nu omdat zij hem afwijst. Hij denkt dat zij hem leuk vind maar dat is niet zo en daar wringt de schoen. Is mijn mening.
Ga er maar uit van wel aangezien het in de loods wordt uitgezonden en de hele infrastructuur + bemensing aanwezig is, en het is niet voor niets de opvolger van EJVJL, zonder streams zou dat het niet zijn immers.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan maar weer terug naar de streams van EJVJL
Wie heeft het kantoor nou schoongemaakt?quote:Op woensdag 5 juli 2023 15:34 schreef 5thencounter het volgende:
Zoals het spreekwoord zegt.. een rommelig bureau, een rommelige geest..
Ima zit heerlijk aan een leeg bureau![]()
[ afbeelding ]
Isaac krijgt het nog druk want hij moet ook nog een proef tegen Babette spelen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:24 schreef Dotteke het volgende:
Ik gun hem die managerschap zeker, goeie jongen en denk dat het een goede manager kan zijn
Er is nu geen gunfactor meer en ik kijk vanuit mijn eigen oogpunt
Hij is niet voor Bern gegaan omdat hij deze maand geen vrijstelling wilde geven
Maar zo zegt hij ik wil tegen hem spelen,
ZOiets zei Isaac eerder ook al
Weet je nog wat er na DGK kwam in die zelfde villa?quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ga er maar uit van wel aangezien het in de loods wordt uitgezonden en de hele infrastructuur + bemensing aanwezig is, en het is niet voor niets de opvolger van EJVJL, zonder streams zou dat het niet zijn immers.
Waar staat CBML voor?quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet je nog wat er na DGK kwam in die zelfde villa?
CBML.en zonder streams.
Can't Buy Me Love.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Can't Buy Me Love.Weer zo´n shitprogramma, niks voor mij. Zoe zou zich hiervoor wel lenen denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en je zet het nooit gebeuren omdat ze weten geen stem te krijgenquote:Op woensdag 5 juli 2023 17:26 schreef engine het volgende:
[..]
Isaac krijgt het nog druk want hij moet ook nog een proef tegen Babette spelen.
Dat was een hele andere tijd. CBML was dan ook geen RLS.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet je nog wat er na DGK kwam in die zelfde villa?
CBML.en zonder streams.
Anderen lieten het volgens mij altijd schoon achter voor de volgende manager, zélfs een Zoe. Moirama is gewoon een zeer lui wijf.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:44 schreef schizolientje het volgende:
Imi is zelf het kantoor grondig aan schoonmaken/stofzuigen. Heb ik Moirama nooit zien doen, mssch anderen wel
Rupie heb ik eerder bezig gezien met salie, waarschijnlijk had hij dit meegebracht?quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:49 schreef mootie het volgende:
Zuiveren ze het kantoor nu met salie? Hadden ze zeker ook nog toevallig liggen.
Can't Buy Me Love was een Nederlands televisieprogramma waarin een groep kandidaten van tussen de 18 en 35 jaar drie maanden in een luxe villa werd opgesloten. Hierbij was een grote zak geld te winnen, of misschien de liefde voor het leven te vinden. Het spel ging om mensenkennis en charme.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat was een hele andere tijd. CBML was dan ook geen RLS.
Madeleine liet een tering zooi achter.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Anderen lieten het volgens mij altijd schoon achter voor de volgende manager, zélfs een Zoe. Moirama is gewoon een zeer lui wijf.
Waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Rupie heb ik eerder bezig gezien met salie, waarschijnlijk had hij dit meegebracht?
Een RLS is voor mij streams en 5 dagen per week op TV met een recap van de dag, of dagen er voor. Anders is het gewoon reality wat je kunt scharen onder Temptation Island, Expeditie Robinson en zulks.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Can't Buy Me Love was een Nederlands televisieprogramma waarin een groep kandidaten van tussen de 18 en 35 jaar drie maanden in een luxe villa werd opgesloten. Hierbij was een grote zak geld te winnen, of misschien de liefde voor het leven te vinden. Het spel ging om mensenkennis en charme.
3 maanden opgesloten in een villa is voor mij een rls.
Volgens mij had Moraima dat ook gedaan toen ze manager werdquote:Op woensdag 5 juli 2023 17:49 schreef mootie het volgende:
Zuiveren ze het kantoor nu met salie? Hadden ze zeker ook nog toevallig liggen.
Volgens mij gooien ze overal bouillonblokjes inquote:
Nog even wat kaarten trekken, met de pendel zwaaien en alles komt goed.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij had Moraima dat ook gedaan toen ze manager werd
Bij gebrek aan kruiden denk ik.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij gooien ze overal bouillonblokjes in
Volgens mij vonden ze het te duur, kruiden zijn ook niet voordelig, maar het maakt wel je maaltijd.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vergeten ze die telkens opnieuw te bestellen?
Of vinden ze het wel goed zo.
Lijkt mij echt niet lekker overal boullion inquote:
Sssaai!quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij echt niet lekker overal boullion in
Dat is helemaal een goeie. Janet was zelf een pinnig mens die geen commentaar kon verdragen. Pfffquote:Op woensdag 5 juli 2023 18:16 schreef OmaJacky het volgende:
Dus volgens bitch zoe wilde Janet Wendy eruit omdat ze brutaal was 🙄
Wat vindt zij zichzelf goed en interessantquote:Op woensdag 5 juli 2023 18:23 schreef 5thencounter het volgende:
KrasKrasKrasKras..1234 1234 1234 pieeeppieieepp![]()
Weer een BulshitShowtje van de Gluipkut![]()
Maar zonder geluid... Vivaldi![]()
[ afbeelding ]
Verschil van perceptie, ze vindt heel veel interessant en staat ook open om dingen te proberen/ leren en niet bang om op haar gezicht te gaanquote:Op woensdag 5 juli 2023 18:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat vindt zij zichzelf goed en interessant
We kijken er verschillend naar, ik kan die vrouw niet uitstaan...quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:27 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Verschil van perceptie, ze vindt heel veel interessant en staat ook open om dingen te proberen/ leren en niet bang om op haar gezicht te gaan
Dat lukt haar prima, geen feedback van haar clowneske optredens , iedereen daar in de :Loods kijkt wel uit comment te leveren, uit angst voor genomineerd worden.. zo kan Gluipkutje straffeloos de grootse bullshit uithalen, niets te maken met "Ontplooien" maar alles te maken met aandachthoer uithangenquote:Op woensdag 5 juli 2023 18:27 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Verschil van perceptie, ze vindt heel veel interessant en staat ook open om dingen te proberen/ leren en niet bang om op haar gezicht te gaan
Heel onbeschoft ja, dat gebeurt zo vaak, ik vind dat nogal onbeschoft.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:35 schreef pingu66 het volgende:
Zo onbeschoft om niet te komen eten, je kan de hele dag praten pf na het eten verder gaan.
Misschien niet.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vroeg ik mij ook al af, weten ze wel dat het eten op tafel staat?
En vooral van mense die zelf nooit een flikker uitvoeren in de keuken.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel onbeschoft ja, dat gebeurt zo vaak, ik vind dat nogal onbeschoft.
Dan zou je toch verwachten dat haar 'vrienden' haar even zouden roepen....... Zoë heeft haar bord eten in de oven gezet zei zequote:Op woensdag 5 juli 2023 18:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Misschien niet.
Wendy riep wel heel hard eten maar dat hoor je in kamer 4 misschien niet.
Sas en Zoe zijn ze komen roepen. Mirthe straks weg lachen oh pe haha ik wist het nietquote:Op woensdag 5 juli 2023 18:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Misschien niet.
Wendy riep wel heel hard eten maar dat hoor je in kamer 4 misschien niet.
Ja het is echt niet normaal zeg.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:51 schreef humpty het volgende:
Gaat mijn inziens veel en veel te ver wat Bep met Wendy doet zo zwart te maken
Ben je 40 jaar en doe je zo samen met een kutkind van 22....ziek gewoon
Wat mij betreft mag de FEBO weleens ingrijpen...ze proberen haar gewoon kapot te maken
Voor psychopaat slaagt ze cum laudequote:Op woensdag 5 juli 2023 19:13 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja het is echt niet normaal zeg.
Inderdaad hier moet febo in gaan grijpen . Babbelkous is echt zo erg bezig en dat wil psygoloog worden .![]()
Ze doen het niet recht in haar gezicht, maar alleen als ze het niet hoort.quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:21 schreef xsaskiax het volgende:
Ik begrijp het werkelijk niet, er zijn sancties gezet op vloeken en bepaalde andere woorden, racistische uitlatingen mogen niet, heel veel regels waar ze zich tot nu toe behoorlijk goed aan houden lijkt me.
Waarom wordt er NIETS tegen het pesten/pestgedrag van Babette (en Zoë) richting Wendy gedaan?????
Ze geven het dagelijks een platform en niet te zuinig ook......... urenlang moeten streamers het aanhoren, switchen helpt niet, want binnen no time is ze weer op een andere stream te zien.
Zoë die beweert jarenlang gepest te zijn staat vooraan om mee te doen met het zwart maken (ik zou bijna zeggen kapot maken als het aan haar ligt, het wegjagen) van Wendy
Ik vind dit ronduit schandalig!!!!
Helemaal mee eens !!!!quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:21 schreef xsaskiax het volgende:
Ik begrijp het werkelijk niet, er zijn sancties gezet op vloeken en bepaalde andere woorden, racistische uitlatingen mogen niet, heel veel regels waar ze zich tot nu toe behoorlijk goed aan houden lijkt me.
Waarom wordt er NIETS tegen het pesten/pestgedrag van Babette (en Zoë) richting Wendy gedaan?????
Ze geven het dagelijks een platform en niet te zuinig ook......... urenlang moeten streamers het aanhoren, switchen helpt niet, want binnen no time is ze weer op een andere stream te zien.
Zoë die beweert jarenlang gepest te zijn staat vooraan om mee te doen met het zwart maken (ik zou bijna zeggen kapot maken als het aan haar ligt, het wegjagen) van Wendy
Vanaf maand 1 wordt er veel geroddeld en je kon genoeg roddels als pestgedrag zien. Ik ben dat geklets van Bep ook kotsbeu maar ik snap wel dat k5 niet ingrijpt.quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:21 schreef xsaskiax het volgende:
Misschien dat ik me daar nog kwader over maak, ze kan zich niet eens verdedigen, juist omdat ze het achter haar rug om doet/doen en mensen in de omgeving van Wendy 'vergiftigen' met de leugens en verdraaide 'waarheden'.... ach, it's only tv moet ik eigenlijk denkenquote:Op woensdag 5 juli 2023 19:32 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze doen het niet recht in haar gezicht, maar alleen als ze het niet hoort.
Dus wendy weet hier helemaal niets van. Die wilde zelfs Jappie niet geloven toen die vertelde dat Babette en zoe Wendy op de stip wilden zetten.
De eerste maanden grepen ze helemaal niet in (ook niet bij woorden/gezegdes e.d.) maar juist na de veel strengere regels mag je toch verwachten dat dit ook aangepakt zou wordenquote:Op woensdag 5 juli 2023 19:39 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Vanaf maand 1 wordt er veel geroddeld en je kon genoeg roddels als pestgedrag zien. Ik ben dat geklets van Bep ook kotsbeu maar ik snap wel dat k5 niet ingrijpt.
Het is echt veel heftiger dan dit geweest. Zou raar zijn om hierbij in te grijpen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:39 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Vanaf maand 1 wordt er veel geroddeld en je kon genoeg roddels als pestgedrag zien. Ik ben dat geklets van Bep ook kotsbeu maar ik snap wel dat k5 niet ingrijpt.
Roddelen en over elkaar kletsen, dat zal het hele jaar gedaan zijn en nog gebeuren, ze hebben weinig anders om over te praten, maar zoals Babette (en ook Zoë) bezig is/zijn, dat is veel meer dan roddelen, dit is iemand bewust de grond in trappen (achter zijn/haar rug om)quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:39 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Goed gezegdquote:Op woensdag 5 juli 2023 19:42 schreef Verida het volgende:
En ondertussen is Wendy zich van geen kwaad bewust, die heeft gezellig met Jappie gekookt, met gelukkig weer veel ingredienten, Die hoeft zich voorlopig geen zorgen te maken over een eliminatie, want ze heeft nog een vrijstelling.
en babette en zoe? Die lullen elkaar gek, schijten in hun broek van angst, krijgen verder geen poot aan de grond.
het is haast zielig, als je zo bent als Beppie en Zoe, dan heb je toch een heel triest leven.
Hoe vervelend ook om naar te luisteren wat ze uitkraamt ik zie het wel als haar spel.quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:42 schreef engine het volgende:
[..]
Het is echt veel heftiger dan dit geweest. Zou raar zijn om hierbij in te grijpen.
Beter om het op de Wendy manier het avontuur af te sluiten met gezelligheid dan die 2 roddelaars die elkaars negatieve kijk op de loods versterken. Al met al is Wendy beter af met de breuk met haar vriendinnen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:42 schreef Verida het volgende:
En ondertussen is Wendy zich van geen kwaad bewust, die heeft gezellig met Jappie gekookt, met gelukkig weer veel ingredienten, Die hoeft zich voorlopig geen zorgen te maken over een eliminatie, want ze heeft nog een vrijstelling.
en babette en zoe? Die lullen elkaar gek, schijten in hun broek van angst, krijgen verder geen poot aan de grond.
het is haast zielig, als je zo bent als Beppie en Zoe, dan heb je toch een heel triest leven.
Ik denk dat ze na het laatste gesprek met Babette ook echt wel door heeft dat ze van die kant niet veel meer hoeft te verwachten.quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:50 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Beter om het op de Wendy manier het avontuur af te sluiten met gezelligheid dan die 2 roddelaars die elkaars negatieve kijk op de loods versterken. Al met al is Wendy beter af met de breuk met haar vriendinnen.
Je hebt Jeffrey en Kim ook gehoord. Wendy heeft een hele leuke achterban en veel fans. Dus het komt heus wel goed met haar. Wendy zal, net als Jeffrey, aangenaam verrast worden na dit programma in de buitenwereld. Maar ik snap je gevoel hoor.quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Misschien dat ik me daar nog kwader over maak, ze kan zich niet eens verdedigen, juist omdat ze het achter haar rug om doet/doen en mensen in de omgeving van Wendy 'vergiftigen' met de leugens en verdraaide 'waarheden'.... ach, it's only tv moet ik eigenlijk denken
Dat is mooi , dat gaat ze heel snel doorlullen. En dan nu afwachten hoe bitch babbelkous daarop gaat reageren.quote:Op woensdag 5 juli 2023 20:42 schreef danaqui het volgende:
Als Wendy op de stip komt en ze wint schop ze Tiano naar huis zei ze net, zo dat is weer munitie voor dat kutkind om door te lullen
slim, vandaar ook het pingpongen denk ikquote:Op woensdag 5 juli 2023 20:56 schreef engine het volgende:
Sasha en Bern willen bewust spelletjes gaan spelen om zichzelf voor te bereiden om eliminatieproeven.
Zeker weten. Daar vindt Sasha niks aanquote:Op woensdag 5 juli 2023 20:57 schreef Verida het volgende:
[..]
slim, vandaar ook het pingpongen denk ik
Is hij eindelijk een keer actiefquote:Op woensdag 5 juli 2023 20:59 schreef engine het volgende:
Overigens is de manager druk bezig de badkamer te controleren/schoonmaken/opruimen.
Het had van mij niet gehoeven maar ergens ben ik ook wel nieuwsgierig om te zien wat Ima dan een maand lang gaat doen.quote:
Ja dat ook wel, maar van mij had hij die kans niets gekregen als ik daar had gezeten.quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:02 schreef engine het volgende:
[..]
Het had van mij niet gehoeven maar ergens ben ik ook wel nieuwsgierig om te zien wat Ima dan een maand lang gaat doen.
Hij lijkt wel iets minder tijd voor Rupert te hebben. Dat is positiefquote:Op woensdag 5 juli 2023 21:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat ook wel, maar van mij had hij die kans niets gekregen als ik daar had gezeten.
De plakstrips- doorbrokenquote:Op woensdag 5 juli 2023 21:03 schreef engine het volgende:
[..]
Hij lijkt wel iets minder tijd voor Rupert te hebben. Dat is positief
Ze geloofde hem nietquote:Op woensdag 5 juli 2023 21:09 schreef danaqui het volgende:
Misschien gaan Wendy haar ogen open nu wat betreft wat Jappie zei tegen haar dat Babs en Zoë haar op de stip willen.
Zoë zei even terug tegen Wendy dat ze van mensen had gehoord dat ze haar op de stip willen.
De enige mensen die daar de ballen voor hadden zijn al weg helaas. Niemand van dit stelletje sufkutten durft dat verwende kut kind te corrigeren.quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:05 schreef Judiwi het volgende:
Waar is Zoë mee bezig. Uit jaloezie denkt ze alles maar te kunnen zeggen. Hoop dat de groep haar aanspreekt en maatregelen neemt.
Dat is afgelopen vrijdag geroepen en daarom is er nu een uitbarsting?quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:28 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ja vrijdag stuur Wendy naar huis zeggen ze.
quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:28 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is afgelopen vrijdag geroepen en daarom is er nu een uitbarsting?
Ah tnxquote:
Ze weten het daar ook helemaal niet zeker, maar de naam Wendy komt ze goed uit, extra munitie.quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:29 schreef Ash het volgende:
Die kut zowie heeft het vuurtje verder lopen stoken dat ze toen der tijd buiten de poort schreeuwde dat Marciano, Wendy er uit moest gooien. Nou ik heb al 100x dat clipje beluisterd maar ik kan er van alles uit maken maar geen Wendy, ik denk toch eerder dat het Babs was, wat er werd geroepen. nu is arme Wendy van slag.
Helaas gemist, zet ze net aan en zie een snikkende Wendy die een knuffel van eunice krijgtquote:Op woensdag 5 juli 2023 21:17 schreef danaqui het volgende:
[..]
Klopt maar nu misschien wel met het verhaal van Zoë net
Wat is er gebeurd?quote:
Dat vind ik echt nog lastig te zeggen. Iets is er aan de poort geroepen afgelopen vrijdag en vandaag heeft Wendy te horen gekregen dat dat over haar zou gaan. Toen iets tussen Babette en Wendy (net niet gezien) en daarna was Wendy verdrietig/boos.quote:
Zoë met Wendy en ze wil niets met haar, wat doet ze nu dan. \Ze wil niet tussen haar en Babs staanquote:
Dank je, dat roepen heb ik wel gezien, en later gehoord op een filmpjequote:Op woensdag 5 juli 2023 21:41 schreef engine het volgende:
[..]
Dat vind ik echt nog lastig te zeggen. Iets is er aan de poort geroepen afgelopen vrijdag en vandaag heeft Wendy te horen gekregen dat dat over haar zou gaan. Toen iets tussen Babette en Wendy (net niet gezien) en daarna was Wendy verdrietig/boos.
Beter kan ik het niet uitleggenen nu is er Zoë.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |