Isaac krijgt het nog druk want hij moet ook nog een proef tegen Babette spelen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:24 schreef Dotteke het volgende:
Ik gun hem die managerschap zeker, goeie jongen en denk dat het een goede manager kan zijn
Er is nu geen gunfactor meer en ik kijk vanuit mijn eigen oogpunt
Hij is niet voor Bern gegaan omdat hij deze maand geen vrijstelling wilde geven
Maar zo zegt hij ik wil tegen hem spelen,
ZOiets zei Isaac eerder ook al
Weet je nog wat er na DGK kwam in die zelfde villa?quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ga er maar uit van wel aangezien het in de loods wordt uitgezonden en de hele infrastructuur + bemensing aanwezig is, en het is niet voor niets de opvolger van EJVJL, zonder streams zou dat het niet zijn immers.
Waar staat CBML voor?quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet je nog wat er na DGK kwam in die zelfde villa?
CBML.en zonder streams.
Can't Buy Me Love.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Can't Buy Me Love.Weer zo´n shitprogramma, niks voor mij. Zoe zou zich hiervoor wel lenen denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en je zet het nooit gebeuren omdat ze weten geen stem te krijgenquote:Op woensdag 5 juli 2023 17:26 schreef engine het volgende:
[..]
Isaac krijgt het nog druk want hij moet ook nog een proef tegen Babette spelen.
Dat was een hele andere tijd. CBML was dan ook geen RLS.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet je nog wat er na DGK kwam in die zelfde villa?
CBML.en zonder streams.
Anderen lieten het volgens mij altijd schoon achter voor de volgende manager, zélfs een Zoe. Moirama is gewoon een zeer lui wijf.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:44 schreef schizolientje het volgende:
Imi is zelf het kantoor grondig aan schoonmaken/stofzuigen. Heb ik Moirama nooit zien doen, mssch anderen wel
Rupie heb ik eerder bezig gezien met salie, waarschijnlijk had hij dit meegebracht?quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:49 schreef mootie het volgende:
Zuiveren ze het kantoor nu met salie? Hadden ze zeker ook nog toevallig liggen.
Can't Buy Me Love was een Nederlands televisieprogramma waarin een groep kandidaten van tussen de 18 en 35 jaar drie maanden in een luxe villa werd opgesloten. Hierbij was een grote zak geld te winnen, of misschien de liefde voor het leven te vinden. Het spel ging om mensenkennis en charme.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat was een hele andere tijd. CBML was dan ook geen RLS.
Madeleine liet een tering zooi achter.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Anderen lieten het volgens mij altijd schoon achter voor de volgende manager, zélfs een Zoe. Moirama is gewoon een zeer lui wijf.
Waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Rupie heb ik eerder bezig gezien met salie, waarschijnlijk had hij dit meegebracht?
Een RLS is voor mij streams en 5 dagen per week op TV met een recap van de dag, of dagen er voor. Anders is het gewoon reality wat je kunt scharen onder Temptation Island, Expeditie Robinson en zulks.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Can't Buy Me Love was een Nederlands televisieprogramma waarin een groep kandidaten van tussen de 18 en 35 jaar drie maanden in een luxe villa werd opgesloten. Hierbij was een grote zak geld te winnen, of misschien de liefde voor het leven te vinden. Het spel ging om mensenkennis en charme.
3 maanden opgesloten in een villa is voor mij een rls.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |