We gaan het nog missen over twee maandenquote:
Niets meer tijdens het werk wat nog meedraait op de achtergrondquote:Op woensdag 5 juli 2023 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het nog missen over twee maanden
Denk het niet, heeft niet die 800 logoquote:Op woensdag 5 juli 2023 16:05 schreef engine het volgende:
Is dat nou een trui van Jappie die ze aan heeft?
En nu zingt ze ook nog mee.quote:Op woensdag 5 juli 2023 16:03 schreef engine het volgende:
Of Eunice even kan kappen met drummen als Mirthe aan het zingen is
Ik heb de achterkant nog niet gezienquote:Op woensdag 5 juli 2023 16:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk het niet, heeft niet die 800 logo
quote:
In oktober start De Bondgenoten al, dus een kleine gap tussen twee RLS's moet kunnen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het nog missen over twee maanden
Heeft dat ook livestreams?quote:Op woensdag 5 juli 2023 16:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
In oktober start De Bondgenoten al, dus een kleine gap tussen twee RLS's moet kunnen.
We weten nog steeds niet of dat gestreamd gaat worden, nog niets over bekend gemaaktquote:Op woensdag 5 juli 2023 16:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
In oktober start De Bondgenoten al, dus een kleine gap tussen twee RLS's moet kunnen.
Nog niet gespot. Chorizo, uien en rode paprika. En knoflook heb ik zien liggen volgens mij.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:01 schreef Frummelie het volgende:
Is er ook nog vis gesignaleerd voor de paella?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |