We gaan het nog missen over twee maandenquote:
Niets meer tijdens het werk wat nog meedraait op de achtergrondquote:Op woensdag 5 juli 2023 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het nog missen over twee maanden
Denk het niet, heeft niet die 800 logoquote:Op woensdag 5 juli 2023 16:05 schreef engine het volgende:
Is dat nou een trui van Jappie die ze aan heeft?
En nu zingt ze ook nog mee.quote:Op woensdag 5 juli 2023 16:03 schreef engine het volgende:
Of Eunice even kan kappen met drummen als Mirthe aan het zingen is
Ik heb de achterkant nog niet gezienquote:Op woensdag 5 juli 2023 16:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk het niet, heeft niet die 800 logo
quote:
In oktober start De Bondgenoten al, dus een kleine gap tussen twee RLS's moet kunnen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het nog missen over twee maanden
Heeft dat ook livestreams?quote:Op woensdag 5 juli 2023 16:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
In oktober start De Bondgenoten al, dus een kleine gap tussen twee RLS's moet kunnen.
We weten nog steeds niet of dat gestreamd gaat worden, nog niets over bekend gemaaktquote:Op woensdag 5 juli 2023 16:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
In oktober start De Bondgenoten al, dus een kleine gap tussen twee RLS's moet kunnen.
Nog niet gespot. Chorizo, uien en rode paprika. En knoflook heb ik zien liggen volgens mij.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:01 schreef Frummelie het volgende:
Is er ook nog vis gesignaleerd voor de paella?
Dat mag Jasper niet en Zoe lust daaat niiïeeetquote:Op woensdag 5 juli 2023 17:01 schreef Frummelie het volgende:
Is er ook nog vis gesignaleerd voor de paella?
Is nog niet eens zeker.quote:
Daarom negeert hij Wendy zekerquote:Op woensdag 5 juli 2023 17:04 schreef Dotteke het volgende:
Nu de groep kleiner wordt ga je meer met elkaar in aanraking, zegt Marciano
Dat zijn wel allemaal de ingrediënten.... kippendijen en als het goed is garnalen...mosselen...quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:02 schreef engine het volgende:
[..]
Nog niet gespot. Chorizo, uien en rode paprika. En knoflook heb ik zien liggen volgens mij.
quote:
Ja vind ik ook het lekkerst maar kan ook wel op andere manieren. Chorizoquote:Op woensdag 5 juli 2023 17:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat zijn wel allemaal de ingrediënten.... kippendijen en als het goed is garnalen...mosselen...
Oooh ja....quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:04 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat mag Jasper niet en Zoe lust daaat niiïeeet
quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:15 schreef OmaJacky het volgende:
Playboy kan niet met afwijzingen omgaan zegt hij.
En daar is de reden dat hij zo tegen Wendy is nu omdat zij hem afwijst. Hij denkt dat zij hem leuk vind maar dat is niet zo en daar wringt de schoen. Is mijn mening.
Ga er maar uit van wel aangezien het in de loods wordt uitgezonden en de hele infrastructuur + bemensing aanwezig is, en het is niet voor niets de opvolger van EJVJL, zonder streams zou dat het niet zijn immers.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan maar weer terug naar de streams van EJVJL
Wie heeft het kantoor nou schoongemaakt?quote:Op woensdag 5 juli 2023 15:34 schreef 5thencounter het volgende:
Zoals het spreekwoord zegt.. een rommelig bureau, een rommelige geest..
Ima zit heerlijk aan een leeg bureau![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |