Dan zou je toch verwachten dat haar 'vrienden' haar even zouden roepen....... Zoë heeft haar bord eten in de oven gezet zei zequote:Op woensdag 5 juli 2023 18:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Misschien niet.
Wendy riep wel heel hard eten maar dat hoor je in kamer 4 misschien niet.
Sas en Zoe zijn ze komen roepen. Mirthe straks weg lachen oh pe haha ik wist het nietquote:Op woensdag 5 juli 2023 18:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Misschien niet.
Wendy riep wel heel hard eten maar dat hoor je in kamer 4 misschien niet.
Ja het is echt niet normaal zeg.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:51 schreef humpty het volgende:
Gaat mijn inziens veel en veel te ver wat Bep met Wendy doet zo zwart te maken
Ben je 40 jaar en doe je zo samen met een kutkind van 22....ziek gewoon
Wat mij betreft mag de FEBO weleens ingrijpen...ze proberen haar gewoon kapot te maken
Voor psychopaat slaagt ze cum laudequote:Op woensdag 5 juli 2023 19:13 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja het is echt niet normaal zeg.
Inderdaad hier moet febo in gaan grijpen . Babbelkous is echt zo erg bezig en dat wil psygoloog worden .![]()
Ze doen het niet recht in haar gezicht, maar alleen als ze het niet hoort.quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:21 schreef xsaskiax het volgende:
Ik begrijp het werkelijk niet, er zijn sancties gezet op vloeken en bepaalde andere woorden, racistische uitlatingen mogen niet, heel veel regels waar ze zich tot nu toe behoorlijk goed aan houden lijkt me.
Waarom wordt er NIETS tegen het pesten/pestgedrag van Babette (en Zoë) richting Wendy gedaan?????
Ze geven het dagelijks een platform en niet te zuinig ook......... urenlang moeten streamers het aanhoren, switchen helpt niet, want binnen no time is ze weer op een andere stream te zien.
Zoë die beweert jarenlang gepest te zijn staat vooraan om mee te doen met het zwart maken (ik zou bijna zeggen kapot maken als het aan haar ligt, het wegjagen) van Wendy
Ik vind dit ronduit schandalig!!!!
Helemaal mee eens !!!!quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:21 schreef xsaskiax het volgende:
Ik begrijp het werkelijk niet, er zijn sancties gezet op vloeken en bepaalde andere woorden, racistische uitlatingen mogen niet, heel veel regels waar ze zich tot nu toe behoorlijk goed aan houden lijkt me.
Waarom wordt er NIETS tegen het pesten/pestgedrag van Babette (en Zoë) richting Wendy gedaan?????
Ze geven het dagelijks een platform en niet te zuinig ook......... urenlang moeten streamers het aanhoren, switchen helpt niet, want binnen no time is ze weer op een andere stream te zien.
Zoë die beweert jarenlang gepest te zijn staat vooraan om mee te doen met het zwart maken (ik zou bijna zeggen kapot maken als het aan haar ligt, het wegjagen) van Wendy
Vanaf maand 1 wordt er veel geroddeld en je kon genoeg roddels als pestgedrag zien. Ik ben dat geklets van Bep ook kotsbeu maar ik snap wel dat k5 niet ingrijpt.quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:21 schreef xsaskiax het volgende:
Misschien dat ik me daar nog kwader over maak, ze kan zich niet eens verdedigen, juist omdat ze het achter haar rug om doet/doen en mensen in de omgeving van Wendy 'vergiftigen' met de leugens en verdraaide 'waarheden'.... ach, it's only tv moet ik eigenlijk denkenquote:Op woensdag 5 juli 2023 19:32 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze doen het niet recht in haar gezicht, maar alleen als ze het niet hoort.
Dus wendy weet hier helemaal niets van. Die wilde zelfs Jappie niet geloven toen die vertelde dat Babette en zoe Wendy op de stip wilden zetten.
De eerste maanden grepen ze helemaal niet in (ook niet bij woorden/gezegdes e.d.) maar juist na de veel strengere regels mag je toch verwachten dat dit ook aangepakt zou wordenquote:Op woensdag 5 juli 2023 19:39 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Vanaf maand 1 wordt er veel geroddeld en je kon genoeg roddels als pestgedrag zien. Ik ben dat geklets van Bep ook kotsbeu maar ik snap wel dat k5 niet ingrijpt.
Het is echt veel heftiger dan dit geweest. Zou raar zijn om hierbij in te grijpen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:39 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Vanaf maand 1 wordt er veel geroddeld en je kon genoeg roddels als pestgedrag zien. Ik ben dat geklets van Bep ook kotsbeu maar ik snap wel dat k5 niet ingrijpt.
Roddelen en over elkaar kletsen, dat zal het hele jaar gedaan zijn en nog gebeuren, ze hebben weinig anders om over te praten, maar zoals Babette (en ook Zoë) bezig is/zijn, dat is veel meer dan roddelen, dit is iemand bewust de grond in trappen (achter zijn/haar rug om)quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:39 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Goed gezegdquote:Op woensdag 5 juli 2023 19:42 schreef Verida het volgende:
En ondertussen is Wendy zich van geen kwaad bewust, die heeft gezellig met Jappie gekookt, met gelukkig weer veel ingredienten, Die hoeft zich voorlopig geen zorgen te maken over een eliminatie, want ze heeft nog een vrijstelling.
en babette en zoe? Die lullen elkaar gek, schijten in hun broek van angst, krijgen verder geen poot aan de grond.
het is haast zielig, als je zo bent als Beppie en Zoe, dan heb je toch een heel triest leven.
Hoe vervelend ook om naar te luisteren wat ze uitkraamt ik zie het wel als haar spel.quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:42 schreef engine het volgende:
[..]
Het is echt veel heftiger dan dit geweest. Zou raar zijn om hierbij in te grijpen.
Beter om het op de Wendy manier het avontuur af te sluiten met gezelligheid dan die 2 roddelaars die elkaars negatieve kijk op de loods versterken. Al met al is Wendy beter af met de breuk met haar vriendinnen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:42 schreef Verida het volgende:
En ondertussen is Wendy zich van geen kwaad bewust, die heeft gezellig met Jappie gekookt, met gelukkig weer veel ingredienten, Die hoeft zich voorlopig geen zorgen te maken over een eliminatie, want ze heeft nog een vrijstelling.
en babette en zoe? Die lullen elkaar gek, schijten in hun broek van angst, krijgen verder geen poot aan de grond.
het is haast zielig, als je zo bent als Beppie en Zoe, dan heb je toch een heel triest leven.
Ik denk dat ze na het laatste gesprek met Babette ook echt wel door heeft dat ze van die kant niet veel meer hoeft te verwachten.quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:50 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Beter om het op de Wendy manier het avontuur af te sluiten met gezelligheid dan die 2 roddelaars die elkaars negatieve kijk op de loods versterken. Al met al is Wendy beter af met de breuk met haar vriendinnen.
Je hebt Jeffrey en Kim ook gehoord. Wendy heeft een hele leuke achterban en veel fans. Dus het komt heus wel goed met haar. Wendy zal, net als Jeffrey, aangenaam verrast worden na dit programma in de buitenwereld. Maar ik snap je gevoel hoor.quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Misschien dat ik me daar nog kwader over maak, ze kan zich niet eens verdedigen, juist omdat ze het achter haar rug om doet/doen en mensen in de omgeving van Wendy 'vergiftigen' met de leugens en verdraaide 'waarheden'.... ach, it's only tv moet ik eigenlijk denken
Dat is mooi , dat gaat ze heel snel doorlullen. En dan nu afwachten hoe bitch babbelkous daarop gaat reageren.quote:Op woensdag 5 juli 2023 20:42 schreef danaqui het volgende:
Als Wendy op de stip komt en ze wint schop ze Tiano naar huis zei ze net, zo dat is weer munitie voor dat kutkind om door te lullen
slim, vandaar ook het pingpongen denk ikquote:Op woensdag 5 juli 2023 20:56 schreef engine het volgende:
Sasha en Bern willen bewust spelletjes gaan spelen om zichzelf voor te bereiden om eliminatieproeven.
Zeker weten. Daar vindt Sasha niks aanquote:Op woensdag 5 juli 2023 20:57 schreef Verida het volgende:
[..]
slim, vandaar ook het pingpongen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |