abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209775594
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 18:40 schreef Rhosyn het volgende:

[..]
Misschien niet.

Wendy riep wel heel hard eten maar dat hoor je in kamer 4 misschien niet.

:X
Dan zou je toch verwachten dat haar 'vrienden' haar even zouden roepen....... Zoë heeft haar bord eten in de oven gezet zei ze
pi_209775601
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 18:40 schreef Rhosyn het volgende:

[..]
Misschien niet.

Wendy riep wel heel hard eten maar dat hoor je in kamer 4 misschien niet.

:X
Sas en Zoe zijn ze komen roepen. Mirthe straks weg lachen oh pe haha ik wist het niet
pi_209775669
Ik snap dat je in een spel zit en dat je al 10 maanden opgesloten zit en dat je daardoor geen prikkels hebt en zo .
Dat je om het spel probeert te winnen trucs uithaalt om anderen te beïnvloeden snap ik ook.
Maar zoals bitch babbelkous nu bezig is kan me er niks bij voorstellen.

Nu weer over playboy dat hij dat lied speciaal voor haar heeft laten zingen door Mirthe.

Ze is zo geïntimideerd doordat ze denkt dat playboy een oogje op haar heeft dat ze haar vriendin met wie ze de finale wilde halen keer op keer in de grond trapt.
******wijf.
pi_209775702
Gaat mijn inziens veel en veel te ver wat Bep met Wendy doet zo zwart te maken
Ben je 40 jaar en doe je zo samen met een kutkind van 22....ziek gewoon

Wat mij betreft mag de FEBO weleens ingrijpen...ze proberen haar gewoon kapot te maken

[ Bericht 1% gewijzigd door humpty op 05-07-2023 18:56:38 ]
pi_209775835
toktoktoktok×1000toktoktoktok×1000toktoktoktok×1000toktoktoktok×1000toktoktoktok×1000toktoktoktok×1000toktoktoktok×1000toktoktoktok×1000toktoktoktok×1000toktoktoktok×1000toktoktoktok×1000toktoktoktok×1000toktoktoktok×1000toktoktoktok×1000toktoktoktok×1000. Kunnun oren over belast raken?
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_209775851
Ik kan dat mens niet meer aan horen over Wendy.....
pi_209775877
Acute spraakstoring inzoomen, ik krijg.....neigingen. het wordt ook met de dag erger.
pi_209775892
Streams uit ..ik stop er voorlopig maar mee denk ik
Het is pesten wat Bep doet en ze krijgt er gewoon een podium voor
Walgelijk gewoon :r
pi_209775939
Een paar keer praatziekte gegoogeld vandaag en ze voldoet aan alle beschrijvingen. Ik ga t ook uitzetten
  Moderator woensdag 5 juli 2023 @ 19:09:10 #210
388664 crew  Dotteke
pi_209775967
Erik en Jasper in gerprek. `Ik denk dat Jasper de volgende is voor het loods gesprek met `Erik
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_209776010
Vliegtuigje huren om Wendy te waarschuwen gaat niet dan moeten ze naar binnen maar een bombardement briefjes boven de loods??,
pi_209776013
Propjes dan
pi_209776024
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 18:51 schreef humpty het volgende:
Gaat mijn inziens veel en veel te ver wat Bep met Wendy doet zo zwart te maken
Ben je 40 jaar en doe je zo samen met een kutkind van 22....ziek gewoon

Wat mij betreft mag de FEBO weleens ingrijpen...ze proberen haar gewoon kapot te maken
Ja het is echt niet normaal zeg.
Inderdaad hier moet febo in gaan grijpen . Babbelkous is echt zo erg bezig en dat wil psygoloog worden . |:( |:(
pi_209776063
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 19:13 schreef OmaJacky het volgende:

[..]
Ja het is echt niet normaal zeg.
Inderdaad hier moet febo in gaan grijpen . Babbelkous is echt zo erg bezig en dat wil psygoloog worden . |:( |:(
Voor psychopaat slaagt ze cum laude
pi_209776083
Geobsedeerde psychopaat met persoonlijkheids stoornissen en zelfoverschatting. Amen
pi_209776109
Vrijdag hebben ze gesprek met psychiater misschien kan ie Babbet op laten nemen...
pi_209776165
Ik begrijp het werkelijk niet, er zijn sancties gezet op vloeken en bepaalde andere woorden, racistische uitlatingen mogen niet, heel veel regels waar ze zich tot nu toe behoorlijk goed aan houden lijkt me.
Waarom wordt er NIETS tegen het pesten/pestgedrag van Babette (en Zoë) richting Wendy gedaan?????
Ze geven het dagelijks een platform en niet te zuinig ook......... urenlang moeten streamers het aanhoren, switchen helpt niet, want binnen no time is ze weer op een andere stream te zien.
Zoë die beweert jarenlang gepest te zijn staat vooraan om mee te doen met het zwart maken (ik zou bijna zeggen kapot maken als het aan haar ligt, het wegjagen) van Wendy

Ik vind dit ronduit schandalig!!!!
pi_209776182
Toen GJop de stip ging staan waren Bep en Zoe het er al niet mee eens want Bep wist zeker dat GJ het niet zou halen en Zoe was in de opbouwende fase met Isaac _O- dus wilde hem er zeker niet uit.
Mhirthe hoort alles aan,wet niet wat ze ermee doet.
pi_209776341
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 19:21 schreef xsaskiax het volgende:
Ik begrijp het werkelijk niet, er zijn sancties gezet op vloeken en bepaalde andere woorden, racistische uitlatingen mogen niet, heel veel regels waar ze zich tot nu toe behoorlijk goed aan houden lijkt me.
Waarom wordt er NIETS tegen het pesten/pestgedrag van Babette (en Zoë) richting Wendy gedaan?????
Ze geven het dagelijks een platform en niet te zuinig ook......... urenlang moeten streamers het aanhoren, switchen helpt niet, want binnen no time is ze weer op een andere stream te zien.
Zoë die beweert jarenlang gepest te zijn staat vooraan om mee te doen met het zwart maken (ik zou bijna zeggen kapot maken als het aan haar ligt, het wegjagen) van Wendy

Ze doen het niet recht in haar gezicht, maar alleen als ze het niet hoort.

Dus wendy weet hier helemaal niets van. Die wilde zelfs Jappie niet geloven toen die vertelde dat Babette en zoe Wendy op de stip wilden zetten.
pi_209776403
Pesten is anders, dat heeft t slachtoffer goed door en ik geloof niet dat Wendy dit mee krijgt. Ik ga eens een uitzending kijken, hoe die psychopaat daar neergezet wordt
pi_209776423
En weer zo'n sneer van de }) bitch, ik wil ff wat zeggen het is wel lekker maar het is geen paella.
pi_209776435
quote:

Helemaal mee eens !!!!
  woensdag 5 juli 2023 @ 19:39:43 #223
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_209776447
quote:

Vanaf maand 1 wordt er veel geroddeld en je kon genoeg roddels als pestgedrag zien. Ik ben dat geklets van Bep ook kotsbeu maar ik snap wel dat k5 niet ingrijpt.
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
pi_209776448
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 19:32 schreef Verida het volgende:

[..]
Ze doen het niet recht in haar gezicht, maar alleen als ze het niet hoort.

Dus wendy weet hier helemaal niets van. Die wilde zelfs Jappie niet geloven toen die vertelde dat Babette en zoe Wendy op de stip wilden zetten.
Misschien dat ik me daar nog kwader over maak, ze kan zich niet eens verdedigen, juist omdat ze het achter haar rug om doet/doen en mensen in de omgeving van Wendy 'vergiftigen' met de leugens en verdraaide 'waarheden'.... ach, it's only tv moet ik eigenlijk denken
pi_209776471
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 19:39 schreef Alocanda het volgende:

[..]
Vanaf maand 1 wordt er veel geroddeld en je kon genoeg roddels als pestgedrag zien. Ik ben dat geklets van Bep ook kotsbeu maar ik snap wel dat k5 niet ingrijpt.
De eerste maanden grepen ze helemaal niet in (ook niet bij woorden/gezegdes e.d.) maar juist na de veel strengere regels mag je toch verwachten dat dit ook aangepakt zou worden
pi_209776480
En ondertussen is Wendy zich van geen kwaad bewust, die heeft gezellig met Jappie gekookt, met gelukkig weer veel ingredienten, Die hoeft zich voorlopig geen zorgen te maken over een eliminatie, want ze heeft nog een vrijstelling.

en babette en zoe? Die lullen elkaar gek, schijten in hun broek van angst, krijgen verder geen poot aan de grond.

het is haast zielig, als je zo bent als Beppie en Zoe, dan heb je toch een heel triest leven.
pi_209776485
quote:

[..]
Het is echt veel heftiger dan dit geweest. Zou raar zijn om hierbij in te grijpen.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_209776492
quote:

[..]
Roddelen en over elkaar kletsen, dat zal het hele jaar gedaan zijn en nog gebeuren, ze hebben weinig anders om over te praten, maar zoals Babette (en ook Zoë) bezig is/zijn, dat is veel meer dan roddelen, dit is iemand bewust de grond in trappen (achter zijn/haar rug om)
pi_209776497
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 19:42 schreef Verida het volgende:
En ondertussen is Wendy zich van geen kwaad bewust, die heeft gezellig met Jappie gekookt, met gelukkig weer veel ingredienten, Die hoeft zich voorlopig geen zorgen te maken over een eliminatie, want ze heeft nog een vrijstelling.

en babette en zoe? Die lullen elkaar gek, schijten in hun broek van angst, krijgen verder geen poot aan de grond.

het is haast zielig, als je zo bent als Beppie en Zoe, dan heb je toch een heel triest leven.
Goed gezegd
  woensdag 5 juli 2023 @ 19:43:25 #230
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_209776498
quote:
2s.gif Op woensdag 5 juli 2023 19:42 schreef engine het volgende:

[..]
Het is echt veel heftiger dan dit geweest. Zou raar zijn om hierbij in te grijpen.
Hoe vervelend ook om naar te luisteren wat ze uitkraamt ik zie het wel als haar spel.
pi_209776558
Hoe kan ik nog half Chinees worden? :B
  woensdag 5 juli 2023 @ 19:50:12 #232
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_209776591
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 19:42 schreef Verida het volgende:

Beter om het op de Wendy manier het avontuur af te sluiten met gezelligheid dan die 2 roddelaars die elkaars negatieve kijk op de loods versterken. Al met al is Wendy beter af met de breuk met haar vriendinnen.
pi_209776674
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 19:50 schreef Alocanda het volgende:

[..]
Beter om het op de Wendy manier het avontuur af te sluiten met gezelligheid dan die 2 roddelaars die elkaars negatieve kijk op de loods versterken. Al met al is Wendy beter af met de breuk met haar vriendinnen.
Ik denk dat ze na het laatste gesprek met Babette ook echt wel door heeft dat ze van die kant niet veel meer hoeft te verwachten.

Ze zit haar tijd uit, kijkt hoever ze nog kan komen en verheugt zich denk ik al weer op haar leventje thuis, kinderen, familie vrienden.
pi_209776950
Wanneer is de rollerskate disco?
pi_209777087
d[quote]1s.gif Op woensdag 5 juli 2023 20:16 schreef pingu66 het volgende:
Wanneer is de rollerskate disco?
[/quote

dacht as zaterdag
pi_209777088
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 19:39 schreef xsaskiax het volgende:

[..]
Misschien dat ik me daar nog kwader over maak, ze kan zich niet eens verdedigen, juist omdat ze het achter haar rug om doet/doen en mensen in de omgeving van Wendy 'vergiftigen' met de leugens en verdraaide 'waarheden'.... ach, it's only tv moet ik eigenlijk denken
Je hebt Jeffrey en Kim ook gehoord. Wendy heeft een hele leuke achterban en veel fans. Dus het komt heus wel goed met haar. Wendy zal, net als Jeffrey, aangenaam verrast worden na dit programma in de buitenwereld. Maar ik snap je gevoel hoor. ;)
pi_209777120
Wendy zie ik niet meer. Ligt ze op bed?
pi_209777131
Mirthe en Erik hebben een enorme hoepel gebouwd.
pi_209777291
Als Wendy op de stip komt en ze wint schop ze Tiano naar huis zei ze net, zo dat is weer munitie voor dat kutkind om door te lullen
pi_209777338
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2023 20:42 schreef danaqui het volgende:
Als Wendy op de stip komt en ze wint schop ze Tiano naar huis zei ze net, zo dat is weer munitie voor dat kutkind om door te lullen
Dat is mooi , dat gaat ze heel snel doorlullen. En dan nu afwachten hoe bitch babbelkous daarop gaat reageren.
Zal ze naar Wendy toegaan om te vragen waarom ze dit tegen bitch zoe heeft gezegd ?
pi_209777344
Het gekke is dat als ik het bandje afluister. Dat ik hoor, stuur Mirthe naar huis.
Nu zegt Sasha dat zei gehoord heeft stuur Wendy naar huis.
Maar wees eerlijk Sasha,gooit Eunice, Mirthe voor de bus. Dus waarom niet ook een Wendy.
pi_209777347
Stream 2 weer met Zoë en Wendy
pi_209777363
Zoë is ff weg maar komt zo tetug zei ze
pi_209777369
Bern en Sasha erover dat Wendy nooit echt durft weg te gaan van de andere groep.
pi_209777391
Was vergeten erbij te zeggen dat ze aan het praten was met Zoë en Mori, Zoë vertelde tegen Wendy dat ze haar op de stip willen zetten ofzo ik schakelde te laat in maar toen zei Wendy wat ik eerder poste.
pi_209777395
Sasha vind het lief van Wendy maar begrijpt het niet. Ze plaats zichzelf er vaak onder en dan wil ze opkomen voor iets en dan kiest ze vaak de verkeerde toon.

Zoiets.
pi_209777435
Sasha en Bern willen bewust spelletjes gaan spelen om zichzelf voor te bereiden om eliminatieproeven.
pi_209777449
quote:
2s.gif Op woensdag 5 juli 2023 20:56 schreef engine het volgende:
Sasha en Bern willen bewust spelletjes gaan spelen om zichzelf voor te bereiden om eliminatieproeven.
slim, vandaar ook het pingpongen denk ik
pi_209777459
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 20:57 schreef Verida het volgende:

[..]
slim, vandaar ook het pingpongen denk ik
Zeker weten. Daar vindt Sasha niks aan :D
pi_209777471
Overigens is de manager druk bezig de badkamer te controleren/schoonmaken/opruimen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')