Volgens mij had Moraima dat ook gedaan toen ze manager werdquote:Op woensdag 5 juli 2023 17:49 schreef mootie het volgende:
Zuiveren ze het kantoor nu met salie? Hadden ze zeker ook nog toevallig liggen.
Volgens mij gooien ze overal bouillonblokjes inquote:
Nog even wat kaarten trekken, met de pendel zwaaien en alles komt goed.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij had Moraima dat ook gedaan toen ze manager werd
Bij gebrek aan kruiden denk ik.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij gooien ze overal bouillonblokjes in
Volgens mij vonden ze het te duur, kruiden zijn ook niet voordelig, maar het maakt wel je maaltijd.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vergeten ze die telkens opnieuw te bestellen?
Of vinden ze het wel goed zo.
Lijkt mij echt niet lekker overal boullion inquote:
Sssaai!quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij echt niet lekker overal boullion in
Dat is helemaal een goeie. Janet was zelf een pinnig mens die geen commentaar kon verdragen. Pfffquote:Op woensdag 5 juli 2023 18:16 schreef OmaJacky het volgende:
Dus volgens bitch zoe wilde Janet Wendy eruit omdat ze brutaal was 🙄
Wat vindt zij zichzelf goed en interessantquote:Op woensdag 5 juli 2023 18:23 schreef 5thencounter het volgende:
KrasKrasKrasKras..1234 1234 1234 pieeeppieieepp![]()
Weer een BulshitShowtje van de Gluipkut![]()
Maar zonder geluid... Vivaldi![]()
[ afbeelding ]
Verschil van perceptie, ze vindt heel veel interessant en staat ook open om dingen te proberen/ leren en niet bang om op haar gezicht te gaanquote:Op woensdag 5 juli 2023 18:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat vindt zij zichzelf goed en interessant
We kijken er verschillend naar, ik kan die vrouw niet uitstaan...quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:27 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Verschil van perceptie, ze vindt heel veel interessant en staat ook open om dingen te proberen/ leren en niet bang om op haar gezicht te gaan
Dat lukt haar prima, geen feedback van haar clowneske optredens , iedereen daar in de :Loods kijkt wel uit comment te leveren, uit angst voor genomineerd worden.. zo kan Gluipkutje straffeloos de grootse bullshit uithalen, niets te maken met "Ontplooien" maar alles te maken met aandachthoer uithangenquote:Op woensdag 5 juli 2023 18:27 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Verschil van perceptie, ze vindt heel veel interessant en staat ook open om dingen te proberen/ leren en niet bang om op haar gezicht te gaan
Heel onbeschoft ja, dat gebeurt zo vaak, ik vind dat nogal onbeschoft.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:35 schreef pingu66 het volgende:
Zo onbeschoft om niet te komen eten, je kan de hele dag praten pf na het eten verder gaan.
Misschien niet.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vroeg ik mij ook al af, weten ze wel dat het eten op tafel staat?
En vooral van mense die zelf nooit een flikker uitvoeren in de keuken.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel onbeschoft ja, dat gebeurt zo vaak, ik vind dat nogal onbeschoft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |