We gaan het nog missen over twee maandenquote:
Niets meer tijdens het werk wat nog meedraait op de achtergrondquote:Op woensdag 5 juli 2023 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het nog missen over twee maanden
Denk het niet, heeft niet die 800 logoquote:Op woensdag 5 juli 2023 16:05 schreef engine het volgende:
Is dat nou een trui van Jappie die ze aan heeft?
En nu zingt ze ook nog mee.quote:Op woensdag 5 juli 2023 16:03 schreef engine het volgende:
Of Eunice even kan kappen met drummen als Mirthe aan het zingen is
Ik heb de achterkant nog niet gezienquote:Op woensdag 5 juli 2023 16:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk het niet, heeft niet die 800 logo
quote:
In oktober start De Bondgenoten al, dus een kleine gap tussen twee RLS's moet kunnen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het nog missen over twee maanden
Heeft dat ook livestreams?quote:Op woensdag 5 juli 2023 16:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
In oktober start De Bondgenoten al, dus een kleine gap tussen twee RLS's moet kunnen.
We weten nog steeds niet of dat gestreamd gaat worden, nog niets over bekend gemaaktquote:Op woensdag 5 juli 2023 16:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
In oktober start De Bondgenoten al, dus een kleine gap tussen twee RLS's moet kunnen.
Nog niet gespot. Chorizo, uien en rode paprika. En knoflook heb ik zien liggen volgens mij.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:01 schreef Frummelie het volgende:
Is er ook nog vis gesignaleerd voor de paella?
Dat mag Jasper niet en Zoe lust daaat niiïeeetquote:Op woensdag 5 juli 2023 17:01 schreef Frummelie het volgende:
Is er ook nog vis gesignaleerd voor de paella?
Is nog niet eens zeker.quote:
Daarom negeert hij Wendy zekerquote:Op woensdag 5 juli 2023 17:04 schreef Dotteke het volgende:
Nu de groep kleiner wordt ga je meer met elkaar in aanraking, zegt Marciano
Dat zijn wel allemaal de ingrediënten.... kippendijen en als het goed is garnalen...mosselen...quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:02 schreef engine het volgende:
[..]
Nog niet gespot. Chorizo, uien en rode paprika. En knoflook heb ik zien liggen volgens mij.
quote:
Ja vind ik ook het lekkerst maar kan ook wel op andere manieren. Chorizoquote:Op woensdag 5 juli 2023 17:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat zijn wel allemaal de ingrediënten.... kippendijen en als het goed is garnalen...mosselen...
Oooh ja....quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:04 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat mag Jasper niet en Zoe lust daaat niiïeeet
quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:15 schreef OmaJacky het volgende:
Playboy kan niet met afwijzingen omgaan zegt hij.
En daar is de reden dat hij zo tegen Wendy is nu omdat zij hem afwijst. Hij denkt dat zij hem leuk vind maar dat is niet zo en daar wringt de schoen. Is mijn mening.
Ga er maar uit van wel aangezien het in de loods wordt uitgezonden en de hele infrastructuur + bemensing aanwezig is, en het is niet voor niets de opvolger van EJVJL, zonder streams zou dat het niet zijn immers.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan maar weer terug naar de streams van EJVJL
Wie heeft het kantoor nou schoongemaakt?quote:Op woensdag 5 juli 2023 15:34 schreef 5thencounter het volgende:
Zoals het spreekwoord zegt.. een rommelig bureau, een rommelige geest..
Ima zit heerlijk aan een leeg bureau![]()
[ afbeelding ]
Isaac krijgt het nog druk want hij moet ook nog een proef tegen Babette spelen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:24 schreef Dotteke het volgende:
Ik gun hem die managerschap zeker, goeie jongen en denk dat het een goede manager kan zijn
Er is nu geen gunfactor meer en ik kijk vanuit mijn eigen oogpunt
Hij is niet voor Bern gegaan omdat hij deze maand geen vrijstelling wilde geven
Maar zo zegt hij ik wil tegen hem spelen,
ZOiets zei Isaac eerder ook al
Weet je nog wat er na DGK kwam in die zelfde villa?quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ga er maar uit van wel aangezien het in de loods wordt uitgezonden en de hele infrastructuur + bemensing aanwezig is, en het is niet voor niets de opvolger van EJVJL, zonder streams zou dat het niet zijn immers.
Waar staat CBML voor?quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet je nog wat er na DGK kwam in die zelfde villa?
CBML.en zonder streams.
Can't Buy Me Love.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Can't Buy Me Love.Weer zo´n shitprogramma, niks voor mij. Zoe zou zich hiervoor wel lenen denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en je zet het nooit gebeuren omdat ze weten geen stem te krijgenquote:Op woensdag 5 juli 2023 17:26 schreef engine het volgende:
[..]
Isaac krijgt het nog druk want hij moet ook nog een proef tegen Babette spelen.
Dat was een hele andere tijd. CBML was dan ook geen RLS.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet je nog wat er na DGK kwam in die zelfde villa?
CBML.en zonder streams.
Anderen lieten het volgens mij altijd schoon achter voor de volgende manager, zélfs een Zoe. Moirama is gewoon een zeer lui wijf.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:44 schreef schizolientje het volgende:
Imi is zelf het kantoor grondig aan schoonmaken/stofzuigen. Heb ik Moirama nooit zien doen, mssch anderen wel
Rupie heb ik eerder bezig gezien met salie, waarschijnlijk had hij dit meegebracht?quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:49 schreef mootie het volgende:
Zuiveren ze het kantoor nu met salie? Hadden ze zeker ook nog toevallig liggen.
Can't Buy Me Love was een Nederlands televisieprogramma waarin een groep kandidaten van tussen de 18 en 35 jaar drie maanden in een luxe villa werd opgesloten. Hierbij was een grote zak geld te winnen, of misschien de liefde voor het leven te vinden. Het spel ging om mensenkennis en charme.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat was een hele andere tijd. CBML was dan ook geen RLS.
Madeleine liet een tering zooi achter.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Anderen lieten het volgens mij altijd schoon achter voor de volgende manager, zélfs een Zoe. Moirama is gewoon een zeer lui wijf.
Waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Rupie heb ik eerder bezig gezien met salie, waarschijnlijk had hij dit meegebracht?
Een RLS is voor mij streams en 5 dagen per week op TV met een recap van de dag, of dagen er voor. Anders is het gewoon reality wat je kunt scharen onder Temptation Island, Expeditie Robinson en zulks.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Can't Buy Me Love was een Nederlands televisieprogramma waarin een groep kandidaten van tussen de 18 en 35 jaar drie maanden in een luxe villa werd opgesloten. Hierbij was een grote zak geld te winnen, of misschien de liefde voor het leven te vinden. Het spel ging om mensenkennis en charme.
3 maanden opgesloten in een villa is voor mij een rls.
Volgens mij had Moraima dat ook gedaan toen ze manager werdquote:Op woensdag 5 juli 2023 17:49 schreef mootie het volgende:
Zuiveren ze het kantoor nu met salie? Hadden ze zeker ook nog toevallig liggen.
Volgens mij gooien ze overal bouillonblokjes inquote:
Nog even wat kaarten trekken, met de pendel zwaaien en alles komt goed.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij had Moraima dat ook gedaan toen ze manager werd
Bij gebrek aan kruiden denk ik.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij gooien ze overal bouillonblokjes in
Volgens mij vonden ze het te duur, kruiden zijn ook niet voordelig, maar het maakt wel je maaltijd.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vergeten ze die telkens opnieuw te bestellen?
Of vinden ze het wel goed zo.
Lijkt mij echt niet lekker overal boullion inquote:
Sssaai!quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij echt niet lekker overal boullion in
Dat is helemaal een goeie. Janet was zelf een pinnig mens die geen commentaar kon verdragen. Pfffquote:Op woensdag 5 juli 2023 18:16 schreef OmaJacky het volgende:
Dus volgens bitch zoe wilde Janet Wendy eruit omdat ze brutaal was 🙄
Wat vindt zij zichzelf goed en interessantquote:Op woensdag 5 juli 2023 18:23 schreef 5thencounter het volgende:
KrasKrasKrasKras..1234 1234 1234 pieeeppieieepp![]()
Weer een BulshitShowtje van de Gluipkut![]()
Maar zonder geluid... Vivaldi![]()
[ afbeelding ]
Verschil van perceptie, ze vindt heel veel interessant en staat ook open om dingen te proberen/ leren en niet bang om op haar gezicht te gaanquote:Op woensdag 5 juli 2023 18:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat vindt zij zichzelf goed en interessant
We kijken er verschillend naar, ik kan die vrouw niet uitstaan...quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:27 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Verschil van perceptie, ze vindt heel veel interessant en staat ook open om dingen te proberen/ leren en niet bang om op haar gezicht te gaan
Dat lukt haar prima, geen feedback van haar clowneske optredens , iedereen daar in de :Loods kijkt wel uit comment te leveren, uit angst voor genomineerd worden.. zo kan Gluipkutje straffeloos de grootse bullshit uithalen, niets te maken met "Ontplooien" maar alles te maken met aandachthoer uithangenquote:Op woensdag 5 juli 2023 18:27 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Verschil van perceptie, ze vindt heel veel interessant en staat ook open om dingen te proberen/ leren en niet bang om op haar gezicht te gaan
Heel onbeschoft ja, dat gebeurt zo vaak, ik vind dat nogal onbeschoft.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:35 schreef pingu66 het volgende:
Zo onbeschoft om niet te komen eten, je kan de hele dag praten pf na het eten verder gaan.
Misschien niet.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vroeg ik mij ook al af, weten ze wel dat het eten op tafel staat?
En vooral van mense die zelf nooit een flikker uitvoeren in de keuken.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel onbeschoft ja, dat gebeurt zo vaak, ik vind dat nogal onbeschoft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |